Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Singletråden

Indlægaf Zombie » 23. aug 2016, 16:06

ARGH. Jeg hader denne her følelse af, at have scoret opad.

Det handler kun om udseendet her, for jeg er ret sød og awesome - det er han også - vi er et godt match.

Men han er bare så pæn, og eftersom vi har været venner inden alt dette her, så kender jeg til og har endda set/mødt tidligere piger, som ærligt var rimelig meget pænere end mig.

Og det er jo pisse ligegyldigt, så længe han tænder på mig og synes, jeg er dejlig. Det er ren forfængelighed (hos mig).

Shake it off!! :D
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 23. aug 2016, 17:23

Zombie skrev:ARGH. Jeg hader denne her følelse af, at have scoret opad.

Det handler kun om udseendet her, for jeg er ret sød og awesome - det er han også - vi er et godt match.

Men han er bare så pæn, og eftersom vi har været venner inden alt dette her, så kender jeg til og har endda set/mødt tidligere piger, som ærligt var rimelig meget pænere end mig.

Og det er jo pisse ligegyldigt, så længe han tænder på mig og synes, jeg er dejlig. Det er ren forfængelighed (hos mig).

Shake it off!! :D

Uh, det er sådan en træls følelse. Kender det rigtig godt fra mig selv, både i forhold til min overvægt og "beskæftigelse" eller rettere mangel på samme :rulle:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 23. aug 2016, 17:43

Zombie skrev:ARGH. Jeg hader denne her følelse af, at have scoret opad.

Det handler kun om udseendet her, for jeg er ret sød og awesome - det er han også - vi er et godt match.

Men han er bare så pæn, og eftersom vi har været venner inden alt dette her, så kender jeg til og har endda set/mødt tidligere piger, som ærligt var rimelig meget pænere end mig.

Og det er jo pisse ligegyldigt, så længe han tænder på mig og synes, jeg er dejlig. Det er ren forfængelighed (hos mig).

Shake it off!! :D


Du er jo hele pakken. Både personlighed og udseende. :) mon ikke han i øvrigt tænker det samme om dig?
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 23. aug 2016, 18:16

NLeth skrev:
ManicNinja skrev:
NLeth skrev:Jeg hopper friskt og frejdigt videre til næste Tinderdate i rækken torsdag aften. ;) Nu håber jeg, virkelig, at han ikke også skuffer, ellers tror jeg at jeg holder en (god, lang) pause igen.


Hørte du aldrig mere til Skanderborg? Beklager, hvis jeg har fulgt dårligt med.


Nej, ingen lyd fra Skanderborg. Jeg tror faktisk han har kunnet mærke, at jeg ikke var helt på. Han var sød nok, men ikke den mindste sommerfugl eller kilden at mærke - nogen steder. :lol2:


Kilden må der til - alle de rigtige steder :slem: :D

Sender dig en kærlig tanke torsdag aften. Hvad skal I? Gå en tur? Drikke en kaffe eller?
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 23. aug 2016, 18:24

Jeg skal på date torsdag aften. Han er 35. Og sød og rar. Jeg er rent ud sagt pisse røv nervøs! Vi er næsten et perfekt match på papiret - og jeg vil håber virkelig, at vi er noget for hinanden.

Men jeg sveder allerede tran! Vi skal ud og gå en tur ved den nordjyske kyst :)

Uha da!
8
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 23. aug 2016, 20:24

Jeg har været på date i dag med ham dersens telefonflirteren. Det var ret fredeligt.

Jeg ved ikke om vi ses igen.
3
Brugeravatar
De Suspekte Bryster
Indlæg: 300
Tilmeldt: 13. feb 2016, 20:37
Kort karma: 91
Likede indlæg: 711

Re: Singletråden

Indlægaf De Suspekte Bryster » 23. aug 2016, 21:10

ManicNinja skrev:
De Suspekte Bryster skrev:Jeg må desværre også melde mig på Animis hold. Selvom jeg havde alle fakta om min røvbanan-eks, så tog det tid og en masse bearbejdning at nå dertil, hvor han ikke længere fyldte i mine tanker. Jeg kan ikke bare "flip a switch" og så er alle følelser, vaner og fælles oplevelser justeret. Gid, jeg kunne...

Jeg var igennem en sorg, der føltes hen i retning af den sorg, jeg oplevede da min far døde. Den var ikke ligeså tung, men jeg følte, at ham, jeg elskede var død og i stedet var der ham her, der lignede ham, men ikke var ham. For mig tog det 14 måneder at nå dertil efter 6 år sammen med manden.


Fjorten måneder er virkelig imponerende hurtigt, synes jeg, ud fra hvad jeg ved om det forløb, du var igennem ...


