Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40586

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Akehurst2 » 25. aug 2016, 20:34

Karkluden skrev:Den blogger der skrev det her: "Jeg tror på, at grunden til, at vi synes at det er så nemt, er fordi vi begge er rigtig gode til at læse Lillis signaler. Vi opfylder alle hendes behov, så hun når slet ikke derud, hvor hun bare græder i flere timer, og er helt utrøstelig." er upassende.
Så alle dem med børn, der græder meget, eller som synes, det er svært, de er bare skidedårlige til at læse deres børn. Charming.

Jeg kender hende i øvrigt lidt, og hun bekræftede alle mine fordomme om hvilken type mor hun ville blive.


Hold nu kæft, det er upassende flabet!

Link? Jeg vil gerne forarges :-D
1
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24405

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Moxy-lady » 25. aug 2016, 21:04

Mig og lilli my :D

Du godeste hvor er hun frygtelig. Amningen kører perfekt. Baby kan vende sig efter 6 uger (3 gange på en dag), baby har hele tiden taget på og ikke tabt sig. Faren er perfekt. Baby græder ikke mere end to minutter af gangen. Hun tabte sig 6 kilo i den første uge efter fødslen og hun vejede max 74 kg mens hun var gravid. Hendes blog vil jeg ikke følge når jeg er gravid i hvert fald. Shit et pussenusse perfekt billede hun tegner.

Alt i alt er jeg super lettet over, hvor stærkt det er gået med at få en nogenlunde normal krop igen, uden OVERHOVEDET at arbejde for det. Jeg tror, jeg begynder at små-træne, når Lilli er omkring 3 måneder, og så går jeg jo også tur med hende hver eneste dag, og det er jeg sikker på, også gør en forskel! Der er heldigvis et helt år til det er sommer igen, så jeg er helt rolig med at bikini-formen nok skal komme igen, hvis jeg altså ønsker det!
1
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14372

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Mangoness » 25. aug 2016, 21:14

Moxy-lady skrev:Mig og lilli my :D

Du godeste hvor er hun frygtelig. Amningen kører perfekt. Baby kan vende sig efter 6 uger (3 gange på en dag), baby har hele tiden taget på og ikke tabt sig. Faren er perfekt. Baby græder ikke mere end to minutter af gangen. Hun tabte sig 6 kilo i den første uge efter fødslen og hun vejede max 74 kg mens hun var gravid. Hendes blog vil jeg ikke følge når jeg er gravid i hvert fald. Shit et pussenusse perfekt billede hun tegner.


Jeg troede først, at det markerede handlede om babyen. :lol: :gisp:
4
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf 2SHY » 25. aug 2016, 21:16

Mangoness skrev:
Moxy-lady skrev:Mig og lilli my :D

Du godeste hvor er hun frygtelig. Amningen kører perfekt. Baby kan vende sig efter 6 uger (3 gange på en dag), baby har hele tiden taget på og ikke tabt sig. Faren er perfekt. Baby græder ikke mere end to minutter af gangen. Hun tabte sig 6 kilo i den første uge efter fødslen og hun vejede max 74 kg mens hun var gravid. Hendes blog vil jeg ikke følge når jeg er gravid i hvert fald. Shit et pussenusse perfekt billede hun tegner.


Jeg troede først, at det markerede handlede om babyen. :lol: :gisp:

Det ville satme være noget af en unge at skide ud! :8: :gisp:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Guilded_Lily » 26. aug 2016, 05:07

FruDulle skrev:Sorry, men det kunne være mig der skrev alt det. Jeg havde også den nemmeste baby i verden :D

Ligesom at han nu som 3 årig også er ret så nem ift hvad jeg læser og hører fra andre. Han får ikke hys anfald, er på tværs og bliver sur over ingenting.


