Hvad griner du af lige nu

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3215

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf klumphen » 20. aug 2016, 10:06

http://twistedsifter.com/2016/08/rick-a ... -verbatim/



Omkring 3:30 og frem går det helt galt for dommeren :lol2:
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Daine » 20. aug 2016, 17:01

Jeg så disse sten på messe i dag, sådan et par er jeg bare NØDT til at have :lol:

image.jpeg
12
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55652
Kontakt:

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Ado » 21. aug 2016, 15:59

Jeg har lige talt med min veninde. Hun er medlem af den singlegruppe, som jeg blev smidt ud af. Niveauet har nået nye højder derinde. :lol: I går til byens havnefest, var der et medlem, der blev dikteret af en af gruppemedlemmerne, at hun kun måtte købe øl fra en bstemt bar. Ellers ville hun blive smidt ud af gruppen. Efterfølgende fik hun af en bartender - som også er gruppemedlem - hældt en drink ud over sig - hvorefter hun blev nægtet adgang til festteltet og fik sin billet inddraget.

Og lad mig indskyde: Det er ikke er lukket fest. Det er en fest på havnen, som alle kan deltage helt gratis i. Og den bliver ikke holdt af singlegruppen.


Ej, men for pokker. De skulle forestille at være voksne mennesker. :lol:
6
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Chatsy
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 1. nov 2015, 09:30
Kort karma: 212
Likede indlæg: 4669

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Chatsy » 21. aug 2016, 18:25

0
Brugeravatar
Ondemand
Indlæg: 1738
Tilmeldt: 16. aug 2016, 06:42
Kort karma: 78
Geografisk sted: Udkanten
Likede indlæg: 5990

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Ondemand » 22. aug 2016, 05:57

:klap:

1
“Tradition is not the worship of ashes, but the preservation of fire.”
― Gustav Mahler
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Fru Sunshine » 22. aug 2016, 06:35

Min søde kollega er ved at gennemgå et lille IT-kursus for vores 4.klasser, og står og siger omkring bogmærker:"Når den er farvet i stjernen...."

Jeg har meget svært ved at holde masken.
7
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8938
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18166

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Mi55y » 22. aug 2016, 07:53

Min kollegas P-bøde, hvorpå der står: Observeret p-skive sat til 02:00, bil observeret parkeret mellem 14:02 og 14:07.

Og der er altså tale om en 12-timers manuel p-skive... :lol:

Den blev så også annulleret, straks de ringede og bad om en forklaring.
15
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
gro71
Indlæg: 913
Tilmeldt: 2. nov 2015, 12:26
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3246

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf gro71 » 22. aug 2016, 10:18

Joe.PNG


Her er linket til videoen: https://vimeo.com/178341211?outro=1
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf icelady » 23. aug 2016, 11:30

Set i butiksvindue i Randers :D





huJUtUt.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
12
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Juki » 23. aug 2016, 13:19

Billede
5
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Juki » 23. aug 2016, 13:20

Billede
6
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5529

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Luffegås » 23. aug 2016, 16:23

0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf icelady » 24. aug 2016, 07:20

Fra den lokale by´s fb-gruppe... Dét kan da kaldes et rigtig politiker-svar. Laaaang svada..:D


Kommentar 1 fra alm fb-bruger:
Handler det i bund og grund ikke om, at de skoler der nu er tilbage, kan give BEDST MULIGE betingelser for børnenes lærdom ?.
Lidt a la -nedlæg nogle, til gavn for mange-.
Og nu er jeg ikke inde i sagen, men bortset fra de IKKE viste Power points, havde det så betydet noget i sidste ende, hvis der i forvejen var flertal ?


Svar fra en lokalpolitiker;

Hej XXXX

Ofrene for Claus Omann Jensens lovbrud i sagen om skolelukningerne er de børn og forældre, der blev snydt for centrale oplysninger om skolelukningerne. Hvis borgmesteren havde overholdt loven, og vi havde fået oplysningerne i foråret 2014, havde vi naturligvis delt dem med de medarbejdere, forældre og børn, der stod for skud. Og det havde efter alt at dømme forhindret skolelukningerne - eller som minimum ført til færre skolelukninger.

