App kan hverken opdateres eller slettes

Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

App kan hverken opdateres eller slettes

Indlægaf Knirkemis » 21. aug 2016, 14:59

Sidst jeg skulle opdatere apps på min telefon, blev Netflix ikke færdigopdateret. Jeg kan nu hverken åbne eller opdatere den. Jeg kan heller ikke slette den, for at installere den igen.
Når jeg går ind i app-store, er der en sky udfor app'en. Når jeg trykker på den, starter opdateringen forfra, men stopper halvvejs, og så sker der ellers ikke mere. Det er ikke fordi der mangler plads på telefonen.
What to do?
Senest rettet af Knirkemis 21. aug 2016, 16:04, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Apple kan hverken opdateres eller slettes

Indlægaf Knirkemis » 21. aug 2016, 16:03

Ennovy skrev:Kan du ikke sætte opdateringen i gang - stoppe den og så slette appen?

Har du prøvet at genstarte?

Det virker ikke. Er der andre måder at slette apps, end det med at trykke på krydset?
0
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: App kan hverken opdateres eller slettes

Indlægaf Knirkemis » 21. aug 2016, 16:05

Hov, kan se at stavekontrollen har drillet. Der skulle stå app i overskriften. Ikke Apple. Er hermed rettet.
0
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: App kan hverken opdateres eller slettes

Indlægaf ina » 21. aug 2016, 16:51

Det har jeg også prøvet med en app. Jeg kunne først komme videre, da jeg gjorde følgende:
Indstillinger - generelt - lagring og brug af iCloud - lagringsplads - find Netflix-app'en, tryk på den og så får du muligheden for at slette. Jeg slettede og hentede app'en igen og har ikke haft problemer siden.
2
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: App kan hverken opdateres eller slettes

Indlægaf Knirkemis » 22. aug 2016, 07:45

ina skrev:Det har jeg også prøvet med en app. Jeg kunne først komme videre, da jeg gjorde følgende:
Indstillinger - generelt - lagring og brug af iCloud - lagringsplads - find Netflix-app'en, tryk på den og så får du muligheden for at slette. Jeg slettede og hentede app'en igen og har ikke haft problemer siden.

Det virkede :) Tak.
1

Tilbage til "Computere, spil og internet"