Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 26. aug 2016, 00:21

ManicNinja skrev:
kidkomb skrev:
bluetof1 skrev:Hold nu KÆFT hvor er det anstrengende at være forelsket! Det er der sjovt nok aldrig nogen, der taler om. Kun om hvor dejligt det er.
Jeg synes han er dejlig, men de her følelser tager da totalt pippet fra mig. Man har jo aldrig ro?! Jeg tænker på ham konstant, der er hele tiden noget, minder mig om ham, en, der bruger samme deo, en med en tshirt magen til, en, der ligner ham ect. et fucking cetera :nerve:
Jeg har for fanden da lige opdaget at en af mine kolleger ligner ham helt vildt. De taler på samme måde, går på samme måde, samme tøjstil. Suuuuk!

Jeg bliver rablende gal hvis det her fortsætter ret meget længere.

Sådan har jeg det virkelig også med forelskelse. Har aldrig forstået, at folk nyyyyder det.
Jeg sveder, har hjertebanken, kan ikke samle mig om noget og har urolig mave hele tiden.
Næh, giv mig kærlighed. Det kan jeg lide.



Jeg kan lide begge. Hvis forelskelsen er gengældt og vel at mærke ikke går over i noget besættelse, så er det da skønt pludselig igen at synes, at tre timers søvn er rigeligt, at verden er skøn, tilværelsen vellykket, og at man
egentlig nærmest har vundet i lotteriet.

Ha. Det er nok det der er issuet. Jeg har kun besættelse og kærlighed. Ikke forelskelse. Meget giver pludselig mening.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9015
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21835

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Purple Haze » 26. aug 2016, 05:24

kidkomb skrev:
bluetof1 skrev:Hold nu KÆFT hvor er det anstrengende at være forelsket! Det er der sjovt nok aldrig nogen, der taler om. Kun om hvor dejligt det er.
Jeg synes han er dejlig, men de her følelser tager da totalt pippet fra mig. Man har jo aldrig ro?! Jeg tænker på ham konstant, der er hele tiden noget, minder mig om ham, en, der bruger samme deo, en med en tshirt magen til, en, der ligner ham ect. et fucking cetera :nerve:
Jeg har for fanden da lige opdaget at en af mine kolleger ligner ham helt vildt. De taler på samme måde, går på samme måde, samme tøjstil. Suuuuk!

Jeg bliver rablende gal hvis det her fortsætter ret meget længere.

Sådan har jeg det virkelig også med forelskelse. Har aldrig forstået, at folk nyyyyder det.
Jeg sveder, har hjertebanken, kan ikke samle mig om noget og har urolig mave hele tiden.
Næh, giv mig kærlighed. Det kan jeg lide.


Jeg havde konstant kvalme og følte mig lidt svimmel/ved siden af mig selv den første måned jeg var sammen med min kæreste.
Det var ikke top behageligt.
3
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Rapfisk » 26. aug 2016, 10:58

DetSorteCirkus skrev:Jeg støtter det oprindelige Venligbo-initiativ.
Det må man ikke sige, når man bor i København og tilhører det grønne segment

Det gør jeg også. Det kan jeg ikke finde ud af, om man må sige som borgerlig :rulle:
2
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 26. aug 2016, 11:13

ShuruQ skrev:Den anden dag kom jeg til at fortælle nogle yderst venstreorienterede mennesker at det var dybt dobbeltmoralsk at de sad og klappede i deres små hænder når den yderste højrefløj med hængt offentlig ud men tændte fuldstændig af når deres egen fundamentalisme (den der går langt over stregen for almindelig pli og dannelse) blev hængt offentligt ud. Det måtte man bestemt ikke sige der, men det vidste jeg godt. Jeg sagde det alligevel, for jeg synes det er problematisk at have den holdning når man nu gerne vil klappes på skulderen over ens meget mangfoldige holdning.

Yderligtgående fundamentalisme er grim uanset hvilken fløj der begår den PUNKTUM.

TAK :kys:
Det er der nemlig kun få der tør sige.
Og som "midtervælger" slet ikke, for så er det bare fordi man ikke forstår x og y.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Ondemand
Indlæg: 1738
Tilmeldt: 16. aug 2016, 06:42
Kort karma: 78
Geografisk sted: Udkanten
Likede indlæg: 5990

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligeve

Indlægaf Ondemand » 26. aug 2016, 12:00

dgd2007 skrev:
ManicNinja skrev:
Purple Haze skrev:
DetSorteCirkus skrev:Jeg støtter det oprindelige Venligbo-initiativ.
Det må man ikke sige, når man bor i København og tilhører det grønne segment
Må man ikke?

