Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pixie88 » 22. aug 2016, 07:01

Mit hår. Det er typisk fint skandinavisk hår, men der er så fucking meget at det. Det er umuligt at sætte op, det glider lige så stille fra hinanden igen :sur:
1
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf IrmaPigen » 22. aug 2016, 08:28

didas skrev:
IrmaPigen skrev:Det sportsfly som nu i flere timer har kredset over min bopæl og har vækket mig. Kl. er to om natten, for helvede, og det er sommer og folk sover med åbne vinduer.


Hvis det er det på Amager, så er det først stoppet nu :rulle: Det var et af politiets fly åbenbart. Ingen fare på færde, så hvorfor fuck kredser man rundt på et ukristeligt tidspunkt natten til en hverdag.


Jeg har prøvet at google, men har ikke kunne finde noget om det. Hvorfra har du det med at det skulle være politiet?
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 22. aug 2016, 08:33

At mine nye, dyre brilleglas med alskens hærdninger og belægninger er så megasvære at pudse helt fri for striber. De gamle, billige med kun lidt antirefleks var meget mere samarbejdsvillige på det punkt. Det er sidste gang, jeg bruger så mange penge på brilleglas!
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14465

Re: Hvad irriterer dig grænsel

Indlægaf Pjeps » 22. aug 2016, 08:41

At postdk har lagt min pakke til afhentning i Kvickly i Taastrup , WTF en stiv postsortering, jeg bor i Kbh NV :stoned:

Nå men postfyren jeg snakkede med, var ret enig at det dog var en højst besynderlig placering. Og han flytter den, men irriterende at der nu går et par ekstra dage før jeg får den!
2
:ninja:
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf decibell » 22. aug 2016, 08:53

At vores nye opvaskemaskine driller. Den er 11 dage gammel og har kørt 4 gange. Midt i 5. vask i går gik den i stå og meldte en fejl, som vi ikke kan gøre noget ved. Så nu skal de ud og se på den igen på onsdag. Det lover da ikke godt for en ny maskine. :( Den anden, vi havde, blev næsten 15 år uden et eneste serviceeftersyn.
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf didas » 22. aug 2016, 10:35

IrmaPigen skrev:
didas skrev:
IrmaPigen skrev:Det sportsfly som nu i flere timer har kredset over min bopæl og har vækket mig. Kl. er to om natten, for helvede, og det er sommer og folk sover med åbne vinduer.


Hvis det er det på Amager, så er det først stoppet nu :rulle: Det var et af politiets fly åbenbart. Ingen fare på færde, så hvorfor fuck kredser man rundt på et ukristeligt tidspunkt natten til en hverdag.


Jeg har prøvet at google, men har ikke kunne finde noget om det. Hvorfra har du det med at det skulle være politiet?


Der var en fra en Amager FB gruppe der havde ringet til politiet for at høre, om de vidste noget om det.
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daphne » 22. aug 2016, 11:23

At det gode vejr starter i morgen og varer "kun" ugen ud. Min kæreste skal til kemo i morgen og har det med al sandsynlighed dårligt resten af ugen, så vi ikke kan komme nogen steder, og vi har ingen have eller altan... Men selvfølgelig skal det da ramme sådan igen igen igen. Det bedste vejr denne sommer var under indlæggelsen osv. :boo: Han elsker sommer og vil så gerne ud, men det kan han ikke så godt..
Oveni det så kan han ikke drikke og spise kolde ting de næste 14 dage pga føleforstyrrelser :boo:
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 22. aug 2016, 12:08

Et vennepar vi har, lad os kalde dem Yrsa og Henrik. Vi bor meget tæt på hinanden.
Yrsa fejler alt muligt. Som i, hun er lige hypokonder nok.
En gang imellem, så kunne det være fedt, hvis Yrsa lige kunne kappe navlestrengen til Henrik!
Igår aflyste de vores *lavbålogsnobrødoghygge* fordi Yrsa havde hovedpine.
Jeg kan ikke til min død forstå, hvorfor Henrik så ikke må komme?
Nogle gange, når vi sidder og hygger ude, så kan hun finde på at sige "Nu skal vi snart hjem, Henrik, jeg skal på arbejde imorgen"
-hvad har det med Henrik at gøre?
Jeg forstår det simpelthen ikke.
Min kæreste er meget glad for, at jeg ikke sidder sådan på ham altid. Det forstår jeg godt.
9
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sevii » 22. aug 2016, 12:18

At der står pædagoger på en græsplæne, lige udenfor mit vindue, der opmuntrer børnene til at skrige så højt som muligt. Og belønner det barn der kan skrige længst og højst.

