Den store juletråd 2016!!!

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Den store juletråd 2016!!!

Indlægaf Code71 » 31. aug 2016, 12:21

Puha det er tidligt :lol: Jeg venter nok lige en 3 uger endnu :D
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Den store juletråd 2016!!!

Indlægaf Pandesteg » 31. aug 2016, 12:29

Juhuu, juletråd :lun: jeg glæder mig til at jule med og for mine tre små misser for første gang. :genert: Gad vide om de kan lade juletræet være eller det bliver raseret indenfor 24 timer :-D
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Den store juletråd 2016!!!

Indlægaf Animi » 31. aug 2016, 13:07

I kunne ikke lige vente til vi officielt er ude af sommeren? :lol2:

Nåh men, jeg glæder mig også rigtig meget til julen i år. Sidste december var jeg i Amsterdam og det var altså bare ikke det samme. Så jeg glæder mig rigtig meget til at kunne julepynte min lejlighed og rigtig julehygge :lun:
Det eneste jeg kommer til at savne fra Amsterdam er Sinterklaas intocht. Det var virkelig en fed oplevelse.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Den store juletråd 2016!!!

Indlægaf Lulu » 31. aug 2016, 13:09

Jeg glæder mig så meget i år :love:

Vi skal fejre jul hjemme hos os selv for første gang nogensinde. Vi bliver min knap 3 årige dreng på det tidspunkt (grunden til jeg virkelig glæder mig), vores nyfødte der gerne skulle komme til oktober, men mand og jeg. Mine forældre, min søster og svoger og min farmor er inviteret.
Jeg har allerede kigget panduros katalog igennem og markeret det vi skal købe derfra i år. Jeg regner nemlig med at holde en del fridage med knægten hvor vi kan klippe klistre julepynt i det omfang han formår og gider. Og vi skal bage. Men det fjorde vi også sidste år og han var faktisk ret dygtig til det allerede der, så den del skal vi nok klare.
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Den store juletråd 2016!!!

Indlægaf sigge » 31. aug 2016, 13:31

Jeg tænkte faktisk på i sidste uge, da vi passerede d. 24., om det ikke snart var tid til en juletråd, og her er den jo. :love:

Jeg har ikke tænkt ret meget over planlægning eller gaver endnu udover, at jeg har overvejet om mine forældre skal have adventsgaver i år foruden deres chokoladekalendere. Men jeg er ikke begyndt at købe noget - heller ikke til min søster, som skal have adventsgaver eller evt. pakkekalender til alle dage, hvis jeg pludselig bliver inspireret til mange pakker.
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2692
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3848

Re: Den store juletråd 2016!!!

Indlægaf HappyQ » 31. aug 2016, 13:40

Jeg var til havnefest og kræmmermarked for 3 uger siden, der fandt jeg disse fine kravlenisser. :dåne:

Kravlenisser#Bramming.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Den store juletråd 2016!!!

Indlægaf Fru Sunshine » 31. aug 2016, 14:59

Anne Droid skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg følger med jubel. Jeg får ikke meget jul i skurvognen, så jeg har tænkt mig at jule igennem herinde.


Jul i skurvognen kunne godt titlen på en lummer julekalender :deer:

Det må blive titlen på jelekalenderføljetonen i år.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Den store juletråd 2016!!!

Indlægaf Daine » 31. aug 2016, 15:13

Jeg har "julet" et stykke tid allerede. Ikke som i vildt og voldsomt, men jeg har tænkt over mange ting jeg gerne vil i år og fået dem skrevet ned, så jeg ikke glemmer dem :D
Det bliver den første jul i mit nye hus og jeg glæder mig rigtig meget :lun: Julepynten skal lige pludselig til at have nye steder at stå, der er plads til et stort juletræ og der skal bare julehygges til den helt store guldmedalje. Den sidste weekend i oktober skal der klippe/klistres, det er den sidste lange weekend jeg har inden 1. december, der ikke allerede er fyldt op. I midten af november skal jeg til København i tre dage og hygge. Der er ikke julemarkeder derovre endnu, men regner med at butikkerne bugner af julepynt, så jeg skal nok få min lyst stillet :D
Og så har jeg ferie i uge 46 som skal bruges på at julepynte huset, høre julemusik, se julekalender og lave en masse mad til fryseren, så jeg får en easy-december - der skal traditionen tro arbejdes en masse :) Men jeg glæder mig virkelig helt vildt til de tre dage i København, der skal kigges bøger på bogmesse, jeg skal til loppemarked og så skal jeg udforske Field's hvor jeg kun lige har været inde og snuse én gang før :D
6
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Den store juletråd 2016!!!

Indlægaf FrøkenM » 31. aug 2016, 15:17

Daine skrev:Jeg har "julet" et stykke tid allerede. Ikke som i vildt og voldsomt, men jeg har tænkt over mange ting jeg gerne vil i år og fået dem skrevet ned, så jeg ikke glemmer dem :D
Det bliver den første jul i mit nye hus og jeg glæder mig rigtig meget :lun: Julepynten skal lige pludselig til at have nye steder at stå, der er plads til et stort juletræ og der skal bare julehygges til den helt store guldmedalje. Den sidste weekend i oktober skal der klippe/klistres, det er den sidste lange weekend jeg har inden 1. december, der ikke allerede er fyldt op. I midten af november skal jeg til København i tre dage og hygge. Der er ikke julemarkeder derovre endnu, men regner med at butikkerne bugner af julepynt, så jeg skal nok få min lyst stillet :D
Og så har jeg ferie i uge 46 som skal bruges på at julepynte huset, høre julemusik, se julekalender og lave en masse mad til fryseren, så jeg får en easy-december - der skal traditionen tro arbejdes en masse :) Men jeg glæder mig virkelig helt vildt til de tre dage i København, der skal kigges bøger på bogmesse, jeg skal til loppemarked og så skal jeg udforske Field's hvor jeg kun lige har været inde og snuse én gang før :D

Hvis det er åbner Jul i Tivoli 19. november. Ville selv virkelig gerne derover :lun: :santa2:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Den store juletråd 2016!!!

