Terminstråd - alle er velkomne :)

Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1167
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3316

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Minionine » 28. aug 2016, 14:44

Sangius skrev:Smuk smuk baby :dåne:

Jeg har heller ikke kunne få fat i min bedste veninde siden i nat, hvor hun skrev at hun havde begyndende veer. Så jeg går lidt på nåle hver gang telefonen bipper - jeg tror der er endnu en baby på vej, måske endda allerede ude!!

Jeg glæder mig så ustyrligt meget, til at det er mig <3

Har I andre fået strækmærker? Eller fik i det i jeres andre graviditeter? I så fald hvornår? Jeg har ikke set nogen endnu, så har da lidt håb for, at de holder sig væk. Men det kan man jo ikke regne med :p


Tak :love2:
Hvor spændende med din veninde! Hvor langt er du nu?
Jeg fik ikke nogen strækmærker heldigvis.. Dog tror jeg at jeg har fået 2 (meget små og ubetydelige) under mine veer :wacko:
Krydser fingre for de holder sig væk fra dig også :)
0
Lilleluftballon
Indlæg: 824
Tilmeldt: 4. jan 2016, 17:02
Kort karma: 30
Likede indlæg: 665

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Lilleluftballon » 28. aug 2016, 14:46

Sangius skrev:Smuk smuk baby :dåne:

Jeg har heller ikke kunne få fat i min bedste veninde siden i nat, hvor hun skrev at hun havde begyndende veer. Så jeg går lidt på nåle hver gang telefonen bipper - jeg tror der er endnu en baby på vej, måske endda allerede ude!!

Jeg glæder mig så ustyrligt meget, til at det er mig <3

Har I andre fået strækmærker? Eller fik i det i jeres andre graviditeter? I så fald hvornår? Jeg har ikke set nogen endnu, så har da lidt håb for, at de holder sig væk. Men det kan man jo ikke regne med :p

Har fået et enkelt strækmærke på mit ene bryst, ellers intet. Det ville næsten ikke være til at bære hvis de nåede at komme nu! Min mor fik ellers en del, og jeg fik også strækmærker i puberteten på hofterne så havde nærmest regnet med det. Men man har jo lov at blive positivt overrasket.
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29274

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Sangius » 28. aug 2016, 14:50

Minionine skrev:
Sangius skrev:Smuk smuk baby :dåne:

Jeg har heller ikke kunne få fat i min bedste veninde siden i nat, hvor hun skrev at hun havde begyndende veer. Så jeg går lidt på nåle hver gang telefonen bipper - jeg tror der er endnu en baby på vej, måske endda allerede ude!!

Jeg glæder mig så ustyrligt meget, til at det er mig <3

Har I andre fået strækmærker? Eller fik i det i jeres andre graviditeter? I så fald hvornår? Jeg har ikke set nogen endnu, så har da lidt håb for, at de holder sig væk. Men det kan man jo ikke regne med :p


Tak :love2:
Hvor spændende med din veninde! Hvor langt er du nu?
Jeg fik ikke nogen strækmærker heldigvis.. Dog tror jeg at jeg har fået 2 (meget små og ubetydelige) under mine veer :wacko:
Krydser fingre for de holder sig væk fra dig også :)


Jeg er i uge 35. Så har jo stadig lige nogle uger, hvor lillebebs skal tage 200 gram på i hver af dem - så jeg kan snildt nå det endnu, tænker jeg :panik:

Men er ikke voldsomt skræmt af strækmærker, de må jo komme hvis de kommer. Jeg har alligevel aldrig været typen der vimser rundt i bikinier i tide og utide, da jeg slet ikke kan lide sol :P
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf alfe » 28. aug 2016, 15:29

Tillykke, Minionine. Hun er da simpelthen bare bedårende :lun: Hvornår kom hun til verden?
0
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Lulu » 28. aug 2016, 15:35

Tillykke Minionie, hvor er hun sød!

Strækmærker:
Jeg fik nogle få hvide under fødslen af Emil. Har ikke fået nogen i denne graviditet endnu og satser også på, at hvis der kommer nogen, bliver det nok under fødslen igen (forøvrigt et herre snyde tidspunkt at få strækmærker på!)


----
Jeg er bare sur og tvær hele tiden pt, jeg er virkelig hormonella af rang. Jeg kan nogenlunde styre det, men jeg gider bare heller ingen ting. En del af det har med arbejdet at gøre, en anden med alt for lidt søvn i lidt for længe og den sidste del med at der stadig er 5 uger til barsel, og jeg bare synes det går alt for langsomt! Jeg vil have barsel nu, så jeg kan gå og slappe af og indrette hjemmet til to små børn!

