Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Nipsting
Indlæg: 108
Tilmeldt: 22. feb 2016, 07:09
Kort karma: 28
Likede indlæg: 139

Re: Singletråden

Indlægaf Nipsting » 31. aug 2016, 18:49

malou_43 skrev:Jeg har ikke hørt fra min date siden fredag aften. Han har siden været på en masse hver dag og addet 5 venner, hvor 2 af dem er singlepiger og liket en del.
Så jeg skrev i går til ham, at det her nok ikke fungerede for mig - vi har haft "snakken" om kontakt før - men de her 5 dage har bare været for tavs. Han var ellers klar på at mødes igen, men jeg dur ikke til den for mig vage kontakt. Han har bedt om mit nummer, før vi mødtes, men har aldrig brugt det. Der er andre, der er interesseret, som jeg har afvist, der skriver dagligt - og jeg må indrømme, at jeg er ved at være interesseret i de andre fisk i havet.

Han er en travl gut, men man må squ også investere lidt i det, synes jeg.


Han er da en fesen fætter :8: - og især når du har talt med ham om det.
Som mange har skrevet i tiderne: er de interesseret - skal de nok tage telefonen, lige meget hvor travle de er, og alt det shit geil med dem. Godt du dropper ham og tager nogle af dem som skriver :banan:
2
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1676
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 1. sep 2016, 03:02

Nipsting skrev:
malou_43 skrev:Jeg har ikke hørt fra min date siden fredag aften. Han har siden været på en masse hver dag og addet 5 venner, hvor 2 af dem er singlepiger og liket en del.
Så jeg skrev i går til ham, at det her nok ikke fungerede for mig - vi har haft "snakken" om kontakt før - men de her 5 dage har bare været for tavs. Han var ellers klar på at mødes igen, men jeg dur ikke til den for mig vage kontakt. Han har bedt om mit nummer, før vi mødtes, men har aldrig brugt det. Der er andre, der er interesseret, som jeg har afvist, der skriver dagligt - og jeg må indrømme, at jeg er ved at være interesseret i de andre fisk i havet.

Han er en travl gut, men man må squ også investere lidt i det, synes jeg.


Han er da en fesen fætter :8: - og især når du har talt med ham om det.
Som mange har skrevet i tiderne: er de interesseret - skal de nok tage telefonen, lige meget hvor travle de er, og alt det shit geil med dem. Godt du dropper ham og tager nogle af dem som skriver :banan:


jeg vågnede op til det svar, at han var dårlig til at sige fra, at jeg var en supersød pige, men at der var alt for mange kompromisser, til at vi kunne være sammen... :nerve: :nerve:

.........dude.........hvilket kompromisser? :lol:

Han har blabret om at vi jo var så perfekt et match, at vi ville de samme ting, bla bla bla. Jeg er virkelig med på, at hvis kemien ikke er der, så er den der ikke. Jeg har som tidligere nævnt hans udseende (og nej, jeg er VIRKELIG ikke kræsen med det, jeg burde smide billeder op af nogle af mine eks'er, hvis man skulle være i tvivl :genert: ) og hans til tider ucharmerende træk - det er fint, hvis det ikke rækker. Jeg har selv rynket på næsen, når jeg har tænkt på ham, men jeg er squ også så large et menneske, at jeg kan se forbi det og ved, at forelskelse gør meget.
Men at skrive at man da skal mødes igen, aftale tid og så lade den køre i 5-6 dage - det er satme dårlig stil.

Jeg fik fortalt ham, at han squ egentlig var en underlig gut :fløjt: og at det var dårlig stil. Ikke at stoppe den, det er sååå fair, men måden det er blevet gjort på er bare herre nedern. Jeg tænker måske, at jeg har meget mere forståelse for hans forholdhistorie nu, end da han fortalte den :nerve:

Skide være med ham - det er mere den der "er alle fyre bare sådan her?"-følelse, jeg sidder med (ja ja kvinder er ligeså, men nu er jeg til mænd, og derfor er det min målskive). Jeg havde egentlig anset ham for en af de virkelig good guys. Jeg bliver squ ked af det indeni. Jeg læste beskeden kl 4, og blev egentlig så ked af det, at jeg trak i tøjet og måtte ud!