Jeg er altid kommet videre "hurtigt", men til gengæld reagerer jeg også voldsomt. Det er som om alt krudtet bliver brændt af hurtigt. Der er nogle stykker, der var lidt bekymrede for mig undervejs, men så pludselig er der ikke mere krudt og livet bliver godt igen.

Jeg har heldigvis nogle gode nære veninder og mange af dem har hørt mig fortælle de samme ting igen og igen. De har lyttet til mig, mens jeg var små-vanvittig af smerte og i sorg. De gav mig omsorg, da jeg havde allermest brug for det. Sådan nogle er gode at have i sit liv :)
2
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 24. aug 2016, 04:05

De Suspekte Bryster skrev:
ManicNinja skrev:
De Suspekte Bryster skrev:Jeg må desværre også melde mig på Animis hold. Selvom jeg havde alle fakta om min røvbanan-eks, så tog det tid og en masse bearbejdning at nå dertil, hvor han ikke længere fyldte i mine tanker. Jeg kan ikke bare "flip a switch" og så er alle følelser, vaner og fælles oplevelser justeret. Gid, jeg kunne...

Jeg var igennem en sorg, der føltes hen i retning af den sorg, jeg oplevede da min far døde. Den var ikke ligeså tung, men jeg følte, at ham, jeg elskede var død og i stedet var der ham her, der lignede ham, men ikke var ham. For mig tog det 14 måneder at nå dertil efter 6 år sammen med manden.


Fjorten måneder er virkelig imponerende hurtigt, synes jeg, ud fra hvad jeg ved om det forløb, du var igennem ...


Jeg er altid kommet videre "hurtigt", men til gengæld reagerer jeg også voldsomt. Det er som om alt krudtet bliver brændt af hurtigt. Der er nogle stykker, der var lidt bekymrede for mig undervejs, men så pludselig er der ikke mere krudt og livet bliver godt igen.

Jeg har heldigvis nogle gode nære veninder og mange af dem har hørt mig fortælle de samme ting igen og igen. De har lyttet til mig, mens jeg var små-vanvittig af smerte og i sorg. De gav mig omsorg, da jeg havde allermest brug for det. Sådan nogle er gode at have i sit liv :)


Er selv meget på samme måde - og ved godt, hvad nære venner er værd i den sammenhæng, kan du tro ;)

Ville blot anerkende, at jeg synes, det er godt gået af dig :)
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 24. aug 2016, 17:33

Jeg hader denne her følelse af man har været på date med en gut, og man har lyst til at se ham igen for lige at lære ham lidt bedre at kende.

Man sender derfor en "hey det var hyggeligt igår, måske kunne vi gøre det igen?", og så kommer der ikke rigtigt et konkret svar den anden vej.

Ahmen, meld ud hvis du ikke gider. Det dør man faktisk ikke af.
6
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 24. aug 2016, 17:48

IrmaPigen skrev:Jeg hader denne her følelse af man har været på date med en gut, og man har lyst til at se ham igen for lige at lære ham lidt bedre at kende.

Man sender derfor en "hey det var hyggeligt igår, måske kunne vi gøre det igen?", og så kommer der ikke rigtigt et konkret svar den anden vej.

Ahmen, meld ud hvis du ikke gider. Det dør man faktisk ikke af.


Forstår irritationen. Klart. Men som du vist også selv har været inde på tidligere, så er et lunkent, ukonkret svar også et svar.
5
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 24. aug 2016, 18:25

ManicNinja skrev:
NLeth skrev:
ManicNinja skrev:
NLeth skrev:Jeg hopper friskt og frejdigt videre til næste Tinderdate i rækken torsdag aften. ;) Nu håber jeg, virkelig, at han ikke også skuffer, ellers tror jeg at jeg holder en (god, lang) pause igen.


Hørte du aldrig mere til Skanderborg? Beklager, hvis jeg har fulgt dårligt med.


Nej, ingen lyd fra Skanderborg. Jeg tror faktisk han har kunnet mærke, at jeg ikke var helt på. Han var sød nok, men ikke den mindste sommerfugl eller kilden at mærke - nogen steder. :lol2:


Kilden må der til - alle de rigtige steder :slem: :D

Sender dig en kærlig tanke torsdag aften. Hvad skal I? Gå en tur? Drikke en kaffe eller?


Præcis. :lol2:

Gåtur med kaffe er planen. Men lige nu er jeg så helt og aldeles smadret efter nogle pakkede arbejdsdage, at jeg faktisk ønsker mig bare at holde fri i morgen i aften. Det har jeg nemlig først tid til om halvanden uge ellers... Hvis bare man vidste, om det var det værd at ta' afsted. ;)
0
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 268
Likede indlæg: 4366

Re: Singletråden

Indlægaf Q-beben » 25. aug 2016, 10:34

Hihi... nybegynder på Tinder - synes, det endte lidt galt.

