DD_81 skrev:Er du træt af dit forsikrings selskab eller manglende kontakt til din assurandør... Jeg kender en super dygtig assurandør, der kvit og frit, gerne kommer hjem til dig og ser dine forsikringer igennem..
Hvad får jeg ud af dette??? Ingen ting!!! Jeg vil bare gerne anbefale mit netværk en super dygtig assurandør...
Vi har brugt ham de sidste 2 års tid og der er aldrig problemer... Han er nem at få fat i og alt spiller...
Skriv her eller pb hvis du vil have kontakt oplysninger
kommentar nr. 2 er så fra denne fantastiske assurandør, som vedkommende så er venner med på FB.
Tusinde tak for anbefalingen - Det varmer rigtigt meget med tilfredse kunder
For lige at opsummere, så arbejder jeg hos Alm.Brand forsikring, hvor mit hovedfokus er privatforsikringer, men Alm.Brand er også rigtigt skarpe på pension og erhverv.
Som XXX meget fint beskriver, så er jeg ikke bare en sælger, for jeg vil fremadrettet være jeres rådgiver - Sker der en skade eller man har brug for rådgivning, så kan alle henvendelser ske igennem mig.
Skulle i være interesseret i et uforpligtende tilbud, så må i meget gerne kontakte mig direkte på telefon eller mail.
Alle andre kommentarer er fra folk der kun har kritik til overfor for aktuelle forsikringsselskab
og så mig til sidst der stiller mig undrende overfor professionalismen i et assurandør-kundeforhold når man er venner på facebook, og svaret er
Det er først for nyligt at vi er blevet venner på fb... Jeg ser det bestemt ikke som noget negativt at være venner på fb... Vi får super professionel hjælp
I mit forsikringsselskab har de noget de kalder at blive ambassadør for dem, hvor man får et gavekort på 500 kr hvis man anbefaler dem til nogen som så ender med at blive kunde. Måske er det samme gældende hos Alm. Brand?