Den vildeste historie om bedrag

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Chanel » 21. aug 2016, 11:12

Nej det ved jeg, men der er jeg bare ikke endnu
0
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4589
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 666
Likede indlæg: 21047

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf catnip » 21. aug 2016, 11:40

IrmaPigen skrev:
Jeg fatter ikke at man på noget tidspunkt gider være i et forhold af den type. Og ja, jeg trækker faktisk kun på skuldrene og tænker at nogle kvinder vil bedrages.


Din manglende indsigt og empati får mig til at konkludere at du aldrig har været udsat for systematisk psykisk vold. Det er dejligt for dig, jeg ville ønske at det var sådan for alle kvinder. Men nu handler tråden om en kvinde, der har været i en svær situation over meget lang tid, og at bidrage yderligere til den ved at være nedladende og bagatellisere den, synes jeg er virkelig unødvendigt og usympatisk.
12
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Chanel » 21. aug 2016, 11:45

Tak catnip :)
Når man har været vant til at alt man gør er forkert og ens egen skyld, kommer man i hvert fald ikke til et punkt af forståelse for det ikke var sådan hvis andre bliver ved at fortælle det VAR ens egen skyld
Jeg troede jo at grunden til vi ikke kunne være sammen var at jeg var en spørgejørgen der ikke kunne lade ting ligge og blev bitter når han ikke gav nok. Altså det har han ret i, dengang troede jeg bare det ville ende godt hvis jeg slog knude på mig selv, men det gjorde det jo bare endnu nemmere for ham at snyde når jeg rettede ind
2
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Viskelæder » 21. aug 2016, 12:46

Jeg er enig i alle de super gode råd, men jeg tror, som en anden herinde også påpegede tidligere, og som jeg måtte minde mig selv på, at det er vigtigt at huske på, at det her lige er sket. Derfor er det klart, at Chanels hoved kører på højtryk med alverdens tanker og løsninger mv..
4
Modesty Blame
Indlæg: 4326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 519
Likede indlæg: 9418

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Modesty Blame » 21. aug 2016, 12:57

Når man, som du (eller jeg, jeg har været der flere gange), indgår i et forhold med en mand, der har svært ved det der med moral og anstændig opførsel, så er der et punkt, hvor man kan slippe nemt af med ham.

Det er meget tidligt i relationen. Når han første gang opfører sig fuldstændigt uanstændigt, og man siger til ham, at det ikke er okay, så kan han enten sige, du har ret, det er jeg ked af. Så er der en vis chance for, at han er et okay eksemplar.

Eller han kan begynde at skælde dig ud over at ødelægge den gode stemning ved at påtale, at han ikke har besvaret sms/opkald i 3 uger, selvom han selv har omtalt jer som kærester umiddelbart før, han stak hovedet i jorden (bare et eksempel, det kunne være hvad som helst).

Hvis han gør sidstnævnte, så vil enhver sund og fornuftig kvinde kigge på ham og sige - nejnej, Gert-Ole, den går ikke, ud af mit liv. Og hun vil aldrig se sig tilbage.

De kvinder, der undskylder for at ødelægge stemningen, de er fucked. (det er altså mig - forhåbentlig har jeg lært noget i den sammenhæng, men så var det mig).

Så når man lader en anden person trampe på sig, og lader ham manipulere sig til at flytte alle grænser for, hvad der er rigtigt og forkert, så er der altså nogle ting, der ikke fungerer helt i ens indre liv.

Og der kan jeg bare anbefale dig, at du holder op med at kigge på alle de ting han har gjort, for det kan holde dig vågen om natten de næste ti år. Der er ikke nogen undskyldning eller forklaring eller afslutning, der kan give dig det, du har brug for. Det eneste, der kan fylde tomrummet i din mave, er en accept af, at du er okay, og at du aldrig får en forklaring.

Med hensyn til hans kone og hendes valg - det er i bund og grund ikke dit problem. Og hvis hun kontakter dig igen, så husk lige på, hvor længe du selv var om at komme hertil. Hendes forhold har ikke været helt så meget rutsjebane, som dit og hans har. For hun har boet sammen med ham. Så måske du kan finde en smule omsorg for et andet offer, hvis hun altså kontakter dig igen.
10
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8189

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Anilara » 21. aug 2016, 13:03

Vil bare, som flere andre, give min største medfølelse.
Har selv været udsat for noget der minder om; en, der havde en kæreste samtidig med han var i forhold med mig i flere år... Foruden han var utro med flere andre. Han levede et enormt dobbeltliv. Jeg kan genkende så mange af de samme træk, og får det næsten dårligt at tænke tilbage, selvom meget er fortrængt efterhånden.

Jeg vil bare sige, at jeg efter et års tid, hvor jeg havde brudt kontakten HELT med ham, genfandt tilliden til andre, skønne mænd og mennesker generelt. Det er nok forskelligt hvordan man kommer videre, men for mig hjalp det at lave en masse nye ting, møde nye folk, tage til nye arrangementer, og generelt "sige ja", så jeg kunne åbne for et nyt kapitel i mit liv.

Husk ikke at slå dig selv i hovedet - jeg blev meget usikker på hvem jeg selv var, fordi jeg pludselig følte jeg havde været så naiv, men ingen kan forvente, at et andet menneske vil udsætte en for sådanne svigt og skjule det så godt.