Hvad er forskellen på det oprindelige og "det andet"?
Sssch. Det må man ikke sige. Så viser man jo, at man ikke er en del af inderkredsen i "Det grønne" ...

P.s. Jeg har heller ingen idé om, hvad det går ud på ... :fløjt:

:) :D :fløjt:



Konflikten blandt venligboerne er i realiteten blot en fortsættelse af de gode gamle venstrefløjsintriger hvor man virkeligt skulle holde tungen lige i munden når man skulle forsøge at hitte rede i de utallige fraktioner.
0
“Tradition is not the worship of ashes, but the preservation of fire.”
― Gustav Mahler
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59512

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf DetSorteCirkus » 26. aug 2016, 12:17

Purple Haze skrev:
DetSorteCirkus skrev:Jeg støtter det oprindelige Venligbo-initiativ.
Det må man ikke sige, når man bor i København og tilhører det grønne segment



Må man ikke?

Hvad er forskellen på det oprindelige og "det andet"?


http://nyheder.tv2.dk/samfund/2016-08-2 ... til-navnet
0
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Allmost_Famous » 26. aug 2016, 16:25

Jeg burde have dumpet min eksamen i dag.
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46093

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf LadyFox » 26. aug 2016, 16:32

Der er noget frækt over Morten Messerschmidt..
2
...
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 26. aug 2016, 17:33

Det virker åndet, når en københavnsk gruppe kalder sig venligboer, når navnet nu engang er et ordspil bygget over vendelboer. Det er man trods alt kun nordenfjords (fraregnet Thy).
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Mumifar
Indlæg: 238
Tilmeldt: 19. mar 2016, 05:41
Kort karma: 12
Likede indlæg: 144

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Mumifar » 26. aug 2016, 17:51

ShuruQ skrev:Jeg er ikke ude på og provokere og jeg har ikke noget udtalt ønske om billedet/teksten skal skabe en masse stikpiller, mavesur debat, men jeg kan egentligt godt forstå den tanke opstår og jeg synes måske heller ikke det er et så sært spørgsmål at stille :gruble:.

....jpg


Dubai er jo et sted hvor dobbeltmoralen har sit arnested.
Hvis man begynder at pille for meget ved anstændig påklædning, alkoholbevillinger og prostitution, så vil byen miste Big Buissness og Buissness kommer altså før religion i Dubai
0
Senest rettet af mumifar 24. dec 2046, 23:59, rettet i alt 1 gang.
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf bluetof1 » 26. aug 2016, 18:02

Purple Haze skrev:
kidkomb skrev:
bluetof1 skrev:Hold nu KÆFT hvor er det anstrengende at være forelsket! Det er der sjovt nok aldrig nogen, der taler om. Kun om hvor dejligt det er.
Jeg synes han er dejlig, men de her følelser tager da totalt pippet fra mig. Man har jo aldrig ro?! Jeg tænker på ham konstant, der er hele tiden noget, minder mig om ham, en, der bruger samme deo, en med en tshirt magen til, en, der ligner ham ect. et fucking cetera :nerve:
Jeg har for fanden da lige opdaget at en af mine kolleger ligner ham helt vildt. De taler på samme måde, går på samme måde, samme tøjstil. Suuuuk!

Jeg bliver rablende gal hvis det her fortsætter ret meget længere.

Sådan har jeg det virkelig også med forelskelse. Har aldrig forstået, at folk nyyyyder det.
Jeg sveder, har hjertebanken, kan ikke samle mig om noget og har urolig mave hele tiden.
Næh, giv mig kærlighed. Det kan jeg lide.


Jeg havde konstant kvalme og følte mig lidt svimmel/ved siden af mig selv den første måned jeg var sammen med min kæreste.
Det var ikke top behageligt.


Jeg har haft det sådan her i snart fire måneder on and off og for kort tid siden faldt de sidste forsvarsværker og nu gad jeg bare godt at jeg kun havde det sådan her et par gange om ugen ligesom før :genert:
Det er hårdt, synes jeg.
Han er skøn og det værd, men jeg glæder mig til det hele falder til ro. Jeg er ikke god til følelsesmæssigt stormvejr :-D
1
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Mumifar
Indlæg: 238
Tilmeldt: 19. mar 2016, 05:41
Kort karma: 12
Likede indlæg: 144

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Mumifar » 26. aug 2016, 18:16

ShuruQ skrev:
Mumifar skrev:
ShuruQ skrev:Jeg er ikke ude på og provokere og jeg har ikke noget udtalt ønske om billedet/teksten skal skabe en masse stikpiller, mavesur debat, men jeg kan egentligt godt forstå den tanke opstår og jeg synes måske heller ikke det er et så sært spørgsmål at stille :gruble:.