Sådan en dreng havde jeg også. Så fik jeg en datter. Og nu er knægten præ-teen i en alder af næsten 9. :slem:
0
Brugeravatar
Ondemand
Indlæg: 1738
Tilmeldt: 16. aug 2016, 06:42
Kort karma: 78
Geografisk sted: Udkanten
Likede indlæg: 5990

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Ondemand » 27. aug 2016, 12:47

Reklamens billede forekommer en smule upassende ... sagens alvor taget i betragtning :gruble:

image.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
“Tradition is not the worship of ashes, but the preservation of fire.”
― Gustav Mahler
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf cola » 28. aug 2016, 08:25

Min mor har bestilt en maler, eller dvs en dreng der kom og tilbød sin hjælp, fint nok. Han kommer og hun har købt både pensel og maling. Hun skal lige et eller andet væk fra huset, så da hun kommer tilbage er han væk, hun får så at vide fra naboen at han gik efter ca 1 time, og har efterladt maling åben, pensler uvaskede og kun et halvfærdigt arbejde.
Hvad er det for en måde forældre opdrager deres børn på i dag ?? I det mindste har hun ikke betalt ham endnu.
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Madam Pomfrey » 28. aug 2016, 08:30

Rosa Espinosa skrev:Det tror jeg vi alle kender. I'm I right girls :rulle:

Fra en blog (som jeg ellers er glad for).

"At bo sammen med sin kæreste udløser for mange en tryghed. Vi ved, hvor vi har hinanden – nemlig i ‘bur’. Jeg er naturligvis bekendt med mit lidt grålige syn på dette område, men hvis vi nu er hudløst ærlige: Hvor mange af os har så ikke på et tidspunkt flyttet sammen med en kæreste af den simple årsag at kunne ‘kontrollere’ vores partner? – her refererer jeg igen til ‘buret’. Så ved vi i det mindste, at vedkommende ikke sover alle mulige steder og fedter rundt med diverse sildeben".


så har man altså en hæklefejl i kysen af den mere graverende slags...
5
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hunkat » 28. aug 2016, 15:47

Postet af AOK på facebook.... jeg ved godt det skal ligne lyn meeeeen....

Capture11.JPG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf cola » 28. aug 2016, 16:12

Jeg leder efter det upassende... er det fordi det er et skide godt billede at det er upassende ?
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hunkat » 28. aug 2016, 16:12

cola skrev:Jeg leder efter det upassende... er det fordi det er et skide godt billede at det er upassende ?


De små lyn efter teksten.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Flora » 28. aug 2016, 16:17

Jeg forstår det altså heller ikke. Hvorfor er de lyn upassende? :gruble:
1
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9018
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21837

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Purple Haze » 28. aug 2016, 16:20

cola skrev:Min mor har bestilt en maler, eller dvs en dreng der kom og tilbød sin hjælp, fint nok. Han kommer og hun har købt både pensel og maling. Hun skal lige et eller andet væk fra huset, så da hun kommer tilbage er han væk, hun får så at vide fra naboen at han gik efter ca 1 time, og har efterladt maling åben, pensler uvaskede og kun et halvfærdigt arbejde.
Hvad er det for en måde forældre opdrager deres børn på i dag ?? I det mindste har hun ikke betalt ham endnu.



Det er vel længe siden din mor blev opdraget?

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor gammel drengen var, men du har da helt ret i at det er et tegn på dårlig opdragelse at hyrer børn til at udfører arbejde, og at få lavet sort arbejde er også dårlig opdragelse - så er enig i at din mor helt sikkert er dårligt opdraget.

Så kan hun måske lære at hyrer professionelle i stedet for sort børnearbejde.
10
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9018
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21837

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Purple Haze » 28. aug 2016, 16:23

Flora skrev:Jeg forstår det altså heller ikke. Hvorfor er de lyn upassende? :gruble:



Der var engang nogle slemme mennesker der slog en frygtelig masse mennesker ihjel - de værste at dem hed SS og var kendetegnet ved et par små "lyn".

På sin vis er det godt tror jeg at folk er begyndt at glemme, tror det betyder at helingsprocessen er i gang.
På den anden side så forklare det også hvorfor det er så svært for folk at lære af historien.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Flora » 28. aug 2016, 16:34

Purple Haze skrev:
Flora skrev:Jeg forstår det altså heller ikke. Hvorfor er de lyn upassende? :gruble:



Der var engang nogle slemme mennesker der slog en frygtelig masse mennesker ihjel - de værste at dem hed SS og var kendetegnet ved et par små "lyn".

På sin vis er det godt tror jeg at folk er begyndt at glemme, tror det betyder at helingsprocessen er i gang.
På den anden side så forklare det også hvorfor det er så svært for folk at lære af historien.


Ja, for det er klart at man har glemt historien, hvis man ikke umiddelbart forbinder lyn i forbindelse med et uvejr med nazismen... :rulle:
17

Tilbage til "Generelt"