Jeg kan her henvise til en udtalelse fra Camilla Trampedach, der var formand for skolebestyrelsen for den nu lukkede Gjerlev Skole. I en artikel i Randers Amtsavis (se http://amtsavisen.dk/.../skoleforkaempe ... avde-set...) udtaler hun:

“Så havde vi haft mulighed for at påvirke vores lokale politikere, inden de blev bundet af partidisciplinen. Og så kunne vi have nået at søge Undervisningsministeriet om at oprette en friskole.”

En række udtalelser fra skolelukningspartierne bekræfter også, at en lovlig fremgangsmåde havde ført til et andet resultat.

I en artikel bragt på amtsavisen.dk torsdag den 16. oktober 2014 (se http://amtsavisen.dk/randers/s-aabenhed-giver-boevl) udtaler den socialdemokratiske gruppeformand, Leif Gade:

»I princippet har Aage Stenz ret. Men det er bare ikke helt uproblematisk. Sagen er, at vi har Beboerlisten og Velfærdslisten, der vil benytte enhver lejlighed til at kæmpe imod forandringer i skolestrukturen, og så ville en evt. debat alligevel blive spoleret.«

“Selvfølgelig har de det, og jeg respekterer også deres synspunkter. Der skal være plads til uenighed. Men i sådan et forløb foregår meget på et løst idé-plan, der alligevel aldrig bliver til noget. Vi har haft hver eneste skole oppe at vende i det her forløb. Og hvis vi diskuterer skole A den ene dag, skole B den anden og åbner for alle tanker, så vil debatten rase om de to skoler, selv om vi ender med ikke at ville ændre noget alligevel. Så vil store diskussioner om enkelte idé-elementer vælte det hele og forhindre, at vi når frem til noget som helst.”

I et læserbrev bragt på http://www.randersidag.dk torsdag den 16. oktober 2014 (se http://randersidag.dk/?Id=11087) gav Henning Jensen Nyhuus, politisk leder for Socialdemokraterne i Randers Byråd, og Malte Larsen, formand for den lokale fællesledelse i samme parti, udtryk for følgende:

“Når fremgangsmåden i denne sag er bakket op af 26 ud af byrådets 31 byrådsmedlemmer hænger det sammen med, at der ikke er tillid til Listerne i Randers Byråd, der ved mindste lejlighed vil forsøge at ødelægge enhver proces, der går imod deres politiske holdninger. Og det vil de på mange måder, bl.a. som det ses nu, ved at Bjarne Overmark fra Beboerlisten udsender ”vores” medlems læserbrev til den danske verdenspresse.”

“Det siger vel egentlig meget om hele situationen, men der skal ikke herske tvivl om, at vi i S har sagt ja til denne proces foreslået af borgmesteren og forvaltningen, idet vore tidligere erfaringer desværre har gjort det nødvendigt at arbejde på denne måde. Og at hele målet er at gøre folkeskolen i Randers bedre for de godt 9.000 elever. Det vil vi gerne være med til. Men det ville også have været ønskeligt,om det kunne være foregået på en mere åben måde. Derom skal der ikke herske nogen tvivl.”

Derfor mener jeg ikke, at borgerne i Randers Kommune er ikke tjent med en borgmester, der tilsidesætter demokratiske spilleregler, snyder og bryder aftaler og overtræder loven.

Derfor synes jeg, det vil være naturligt, hvis Claus Omann Jensen selv tager konsekvensen og går af som borgmester.

Skoleforkæmper: "Verden havde set anderledes ud"
AMTSAVISEN.DK
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Persnikedy » 24. aug 2016, 07:22

https://www.facebook.com/viralthread/vi ... f=NEWSFEED

denne her kat er en narrøv og har slæbt en flagermus ind i lejligheden. Stakkels mand der forsøger at finde ud af hvad man gør med sådan en :lol:
8
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Sjo » 25. aug 2016, 12:13

Jeg griner lidt af de her billeder fra Twitter. https://twitter.com/fjamie013

Det er de der billeder, hvor folk beder en photoshop-dude om at gøre et eller andet ved deres billeder. Resultaterne er sjove.
4
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!

Tilbage til "Generelt"