Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14722
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Flora » 28. sep 2015, 16:42

icelady skrev:
Flora skrev:
Måske der menes ledig til fremleje? :gruble:


Ja, det må vel næsten være det der menes.

Der skal måske ikke have udlejers accept? :gruble: ej, det skal man da. Skal man ikke? :genert:


Jo, man skal vist søge om at få lov til at fremleje, men jeg tror ikke udlejer blander sig i hvem man fremlejer til. Uden dog at vide det med sikkerhed.
1
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25736

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Delfin » 28. sep 2015, 19:10

Min funker heller ikke, men jeg er endnu ikke gået op i limningen over det
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Rapfisk » 28. sep 2015, 19:44

At jeg er single. Seriøst, jeg er da et catch?

Måske mere, når jeg ikke spiser pavlova og bland-selv-slik til aftensmad, og når jeg går i bad i stedet for at ligge ned iPad'en, men alligevel? :forvirret: :lol:
8
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 28. sep 2015, 19:46

Rapfisk skrev:At jeg er single. Seriøst, jeg er da et catch?

Måske mere, når jeg ikke spiser pavlova og bland-selv-slik til aftensmad, og når jeg går i bad i stedet for at ligge ned iPad'en, men alligevel? :forvirret: :lol:


Klart stadig et catch!

Mænd tænder mest på mærkelige kvinder har jeg læst for nylig. Alle mine mandlige venner, på nær en enkelt, har bekræftet at det forholder sig sådan.
Så carry on! :klap:
Senest rettet af kidkomb 28. sep 2015, 19:50, rettet i alt 2 gange.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Rapfisk » 28. sep 2015, 19:50

kidkomb skrev:
Rapfisk skrev:At jeg er single. Seriøst, jeg er da et catch?

Måske mere, når jeg ikke spiser pavlova og bland-selv-slik til aftensmad, og når jeg går i bad i stedet for at ligge ned iPad'en, men alligevel? :forvirret: :lol:


Klart stadig et catch!

Mænd tænder mest på mærkelig kvinder har jeg læst for nylig. Alle mine mandlige venner, på nær en enkelt, har bekræftet at det forholder sig sådan.
Så carry on! :klap:

:kys:
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Æske » 28. sep 2015, 19:53

kidkomb skrev:
Rapfisk skrev:At jeg er single. Seriøst, jeg er da et catch?

Måske mere, når jeg ikke spiser pavlova og bland-selv-slik til aftensmad, og når jeg går i bad i stedet for at ligge ned iPad'en, men alligevel? :forvirret: :lol:


Klart stadig et catch!

Mænd tænder mest på mærkelige kvinder har jeg læst for nylig. Alle mine mandlige venner, på nær en enkelt, har bekræftet at det forholder sig sådan.
Så carry on! :klap:


Så er der håb for mig også :lol:
1
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15651
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 28. sep 2015, 20:52

Jeg undrer mig over at mit Jawbone UP24 præsterer at tracke gang mens det ligger ca. 90 km væk fra mig hjemme på badeværelseshylden. Imponerende feature med en fitnesstracker der holder sig aktiv når jeg ikke selv er det :stoned:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3198
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36796

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Daine » 29. sep 2015, 03:16

kidkomb skrev:
Rapfisk skrev:At jeg er single. Seriøst, jeg er da et catch?

Måske mere, når jeg ikke spiser pavlova og bland-selv-slik til aftensmad, og når jeg går i bad i stedet for at ligge ned iPad'en, men alligevel? :forvirret: :lol:


Klart stadig et catch!

Mænd tænder mest på mærkelige kvinder har jeg læst for nylig. Alle mine mandlige venner, på nær en enkelt, har bekræftet at det forholder sig sådan.
Så carry on! :klap:


Hvor er de mænd henne? :genert:

Jeg har kun mødt nogle der er mere underlige end jeg er. Det er ikke godt :D
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 29. sep 2015, 13:04

At den HR-medarbejder jeg skulle ringe til angående en stilling, jeg har søgt (hun stod som afsender på kvitteringmail, jeg fik på ansøgningen) for det første overhovedet intet anede om, hvor langt de var nået i rekrutteringsprocessen. Det viste sig, at hun åbenbart ikke havde noget som helst med det at gøre alligevel!? Hun vidste heller ikke, hvem der SÅ var ansvarlig, men kunne undersøge det. Det er så, hvad det er. Men for hulen - nu kommer det, der undrer mig allermest: At hun lød, som om hun enten var væk i en kæmpe koger eller lavede noget helt andet, imens hun talte med mig. De få minutter, vi snakkede, havde jeg seriøst flere gange lyst til at udbryde: "Er du dér? Fatter du, hvad jeg siger?" Hun lød, som om hun lå og sov. Men for fanden - hun havde jo selv ringet mig op!?

