World of Warcraft

Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3355
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2920

Re: World of Warcraft

Indlægaf thomassneum » 22. jul 2016, 07:08

Precaseptica skrev:Veteranerne af jer der overvejer at starte igen bør prøve privatserveren Kronos ud. De kører fuldstændigt ligesom spillet var i gamle dage da vi startede. Ahn'Qiraj er lige kommet ud og serveren er ret populær!

Altså.. Hvis I stoppede fordi det blev lidt ensformigt med alle de ændringer der kom over tiden. Det gamle vanilla wow holder stadig!



Det er så lang tid siden, at jeg nok skal ud og købe en ny bambus pc. I dag er jeg jo kun på tablet og smartphone. :/
0
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 845
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1874

Re: World of Warcraft

Indlægaf Precaseptica » 22. jul 2016, 08:16

Lemonella skrev:
Precaseptica skrev:Veteranerne af jer der overvejer at starte igen bør prøve privatserveren Kronos ud. De kører fuldstændigt ligesom spillet var i gamle dage da vi startede. Ahn'Qiraj er lige kommet ud og serveren er ret populær!

Altså.. Hvis I stoppede fordi det blev lidt ensformigt med alle de ændringer der kom over tiden. Det gamle vanilla wow holder stadig!


Jeg har det sådan lidt stramt med privatservere. Specielt når ikke de er en del af Blazzard og som regel bliver slettet igen og så er alt det man har opnået jo spild af tid.
Flere af vores gamle wow-venner, har prøvet flere privatservere og er kommet tilbage når Blizzard fik dem lukket igen.


Det er forståeligt, men Twinstar har kørt siden 2008 og Kronos kører stabilt. Jeg kan kun anbefale det, hvis man gerne vil opleve lidt nostalgi.
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: World of Warcraft

Indlægaf Sophaya » 29. aug 2016, 11:10

Jeg har overgivet mig og bestilt legion. Har ellers holdt pause hele sommeren. Men nu bliver det mørkere og koldere, ikke :fløjt:
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: World of Warcraft

Indlægaf Sophaya » 29. aug 2016, 14:41

Lemonella skrev:
Sophaya skrev:Jeg har overgivet mig og bestilt legion. Har ellers holdt pause hele sommeren. Men nu bliver det mørkere og koldere, ikke :fløjt:


Jeg ser også frem til,at komme igang med,at spille med min Demonhunter. Intro-spillet var virkelig spændende.
Tror dog ikke jeg hopper på de første par dage. Det bliver nok seriøst laggy. :D


Det tror jeg du har ret i. :lol:

Min main er hunter, og jeg er ikke så tilfreds med at logge på bare for at se, at de har fucket mit setup helt op. De vil have mig til at bruge polearm i stedet for ranged weapon, og jeg kan slet ikke finde rundt i det! Jeg skal lige have læst op på de ændringer der er kommet. Vild hvad der kan ske på et par måneder!
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: World of Warcraft

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 30. aug 2016, 10:22

Lemonella skrev:
Sophaya skrev:Jeg har overgivet mig og bestilt legion. Har ellers holdt pause hele sommeren. Men nu bliver det mørkere og koldere, ikke :fløjt:


Jeg ser også frem til,at komme igang med,at spille med min Demonhunter. Intro-spillet var virkelig spændende.
Tror dog ikke jeg hopper på de første par dage. Det bliver nok seriøst laggy. :D


Jeg loggede på 5 minutter i midnat natten til i dag. Det tog 50 minutter med en kø på 1.600+ bare for at komme ind i menuen. Da jeg så endelig kom ind, var det med en FPS på mellem 2-5 det meste af tiden. DDOS-angreb + fuld server gør intet godt for lag!
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: World of Warcraft

Indlægaf Sophaya » 30. aug 2016, 11:10

Lemonella skrev:
Advocatus-Diaboli skrev:
Lemonella skrev:
Sophaya skrev:Jeg har overgivet mig og bestilt legion. Har ellers holdt pause hele sommeren. Men nu bliver det mørkere og koldere, ikke :fløjt:


Jeg ser også frem til,at komme igang med,at spille med min Demonhunter. Intro-spillet var virkelig spændende.
Tror dog ikke jeg hopper på de første par dage. Det bliver nok seriøst laggy. :D


Jeg loggede på 5 minutter i midnat natten til i dag. Det tog 50 minutter med en kø på 1.600+ bare for at komme ind i menuen. Da jeg så endelig kom ind, var det med en FPS på mellem 2-5 det meste af tiden. DDOS-angreb + fuld server gør intet godt for lag!


