Den vildeste historie om bedrag

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf vibbsen » 27. aug 2016, 09:18

Jeg vil gerne have lov til at understrege at når jeg siger "dum som en dør"...Så taler jeg ikke om folks intelligens niveau generelt. Så mener jeg at man ganske enkelt ikke ser de ting som ligger lige foran en. Kærlighed gør blind. Kærlighed gør naiv. Og kærlighed får os til at gøre ting som vi - hvis vi ikke var ramt af den - ikke ville finde os i. Kærlig gør på et eller andet område dum. For hvis man ikke for alvor er ramt, så er der jo ingen der gider finde sig i nogen af de uhyrligheder som man hører om folk finder sig i. Jeg behøver ikke engang gå længere end ud foran min egen dør for at feje...Hvis der er noget jeg har været ekspert i, så er det godt nok at være dum og naiv i kærlighedens navn...
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5235

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf girl_beat » 27. aug 2016, 10:03

Jeg har læst tråden og kommentarerne med stor interesse, fordi en nær veninde netop er kommet ud af et lignende 'forhold' som TS. Det varede godt nok kun et halvt år, men omfanget af løgne, manipulation og min venindes styrtdykkende selvværd var sygt at være vidne til.

Til sidst afslørede jeg en af mandens mange løgne og smækkede billeddokumentation i synet på veninden - og hun lignede én, der havde fået et granatchok. TS, hvordan tror du, at du havde reageret, hvis dine nærmeste havde vist dig, at hans behandling af dig bare ikke var ok?
2
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Chanel » 27. aug 2016, 12:28

Jeg vil nok indrømme at jeg er glad for at jeg fandt ud af det selv. Jeg har kun haft snakket med en tæt veninde og min mor om de ting der var omkring ham og min mor har altid følt det hele var underligt, men min veninde var god til at være veninde og dermed støtte i min beslutning om at prøve. Hun var god til at finde undskyldninger for hvorfor han ikke svarede osv, så det kom også bag på hende. Havde hun fundet ud af det før mig ville jeg da være glad for at få det at vide, men lige det sekund hvor man finder ud af noget så sygt, er det altså rarest at være alene og så ringe og fortælle andre om det, når man er klar
3
Mumifar
Indlæg: 238
Tilmeldt: 19. mar 2016, 05:41
Kort karma: 12
Likede indlæg: 144

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Mumifar » 27. aug 2016, 17:14

JoyNips skrev:
Lemonella skrev:
Den udtalelse der, er der lige så lidt sandhed i som i "all men are dogs".


Tror bare man skal ignorere mumifar og hans misogyne udtalelser. Nøjagtig som han formentlig ignoreres af kvinder ude i den virkelige verden også...


Det gælder vel lidt om, at man nogle gange må skifte spor og sadle om. Mange kvinder er utrolig dårlige til den manøvre når det gælder kærlighed og parforhold. Jeg synes ganske enkelt at I finder Jer i for meget, og det er min søster et klart bevis på.
Og i fremtiden vil jeg da råde dig til at gå efter bolden, og ikke efter manden.
0
Senest rettet af mumifar 24. dec 2046, 23:59, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Chanel » 27. aug 2016, 17:39

Jamen så kan vi jo alle springe fra forhold til forhold hvis vi alle skal stikke af hver gang vi blir mistænkelige.
2
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Chanel » 29. aug 2016, 14:36

En lille positiv update.
Jeg har i dag sagt ja til mit drømme firma så jeg kan starte helt på ny. Hold op jeg glæder mig.. Jeg har været ked af mit job i 2 år og kunne ikke overskue at søge nyt fordi min eks tog så meget af min energi i de perioder han var lort. Det er så vildt. Der er var 2 der vikle have mig, så samtale 2 med firma 1 var en salgstale fra deres side og ikke omvendt. Det er helt underligt at føle sig værdifuld og ønsket af andre :)
27
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Viskelæder » 29. aug 2016, 14:40

Stort tillykke, hvor er det skønt med en så dejlig oplevelse for dig :)
0
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4630
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 673
Likede indlæg: 21175

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf catnip » 29. aug 2016, 14:47

Jeg tror det bliver rigtig godt for dig at få en helt frisk start med fokus på kun på dig og det du gerne vil. Stort til lykke :)
0
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Chanel » 29. aug 2016, 17:44

Mange tak. Jeg mødte min eks i nuværende firma, så tror også det er godt at kappe de sidste minder :)
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Fru Sunshine » 30. aug 2016, 06:03

Tillykke med dit nye job. Hvor er det skønt.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40717

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Akehurst2 » 30. aug 2016, 07:28

Tillykke med det nye job!