....jpg


Dubai er jo et sted hvor dobbeltmoralen har sit arnested.
Hvis man begynder at pille for meget ved anstændig påklædning, alkoholbevillinger og prostitution, så vil byen miste Big Buissness og Buissness kommer altså før religion i Dubai


Det er det nemlig lige nøjagtig. Jeg tænkte det selv da jeg så billedet og teksten. Altså Dubai, jeg ved godt de er rige, men sådan som der er bygget og bygget og bygget, de bruger jo penge som var det antallet af sandkorn i Sahara, de ville på sigt ikke have råd til at oprette holde stilen. Olieindtægter og det der, jeg ved det godt, men der ville stadig ryge en kæmpe indtægtskilde, så selvom jeg forstodtanken opstår så fik jeg alligevel også den der "Ja, tro på det".

Indførte Pakistan det fx ville det næppe have nogen effekt, det er i forhold til Dubai rimelig småt med strømmen af europæiske terrorister på de kanter.


Ja det er nok de færreste der tager på badeferie til Pakistan burkini-krav eller ej.
0
Senest rettet af mumifar 24. dec 2046, 23:59, rettet i alt 1 gang.
Mumifar
Indlæg: 238
Tilmeldt: 19. mar 2016, 05:41
Kort karma: 12
Likede indlæg: 144

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Mumifar » 26. aug 2016, 18:29

ShuruQ skrev:
Mumifar skrev:
ShuruQ skrev:
Mumifar skrev:
ShuruQ skrev:Jeg er ikke ude på og provokere og jeg har ikke noget udtalt ønske om billedet/teksten skal skabe en masse stikpiller, mavesur debat, men jeg kan egentligt godt forstå den tanke opstår og jeg synes måske heller ikke det er et så sært spørgsmål at stille :gruble:.

....jpg


Dubai er jo et sted hvor dobbeltmoralen har sit arnested.
Hvis man begynder at pille for meget ved anstændig påklædning, alkoholbevillinger og prostitution, så vil byen miste Big Buissness og Buissness kommer altså før religion i Dubai


Det er det nemlig lige nøjagtig. Jeg tænkte det selv da jeg så billedet og teksten. Altså Dubai, jeg ved godt de er rige, men sådan som der er bygget og bygget og bygget, de bruger jo penge som var det antallet af sandkorn i Sahara, de ville på sigt ikke have råd til at oprette holde stilen. Olieindtægter og det der, jeg ved det godt, men der ville stadig ryge en kæmpe indtægtskilde, så selvom jeg forstodtanken opstår så fik jeg alligevel også den der "Ja, tro på det".

Indførte Pakistan det fx ville det næppe have nogen effekt, det er i forhold til Dubai rimelig småt med strømmen af europæiske terrorister på de kanter.


Ja det er nok de færreste der tager på badeferie til Pakistan burkini-krav eller ej.


Hold nu kæft :stoned:.

Hvor godt, så har jeg fandeme fået skrevet "terrorister" i stedet for "turister" :lol:. Det er selvfølgelig turister jeg mener.


Ja jeg studsede også lidt over det, men tænkte du mente "ferie-terrorister"
1
Senest rettet af mumifar 24. dec 2046, 23:59, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Aspargsen » 26. aug 2016, 20:03

ShuruQ skrev:Jeg er ikke ude på og provokere og jeg har ikke noget udtalt ønske om billedet/teksten skal skabe en masse stikpiller, mavesur debat, men jeg kan egentligt godt forstå den tanke opstår og jeg synes måske heller ikke det er et så sært spørgsmål at stille :gruble:.

....jpg

:boo:
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Aspargsen » 26. aug 2016, 20:07

Fru Sunshine skrev:Det virker åndet, når en københavnsk gruppe kalder sig venligboer, når navnet nu engang er et ordspil bygget over vendelboer. Det er man trods alt kun nordenfjords (fraregnet Thy).

Jeg tror ikke de omtalte københavnere (eller nogen som helst andre) var klar over det
1
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:

Tilbage til "Generelt"