jeg sidder med den største følelse af, at det er mig, at den er forkert med. Og jeg prøver at overbevise mig selv om, at det her ikke kun er mig. Det er jo sikkert derfor han stadig er single. At det hele skal køre på hans præmisser og han ikke ønsker at indgå kompromis (og her vil det være at man fx har kontakt mere end en gang i ugen - I shit you not, vi har talt om det). Men så rammes jeg bare af en overvældenden ydmyhed, som tvinger mig til at tænke, at det squ nok er mig - at jeg jo ikke må narre mig selv. Er jeg den eneste, der har det sådan? Det er jo utrolig fjollet, men er nok ramt af janteloven der :genert:

øv, jeg er bare blah lige nu. Jeg havde lige optur over, at jeg trods jeg egentlig ikke finder ham særlig tiltrækkende og har rynket lidt for meget på næsen, kunne se bort fra det og se de indre værdier. Og jeg føler mig bare narret, hvilket jo er fjollet. Jeg synes, at jeg er så skide ærlig og spiller spillet med fair play, men jeg får squ ikke rigtig noget igen for det. :gruble: :genert:
1
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1676
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 1. sep 2016, 04:15

Hov fik lige et svar mere. Han synes, at der var flere værdier, der ikke matchede. Men hvorfor dælen så spørge om man vil ses igen? Han er da en underlig snegl :tie:

Han har desuden tydeligvis misforstået nogle ting, som han kaldte utiltalende. Dertil måtte jeg rette ham og fortælle ham, at han vist var kommet til ar lægge mere i det - han har tydeligvis misforstået det. Det kan ske for alle! Men istedet for at spørge om han har forstået det ret, så undlader han at svare. Det er da om noget utiltalende i min verden :)
3
Mumifar
Indlæg: 238
Tilmeldt: 19. mar 2016, 05:41
Kort karma: 12
Likede indlæg: 144

Re: Singletråden

Indlægaf Mumifar » 1. sep 2016, 04:21

malou_43 skrev:
Nipsting skrev:
malou_43 skrev:Jeg har ikke hørt fra min date siden fredag aften. Han har siden været på en masse hver dag og addet 5 venner, hvor 2 af dem er singlepiger og liket en del.
Så jeg skrev i går til ham, at det her nok ikke fungerede for mig - vi har haft "snakken" om kontakt før - men de her 5 dage har bare været for tavs. Han var ellers klar på at mødes igen, men jeg dur ikke til den for mig vage kontakt. Han har bedt om mit nummer, før vi mødtes, men har aldrig brugt det. Der er andre, der er interesseret, som jeg har afvist, der skriver dagligt - og jeg må indrømme, at jeg er ved at være interesseret i de andre fisk i havet.

Han er en travl gut, men man må squ også investere lidt i det, synes jeg.


Han er da en fesen fætter :8: - og især når du har talt med ham om det.
Som mange har skrevet i tiderne: er de interesseret - skal de nok tage telefonen, lige meget hvor travle de er, og alt det shit geil med dem. Godt du dropper ham og tager nogle af dem som skriver :banan:


jeg vågnede op til det svar, at han var dårlig til at sige fra, at jeg var en supersød pige, men at der var alt for mange kompromisser, til at vi kunne være sammen... :nerve: :nerve:

.........dude.........hvilket kompromisser? :lol:

Han har blabret om at vi jo var så perfekt et match, at vi ville de samme ting, bla bla bla. Jeg er virkelig med på, at hvis kemien ikke er der, så er den der ikke. Jeg har som tidligere nævnt hans udseende (og nej, jeg er VIRKELIG ikke kræsen med det, jeg burde smide billeder op af nogle af mine eks'er, hvis man skulle være i tvivl :genert: ) og hans til tider ucharmerende træk - det er fint, hvis det ikke rækker. Jeg har selv rynket på næsen, når jeg har tænkt på ham, men jeg er squ også så large et menneske, at jeg kan se forbi det og ved, at forelskelse gør meget.
Men at skrive at man da skal mødes igen, aftale tid og så lade den køre i 5-6 dage - det er satme dårlig stil.