Jeg tror, det bliver rigtig godt for dig. Der er bare ikke noget som en frisk start et andet sted og en masse andet at tænke på til at komme videre fra sådan en oplevelse :)
1
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Chanel » 30. aug 2016, 12:58

Tak :)
Jeg har det under omstændighederne ok. Jeg tror det er fordi jeg allerede havde sluppet ham inden det skete. Altså prøvede at holde det på et venskabeligt plan, så jeg gik jo ikke med håbet om en fremtid med ham. Og så det at han har været så klam, det gør det sgu nemmere at leve uden ham. Meeeeen, det er stadig underligt at miste ens bedste tætteste gennem 7 år og undrer mig over hun aldrig har vendt tilbage som som hun sagde hun ville :(
1
Nipsting
Indlæg: 109
Tilmeldt: 22. feb 2016, 07:09
Kort karma: 28
Likede indlæg: 146

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Nipsting » 30. aug 2016, 17:59

Chanel skrev:Tak :)
Jeg har det under omstændighederne ok. Jeg tror det er fordi jeg allerede havde sluppet ham inden det skete. Altså prøvede at holde det på et venskabeligt plan, så jeg gik jo ikke med håbet om en fremtid med ham. Og så det at han har været så klam, det gør det sgu nemmere at leve uden ham. Meeeeen, det er stadig underligt at miste ens bedste tætteste gennem 7 år og undrer mig over hun aldrig har vendt tilbage som som hun sagde hun ville :(


Hvorfor skulle hun vende tilbage? Med andre ord: hun er sikkert ligeglad med dig og hvad der skete imellem jer, hun har 'vundet'ham og lever lykkeligt i sin bobbel.
Og selvom hun siger hun vil, så er det jo ikke altid det kommer til at ske. Og måske du skal erkende at hun ikke vender tilbage og tænke på noget andet end om hun vender tilbage. Læg din skuffelse på ham :kryds:
2
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Chanel » 30. aug 2016, 18:30

Hun spurgte bare selv om jeg ville vide hendes beslutning og jeg sagde ja. Jeg skrev jo så nogle dage efter at jeg så ville afslutte der og hun ikke skulle skrive til mig næste gang hun kommer i tvivl, men der svarede hun at hun var hos en veninde og skulle have tingene på afstand, så derfor havde hun ikke vendt tilbage. Tænker bare ikke man overvejer det i 2 uger, så ja jeg får nok aldrig vished om han får den straf han bør have
0
Nipsting
Indlæg: 109
Tilmeldt: 22. feb 2016, 07:09
Kort karma: 28
Likede indlæg: 146

Re: Den vildeste historie om bedrag

Indlægaf Nipsting » 1. sep 2016, 16:53

Chanel skrev:Hun spurgte bare selv om jeg ville vide hendes beslutning og jeg sagde ja. Jeg skrev jo så nogle dage efter at jeg så ville afslutte der og hun ikke skulle skrive til mig næste gang hun kommer i tvivl, men der svarede hun at hun var hos en veninde og skulle have tingene på afstand, så derfor havde hun ikke vendt tilbage. Tænker bare ikke man overvejer det i 2 uger, så ja jeg får nok aldrig vished om han får den straf han bør have


Du gør det igen. Spekulere på at hun ikke har vendt tilbage i 2 uger, og hvorfor skulle hun straffe ham hvis hun gerne vil have ham.
Og hvorfor 'bør' han have en straf, hvorfor er du så hungrende efter at han skal have straf. Den bedste straf må der være, når det ikke køre i ring hos dig og han finder ud af at du bestemt ikke gider ham. Ved godt det tager tid, men man skal også passe på man ikke dyrker det - og især det med at han bør få den straf
9

Tilbage til "Forhold og sex"