Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. aug 2016, 14:09

DD_81 skrev:Er du træt af dit forsikrings selskab eller manglende kontakt til din assurandør... Jeg kender en super dygtig assurandør, der kvit og frit, gerne kommer hjem til dig og ser dine forsikringer igennem..
Hvad får jeg ud af dette??? Ingen ting!!! Jeg vil bare gerne anbefale mit netværk en super dygtig assurandør...
Vi har brugt ham de sidste 2 års tid og der er aldrig problemer... Han er nem at få fat i og alt spiller...
Skriv her eller pb hvis du vil have kontakt oplysninger


kommentar nr. 2 er så fra denne fantastiske assurandør, som vedkommende så er venner med på FB.

Tusinde tak for anbefalingen - Det varmer rigtigt meget med tilfredse kunder :)
For lige at opsummere, så arbejder jeg hos Alm.Brand forsikring, hvor mit hovedfokus er privatforsikringer, men Alm.Brand er også rigtigt skarpe på pension og erhverv.
Som XXX meget fint beskriver, så er jeg ikke bare en sælger, for jeg vil fremadrettet være jeres rådgiver - Sker der en skade eller man har brug for rådgivning, så kan alle henvendelser ske igennem mig.
Skulle i være interesseret i et uforpligtende tilbud, så må i meget gerne kontakte mig direkte på telefon eller mail.


Alle andre kommentarer er fra folk der kun har kritik til overfor for aktuelle forsikringsselskab :lol:

og så mig til sidst der stiller mig undrende overfor professionalismen i et assurandør-kundeforhold når man er venner på facebook, og svaret er
Det er først for nyligt at vi er blevet venner på fb... Jeg ser det bestemt ikke som noget negativt at være venner på fb... Vi får super professionel hjælp


I mit forsikringsselskab har de noget de kalder at blive ambassadør for dem, hvor man får et gavekort på 500 kr hvis man anbefaler dem til nogen som så ender med at blive kunde. Måske er det samme gældende hos Alm. Brand? :lol:
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. aug 2016, 21:52

En på min venneliste har et par sko til salg og salgsteksten er skrevet som om det er en sko der taler "Jeg er en størrelse 38, jeg kan afhentes i X-by" osv... ahrr det er bare en dårlig idé, både fordi vi ikke er 5 år længere og fordi jeg går ud fra der er 2 sko, så skriv da i det mindste "vi" hvis du absolut skal prøve at lave sjov og spas.
6
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. aug 2016, 22:20

Han fik sin chance for at komme til sagen, men missede den. Jeg kan virkelig ikke forestille mig at nogen, og da slet ikke DSB, vil klikke på "Se mere" for at få fortsættelsen på denne kedelige beretning.

sniksnak.png



:træt:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 27. aug 2016, 21:40

Elsker de folk der bare kommer hoppende ind i en tråd og byder uden at læse de forrige indlæg :rulle:

sketch-1472333638005.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20487
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43978

Re: Statusopdateringer

Indlægaf paint » 27. aug 2016, 22:57

DD_81 skrev:Er du træt af dit forsikrings selskab eller manglende kontakt til din assurandør... Jeg kender en super dygtig assurandør, der kvit og frit, gerne kommer hjem til dig og ser dine forsikringer igennem..
Hvad får jeg ud af dette??? Ingen ting!!! Jeg vil bare gerne anbefale mit netværk en super dygtig assurandør...
Vi har brugt ham de sidste 2 års tid og der er aldrig problemer... Han er nem at få fat i og alt spiller...
Skriv her eller pb hvis du vil have kontakt oplysninger


kommentar nr. 2 er så fra denne fantastiske assurandør, som vedkommende så er venner med på FB.

Tusinde tak for anbefalingen - Det varmer rigtigt meget med tilfredse kunder :)
For lige at opsummere, så arbejder jeg hos Alm.Brand forsikring, hvor mit hovedfokus er privatforsikringer, men Alm.Brand er også rigtigt skarpe på pension og erhverv.
Som XXX meget fint beskriver, så er jeg ikke bare en sælger, for jeg vil fremadrettet være jeres rådgiver - Sker der en skade eller man har brug for rådgivning, så kan alle henvendelser ske igennem mig.
Skulle i være interesseret i et uforpligtende tilbud, så må i meget gerne kontakte mig direkte på telefon eller mail.


Alle andre kommentarer er fra folk der kun har kritik til overfor for aktuelle forsikringsselskab :lol:

og så mig til sidst der stiller mig undrende overfor professionalismen i et assurandør-kundeforhold når man er venner på facebook, og svaret er
Det er først for nyligt at vi er blevet venner på fb... Jeg ser det bestemt ikke som noget negativt at være venner på fb... Vi får super professionel hjælp


Er du trist og har du sorg i sinde...Ring til Alm. Brand. Vi er der for dig :whine:

Billede
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 27. aug 2016, 23:57

ShuruQ skrev:
Identitetskrise.


FB_IMG_1472337347919.jpg


:lol:.