Jeg fik fortalt ham, at han squ egentlig var en underlig gut :fløjt: og at det var dårlig stil. Ikke at stoppe den, det er sååå fair, men måden det er blevet gjort på er bare herre nedern. Jeg tænker måske, at jeg har meget mere forståelse for hans forholdhistorie nu, end da han fortalte den :nerve:

Skide være med ham - det er mere den der "er alle fyre bare sådan her?"-følelse, jeg sidder med (ja ja kvinder er ligeså, men nu er jeg til mænd, og derfor er det min målskive). Jeg havde egentlig anset ham for en af de virkelig good guys. Jeg bliver squ ked af det indeni. Jeg læste beskeden kl 4, og blev egentlig så ked af det, at jeg trak i tøjet og måtte ud!

jeg sidder med den største følelse af, at det er mig, at den er forkert med. Og jeg prøver at overbevise mig selv om, at det her ikke kun er mig. Det er jo sikkert derfor han stadig er single. At det hele skal køre på hans præmisser og han ikke ønsker at indgå kompromis (og her vil det være at man fx har kontakt mere end en gang i ugen - I shit you not, vi har talt om det). Men så rammes jeg bare af en overvældenden ydmyhed, som tvinger mig til at tænke, at det squ nok er mig - at jeg jo ikke må narre mig selv. Er jeg den eneste, der har det sådan? Det er jo utrolig fjollet, men er nok ramt af janteloven der :genert:

øv, jeg er bare blah lige nu. Jeg havde lige optur over, at jeg trods jeg egentlig ikke finder ham særlig tiltrækkende og har rynket lidt for meget på næsen, kunne se bort fra det og se de indre værdier. Og jeg føler mig bare narret, hvilket jo er fjollet. Jeg synes, at jeg er så skide ærlig og spiller spillet med fair play, men jeg får squ ikke rigtig noget igen for det. :gruble: :genert:


Tjaaa jeg vil jo sige at alle mennesker er sådan.
Han blev lunken og i tvivl efter Jeres møde, mens du så positivt på situation, fejede det negative væk og ville mødes igen.
Det synes jeg er skønt og thumbs up for det :gogo:
Det er aldrig rart at blive ignoreret og valgt fra, men det er jo desværre en del af gamet.
Du bliver så bare ramt extra hårdt fordi du opfattede ham som "good guy" og så fordi du egentlig ikke synes han var særlig lækker, men du var jo så sød at du fokuserede på de indre værdier.
Hmmmm så han burde jo ikke have ret til at afvise dig :gruble:

Life is a bitch og desværre bliver man ofte afvist
(Min succes rate på 1. Dates ligger på 7 procent)
Men man må bare prøve igen og håbe på at det bliver gevinst næste gang :)
0
Senest rettet af mumifar 24. dec 2046, 23:59, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1676
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 1. sep 2016, 04:37

Mumifar skrev:
malou_43 skrev:
Nipsting skrev:
malou_43 skrev:Jeg har ikke hørt fra min date siden fredag aften. Han har siden været på en masse hver dag og addet 5 venner, hvor 2 af dem er singlepiger og liket en del.
Så jeg skrev i går til ham, at det her nok ikke fungerede for mig - vi har haft "snakken" om kontakt før - men de her 5 dage har bare været for tavs. Han var ellers klar på at mødes igen, men jeg dur ikke til den for mig vage kontakt. Han har bedt om mit nummer, før vi mødtes, men har aldrig brugt det. Der er andre, der er interesseret, som jeg har afvist, der skriver dagligt - og jeg må indrømme, at jeg er ved at være interesseret i de andre fisk i havet.

Han er en travl gut, men man må squ også investere lidt i det, synes jeg.


