Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Studsgaard » 23. aug 2016, 13:37

Min Skide ankel, der bare ikke på nogen måde syntes den skal til at være bedre.

Jeg gled på en lille bitte skrå flise bare pga en smule sand, der er ingen kræfter i den, og nu er den hævet igen og gør pisse ondt. Det er sku da snart 6 uger siden jeg kom til skade, den burde da begynde at være bare lidt samarbejdsvilling og blive bedre.
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 23. aug 2016, 13:58

Trevler fra en nektarin, der sidder fast i tænderne, når man er langt fra både tandtråd og tandstikkere.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 23. aug 2016, 17:34

Når tv-kanaler ændrer sendetider, i tide og utide, for deres faste programmer :panik:
5
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf hotlips » 24. aug 2016, 05:52

Plantetorvetdk latterlige skodside der genererer hits på alle mulige sjældne planter de ikke har haft og aldrig får.

Hvilket fjols har dog fundet på det ville være mega smart at få den til det man bliver jo bare irriteret over det og jeg kommer aldrig til at købe noget der med garanti
1
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sjo » 24. aug 2016, 10:48

Der er et eller andet helt vildt irriterende ved Timm Vladimir. Jeg kan ikke rigtig sætte en finger på det, han trykker bare på nogle af mine knapper åbenbart. AAARGH!
4
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 24. aug 2016, 11:02

Min nabo er flyttet og de er ved at sætte lejligheden i stand. Ingen problem. Men kunne de dog ikke gøre det mere.... rytmisk?

Først: stille lyde, som om de er ved at stryge samtlige vægge med hårene. En rolig lyd. Gerne i længere tid.

Så: BBBBRRRRRRRRR HUUUUUUUIIIIII fra et eller andet metallisk lydende apperat. Men kun i et par sek også er vi tilbage ved den rolige lyd. Det lyder mest af alt som når nogen tager og brækker et gulv op, beton und alles

Der er intet genkendeligt ved rytmen og jeg får en chok hver gang de skifter. Tynde vægge og det at de arbejder på væggen ind til mig giver mig grå hår og et udseende som de små rystende chiuaua hunde ville finde chokkerende
3
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 24. aug 2016, 11:33

Af en eller anden grund harmer det mig dybt, at Venstre-folkene har indført udtalen "NA-tional" i stedet for "natio-NAL" ;)
1
Brugeravatar
Avino
Indlæg: 708
Tilmeldt: 17. sep 2015, 15:58
Kort karma: 207
Likede indlæg: 1156

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Avino » 24. aug 2016, 16:41

Sjo skrev:Der er et eller andet helt vildt irriterende ved Timm Vladimir. Jeg kan ikke rigtig sætte en finger på det, han trykker bare på nogle af mine knapper åbenbart. AAARGH!

Hvor ser/ hører du ham henne ?
Synes det er lang tid siden, at man har hørt noget om ham.
0
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf IrmaPigen » 24. aug 2016, 17:14

Jeg glemte at se Gutterne på Kutterne i går - it's a fucking disaster :shock:
0
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sjo » 24. aug 2016, 17:53

Avino skrev:
Sjo skrev:Der er et eller andet helt vildt irriterende ved Timm Vladimir. Jeg kan ikke rigtig sætte en finger på det, han trykker bare på nogle af mine knapper åbenbart. AAARGH!

Hvor ser/ hører du ham henne ?
Synes det er lang tid siden, at man har hørt noget om ham.

Der er snart Food Festival her i Århus, så der er Timm overalt. :boo:
1
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Avino
Indlæg: 708
Tilmeldt: 17. sep 2015, 15:58
Kort karma: 207
Likede indlæg: 1156

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Avino » 24. aug 2016, 18:03

Sjo skrev:
Avino skrev:
Sjo skrev:Der er snart Food Festival her i Århus, så der er Timm overalt. :boo:


Åhh. Ok tak for info :)
Indrømmer gerne- at han har det med, at "smage" på sin tale/ ord. Det oplevede jeg, da han var med i Masterchef.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 25. aug 2016, 11:19

Sangius skrev:
Flora skrev:
Sangius skrev:
Æske skrev:
Sangius skrev:
Æske skrev:At blive blive disset af en veninde i morgen aften, der havde foreslået at vi spiste sushi fordi hun gerne vil se håndboldkampen.


Betyder det at 'disse' nogen ikke, at man taler grimt om dem/respektløst?


Muligvis :)

Hjælper "brændt af" på det? :-D


Det gør da veninden lidt flinkere - først læste jeg det som at hun både havde disset dig OG brændt dig af, eller noget i den stil. :D


Hmm.. jeg ville også bruge ordet "disse" om at brænde nogen af :gruble:

Ikke dermed sagt at det nødvendigvis er korrekt. Bare at Æske i modsat fald ikke er alene om at være forkert på den :D


Det er i hvert fald ikke den korrekte definition af ordet på engelsk, tror jeg. Men det kan da være, at det har en ændret betydning på dansk.
Efter jeg fandt ud af, at bjørnetjeneste kan være en positiv ting, så er jeg ikke afvisende overfor noget :stoned:


Folk må virkelig fucke af med deres "nu giver vi lige et ord den helt modsatte betydning, bare for sjov, og fordi vi keder os, og så ser vi, hvor længe der går, før nogen opdager det". Ajmen ...! :stoned: Det er ligesom dem, der mener, at 'godt en time' er lige under en time. Det ér lige over. Resultat: Ikke en kæft, der tør bruge udtrykket, fordi halvdelen af de implicerede altid forstår det modsat af det, der var ment.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 25. aug 2016, 11:44

Hmm ja, ændrede betydninger ...

At "disse" har jeg altid regnet med, var en forkortelse af diskvalificere - altså så vedkommende ikke kunne deltage i løjerne. Så jeg synes godt, man kan forsvare at bruge det både om at blive forkastet som deltager i et eller andet eller at blive skældt hæder og ære fra, som man implicit er forkastet i det hele taget. (Den sidste betydning er nok den nyeste).

"Godt 20" har der vist altid været uenighed om, hvad betød :gruble: Jeg er vokset op med, at det betød "20+", men på den anden side havde min bedstemor udtrykket "lige godt og vel", som betød "lige knap".

Hvad jeg til gengæld har svært ved at godtage, er alle de folk, der er begyndt at sige "i forhold til", når de bare mener "om" eller "med hensyn til".
Jeg har altid været vant til, at i forhold til betød "sammenlignet med": Den ene er meget stor i forhold til den anden. Men nu bliver det jo brugt som fx: "min holdning i forhold til regeringens politik", hvor det bare betyder "min holdning til regeringens politik"
2
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf JoyNips » 25. aug 2016, 20:01

DHL stafet næste uge. De måtte fandme godt skære lidt ned på arrangementet så jeg ikke i 5 dage skal slås for parkering...
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 25. aug 2016, 20:04

Det sidste af min storetånegl er lige drattet af :( Shit det har lange udsigter at få sådan en negl til at vokse ud igen :sur:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Generelt"