Indlægaf Daine » 31. aug 2016, 15:19

FrøkenM skrev:
Daine skrev:Jeg har "julet" et stykke tid allerede. Ikke som i vildt og voldsomt, men jeg har tænkt over mange ting jeg gerne vil i år og fået dem skrevet ned, så jeg ikke glemmer dem :D
Det bliver den første jul i mit nye hus og jeg glæder mig rigtig meget :lun: Julepynten skal lige pludselig til at have nye steder at stå, der er plads til et stort juletræ og der skal bare julehygges til den helt store guldmedalje. Den sidste weekend i oktober skal der klippe/klistres, det er den sidste lange weekend jeg har inden 1. december, der ikke allerede er fyldt op. I midten af november skal jeg til København i tre dage og hygge. Der er ikke julemarkeder derovre endnu, men regner med at butikkerne bugner af julepynt, så jeg skal nok få min lyst stillet :D
Og så har jeg ferie i uge 46 som skal bruges på at julepynte huset, høre julemusik, se julekalender og lave en masse mad til fryseren, så jeg får en easy-december - der skal traditionen tro arbejdes en masse :) Men jeg glæder mig virkelig helt vildt til de tre dage i København, der skal kigges bøger på bogmesse, jeg skal til loppemarked og så skal jeg udforske Field's hvor jeg kun lige har været inde og snuse én gang før :D

Hvis det er åbner Jul i Tivoli 19. november. Ville selv virkelig gerne derover :lun: :santa2:

Det er 'desværre' weekenden før jeg skal derover, så det er lidt ærgerligt. Men så har jeg noget at gå efter til næste år :D
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Den store juletråd 2016!!!

Indlægaf FrøkenM » 31. aug 2016, 15:20

Daine skrev:
FrøkenM skrev:
Daine skrev:Jeg har "julet" et stykke tid allerede. Ikke som i vildt og voldsomt, men jeg har tænkt over mange ting jeg gerne vil i år og fået dem skrevet ned, så jeg ikke glemmer dem :D
Det bliver den første jul i mit nye hus og jeg glæder mig rigtig meget :lun: Julepynten skal lige pludselig til at have nye steder at stå, der er plads til et stort juletræ og der skal bare julehygges til den helt store guldmedalje. Den sidste weekend i oktober skal der klippe/klistres, det er den sidste lange weekend jeg har inden 1. december, der ikke allerede er fyldt op. I midten af november skal jeg til København i tre dage og hygge. Der er ikke julemarkeder derovre endnu, men regner med at butikkerne bugner af julepynt, så jeg skal nok få min lyst stillet :D
Og så har jeg ferie i uge 46 som skal bruges på at julepynte huset, høre julemusik, se julekalender og lave en masse mad til fryseren, så jeg får en easy-december - der skal traditionen tro arbejdes en masse :) Men jeg glæder mig virkelig helt vildt til de tre dage i København, der skal kigges bøger på bogmesse, jeg skal til loppemarked og så skal jeg udforske Field's hvor jeg kun lige har været inde og snuse én gang før :D

Hvis det er åbner Jul i Tivoli 19. november. Ville selv virkelig gerne derover :lun: :santa2:

Det er 'desværre' weekenden før jeg skal derover, så det er lidt ærgerligt. Men så har jeg noget at gå efter til næste år :D

Jeg er derovre den dag det åbner til et møde, så jeg tager muligvis et smut forbi, for ellers når jeg det heller ikke i år. Og det har været planen nu i 2-3 år :)
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Den store juletråd 2016!!!

Indlægaf Daine » 31. aug 2016, 15:45

Jeg VIL til julemarked i Tivoli næste år! I år skulle dagene i København passe med BogForum, men næste år må jeg se om jeg ikke kan skubbe det en uge eller to :D
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Den store juletråd 2016!!!

Indlægaf Madam Pomfrey » 31. aug 2016, 19:04

Daine skrev:Jeg VIL til julemarked i Tivoli næste år! I år skulle dagene i København passe med BogForum, men næste år må jeg se om jeg ikke kan skubbe det en uge eller to :D



Så skal vi altså lave en date! - en debat-date for juletosser :love: :deer:
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Den store juletråd 2016!!!

Indlægaf Daine » 31. aug 2016, 19:06

DD_81 skrev:
Daine skrev:Jeg VIL til julemarked i Tivoli næste år! I år skulle dagene i København passe med BogForum, men næste år må jeg se om jeg ikke kan skubbe det en uge eller to :D



Så skal vi altså lave en date! - en debat-date for juletosser :love: :deer:

Den er jeg så meget med på! :D
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Den store juletråd 2016!!!

Indlægaf Madam Pomfrey » 31. aug 2016, 19:07

Her er status på gavene indtil videre

Niece 1, 22 ud af 24 pakkekalender gaver
Niece 2, 14 ud af 24 pakkekalender gaver
Søn 1, 0 ud af 6 pakkekalender
søn 2, 2 ud af 6 pakkekalender er på vej med post
søn 3, 2 ud af 6 pakkekalender købt
søn 4, 1 ud af 6 pakkekalender købt

mand, 1 ud af 4 adventsgaver købt :)

Indtil videre er tanken at ungerne skal have fælles pakkekalender, og få gave hver 4. dag, men overvejer det lidt endnu, ellers bliver det til adventsgaver i stedet, hvilket egentlig er det mest hyggelige.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."

Tilbage til "Fest og bryllup"