Han er da en fesen fætter :8: - og især når du har talt med ham om det.
Som mange har skrevet i tiderne: er de interesseret - skal de nok tage telefonen, lige meget hvor travle de er, og alt det shit geil med dem. Godt du dropper ham og tager nogle af dem som skriver :banan:


jeg vågnede op til det svar, at han var dårlig til at sige fra, at jeg var en supersød pige, men at der var alt for mange kompromisser, til at vi kunne være sammen... :nerve: :nerve:

.........dude.........hvilket kompromisser? :lol:

Han har blabret om at vi jo var så perfekt et match, at vi ville de samme ting, bla bla bla. Jeg er virkelig med på, at hvis kemien ikke er der, så er den der ikke. Jeg har som tidligere nævnt hans udseende (og nej, jeg er VIRKELIG ikke kræsen med det, jeg burde smide billeder op af nogle af mine eks'er, hvis man skulle være i tvivl :genert: ) og hans til tider ucharmerende træk - det er fint, hvis det ikke rækker. Jeg har selv rynket på næsen, når jeg har tænkt på ham, men jeg er squ også så large et menneske, at jeg kan se forbi det og ved, at forelskelse gør meget.
Men at skrive at man da skal mødes igen, aftale tid og så lade den køre i 5-6 dage - det er satme dårlig stil.

Jeg fik fortalt ham, at han squ egentlig var en underlig gut :fløjt: og at det var dårlig stil. Ikke at stoppe den, det er sååå fair, men måden det er blevet gjort på er bare herre nedern. Jeg tænker måske, at jeg har meget mere forståelse for hans forholdhistorie nu, end da han fortalte den :nerve:

Skide være med ham - det er mere den der "er alle fyre bare sådan her?"-følelse, jeg sidder med (ja ja kvinder er ligeså, men nu er jeg til mænd, og derfor er det min målskive). Jeg havde egentlig anset ham for en af de virkelig good guys. Jeg bliver squ ked af det indeni. Jeg læste beskeden kl 4, og blev egentlig så ked af det, at jeg trak i tøjet og måtte ud!

jeg sidder med den største følelse af, at det er mig, at den er forkert med. Og jeg prøver at overbevise mig selv om, at det her ikke kun er mig. Det er jo sikkert derfor han stadig er single. At det hele skal køre på hans præmisser og han ikke ønsker at indgå kompromis (og her vil det være at man fx har kontakt mere end en gang i ugen - I shit you not, vi har talt om det). Men så rammes jeg bare af en overvældenden ydmyhed, som tvinger mig til at tænke, at det squ nok er mig - at jeg jo ikke må narre mig selv. Er jeg den eneste, der har det sådan? Det er jo utrolig fjollet, men er nok ramt af janteloven der :genert:

øv, jeg er bare blah lige nu. Jeg havde lige optur over, at jeg trods jeg egentlig ikke finder ham særlig tiltrækkende og har rynket lidt for meget på næsen, kunne se bort fra det og se de indre værdier. Og jeg føler mig bare narret, hvilket jo er fjollet. Jeg synes, at jeg er så skide ærlig og spiller spillet med fair play, men jeg får squ ikke rigtig noget igen for det. :gruble: :genert:


Tjaaa jeg vil jo sige at alle mennesker er sådan.
Han blev lunken og i tvivl efter Jeres møde, mens du så positivt på situation, fejede det negative væk og ville mødes igen.
Det synes jeg er skønt og thumbs up for det :gogo:
Det er aldrig rart at blive ignoreret og valgt fra, men det er jo desværre en del af gamet.
Du bliver så bare ramt extra hårdt fordi du opfattede ham som "good guy" og så fordi du egentlig ikke synes han var særlig lækker, men du var jo så sød at du fokuserede på de indre værdier.
Hmmmm så han burde jo ikke have ret til at afvise dig :gruble:

Life is a bitch og desværre bliver man ofte afvist
(Min succes rate på 1. Dates ligger på 7 procent)
Men man må bare prøve igen og håbe på at det bliver gevinst næste gang :)


Jamen tak:)
Jeg har det nu fint med at blive valgt fra, når jeg selv var lunken. Selvfølgelig har han da ret til at afvise mig, sådan føler jeg slet ikke :) Jeg tror mere det handler om at man siger, at man vil ses, aftaler tid og så ignorerer man. Det synes jeg er top ucharmerende.