Jeg loggede på Tinder for to dage siden og har swippet til venstre/højre afbrudt i store mængder :)

Jeg tror, at mænd generelt swipper til højre, for alle mine "swippere" har også swippet mig. Halvdelen af dem har skrevet, men resten nåede jeg aldrig at høre fra. Så der må være nogen, der bare bruger det som ren bekræftelse... eller også forventer de, at jeg ta'r initiativet :)

Har valgt at lukke min profil igen, for jeg havde simpelthen gang i for mange dialoger på én gang... Er gået på messenger med to af dem - og så må vi se, hvad det fører til :)
3
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 268
Likede indlæg: 4366

Re: Singletråden

Indlægaf Q-beben » 25. aug 2016, 10:37

Zombie skrev:ARGH. Jeg hader denne her følelse af, at have scoret opad.

Det handler kun om udseendet her, for jeg er ret sød og awesome - det er han også - vi er et godt match.

Men han er bare så pæn, og eftersom vi har været venner inden alt dette her, så kender jeg til og har endda set/mødt tidligere piger, som ærligt var rimelig meget pænere end mig.

Og det er jo pisse ligegyldigt, så længe han tænder på mig og synes, jeg er dejlig. Det er ren forfængelighed (hos mig).

Shake it off!! :D


Sådan havde jeg det også med min eks - men det var egentlig bare en dejlig ting, at han så godt ud - og at hans eks'er så godt ud. Vil helst føle, at jeg har scoret opad :) Men ja, det er ren forfængelighed :)
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 25. aug 2016, 10:58

NLeth skrev:
ManicNinja skrev:
NLeth skrev:
ManicNinja skrev:
NLeth skrev:Jeg hopper friskt og frejdigt videre til næste Tinderdate i rækken torsdag aften. ;) Nu håber jeg, virkelig, at han ikke også skuffer, ellers tror jeg at jeg holder en (god, lang) pause igen.


Hørte du aldrig mere til Skanderborg? Beklager, hvis jeg har fulgt dårligt med.


Nej, ingen lyd fra Skanderborg. Jeg tror faktisk han har kunnet mærke, at jeg ikke var helt på. Han var sød nok, men ikke den mindste sommerfugl eller kilden at mærke - nogen steder. :lol2:


Kilden må der til - alle de rigtige steder :slem: :D

Sender dig en kærlig tanke torsdag aften. Hvad skal I? Gå en tur? Drikke en kaffe eller?


Præcis. :lol2:

Gåtur med kaffe er planen. Men lige nu er jeg så helt og aldeles smadret efter nogle pakkede arbejdsdage, at jeg faktisk ønsker mig bare at holde fri i morgen i aften. Det har jeg nemlig først tid til om halvanden uge ellers... Hvis bare man vidste, om det var det værd at ta' afsted. ;)


Oh, the joys of turning 30 - nu skal jeg jo passe på: Aner jo ikke, hvor gammel du er :engel: Men den dér træthed efter arbejdsdage og det dér med at man faktisk ikke rigtigt orker aftaler på hverdagsaftener, med mindre man kan arrangere sig, så man møder senere på arbejde eller arbejder hjemmefra eller sådan noget dagen efter ... Forstår dig så godt! Pludselig er man sådan én, der er en virkelig billig brandert på en fredag, fordi man pga træthed er bimlende beruset efter to glas vin, ikke? Det er 30'erne. Synes jeg. Og griner lidt af det. Dét kan jo også være meget hyggeligt.

Generelt her i tråden vil folk nok sige: Tag nu bare af sted! Det bliver cool, når først du er der. Men jeg er virkelig sådan én, der ved, at jeg snildt kan få en lortedate ud af det, hvis jeg møder op uoplagt og træt. Så jeg forstår, hvis du aflyser. Håber dog, du har lidt mere mod på det i dag?

P.s. Prøv lige at overveje, hvor trange kår en tråd som denne ville ha', hvis vi på forhånd vidste, hvilke mænd og kvinder derude, der var værd at samle på/som var lige os ...? :D
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 268
Likede indlæg: 4366

Re: Singletråden

Indlægaf Q-beben » 25. aug 2016, 11:53

Dikus skrev:
Jeg er i Dk. Hold op der er mange på Tinder. Og mange, jeg aldrig kunne finde interessant. Vildt faktisk.

Alle, jeg har svipet til højre, har også svipet mig til højre. Selvom jeg skriver, jeg bor i Nuuk og søger en fast kæreste...

Jeg har pænt unmatchet igen og fjerner mig. Det er sgi for sært.


Haha... ja, ok... måske er der mange danske mænd, der gerne vil flytte til Grønland? :)

Tænker, at mange bruger det som en booster til deres selvtillid... :) Og det er da også fint nok...
1

Tilbage til "Forhold og sex"