Fordi jeg siger det!

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Fordi jeg siger det!

Indlægaf ManicNinja » 25. aug 2016, 12:59

Persnikedy skrev:Kaffesmag kan ødelægge alt.
"Uh, kom lidt i chokolade kagen for at fremhæve smagen!" nej, det virker ikke. Det får kagen til at smage fælt

Kaffe skal bare holde sig væk

Selv tiramisu smager fælt med mindre man laver dem som jeg og udskifter kaffen med fx kakaomælk, appelsin juice eller andet som IKKE er kaffe


Hahaha! Jeg kan virkelig heller ikke særlig godt lide tiramisù - men jeg ser så kaffen som en formildende omstændighed. For mig er det konsistensen, der er fæææææl. Bare sådan ... svampet. Nøøøj, det er stygt!

:lol:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Fordi jeg siger det!

Indlægaf Juki » 25. aug 2016, 13:02

Tiramisu! :love:

Foretrækker det dog uden alkohol.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Fordi jeg siger det!

Indlægaf ManicNinja » 25. aug 2016, 13:03

Sangius skrev:
ManicNinja skrev:Te skal/kan slet ikke drikkes. Det ærgrer mig sindssygt, for meget af det dufter SÅ skønt. Men uanset hvor længe jeg lader det trække, forbliver det vand med duft. Undtagen sort te: Det bliver bare enormt bittert.

Mange siger, man skal have en kop te, hvis man er forkølet og har ondt i halsen. Jeg føler, jeg bliver syg af at drikke te, fordi de er så deprimerende.


Har du prøvet te med lakridsrod? :)
Det er den eneste te, jeg kan lide, da den nemlig smager af noget. Jeg putter aldrig sukker eller noget andet i. :)


Tak for forslaget. Der dog desværre karambolerer med, at jeg synes, den omsiggribende tendens med at putte lakrids i ALT (inkl. håndsæbe) er ... nåja ... en uting.

Jeg har ikke noget imod lakrids (skal dog helt være hvinende salt). Eller appelsin. Ligesom jeg holder enormt meget af kaffe. Men disse smage bør dog holde sig på deres egen banehalvdel. De er sikkert også trætte af at skulle gøre arbejdet for alle de andre dovne smage. Helt ærligt - få nu SELV isen, flødebollen, chokoladen osv. til at smage af noget, altså. :gisp:

:)
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29274

Re: Fordi jeg siger det!

Indlægaf Sangius » 25. aug 2016, 13:08

ManicNinja skrev:
Sangius skrev:
ManicNinja skrev:Te skal/kan slet ikke drikkes. Det ærgrer mig sindssygt, for meget af det dufter SÅ skønt. Men uanset hvor længe jeg lader det trække, forbliver det vand med duft. Undtagen sort te: Det bliver bare enormt bittert.

Mange siger, man skal have en kop te, hvis man er forkølet og har ondt i halsen. Jeg føler, jeg bliver syg af at drikke te, fordi de er så deprimerende.


Har du prøvet te med lakridsrod? :)
Det er den eneste te, jeg kan lide, da den nemlig smager af noget. Jeg putter aldrig sukker eller noget andet i. :)


Tak for forslaget. Der dog desværre karambolerer med, at jeg synes, den omsiggribende tendens med at putte lakrids i ALT (inkl. håndsæbe) er ... nåja ... en uting.

Jeg har ikke noget imod lakrids (skal dog helt være hvinende salt). Eller appelsin. Ligesom jeg holder enormt meget af kaffe. Men disse smage bør dog holde sig på deres egen banehalvdel. De er sikkert også trætte af at skulle gøre arbejdet for alle de andre dovne smage. Helt ærligt - få nu SELV isen, flødebollen, chokoladen osv. til at smage af noget, altså. :gisp:

:)


Jeg har drukket lakridste siden jeg var barn, så jeg har ikke lige opdaget, at teen skulle være en del af en modedille.
Jeg spiser ellers normalt aldrig lakrids, men lakridsrod smager ikke på samme måde, som sådan noget færdig købe-lakrids. :)
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Fordi jeg siger det!