Jeg tror ikke, at jeg lider det store tab - jeg kan nærmest se min illusion af ham smuldre :D jeg tror mere det er hele scenariet, der gør mig lidt ked af det. Den der grundlæggende tro på at man behandles med respekt fordi man selv udviser det?

Havde jeg haft "jeg kan slet ikke se ham igen, vi er for forskellge"-følelser, så havde jeg ikke takket ja til at ses igen.

Havde han sagt "det her vil ikke fungere" efter vores date, så havde jeg trukket på skuldrene og kommet hurtigt videre :)
5
Mumifar
Indlæg: 238
Tilmeldt: 19. mar 2016, 05:41
Kort karma: 12
Likede indlæg: 144

Re: Singletråden

Indlægaf Mumifar » 1. sep 2016, 04:55

Jeg kan kun tale for mig selv og de oplevelser jeg har med at blive afvist. Generelt har jeg fundet ud af at jeg bliver såret under alle omstændigheder. Om jeg bliver ignoreret, om jeg pænt får fortalt at der er manglende kemi, om jeg føler hun er mindre pæn end Jeg eller hvad det nu kan være. Det er som om afvisningen bare trigger et eller andet oppe i hjernen.
At spekulere på, hvad man gør forkert eller om der er noget i vejen med én hjælper ikke rigtigt, for der er ikke noget i vejen med os.
3
Senest rettet af mumifar 24. dec 2046, 23:59, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1676
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 1. sep 2016, 04:57

Og så synes jeg måske det er lidt øffern, at man ligger de over på den anden og med lidt finere ord siger " det er jo dig, der er helt forkert, du passer jo slet ikke ind i mit verdensbillede, hvor jeg er centrum af alt".
Altså som jeg kan læse ud af hans sidste beskeder så leder han efter en, der ligner ham så meget, at man bare helt ubesværet kan glide ind i hans liv ( vil ikke lige udpensle hans beskeder her ) - hvor jeg er meget anderledes og siger "Hey vi er forskellige, lad os se om det kan forenes". Og jeg har lige læst Alle vores beskeder igennem og kan se, jeg har været lidt for blind der :)
4
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 1. sep 2016, 05:14

Jeg synes egentlig hans afvisning er fair nok. Han føler jo som han føler. Som han skriver er han dårlig til det, og han har nok haft behov for at tænke over det i nogle dage, for at være sikker eller fordi det ikke falder ham let.

I det mindste fik du en afvisning. Selvom man ikke er enig, må man lære at acceptere det på bedste vis.
Senest rettet af IrmaPigen 1. sep 2016, 05:28, rettet i alt 1 gang.
2
Mumifar
Indlæg: 238
Tilmeldt: 19. mar 2016, 05:41
Kort karma: 12
Likede indlæg: 144

Re: Singletråden

Indlægaf Mumifar » 1. sep 2016, 05:22

IrmaPigen skrev:Jeg synes egentlig hans afvisning er fair nok. Han føler jo som han føler. Som han skriver er han dårlig til det, og han har nok haft behov for at tænke over det, for at være sikker eller fordi det ikke falder ham let.

I det mindste fik du en afvisning. Selvom man ikke er enig, må man lære at acceptere det på bedste vis.


Men det føles bare altid fucking træls, og det gør det for alle.
0
Senest rettet af mumifar 24. dec 2046, 23:59, rettet i alt 1 gang.
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 1. sep 2016, 05:27

Mumifar skrev:
IrmaPigen skrev:Jeg synes egentlig hans afvisning er fair nok. Han føler jo som han føler. Som han skriver er han dårlig til det, og han har nok haft behov for at tænke over det, for at være sikker eller fordi det ikke falder ham let.

I det mindste fik du en afvisning. Selvom man ikke er enig, må man lære at acceptere det på bedste vis.


Men det føles bare altid fucking træls, og det gør det for alle.


Det er jeg med på. Men man må selv lære at styre hvordan man reagerer.

For ham er den jo aflivet, og det forhold at man sender et par bitre beskeder i hans retning, gør ikke han ombestemmer sig.

