Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46275

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf LadyFox » 24. aug 2016, 06:56

Jeg kan slet ikke se hvordan man kan antage at ukendte førtidspensionister ikke bidrager økonomisk, eller hvordan det bliver faktuelt.

Førtidspensionister må gerne arbejde, og tjene penge.
1
...
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8963
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18271

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Mi55y » 24. aug 2016, 08:12

En ting er at forbyde burkinien, hvilket er upassende i sig selv - men at udstede bøder for at bære leggings, tunika og hovedtørklæde på stranden? Det er da helt over gevind...

https://www.theguardian.com/world/2016/ ... are_btn_tw
2
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2694
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3850

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf HappyQ » 24. aug 2016, 08:16

Mi55y skrev:En ting er at forbyde burkinien, hvilket er upassende i sig selv - men at udstede bøder for at bære leggings, tunika og hovedtørklæde på stranden? Det er da helt over gevind...

https://www.theguardian.com/world/2016/ ... are_btn_tw

Det er fuldstændig sygt det der :nerve:
Hvordan kan hun få en bøde for at bære tunika :ad!:
1
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Anne Droid » 24. aug 2016, 08:20

Mi55y skrev:En ting er at forbyde burkinien, hvilket er upassende i sig selv - men at udstede bøder for at bære leggings, tunika og hovedtørklæde på stranden? Det er da helt over gevind...

https://www.theguardian.com/world/2016/ ... are_btn_tw



Jeg har, for første gang nogen sinde, fået lyst til at tage på badeferie. Så ville jeg have en burkini og en ferie til Nice.
6
Klimatosse
Oddinary
Indlæg: 573
Tilmeldt: 15. jan 2016, 16:08
Kort karma: 57
Likede indlæg: 679

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Oddinary » 24. aug 2016, 08:54

Mi55y skrev:En ting er at forbyde burkinien, hvilket er upassende i sig selv - men at udstede bøder for at bære leggings, tunika og hovedtørklæde på stranden? Det er da helt over gevind...

https://www.theguardian.com/world/2016/ ... are_btn_tw


Wow! Hvem tror de selv, de rammer ved det her? Det er modbydeligt.

(Hvorfor må de i øvrigt selv gå rundt i lange bukser på stranden så?)
3
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14787
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24881

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf sigge » 24. aug 2016, 09:36

Den myg, der forstyrrede min indsovning i går aftes, var vildt upassende. Jeg havde lige fundet en perfekt stilling at ligge i og var lige ved at døse hen, da jeg blev forstyrret af den karakteristiske, højfrekvente *bzzzz*-lyd af en myg, der sværmede rundt om mit øre. Så måtte jeg ud af sengen, tænde lys og snige mig rundt i soveværelset ninja-style for at få klasket krapylet. Efterfølgende tog det mig så over ½ time at falde i søvn. Møgdyr.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14722
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19073

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Flora » 24. aug 2016, 09:43

Oddinary skrev:
Mi55y skrev:En ting er at forbyde burkinien, hvilket er upassende i sig selv - men at udstede bøder for at bære leggings, tunika og hovedtørklæde på stranden? Det er da helt over gevind...

https://www.theguardian.com/world/2016/ ... are_btn_tw


Wow! Hvem tror de selv, de rammer ved det her? Det er modbydeligt.

(Hvorfor må de i øvrigt selv gå rundt i lange bukser på stranden så?)


Ja, det fatter jeg altså heller ikke. Altså enten må man være tildækket, ellers må man ikke. Det andet er underligt dobbeltmoralsk.
1
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3078
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8027

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Charly » 24. aug 2016, 09:46

HappyQ skrev:
Rosa Espinosa skrev:
HappyQ skrev:
Lismaens skrev:WTF bitch?! :ad!:

Ja hun er godt nok blank, og så er hun selv førtidspensionist (det er jeg også) Så bidrager man ikke just til samfundet selv.