Indlægaf Sjo » 25. aug 2016, 13:13

Sødetabletter... *ydrk*
7
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Fordi jeg siger det!

Indlægaf Persnikedy » 25. aug 2016, 16:47

ManicNinja skrev:
Persnikedy skrev:Kaffesmag kan ødelægge alt.
"Uh, kom lidt i chokolade kagen for at fremhæve smagen!" nej, det virker ikke. Det får kagen til at smage fælt

Kaffe skal bare holde sig væk

Selv tiramisu smager fælt med mindre man laver dem som jeg og udskifter kaffen med fx kakaomælk, appelsin juice eller andet som IKKE er kaffe


Hahaha! Jeg kan virkelig heller ikke særlig godt lide tiramisù - men jeg ser så kaffen som en formildende omstændighed. For mig er det konsistensen, der er fæææææl. Bare sådan ... svampet. Nøøøj, det er stygt!

:lol:


Den skal være svampet, men liiige så fast at den kan stå selv.
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Fordi jeg siger det!

Indlægaf Persnikedy » 25. aug 2016, 16:48

Chokolademousse er en gave fra guderne

Billede
11
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Fordi jeg siger det!

Indlægaf ManicNinja » 25. aug 2016, 16:49

Persnikedy skrev:
ManicNinja skrev:
Persnikedy skrev:Kaffesmag kan ødelægge alt.
"Uh, kom lidt i chokolade kagen for at fremhæve smagen!" nej, det virker ikke. Det får kagen til at smage fælt

Kaffe skal bare holde sig væk

Selv tiramisu smager fælt med mindre man laver dem som jeg og udskifter kaffen med fx kakaomælk, appelsin juice eller andet som IKKE er kaffe


Hahaha! Jeg kan virkelig heller ikke særlig godt lide tiramisù - men jeg ser så kaffen som en formildende omstændighed. For mig er det konsistensen, der er fæææææl. Bare sådan ... svampet. Nøøøj, det er stygt!

:lol:


Den skal være svampet, men liiige så fast at den kan stå selv.


Godt vi er enige - så ved jeg nemlig stadig, at jeg ikke kan lide det og behøver ikke prøve igen :D
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Fordi jeg siger det!

Indlægaf ManicNinja » 25. aug 2016, 16:50

Persnikedy skrev:Chokolademousse er en gave fra guderne

Billede


Det KAN det være, ja. Men der er sikkert nogle af jer, der læsser en ordentlig gang smør i, hvis I lige kan se jeres snit til det ... Suk.

:P
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Fordi jeg siger det!

Indlægaf Persnikedy » 25. aug 2016, 16:54

Cupcakes er på ingen måde lækre, basta!
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46275

Re: Fordi jeg siger det!

Indlægaf LadyFox » 25. aug 2016, 17:07

Persnikedy skrev:Chokolademousse er en gave fra guderne

Billede

Åh jaer :ivrig: :savl:
0
...
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Fordi jeg siger det!

Indlægaf Aspargsen » 25. aug 2016, 22:19

FruDulle skrev:Chokolade er totalt overvurderet. Stop med at putte alt det chokolade i min lakrids!

Helt enig chokolade og lakrids bør holdes adskilt
1
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Fordi jeg siger det!

Indlægaf Fru Sunshine » 26. aug 2016, 08:24

Islandsk lakrids med chokoladeovertræk :love:
4
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Fordi jeg siger det!

Indlægaf Wizzze » 26. aug 2016, 08:35

Fru Sunshine skrev:Islandsk lakrids med chokoladeovertræk :love:


Debatlakrids :love:
debatslik.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Fordi jeg siger det!

Indlægaf Wizzze » 26. aug 2016, 08:43

Macarons er ligeså guddommelige som ChokoMousse

Billede

Billede

Billede

Billede
5
Do as I say! :whip:

Tilbage til "Mad og drikke"