Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 26. aug 2016, 11:12

Grissebassen skrev:Jeg synes godt nok, at tinder er op ad bakke for tiden. Jeg matcher med stort set alle, jeg swiper til højre. Der er næsten ingen af dem, der skriver, og når de gør, og jeg så svarer, svarer de ikke tilbage. Er der nogen der har gennemskuet den? Går det bare ud på at samle på matches? Skal man virkelig slå benene væk med den første besked, eller kan det ikke vente til man har sagt Hej?


Jeg tror ikke, at man skal forsøge at gennemskue hvad der er årsag til andre Tinder-brugeres adfærd. Min gang i denne tråd har i hvert fald lært mig, at de fleste griber det an på forskellig vis. Min egen tilgang er at lade være med at lade mig frustrere over alle dem, der bare matcher uden at skrive eller som stopper med at skrive meget hurtigt. De er så ikke noget for mig alligevel. I stedet "holder jeg ud" - man skal "swipe mange frøer" før der er bid, er min erfaring. Og det er få procent af mine matches, som rent faktisk har ført til en længere dialog og endnu færre, som jeg har mødtes med. Det ser jeg egentlig som meget naturligt.

Jeg har i øvrigt også mange matches, som aldrig har skrevet - og jeg har så heller ikke skrevet til dem, fordi min erfaring er, at mændene alligevel ikke svarer, hvis jeg skriver først. Det har jeg egentlig ikke tænkt så meget over.
2
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 26. aug 2016, 13:42

ManicNinja skrev:
NLeth skrev:
ManicNinja skrev:
NLeth skrev:
ManicNinja skrev:
NLeth skrev:Jeg hopper friskt og frejdigt videre til næste Tinderdate i rækken torsdag aften. ;) Nu håber jeg, virkelig, at han ikke også skuffer, ellers tror jeg at jeg holder en (god, lang) pause igen.


Hørte du aldrig mere til Skanderborg? Beklager, hvis jeg har fulgt dårligt med.


Nej, ingen lyd fra Skanderborg. Jeg tror faktisk han har kunnet mærke, at jeg ikke var helt på. Han var sød nok, men ikke den mindste sommerfugl eller kilden at mærke - nogen steder. :lol2:


Kilden må der til - alle de rigtige steder :slem: :D

Sender dig en kærlig tanke torsdag aften. Hvad skal I? Gå en tur? Drikke en kaffe eller?


Præcis. :lol2:

Gåtur med kaffe er planen. Men lige nu er jeg så helt og aldeles smadret efter nogle pakkede arbejdsdage, at jeg faktisk ønsker mig bare at holde fri i morgen i aften. Det har jeg nemlig først tid til om halvanden uge ellers... Hvis bare man vidste, om det var det værd at ta' afsted. ;)


Oh, the joys of turning 30 - nu skal jeg jo passe på: Aner jo ikke, hvor gammel du er :engel: Men den dér træthed efter arbejdsdage og det dér med at man faktisk ikke rigtigt orker aftaler på hverdagsaftener, med mindre man kan arrangere sig, så man møder senere på arbejde eller arbejder hjemmefra eller sådan noget dagen efter ... Forstår dig så godt! Pludselig er man sådan én, der er en virkelig billig brandert på en fredag, fordi man pga træthed er bimlende beruset efter to glas vin, ikke? Det er 30'erne. Synes jeg. Og griner lidt af det. Dét kan jo også være meget hyggeligt.

Generelt her i tråden vil folk nok sige: Tag nu bare af sted! Det bliver cool, når først du er der. Men jeg er virkelig sådan én, der ved, at jeg snildt kan få en lortedate ud af det, hvis jeg møder op uoplagt og træt. Så jeg forstår, hvis du aflyser. Håber dog, du har lidt mere mod på det i dag?

P.s. Prøv lige at overveje, hvor trange kår en tråd som denne ville ha', hvis vi på forhånd vidste, hvilke mænd og kvinder derude, der var værd at samle på/som var lige os ...? :D


Det er præcis 30'erne, og jeg har faktisk overhovedet intet imod det. Jeg har en anden ro, end jeg har haft tidligere, og det er rart. Omvendt kan det være problematisk, fordi det er noget lettere at falde for dybt i jeg har det godt alene-fælden.

Jeg aflyste - jeg er færdig med at gøre ting, jeg ikke har lyst eller er oplagt til, sådan helt generelt og ikke kun ift. dating. Jeg satser på at vi kan ses en dag i næste uge i stedet. :)
1
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 26. aug 2016, 13:45

Jeg skal til fest i aften, og jeg tror faktisk ikke der kommer en eneste singlemand. :rulle:
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 26. aug 2016, 13:52

Sophaya skrev:Jeg skal til fest i aften, og jeg tror faktisk ikke der kommer en eneste singlemand. :rulle:

Det skal man lige sætte sig op til...
2
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 26. aug 2016, 13:56

Jeg er også svært glad for 30'erne i dag.