Nu spørger jeg lige (så uvidende jeg er), men har hørt det så tit, det med at førtidspensionister ikke bidrager til samfundet. Det dukker stort set altid op i debatter om det med at bidrage til samfundet. Men bidrager man ikke selvom man får penge af staten? Altså de penge som man modtager, dem betaler man vel skat af? Det er vel også at bidrage?

Jeg føler ikke, at jeg bidrager, jeg betaler jo ikke skal af penge, jeg har tjent.

Man kan jo bidrage til samfundet på mange måder. Det behøver bestemt ikke kun at være økonomisk.
1
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3078
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8027

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Charly » 24. aug 2016, 09:48

Jeg forstår slet ikke at man på en offentlig strand kan forbyde folk at have tøj på - det kan sgu da være ligegyldigt om man har bikini eller burkini på. Hvad rager det andre????
9
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12995
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55859
Kontakt:

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Ado » 24. aug 2016, 11:06

Min pisseirriterende trælse fætters kommentar på det link jeg har smidt på min FB om burkini på stranden. For satan, hvor er han bare en gren, der burde saves af stamtræet.
3
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf dykkersild » 24. aug 2016, 12:05

Ado skrev:Min pisseirriterende trælse fætters kommentar på det link jeg har smidt på min FB om burkini på stranden. For satan, hvor er han bare en gren, der burde saves af stamtræet.


Jeg har i dag slettet min mands moster på Facebook af samme grund. Hun poster ca. 15 gange om dagen - enten fra Den Korte Avis - eller fra en gruppe der hedder Nej til julehjælp til muslimer der ikke holder jul. Dråben blev et deling fra Geert Wilders supporters - mage til usympatiske mennesker skal man altså lede længe efter. Ud med hende - jeg magter det ikke mere.
3
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf dykkersild » 24. aug 2016, 12:09

Flora skrev:
Oddinary skrev:
Mi55y skrev:En ting er at forbyde burkinien, hvilket er upassende i sig selv - men at udstede bøder for at bære leggings, tunika og hovedtørklæde på stranden? Det er da helt over gevind...

https://www.theguardian.com/world/2016/ ... are_btn_tw


Wow! Hvem tror de selv, de rammer ved det her? Det er modbydeligt.

(Hvorfor må de i øvrigt selv gå rundt i lange bukser på stranden så?)


Ja, det fatter jeg altså heller ikke. Altså enten må man være tildækket, ellers må man ikke. Det andet er underligt dobbeltmoralsk.


Og så var det nødvendigt at være fire kampklædte mænd til at ordne den bødeudskrivning - signalværdi siger jeg bare!
5
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf cola » 24. aug 2016, 13:12

simpelthen upassende ikke at kunne finde det billede der har været på fb, af et spil volleyball hvor det ene hold er iført masser af tøj og det andet står i bikini, men teksten hvem er mest undertrykt her?
Det ville passe fint ind her... og jeg mener dem i bikini er de mest undertrykte ... for det er sku ikke for sportens skyld de har så lidt tøj på.
2
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Aspargsen » 24. aug 2016, 14:03

Novella skrev:
Aspargsen skrev:Nej, det er bare af tage pengene fra venstre lomme og putte dem ovre i højre

Ja, ligesom med SU-modtagere, folkepensionister, kommunalt ansatte, folketingsmedlemmer, sundhedsplejersker, genbrugsstationsmedarbejdere, skolelærere, offentlige ingeniører, buschauffører i Region Syddanmark, sygehusansatte læger, barseldagpengemodtagere og så videre, ikke? Der er vel ikke nogen af dem, der bidrager med noget til samfundet?

Hvorfor er det lige specifikt buschauffører i region Syddanmark ?
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Aspargsen » 24. aug 2016, 14:13

Mi55y skrev:En ting er at forbyde burkinien, hvilket er upassende i sig selv - men at udstede bøder for at bære leggings, tunika og hovedtørklæde på stranden? Det er da helt over gevind...

https://www.theguardian.com/world/2016/ ... are_btn_tw

Politiet sørger jo bare for af love og regler bliver overholdt, kan ikke se hvorfor Mathildes kusine syntes det er sørgeligt
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:

Tilbage til "Generelt"