Nej, hvor var det nederen dels ikke at kunne få noget at vide, dels at blive behandlet med så overvældende en ligegyldighed!
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1726
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dime » 29. sep 2015, 14:54

At jeg har modtaget 5 opkald fra numrene +182 og +192 de sidste 2 dage (det er de der scam opkald, hvor de udgiver sig for at være fra Microsoft og "skal have fjern adgang til din computer" og på den måde får installeret noget spyware)
Alle opkald har jeg afvist kraftigt, ved at sige noget med at jeg ikke falder for deres lort og så smidt røret på.
Jeg undrer mig over at de ringer igen et par timer senere... Et så gennemført scam og så ingen registrering af dem der tydeligvis ikke falder for det?
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5391
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10408

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf lillebjoern » 29. sep 2015, 15:07

Syg Abe skrev:At jeg har modtaget 5 opkald fra numrene +182 og +192 de sidste 2 dage (det er de der scam opkald, hvor de udgiver sig for at være fra Microsoft og "skal have fjern adgang til din computer" og på den måde får installeret noget spyware)
Alle opkald har jeg afvist kraftigt, ved at sige noget med at jeg ikke falder for deres lort og så smidt røret på.
Jeg undrer mig over at de ringer igen et par timer senere... Et så gennemført scam og så ingen registrering af dem der tydeligvis ikke falder for det?


Årh, de har også lige ringet til mig. Jeg tog den ikke, for det var fra et af de numre, men hvor høvlen får de mit nummer fra?
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1726
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dime » 29. sep 2015, 15:11

lillebjoern skrev:
Syg Abe skrev:At jeg har modtaget 5 opkald fra numrene +182 og +192 de sidste 2 dage (det er de der scam opkald, hvor de udgiver sig for at være fra Microsoft og "skal have fjern adgang til din computer" og på den måde får installeret noget spyware)
Alle opkald har jeg afvist kraftigt, ved at sige noget med at jeg ikke falder for deres lort og så smidt røret på.
Jeg undrer mig over at de ringer igen et par timer senere... Et så gennemført scam og så ingen registrering af dem der tydeligvis ikke falder for det?


Årh, de har også lige ringet til mig. Jeg tog den ikke, for det var fra et af de numre, men hvor høvlen får de mit nummer fra?


Aner det ikke, men det er ikke synderligt svært at lave en net-crawler der samler telefonnumre, så mon ikke det bare er sådan?
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5391
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10408

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf lillebjoern » 29. sep 2015, 15:14

Syg Abe skrev:
lillebjoern skrev:
Syg Abe skrev:At jeg har modtaget 5 opkald fra numrene +182 og +192 de sidste 2 dage (det er de der scam opkald, hvor de udgiver sig for at være fra Microsoft og "skal have fjern adgang til din computer" og på den måde får installeret noget spyware)
Alle opkald har jeg afvist kraftigt, ved at sige noget med at jeg ikke falder for deres lort og så smidt røret på.
Jeg undrer mig over at de ringer igen et par timer senere... Et så gennemført scam og så ingen registrering af dem der tydeligvis ikke falder for det?


Årh, de har også lige ringet til mig. Jeg tog den ikke, for det var fra et af de numre, men hvor høvlen får de mit nummer fra?


Aner det ikke, men det er ikke synderligt svært at lave en net-crawler der samler telefonnumre, så mon ikke det bare er sådan?


Nja, det er det vel ikke. Det er bare skideirriterende.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5391
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10408

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf lillebjoern » 29. sep 2015, 15:14

Madonna. Altså, jeg har aldrig kunne lide hende, men... :tie:

0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16248
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32465

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 29. sep 2015, 15:22

Jamen det er vel også en form for musik..... :ninja:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Generelt"