Forleden var jeg på en rigtig god date med en gut. Nu ved jeg ikke, om det bliver til noget, men han er sådan én, der kunne have gået i klassen over mig i gymnasiet, og som jeg ville have set helt vildt op til, og han ville ikke have værdiget mig et blik. Jeg var lidt spændt på, om han bare ville dreje om på hælen og tænke, at jeg slet ikke var på hans niveau (ret pæne billeder på Tinder), men vi snakkede rigtig godt sammen, og det virkede ikke som om, han syntes, jeg var hverken for tyk eller for åndssvag at høre på. Det er ret fedt at mærke, at jeg har fået ro og selvværd nok til at møde de gode mænd på lige fod og ikke sige noget alt for dumt. Det havde jeg ikke kunnet, da jeg var yngre.

Edit: Det lyder helt vildt selv-nedgørende. Det er altså ment modsat. Giver det mening?

Edit 2: Rettet sætningskonstruktion.
Senest rettet af Rapfisk 27. aug 2016, 01:03, rettet i alt 1 gang.
14
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 26. aug 2016, 14:16

Rapfisk skrev:^
I din situation tror jeg, jeg ville overveje at tage tyren ved hornene og skrive til ham. Bare et "tak for daten, hvor var det varmt, jeg har det helt dårligt over, at jeg svedte så meget. Jeg vil gerne se dig igen - måske et sted med aircondition?" Så kan han sige ja eller nej, men som Nipset skriver et sted er det farligt, hvis det viser sig, at man begge to er lurepassere.

Det kommer også lidt an på daten. Ofte tror jeg, det er en god idé, at den, der har trukket mest i håndbremsen, melder ud først.


Jeg har valgt at lade det fare. Jeg svedte - og det gjorde jeg squ bare :lol:

Jeg var nødt til at lægge mobilen fra mig på job, jeg stod lidt for sent op og har faktisk været i konstant bevælgelse siden imorges - han har så skrevet i mellemtiden ;) Nu skal jeg bare finde ud af, hvad fanden jeg føler/tænker osv- Det er jeg ikke lige fantastisk til :fløjt:
1
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 26. aug 2016, 14:21

malou_43 skrev:
Rapfisk skrev:^
I din situation tror jeg, jeg ville overveje at tage tyren ved hornene og skrive til ham. Bare et "tak for daten, hvor var det varmt, jeg har det helt dårligt over, at jeg svedte så meget. Jeg vil gerne se dig igen - måske et sted med aircondition?" Så kan han sige ja eller nej, men som Nipset skriver et sted er det farligt, hvis det viser sig, at man begge to er lurepassere.

Det kommer også lidt an på daten. Ofte tror jeg, det er en god idé, at den, der har trukket mest i håndbremsen, melder ud først.


Jeg har valgt at lade det fare. Jeg svedte - og det gjorde jeg squ bare :lol:

Jeg var nødt til at lægge mobilen fra mig på job, jeg stod lidt for sent op og har faktisk været i konstant bevælgelse siden imorges - han har så skrevet i mellemtiden ;) Nu skal jeg bare finde ud af, hvad fanden jeg føler/tænker osv- Det er jeg ikke lige fantastisk til :fløjt:

Hvad skrev han? :)
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 26. aug 2016, 14:36

Rapfisk skrev:
malou_43 skrev:
Rapfisk skrev:^
I din situation tror jeg, jeg ville overveje at tage tyren ved hornene og skrive til ham. Bare et "tak for daten, hvor var det varmt, jeg har det helt dårligt over, at jeg svedte så meget. Jeg vil gerne se dig igen - måske et sted med aircondition?" Så kan han sige ja eller nej, men som Nipset skriver et sted er det farligt, hvis det viser sig, at man begge to er lurepassere.

Det kommer også lidt an på daten. Ofte tror jeg, det er en god idé, at den, der har trukket mest i håndbremsen, melder ud først.