Håber virkelig næste uge går hurtigt, ham der overtager min stilling kommer fra i morgen, så har en del han skal læres op i, og ugen efter holder vi sommerfest med firmaet i Berlin, så der er jeg væk to dage, så den uge går nok også hurtigt, håber jeg :genert: ellers bliver jeg nok snart ulidelig at være sammen med!
0
JoyNips
Indlæg: 12084
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33981

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf JoyNips » 28. aug 2016, 15:36

godtnavn skrev:Apropos slim så har jeg de sidste dage haft noget "snot-agtigt" udflåd, dog ikke i store mængder. Blev lidt nervøs da jeg googlede og der alle steder kun stod om slimproppen. Men tænker at når mængden ikke er volsom er det sikkert bare ekstra koncentreret udflåd eller sådan noget :lol:



Jeg har sådan en gravid-app (gravid - dag for dag, tror jeg den hedder), og den sagde på etellerandet tidspunkt noget omkring ændret udflåd. Så det er vist helt normalt at man oplever det, det står ligefrem i "manualen".
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
JoyNips
Indlæg: 12084
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33981

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf JoyNips » 28. aug 2016, 15:38

Og tillykke med baby, @minionine! Hvor er hun fin.
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
xxx---xxx
Indlæg: 621
Tilmeldt: 10. sep 2015, 20:15
Kort karma: 77
Likede indlæg: 339

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf xxx---xxx » 28. aug 2016, 16:19

Minionine skrev:Så kom vores babypige endelig til verden :love2:
Fødslen blev noget anderledes end forventet/håbet. Jeg havde mange timers veer fra helvede og alt for tidlige presseveer. Babys puls dykkede og vi endte med et aks :wacko:
Vi har det dog alle godt og dejligt nu :)



Et kæmpe stort tillykke hvor er hun bare fin :lun:

Håber du er ok oven på aks! :kys:
1
xxx---xxx
Indlæg: 621
Tilmeldt: 10. sep 2015, 20:15
Kort karma: 77
Likede indlæg: 339

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf xxx---xxx » 28. aug 2016, 16:20

Ang stærkmærker så fik jeg i dem på maven. Dog først inde sidste uger :tie:

Jeg håber virkelig ikke der kommer flere denne gang. Jeg er heldigvis ikke Så sart med dem, og de er helt lyse nu så deg gør ikke aå meget.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Bøtte » 28. aug 2016, 17:13

Tillykke Minionine :kys: Hun er godt nok fin :lun:
1
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Bøtte » 28. aug 2016, 17:14

Jeg fik strækmærker omkring uge 32 sidst. Denne gang vokser de så videre :sur:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Bøtte » 28. aug 2016, 17:16

Jeg har temmelig ondt under navlen og nedad. Især hvis jeg løfter på S. Det føles ikke som de velkendte smerter og heller ikke som når jeg strækkes for meget i siderne, for det gør ondt på en anden måde.

Har nogle af jer andre oplevet dette?
0
xxx---xxx
Indlæg: 621
Tilmeldt: 10. sep 2015, 20:15
Kort karma: 77
Likede indlæg: 339

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf xxx---xxx » 28. aug 2016, 18:57

Øv bøtte det lyder virkelig ikke rart. :(

Jeg synes dog også jeg får jag/smerter under navlen og ned hvis jeg løfter N.
Sidst mærkede jeg intet :s
0
xxx---xxx
Indlæg: 621
Tilmeldt: 10. sep 2015, 20:15
Kort karma: 77
Likede indlæg: 339

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf xxx---xxx » 28. aug 2016, 18:58

Snowdrop skrev:Hvor blev mine fødder af?! Og hvor kom de her elefantfødder fra?
tmp_29635-2016-08-26 18.17.112027797129.jpg



Ej havde slet ikke lagt mærke til dette billede :8:
Wow shit og stakkels dig!
Jeg skal vidst slet ikke klage over mine fødder!
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Bøtte » 28. aug 2016, 20:54

xxx---xxx skrev:Øv bøtte det lyder virkelig ikke rart. :(

Jeg synes dog også jeg får jag/smerter under navlen og ned hvis jeg løfter N.
Sidst mærkede jeg intet :s


Mener jeg havde et eller andet, men ikke på samme måde.
Men dengang havde jeg jo heller ikke 17 kg barn at løfte på :genert: ikke at jeg gør det tit, men det sker da, fx som igår hvor hun fladt i søvn i bilen.
Synes bare det er ret ubehageligt.
0

Tilbage til "Graviditet"