Erfaringer med sundtakeaway.dk?

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Erfaringer med sundtakeaway.dk?

Indlægaf Allmost_Famous » 22. aug 2016, 09:24

Anyone?

Jeg er lidt fristet til at give det et forsøg, men jeg frygter lidt, at det er røvkedeligt at spise sådan noget færdigpakket mad flere dage i træk :gruble:
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Erfaringer med sundtakeaway.dk?

Indlægaf Allmost_Famous » 22. aug 2016, 11:54

Lathyrus skrev:Har ingen erfaringer med det, men får associationer til min gamle mormors vacumpakkede mad som hjemmeplejen kommer og varmer i microovn :s

Ville ikk gide at spise vacum mad, så hellere smøre en klapsammen hvis jeg er presset på tiden.

Vi får selv råvarer fra Aarstiderne leveret til 3 gange aftensmad hver uge. Det sparer meget tid mht indkøb, men er stadig frisklavet.

Det var også min umiddelbare tanke. Jeg har bare perioder, hvor jeg først er hjemme kl. 17.30, og så bliver det netop bare en hurtig gang rugbrød eller rester. Hvis maden i de der pakker var ok, kunne det jo godt være et fint alternativ i en snæver vending. Jeg ER bare lidt loren ved de der pakker. Når jeg kigger på Trustpilot, er der delte meninger :gruble:
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Erfaringer med sundtakeaway.dk?

Indlægaf Juki » 22. aug 2016, 12:02

Jeg kender ikke siden, så den har jeg ingen kommentarer om, men jeg kan godt anbefale sådan nogle færdigretter. Fx dem fra Hanegal, selvom de er lidt dyre. Man kan jo altid spæde til for at peppe det lidt op.

Jeg kan desuden anbefale at købe fra Coops hjemmeside, de har også ret mange og forskellige færdigretter. https://mad.coop.dk/nem-mad :)
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Erfaringer med sundtakeaway.dk?

Indlægaf Ado » 22. aug 2016, 12:20

Damn, det er nogle heftige priser.
0
Donna Martin Graduates!
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Erfaringer med sundtakeaway.dk?

Indlægaf Allmost_Famous » 22. aug 2016, 12:23

Juki skrev:Jeg kender ikke siden, så den har jeg ingen kommentarer om, men jeg kan godt anbefale sådan nogle færdigretter. Fx dem fra Hanegal, selvom de er lidt dyre. Man kan jo altid spæde til for at peppe det lidt op.

Jeg kan desuden anbefale at købe fra Coops hjemmeside, de har også ret mange og forskellige færdigretter. https://mad.coop.dk/nem-mad :)

Det kan være, jeg skal tage et kig på den side, tak :gogo:
1
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Erfaringer med sundtakeaway.dk?

Indlægaf Allmost_Famous » 22. aug 2016, 12:25

Ado skrev:Damn, det er nogle heftige priser.

Ja :nerve:

Det er også derfor, jeg tænker, at det måske er noget ordentligt, man får, og ikke det, der svarer til fyseretterne fra Rema og sådan noget.
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
mindrekreativtnavn
Indlæg: 204
Tilmeldt: 21. sep 2016, 07:38
Kort karma: 14
Likede indlæg: 158

Re: Erfaringer med sundtakeaway.dk?

Indlægaf mindrekreativtnavn » 23. apr 2017, 21:13

Hiver lige denne frem igen :)
Er der nogen som har skabt erfaringer med det på nuværende tidspunkt?

Jeg har nemlig bestilt med opstart fra uge 19, med gratis detox kur i købet. Jeg har fået nyt job og er først hjemme kl 18 hver dag og kender mig selv godt nok til, at 6 ud af ugens 7 dage vil komme til at bestå af junkfood. Og det er ikke så smart når man forsøger at ændre sin livsstil :lol2:
0
I always carry a knife in my purse, just in case we're having cake. :gris:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Erfaringer med sundtakeaway.dk?

Indlægaf Dirtylittledevil » 23. apr 2017, 21:49

mindrekreativtnavn skrev:Hiver lige denne frem igen :)
Er der nogen som har skabt erfaringer med det på nuværende tidspunkt?

Jeg har nemlig bestilt med opstart fra uge 19, med gratis detox kur i købet. Jeg har fået nyt job og er først hjemme kl 18 hver dag og kender mig selv godt nok til, at 6 ud af ugens 7 dage vil komme til at bestå af junkfood. Og det er ikke så smart når man forsøger at ændre sin livsstil :lol2:


Jeg har prøvet det i en måned sidste år :)

Først juicekur i bum-bum 4 dage vistnok og derefter en måned med deres mad.

Fordele: Det var dælme nemt at vælge den sunde rigtige løsning :) Alt er jo afmålt og serveret og skal højst opvarmes.

Ulemper:
1: JEG personligt havde det slet ikke godt med juicekur. Alt det som alle mulige skriver om energiboost og whatnot... NEJ. Det var hovedpine og ubehag i 4 dage. Og et par af de juicer kradsede virkelig meget, vist en ret skarp ingefær. Men det er jo en smagssag. (Dengang fik man kun at vide hvad juicen indeholdt, ikke hvor meget af hver ting og ikke hvor mange kcal den indeholdt).

2: Jeg fandt det meget irriterende at de ikke specificerer hvor mange kcal der præcist er i hver ret. Både så jeg kan holde øje med det og til hvis en enklt ting ikke falder i min smag så kunne jeg udskifte med noget andet tilsvarende.

3: Af og til var det sære valg de tog, så jeg tænkte det var ud fra at de lige fik et parti af et eller andet billigt. Fx en hvid bolle med smøreost til morgenmad. Der ville jeg virkelig hellere have haft noget groft og grønt og friskt at starte dagen på.
Eller når de nærmest havde sneget noget med æg ind i alle måltider i en uge eller en bestemt rodfrugt. Jeg er sikker på det var fordi det lige var billigt.

4: Pakningen var ikke altid 100% tæt = skyr eller sovs ud over 3 dages madpakninger. (Det kan sagtens være løst nu).

5: I længden blev det simpelthen for ensformigt. Selvom retterne ved navn allesammen hed noget forskelligt så var det som om der var en ens "grundsmag" over meget af det, som om de altid brugte nogle bestemte krydderier og dressinger. Så jeg glædede mig til det var slut så jeg selv kunne sammensætte mine retter og fx vælge et stort stykke magert kyllingebryst i stedet for deres valg som var bittesmå fede chickenwings (igen nok noget der lige var billigst).
Hvis det virkelig passer at en diætist har sammensat det så fatter jeg ikke hvad fornuften er vel de valg (igen det kan jo have ændret sig nu).

6: Jeg skrev en mail med nogle spørgsmål lige efter bestilling. Jeg fik svar nok 3 uger inde i mit forløb.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Mad og drikke"