Jeg har valgt at lade det fare. Jeg svedte - og det gjorde jeg squ bare :lol:

Jeg var nødt til at lægge mobilen fra mig på job, jeg stod lidt for sent op og har faktisk været i konstant bevælgelse siden imorges - han har så skrevet i mellemtiden ;) Nu skal jeg bare finde ud af, hvad fanden jeg føler/tænker osv- Det er jeg ikke lige fantastisk til :fløjt:

Hvad skrev han? :)


Han takkede for i går, at det var hyggeligt og at det var spændende at høre om mig, selvom det nok handlede lidt for meget om arbejde (vi er en smule i samme branche)
1
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 26. aug 2016, 14:39

malou_43 skrev:
Rapfisk skrev:
malou_43 skrev:
Rapfisk skrev:^
I din situation tror jeg, jeg ville overveje at tage tyren ved hornene og skrive til ham. Bare et "tak for daten, hvor var det varmt, jeg har det helt dårligt over, at jeg svedte så meget. Jeg vil gerne se dig igen - måske et sted med aircondition?" Så kan han sige ja eller nej, men som Nipset skriver et sted er det farligt, hvis det viser sig, at man begge to er lurepassere.

Det kommer også lidt an på daten. Ofte tror jeg, det er en god idé, at den, der har trukket mest i håndbremsen, melder ud først.


Jeg har valgt at lade det fare. Jeg svedte - og det gjorde jeg squ bare :lol:

Jeg var nødt til at lægge mobilen fra mig på job, jeg stod lidt for sent op og har faktisk været i konstant bevælgelse siden imorges - han har så skrevet i mellemtiden ;) Nu skal jeg bare finde ud af, hvad fanden jeg føler/tænker osv- Det er jeg ikke lige fantastisk til :fløjt:

Hvad skrev han? :)


Han takkede for i går, at det var hyggeligt og at det var spændende at høre om mig, selvom det nok handlede lidt for meget om arbejde (vi er en smule i samme branche)

Ja, så er bolden vist på din banehalvdel. Det lyder da som om, der er basis for en date nummer to, der er lidt mere personlig?
4
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 26. aug 2016, 15:07

Marioneta skrev:Jeg har fået lidt tilbagefald mht nydelig ung pædagog, hvilket er fjollet, for jeg har kun set ham en enkelt gang på cyklen siden skolestart. Men jeg tror, at det er fordi jeg er i behandling nu og derfor slet ikke dater over hovedet. Jeg savner en mand og det er hyggeligt at have en i tankerne og så er det så blevet ham, nu hvor jeg ikke aktivt kan opsøge dates pga. mit projekt donorbarn. Det er ikke så dybere liggende, da jeg ikke kender ham. Han er jo bare en sød og flot mand, som virker til at have nogle gode kvaliteter ud fra den lille smule, jeg ved. Sønnike er glad for ham og han savner ham vist lidt i SFO'en, tror jeg.

Jeg tror, at det er ret normalt at få tilbagefald. Man har de her uopfyldte længsler, og så sætter hjernen et ansigt på, som gerne er den sidste, man havde følelser for.

(Credit til Planten for den indsigt :lun:)
Senest rettet af Rapfisk 26. aug 2016, 20:13, rettet i alt 1 gang.
5
Livslinjen: 70 201 201
Mumifar
Indlæg: 238
Tilmeldt: 19. mar 2016, 05:41
Kort karma: 12
Likede indlæg: 144

Re: Singletråden

Indlægaf Mumifar » 26. aug 2016, 16:34

Bad Samaritan skrev:
Mumifar skrev:
Animi skrev:Ja, det er helt rigtig at nogen af os kvinder bare VIL bedrages. For det der med at være sammen med en person, som man elsker, åbner sig op for, stoler på, virker sød og dejlig og som om han gerne vil det bedste for en, for derefter at finde ud af at han har løjet og været fuldkommen ligeglad med en, og ens hjerte bliver knust i tusinde stykker og man føler at måske kan man bare ikke stole på andre igen, det er jo super fedt. Mere af det tak! :stoned:


Fordi Jeres følelser og mavefornemmelser gør Jer blinde.
I søger "højstatus" mænd og når I finder dem bliver I forblændede. Desværre er der ikke en "højstatus" man til Jer alle, så I må dele.
Det kan alle med lidt matematisk indsigt regne ud.


Min matematiske indsigt siger mig, at du er blevet swipet ud til venstre end tand for mange gange til reelt at kunne udtale dig om, hvem som er høj/lavstatus...


Det gør vel ikke nogen forskel hvor mange gange jeg er blevet swipet til venstre?
Min generelle påstånd er blot, at mange kvinder vil have den samme mand, hvilket de naturligvis ikke kan få.
0
Senest rettet af mumifar 24. dec 2046, 23:59, rettet i alt 1 gang.
Mumifar
Indlæg: 238
Tilmeldt: 19. mar 2016, 05:41
Kort karma: 12
Likede indlæg: 144

Re: Singletråden

Indlægaf Mumifar » 26. aug 2016, 17:09

Rapfisk skrev:Jeg er også svært glad for 30'erne i dag.