Jeg opgav i nat og ventede til i morges, hvor det var nemt, at komme på.
Undrer mig over, at Blizzard stadig ikke fatter, at den slags giver kø på serverne.


jeg har slet ikke siddet i kø, men bare kunnet spille, både i går og i dag. Men jeg er også stadig på hamoarush, fra dengang den havde sin storhedstid, og der er vidst ikke så populært mere.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: World of Warcraft

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 30. aug 2016, 13:49

Sophaya skrev:
jeg har slet ikke siddet i kø, men bare kunnet spille, både i går og i dag. Men jeg er også stadig på hamoarush, fra dengang den havde sin storhedstid, og der er vidst ikke så populært mere.


Første gang jeg spillede spillet, valgte jeg det default realm som den selv foreslog - RP argent dawn - og der har jeg huseret lige siden. Men den er ved at være tæt beboet, og det mærker man i weekenden og op til nye DLC'er. Fordelen er så, at jeg har fået opgraderet alle mine items til lvl 700 i ugen op til i dag, bare ved at være tilstede ved invasioner, hvor andre gør arbejdet.
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
mitze
Indlæg: 205
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:58
Kort karma: 27
Likede indlæg: 190

Re: World of Warcraft

Indlægaf mitze » 30. aug 2016, 14:37

Jeg har slet ikke haft problemer med lag eller bugs, siden jeg kom ud af prequests i Dalaran. Alt har bare kørt super godt så jeg synes Blizzard har lært sindssygt meget fra tidligere releases. Der har ikke været samme problemer som der var med garrison f.eks :D
Dalaran var meget laggy ved midnat men zonerne i Broken Isle kører fint.
Jeg lvler lige på Kilrogg serveren og flytter så over på Draenor serveren i nylavet guild med gamle venner osv.
0
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: World of Warcraft

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 9. sep 2016, 13:10

Jeg har stadig problemer med lag, og har haft det siden release af Legion. Især i det første kvarters tid efter jeg logger på. Min fps er tit nede på 1-2, det tager lang tid ved load screen, når man bruger portaler. Og når man så endelig når frem, så tager det tit 30-60 sekunder før min character kan ses på skærmen. Jeg kan godt bevæge mig rundt, men ikke se min character.
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Galoldriel
Indlæg: 939
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:52
Kort karma: 215
Likede indlæg: 3462

Re: World of Warcraft

Indlægaf Galoldriel » 23. jan 2024, 13:58

Jeg har en pc, der egentlig kører spillet ok på lave settings, selvom det lagger en del, når der er mange spillere samlet. Jeg raider ikke, så det er ikke et problem, og det gør mig heller ikke noget, at det tager lidt tid at få loadet de større byer.

Jeg har gennemført alle dragonraces i den nye expansion (Dragonflight), og her går det ikke, at det lagger, hvis man skal have guld (hvilket jeg har i alle løb, woohoo). Der er hver dag nye quests, hvor man skal gennemføre løb, så jeg deltager stadig. For det meste er lag heller ikke noget problem, men jeg har lagt mærke til, at der efter stort set hver update er store problemer med det, også når jeg er steder, hvor der næsten ingen andre er.

Jeg har selvfølgelig prøvet at nedjustere grafikindstillingerne, men selv når jeg kører på allerlaveste settings, har jeg stadig problemet. Jeg har også forsøgt at slå alle add-ons fra (og tjekket, at de er opdateret), men det har heller ikke nogen effekt.

Har nogen samme problem efter Blizzards opdateringer af spillet?
0
It's turtles all the way down.

Tilbage til "Computere, spil og internet"