Med en pivfræk åben sportsvogn som den, er det da meget smart at have en elskovsrede på slæb - til alt det kadaver-gnubberi, man med rette kan forvente.
2
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25618

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Madam Pomfrey » 28. aug 2016, 11:53

Rosa Espinosa skrev:Skynd jer ind og deltag i konkurrencen om 50.000 kr skattefrit i 6 år, bare ved at like siden og skrive hvad man vil gøre med pengene PLUS man kan købe en helt ny iPhone 6S til 49 kr!!

Men I skal være hurtige, for der er allerede flere fra min venneliste der har liket billedet og delt det.



Man blir så træt...
Havde 8! kollegaer der deltog i en konkurrence om en Arne Jacobsen - Ægget, stol.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Statusopdateringer

Indlægaf lillebjoern » 28. aug 2016, 12:25

Jeg synes det er uhyggeligt hvor naive folk kan være :s Der er flere fra mit studie, som jeg altså anser for at være intelligente og sofistikerede mennesker, der deler "Ryd en hel Netto og vind 92592005 kr samtidig!!!!!111!!" fra en side, der har 72 likes. Really?
5
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32471

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 28. aug 2016, 13:07


Efter sidste uges 0-7-nederlag har AGF's spillere, trænere og ledere lovet, at klubben fremover vil spille bedre...








Billede












:lol:
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Money_man
Indlæg: 289
Tilmeldt: 5. maj 2016, 06:52
Kort karma: 14
Geografisk sted: Spentrup
Likede indlæg: 605

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Money_man » 28. aug 2016, 18:49

:klap:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Statusopdateringer

Indlægaf sortkaffe » 28. aug 2016, 23:01

lillebjoern skrev:Jeg synes det er uhyggeligt hvor naive folk kan være :s Der er flere fra mit studie, som jeg altså anser for at være intelligente og sofistikerede mennesker, der deler "Ryd en hel Netto og vind 92592005 kr samtidig!!!!!111!!" fra en side, der har 72 likes. Really?

ja jeg har også flere venner der har deltaget i de der "vind 10 tusinde kr" jeg undrer mig dybt
0
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Aspargsen » 29. aug 2016, 00:09

sortkaffe skrev:
lillebjoern skrev:Jeg synes det er uhyggeligt hvor naive folk kan være :s Der er flere fra mit studie, som jeg altså anser for at være intelligente og sofistikerede mennesker, der deler "Ryd en hel Netto og vind 92592005 kr samtidig!!!!!111!!" fra en side, der har 72 likes. Really?

ja jeg har også flere venner der har deltaget i de der "vind 10 tusinde kr" jeg undrer mig dybt

Har ofte overvejet af trykke på UN-friend
For har man virkelig brug for så dumme venner :gruble:
2
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19645
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46290

Re: Statusopdateringer

Indlægaf LadyFox » 29. aug 2016, 06:22

Smiling_Goat skrev:I Næstved:

"Til den der har taget min plante. Sæt den tilbage!" :gruble:

Jeg ved ikke engang, hvad jeg skal sige til det. Hvem tager planter fra andre? Og hvem skriver et offentligt opslag i en bys facebookgruppe for at få den tilbage?

Min veninde boede i en by hvor der stod i avisen at nogen havde taget nogen andres potteplante uden foran deres dør og flyttet den 30 cm...
Så nogensteder tager de den slags meget alvorligt. :lol:
4
...
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32471

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 29. aug 2016, 18:41

I 2003 solgte legetøjsproducenten Mattel Harry Potter inspirerede Nimbus 2000 koste, som vibrerede når man satte dem mellem benene. Kostene kunne snart anskaffes i sex-butikker, og på Amazon var anmeldelserne meget rosende - især voksne kvinders anmeldelser. Mattel endte med at trække produktet tilbage.


Billede




:D
4
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Statusopdateringer

Indlægaf kidkomb » 29. aug 2016, 19:44

"Mange ved ikke, at det oprindelige hul ind i Pentagon var så lille, at der umuligt kunne være forsvundet et passagerfly ind i gennem det. De fleste har kun set de billeder som mainstreammedierne viser, taget efter de 45 min. hvor den oprejste mur er faldet sammen.
Men se på billederne her, og spørg så dig selv om du ved nok om det angreb, som grundlagde snart 15 år med dansk krigsdeltagelse?
Det angivelige angreb på Pentagon, Det Amerikanske Forsvarsministerium, var det der gjorde at USA kunne erklære krigstilstand og aktivere NATO´s artikel 5, som forpligtede Danmark til at drage i krig. Men kigger man på de faktuelle beviser, er det helt tydeligt at det fornødne grundlag der i sidste ende udløste dansk krigsdeltagelse, simpelthen ikke var til stede!
Billedet er lavet af Johan VerdensfredW

Krydret med et fint billede af et fly, der ikke kan passe ind i det hul, der var i Pentagon.

For crying out loud, tror folk vitterligt, at et fly laver et flyformet hul, når det brager ind i en bygning med flere hundrede kilometer i timen?
Disney har da ikke levet forgæves :rulle:
Der var sjovt nok heller ikke flyformede huller i WTC. Man kunne bedre se, hvor vingerne var blevet mast af ved impact, for facaden var glas, men det er stadig helt tydeligt, at det ikke er et hul.
Ej, men det er jo helt væk altså.
7
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Generelt"