Forleden var jeg på en rigtig god date med en gut. Nu ved jeg ikke, om det bliver til noget, men han er sådan én, der kunne have gået i klassen over mig i gymnasiet, og som jeg ville have set helt vildt op til, og han ville ikke have værdiget mig et blik. Jeg var lidt spændt på, om han bare ville dreje om på hælen og tænke, at jeg slet ikke var på hans niveau (ret pæne billeder på Tinder), men vi snakkede rigtig godt sammen, og det virkede ikke som om, han syntes, jeg var hverken for tyk eller for åndssvag at høre på. Det er ret fedt. Altså det med, at jeg har fået ro og selvværd nok til at møde de gode mænd på lige fod og ikke sige noget alt for dumt. Det havde jeg ikke kunnet, da jeg var yngre.

Edit: Det lyder helt vildt selv-nedgørende. Det er altså ment modsat. Giver det mening?


Så en god mand er altså en mand der befinder sig er niveau højere oppe end dig selv :gruble:
0
Senest rettet af mumifar 24. dec 2046, 23:59, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 26. aug 2016, 17:15

Mumifar skrev:
Bad Samaritan skrev:
Mumifar skrev:
Animi skrev:Ja, det er helt rigtig at nogen af os kvinder bare VIL bedrages. For det der med at være sammen med en person, som man elsker, åbner sig op for, stoler på, virker sød og dejlig og som om han gerne vil det bedste for en, for derefter at finde ud af at han har løjet og været fuldkommen ligeglad med en, og ens hjerte bliver knust i tusinde stykker og man føler at måske kan man bare ikke stole på andre igen, det er jo super fedt. Mere af det tak! :stoned:


Fordi Jeres følelser og mavefornemmelser gør Jer blinde.
I søger "højstatus" mænd og når I finder dem bliver I forblændede. Desværre er der ikke en "højstatus" man til Jer alle, så I må dele.
Det kan alle med lidt matematisk indsigt regne ud.


Min matematiske indsigt siger mig, at du er blevet swipet ud til venstre end tand for mange gange til reelt at kunne udtale dig om, hvem som er høj/lavstatus...


Det gør vel ikke nogen forskel hvor mange gange jeg er blevet swipet til venstre?
Min generelle påstånd er blot, at mange kvinder vil have den samme mand, hvilket de naturligvis ikke kan få.


En ting er i hvert fald sikkert. Ingen gider en klynker..
3
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Mumifar
Indlæg: 238
Tilmeldt: 19. mar 2016, 05:41
Kort karma: 12
Likede indlæg: 144

Re: Singletråden

Indlægaf Mumifar » 26. aug 2016, 17:22

Code71 skrev:
Mumifar skrev:
Bad Samaritan skrev:
Mumifar skrev:
Animi skrev:Ja, det er helt rigtig at nogen af os kvinder bare VIL bedrages. For det der med at være sammen med en person, som man elsker, åbner sig op for, stoler på, virker sød og dejlig og som om han gerne vil det bedste for en, for derefter at finde ud af at han har løjet og været fuldkommen ligeglad med en, og ens hjerte bliver knust i tusinde stykker og man føler at måske kan man bare ikke stole på andre igen, det er jo super fedt. Mere af det tak! :stoned:


Fordi Jeres følelser og mavefornemmelser gør Jer blinde.
I søger "højstatus" mænd og når I finder dem bliver I forblændede. Desværre er der ikke en "højstatus" man til Jer alle, så I må dele.
Det kan alle med lidt matematisk indsigt regne ud.


Min matematiske indsigt siger mig, at du er blevet swipet ud til venstre end tand for mange gange til reelt at kunne udtale dig om, hvem som er høj/lavstatus...


Det gør vel ikke nogen forskel hvor mange gange jeg er blevet swipet til venstre?
Min generelle påstånd er blot, at mange kvinder vil have den samme mand, hvilket de naturligvis ikke kan få.


En ting er i hvert fald sikkert. Ingen gider en klynker..


Hahahaha - og pigekoret nikker i takt.
Det er billige point du her samler sammen.
0
Senest rettet af mumifar 24. dec 2046, 23:59, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 26. aug 2016, 17:47

Mumifar skrev:


Hahahaha - og pigekoret nikker i takt.
Det er billige point du her samler sammen.[/quote]

Jeg har sgu ikke brug for point mester. Jeg har hvad jeg skal ha. Det har klynkere over de oooooonde kvinder ikk :fløjt:
1
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt

Tilbage til "Forhold og sex"