Det handler om at lære at acceptere det man alligevel ikke kan ændre.
0
Mumifar
Indlæg: 238
Tilmeldt: 19. mar 2016, 05:41
Kort karma: 12
Likede indlæg: 144

Re: Singletråden

Indlægaf Mumifar » 1. sep 2016, 06:52

Man kan evt. lige skrive "FUCK YOU" efterfulgt af en blink smiley ;-)
0
Senest rettet af mumifar 24. dec 2046, 23:59, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1676
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 1. sep 2016, 07:39

IrmaPigen skrev:Jeg synes egentlig hans afvisning er fair nok. Han føler jo som han føler. Som han skriver er han dårlig til det, og han har nok haft behov for at tænke over det i nogle dage, for at være sikker eller fordi det ikke falder ham let.

I det mindste fik du en afvisning. Selvom man ikke er enig, må man lære at acceptere det på bedste vis.


Nu vil ikke jeg skrive vores samtaler og beskeder ned her, hvilket jo gør, at der undlades en masse.
Havde jeg fået en afvisning tidligere, havde det da været sur røv - men jeg ville have siddet med en grundlæggende følelse af accept.

Men vi skrev sammen fredag - og der var ingen tvivl i ham - han fyrede en masse af og han glædede sig til at se mig igen. At der så skal gå 5-6 dage hvor jeg nærmest skal hive det ud af ham, er da skide ucharmerende - og tilføjer bare mere sur røv end nødvendigt.

Det er svært at forklare, når jeg ikke rigtig kan gå ind i vores beskeder. Der er ting i den, som gør, at jeg føler som jeg gør. Jeg er blevet afvist før og kender udmærket til både følelsen og accepten.

Desuden - var det ikke dig, der selv for et par dage siden proklamerede, at silent treatment var lidt noget lort?
5
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1676
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 1. sep 2016, 07:52

IrmaPigen skrev:
Mumifar skrev:
IrmaPigen skrev:Jeg synes egentlig hans afvisning er fair nok. Han føler jo som han føler. Som han skriver er han dårlig til det, og han har nok haft behov for at tænke over det, for at være sikker eller fordi det ikke falder ham let.

I det mindste fik du en afvisning. Selvom man ikke er enig, må man lære at acceptere det på bedste vis.


Men det føles bare altid fucking træls, og det gør det for alle.


Det er jeg med på. Men man må selv lære at styre hvordan man reagerer.

For ham er den jo aflivet, og det forhold at man sender et par bitre beskeder i hans retning, gør ikke han ombestemmer sig.

Det handler om at lære at acceptere det man alligevel ikke kan ændre.


Men......jeg ønsker ikke, at han ombestemmer sig. Den side jeg har fået set af ham i de sidste beskeder har gjort ham total uinteressant for mig :nerve: Måden han har taklet det her på er så ucharmerende i mine øjne, at jeg ikke ser ham som et godt catch mere, så jeg har ingen intention om, at han ombestemmer sig. Jeg har sagt "held og lykke, hav det godt" til ham og slettet ham som ven og jeg har hverken ondt i hjertet over ham eller synes at han var det der lækre skår, jeg mistede - langt fra faktisk :genert:

Jeg tror simpelthen, at du misser min pointe med det. Jeg har det fint med afvisningen - jeg er ikke ked af ikke at skulle se ham igen. Det virker for mig, som om han har en bestemt model, han går efter - og det tiltaler mig ikke :)

(nu kommer jeg alligevel til at komme ind i beskederne) Jeg er pisse ked af, at vi har aftalt at ses igen - jeg får at vide, at han glæder sig og meget gerne vil se mig igen. Vi er et sååå perfekt match. Og så hører jeg intet fra ham. Jeg skriver lørdag .- intet svar - og i går aftes skriver jeg, at det her ikke går, så jeg vil gerne lukke den med ham, held og lykke og så videre. Og så får jeg en hård besked om at vi slet ikke passer sammen, at han ikke vil sige hvorfor fordi det sikkert vil "afføde negative reaktioner fra mig" og at jeg stiller urimelige krav (om at have kontakt og at jeg helst ser, at man dater en af gangen - ergo skal man se mig igen, skal man ikke date andre, det er et klart krav fra starten, og den var han med på).
SÅ jeg står totalt uforstående overfor det - det er lidt som en Jekyll/Hyde.