Kæmpe kram herfra.
4
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Chanel » 21. aug 2016, 13:23

tak for jeres svar, rart med andre der har prøvet det samme. Jeg er glad for det ikke skete mens jeg stadig troede på en fremtid eller var død forelsket i ham, for så var jeg sgu nok hoppet ud af vinduet. Jeg havde allerede en måned inden indset det KUN skulle være venskab, jeg var bare røv dårlig til det fordi han altid lagde op til hygge på de forkerte måde, men han overbeviste mig jo også om det kun var mig og så længe vi ikke så andre, kunne vi jo ligeså godt
Ja, hun får nok brug for hjælp senere, jeg har bare ikke lyst til det skal være mig. Hun har ikke været kørt rundt som mig, men hun har jo opdaget ting sort på hvidt MANGE gange de sidste par år, det har jeg ikke, så det kan altså ikke komme helt bag på hende, det her, selvom hun har levet i fornægtelse som jeg selv. Jeg havde bare ikke fortsat dengang, hvis jeg havde en sms fra hende eller lign.
Jeg så gamle mails igennem og kan se hvor meget jeg beskyttede hende første gang han skrev til mig efter brud. Jeg skrev hun ikke skulle holdes for nar igen og hvis vi skulle ses, skulle hun vide det. Det var fair nok og det skulle bare serveres rigtigt for hende. Det blev det så åbenbart aldrig
1
Nipsting
Indlæg: 108
Tilmeldt: 22. feb 2016, 07:09
Kort karma: 28
Likede indlæg: 139

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Nipsting » 25. aug 2016, 17:30

Chanel skrev:Tak for jeres ord.
Jeg har mine tudeture, men er samtidig lettet over det er slut. Jeg er helt sikker på jeg aldrig hører fra ham igen. Det har jeg også sagt de andre gange, men denne gang er han afsløret og ved jeg er giftig i og med jeg fortalte hende det hele, så han tør ikke prøve her igen. De andre gange han er skredet har jeg siddet tilbage og savnet alt det gode, men det blegner lidt denne gang og ved jo ikke hvor meget der har været løgn. Hvis han har villet satse sit andet forhold ved at se mig kan jeg ikke være helt ligegyldig, men når han så opfører sig sådan når det opdages, ved jeg sgu ikke om alt bare var en leg


Det bedste vil nok være at blokere ham på telefon og messager og Facebook, og mail. Så ved du 100% at han ikke popper op og det giver fred i sindet (ihverfald for mig )
0
Nipsting
Indlæg: 108
Tilmeldt: 22. feb 2016, 07:09
Kort karma: 28
Likede indlæg: 139

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Nipsting » 25. aug 2016, 17:44

Chanel skrev:Kan ikke bare blokere. Hun har en fake profil på facebook jeg ved hun bare vil benytte sig af når monstret er ved at æde hende op af tvivl


Ligemeget hvad kan den blokeres - og skriver hum på messenger - er der også en fin blokere knap der -
0
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Chanel » 25. aug 2016, 18:41

Jeg er ved at nå dertil hvor det er den bedste løsning, jeg gør det bare først når jeg er 100 % sikker på jeg hellere vil leve i uvidenhed end at få en afslutning. Jeg er nok nået 60 % på en uge, så håber jeg er klar til at skære alt væk meget snart.
Jeg kan bare stadig ikke gardere mig mod nye numre, emails og FB profiler :(
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf icelady » 25. aug 2016, 18:49

Helt gardere dig kan jo ikke; men du kan med tiden nå et punkt, hvor du er ligeglad med de kontakter dig. Eller i værste fald tænker "Nå ja...det må de sgu ligge og rode med."


Hvordan går det ellers med dig?
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Chanel » 26. aug 2016, 05:26

Ja, det er jeg også ret sikker på. Jeg er da allerede nået dertil hvis jeg synes det er synd hvis hun tilgiver ham.
Må indrømme jeg finder det underligt at hun spurgte om jeg ville have info og jeg så intet hører på en uge. Jeg ved hun tog til en veninde for at få det på afstand, men hun må vel have truffet sit valg nu. Jeg får det nok ikke, men det undrer mig fordi jeg ved hun nok kun ville gøre det hvis hun vidste jeg var helt væk, og det kan hun jo kun få afklaret ved at spørge,
Men ellers går det ok. Hver dag er en smule bedre og jeg kan da have minutter hvor jeg er decideret glad, men så kommer der lige en tanke der minder mig om at jeg egentlig er lidt træt af det hele igen, lidt svært at forklare. Men tak fordi du spørger :)
1
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40585

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Akehurst2 » 26. aug 2016, 08:37

Det kommer lige så stille - og bare det, at du så småt kan lægge det fra dig i kortere øjeblikke, viser at det går den rigtige vej :kys:
1
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Chanel » 26. aug 2016, 09:23

Ja det tænker jeg også. Ingen tvivl om han har gjort det nemmere for mig at komme videre denne gang. Jeg kan kun håbe han lider ligeså meget som han plejer ved savnet af mig.
0
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Chanel » 26. aug 2016, 16:41

Det hjælper nok også at jeg har været til to jobsamtaler den sidste uge og faktisk står til at få dem begge. Er mega stolt over jeg har taget mig sammen og fået det kørt igennem i stedet for at aflyse da det hele blev sort
9

Tilbage til "Forhold og sex"