HVORFOR!?

Og det er ikke engang første gang. Find en anden græsplæne, giv mig en pause. Forfærdelige mennesker :shock: (altså ikke børnene. De er måske også ofrene i den her historie)
3
:banan: :banan:
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pandesteg » 22. aug 2016, 13:45

Sevii skrev:At der står pædagoger på en græsplæne, lige udenfor mit vindue, der opmuntrer børnene til at skrige så højt som muligt. Og belønner det barn der kan skrige længst og højst.

HVORFOR!?

Og det er ikke engang første gang. Find en anden græsplæne, giv mig en pause. Forfærdelige mennesker :shock: (altså ikke børnene. De er måske også ofrene i den her historie)


OMFG! Det havde jeg på ingen måde fundet mig i! Hvad fanden er det for noget at lære børnene?!
5
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14465

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pjeps » 22. aug 2016, 16:33

Sevii skrev:At der står pædagoger på en græsplæne, lige udenfor mit vindue, der opmuntrer børnene til at skrige så højt som muligt. Og belønner det barn der kan skrige længst og højst.

HVORFOR!?

Og det er ikke engang første gang. Find en anden græsplæne, giv mig en pause. Forfærdelige mennesker :shock: (altså ikke børnene. De er måske også ofrene i den her historie)

I den SFO der ligger her i nærheden, der er det en af de voksne der råber og skriger mest under leg :wacko:

Jeg har lyst til at gå over og bede dem dæmpe på pædagogen :P
5
:ninja:
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pixie88 » 23. aug 2016, 06:24

Hvorfor det er så umuligt, at lave to nogenlunde ens franske fletninger! Den i højre side sidder altid lavere end den i venstre :sur:
1
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf POCKETKITTEN » 23. aug 2016, 06:33

En sød pige spurgte mig - en geografisk analfabet - om vej i går, og da jeg havde vist hende i en retning efter at have konsulteret Google Maps på min telefon, gik det op for mig, at jeg havde set forkert på kortet og sendt hende den gale vej. Jeg ville stige af bussen på vej hjem for at stoppe hende, men da var hun allerede vendt om og gik i den anden retning. :genert:

Jeg fik bare så dårlig samvittighed og ville ønske, man kunne sige undskyld til sådan nogle mennesker uden at skulle lave et langt, viralt og tårevædet Facebook-opslag:
"Kære pige, som spurgte mig om vej tæt på stoppestedet for linje 19 i går..."
11
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Flora » 23. aug 2016, 11:11

POCKETKITTEN skrev:En sød pige spurgte mig - en geografisk analfabet - om vej i går, og da jeg havde vist hende i en retning efter at have konsulteret Google Maps på min telefon, gik det op for mig, at jeg havde set forkert på kortet og sendt hende den gale vej. Jeg ville stige af bussen på vej hjem for at stoppe hende, men da var hun allerede vendt om og gik i den anden retning. :genert:

Jeg fik bare så dårlig samvittighed og ville ønske, man kunne sige undskyld til sådan nogle mennesker uden at skulle lave et langt, viralt og tårevædet Facebook-opslag:
"Kære pige, som spurgte mig om vej tæt på stoppestedet for linje 19 i går..."


Jeg er begyndt at sige til folk der spørger om vej at jeg ikke kender vejen selv hvis det er i mit lokalområde. Jeg har nemlig før i tiden sendt flere end jeg har lyst til at tænke på i den forkerte retning, så jeg tænker de er bedst tjent med at finde en anden at spørge :genert: :blush:
4
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 23. aug 2016, 11:15

Det er 2 år siden jeg holdt op med at ryge.
Nogle gange har jeg lyst til en cigaret. Især når jeg får en øl.
Men den seneste uges tid har jeg bare lyst hele tiden nærmest :forvirret:
Det er virkelig irriterende!
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Generelt"