Jeg havde egentlig ikke ønsket at uddybe det, men jeg tænker det måske kan give et lidt nuanceret indblik - i stedet for et "du er blevet afvist, slap da af og lad være med at tud over det" :nerve: :genert:
6
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 1. sep 2016, 10:09

malou_43 skrev:
IrmaPigen skrev:
Mumifar skrev:
IrmaPigen skrev:Jeg synes egentlig hans afvisning er fair nok. Han føler jo som han føler. Som han skriver er han dårlig til det, og han har nok haft behov for at tænke over det, for at være sikker eller fordi det ikke falder ham let.

I det mindste fik du en afvisning. Selvom man ikke er enig, må man lære at acceptere det på bedste vis.


Men det føles bare altid fucking træls, og det gør det for alle.


Det er jeg med på. Men man må selv lære at styre hvordan man reagerer.

For ham er den jo aflivet, og det forhold at man sender et par bitre beskeder i hans retning, gør ikke han ombestemmer sig.

Det handler om at lære at acceptere det man alligevel ikke kan ændre.


Men......jeg ønsker ikke, at han ombestemmer sig. Den side jeg har fået set af ham i de sidste beskeder har gjort ham total uinteressant for mig :nerve: Måden han har taklet det her på er så ucharmerende i mine øjne, at jeg ikke ser ham som et godt catch mere, så jeg har ingen intention om, at han ombestemmer sig. Jeg har sagt "held og lykke, hav det godt" til ham og slettet ham som ven og jeg har hverken ondt i hjertet over ham eller synes at han var det der lækre skår, jeg mistede - langt fra faktisk :genert:

Jeg tror simpelthen, at du misser min pointe med det. Jeg har det fint med afvisningen - jeg er ikke ked af ikke at skulle se ham igen. Det virker for mig, som om han har en bestemt model, han går efter - og det tiltaler mig ikke :)

(nu kommer jeg alligevel til at komme ind i beskederne) Jeg er pisse ked af, at vi har aftalt at ses igen - jeg får at vide, at han glæder sig og meget gerne vil se mig igen. Vi er et sååå perfekt match. Og så hører jeg intet fra ham. Jeg skriver lørdag .- intet svar - og i går aftes skriver jeg, at det her ikke går, så jeg vil gerne lukke den med ham, held og lykke og så videre. Og så får jeg en hård besked om at vi slet ikke passer sammen, at han ikke vil sige hvorfor fordi det sikkert vil "afføde negative reaktioner fra mig" og at jeg stiller urimelige krav (om at have kontakt og at jeg helst ser, at man dater en af gangen - ergo skal man se mig igen, skal man ikke date andre, det er et klart krav fra starten, og den var han med på).
SÅ jeg står totalt uforstående overfor det - det er lidt som en Jekyll/Hyde.

Jeg havde egentlig ikke ønsket at uddybe det, men jeg tænker det måske kan give et lidt nuanceret indblik - i stedet for et "du er blevet afvist, slap da af og lad være med at tud over det" :nerve: :genert:


Hvorfor så lave et kæmpe drama ud af det?

Det er jo lige netop den negative reaktion han ikke orkede. Så egentlig viser du jo ham, at han havde ret i der ville komme en negativ reaktion.
0
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6970

Re: Singletråden

Indlægaf Ladysparrow » 1. sep 2016, 10:31

Mødte min kæreste på Tinder i juni efter at have været en smule aktiv der og haft et par dates ), som ikke blev til mere - samt skrev lidt med et par stykker. Jeg slettede appen 2
Efter 3 Date med min kæreste og skrev til dem jeg havde kontakt med. I dag får jeg en SMS fra et ukendt nummer- som vil høre hvordan jeg har det. Det viser jeg at være en jeg havde snakket sporadisk med 2-3 gange... sidst jeg snakkede med ham var i juni hvor det gled ud. Synes normalt det er svært at afvise nogen, men ligger var det heldigvis ligetil. Men forstår ikke at man keder sig så meget og kontakter en efter så lang tid.
0

Tilbage til "Forhold og sex"