Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 1. sep 2016, 11:20

Ladysparrow skrev:Mødte min kæreste på Tinder i juni efter at have været en smule aktiv der og haft et par dates ), som ikke blev til mere - samt skrev lidt med et par stykker. Jeg slettede appen 2
Efter 3 Date med min kæreste og skrev til dem jeg havde kontakt med. I dag får jeg en SMS fra et ukendt nummer- som vil høre hvordan jeg har det. Det viser jeg at være en jeg havde snakket sporadisk med 2-3 gange... sidst jeg snakkede med ham var i juni hvor det gled ud. Synes normalt det er svært at afvise nogen, men ligger var det heldigvis ligetil. Men forstår ikke at man keder sig så meget og kontakter en efter så lang tid.


Måske for at høre hvordan du går og har det? Der behøver jo ikke ALTID være skjulte motiver :)
3
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6970

Re: Singletråden

Indlægaf Ladysparrow » 1. sep 2016, 12:16

Code71 skrev:
Ladysparrow skrev:Mødte min kæreste på Tinder i juni efter at have været en smule aktiv der og haft et par dates ), som ikke blev til mere - samt skrev lidt med et par stykker. Jeg slettede appen 2
Efter 3 Date med min kæreste og skrev til dem jeg havde kontakt med. I dag får jeg en SMS fra et ukendt nummer- som vil høre hvordan jeg har det. Det viser jeg at være en jeg havde snakket sporadisk med 2-3 gange... sidst jeg snakkede med ham var i juni hvor det gled ud. Synes normalt det er svært at afvise nogen, men ligger var det heldigvis ligetil. Men forstår ikke at man keder sig så meget og kontakter en efter så lang tid.


Måske for at høre hvordan du går og har det? Der behøver jo ikke ALTID være skjulte motiver :)


Det tror jeg bestemt heller ikke at der var. Men jeg tænkte mere at det var lidt underligt. Eftersom vi måske har snakket 2 gange af 10 minutter. Jeg kunne ikke engang huske ham og måtte slå hans nummer op. Er dog tilfreds med at jeg fik rundet den af - for jeg synes det er svært at "afvise" nogen. Men han tog det med et smil og synes det var super at Tinder viste sig at fungere. :)
4
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 1. sep 2016, 15:01

Dumbledory skrev:Hvis man nu overfører situationen til virkeligheden og man sidder og snakker, så er det er simpelthen lige dét man smider i hovedet på veninden, der har haft en dårlig oplevelse: At det handler om at lære at acceptere det man alligevel ikke kan ændre. Jeg ville nok revurdere, om jeg synes ovenstående veninde skulle forholde sig til min situation en anden gang, men det er så også forskelligt hvordan vi opfatter hinanden og det at komme videre hurtigt.


Men nu er det her altså en debat.

Og jeg er her for at give min mening(er) og holdninger til kende. Og ikke for ubetinget at stryge andre debattører med hårene i alle tilfælde.
0
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1676
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 1. sep 2016, 15:12

IrmaPigen skrev:
Dumbledory skrev:Hvis man nu overfører situationen til virkeligheden og man sidder og snakker, så er det er simpelthen lige dét man smider i hovedet på veninden, der har haft en dårlig oplevelse: At det handler om at lære at acceptere det man alligevel ikke kan ændre. Jeg ville nok revurdere, om jeg synes ovenstående veninde skulle forholde sig til min situation en anden gang, men det er så også forskelligt hvordan vi opfatter hinanden og det at komme videre hurtigt.


Men nu er det her altså en debat.

Og jeg er her for at give min mening(er) og holdninger til kende. Og ikke for ubetinget at stryge andre debattører med hårene i alle tilfælde.


Undskyld mig, men jeg tror egentlig mest af alt, det er dig, der laver drama ud af det. Alle andre har mødt min skuffelse, kommet med gode konstruktive råd og givet et "du er god nok"-spark. Jeg FORSTÅR simpelthen ikke dit behov for HELE tiden at stryge mod hårene. Du forventer jo selv forståelse, husker jeg tydeligt, så hvorfor i alverden tænker du, at du absolut har ytringspligt?

Jeg svarer dig simpelthen ikke mere og bruger min tid på dem, som kan give noget konstruktivt!
10
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1676
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 1. sep 2016, 15:34

DenSyngendeLussing skrev:Nå, men jeg kan godt forstå din skuffelse og irritation, malou_43. Den slags opførsel bevirker bare, at man aldrig RIGTIGT tør tro på, at en fyr mener det, når han siger, at han gerne vil se dig igen - for de kan jo åbenbart sagtens vende på en tallerken.


Du har præcis spot on fanget pointen med det!

Han er jo ligegyldig - jeg har snakket med ham en måneds tid, vi har mødtes engang. Det kunne lige så godt være Frede, Søren, Peter, Lasse whatever.

Det er handlingen i det, det er netop som du siger :gogo: :gogo: :gogo:
1
Brugeravatar
NLeth
Indlæg: 176
Tilmeldt: 1. maj 2016, 19:54
Kort karma: 39
Likede indlæg: 465

Re: Singletråden

Indlægaf NLeth » 1. sep 2016, 16:04

malou_43 skrev:
DenSyngendeLussing skrev:Nå, men jeg kan godt forstå din skuffelse og irritation, malou_43. Den slags opførsel bevirker bare, at man aldrig RIGTIGT tør tro på, at en fyr mener det, når han siger, at han gerne vil se dig igen - for de kan jo åbenbart sagtens vende på en tallerken.


Du har præcis spot on fanget pointen med det!

Han er jo ligegyldig - jeg har snakket med ham en måneds tid, vi har mødtes engang. Det kunne lige så godt være Frede, Søren, Peter, Lasse whatever.

Det er handlingen i det, det er netop som du siger :gogo: :gogo: :gogo:


Jeg forstår dig også. Karatefyren lavede jo noget nær den samme på mig for et par måneder siden. Det er så fladt - jeg kan altså godt tåle, at du har ændret mening, fyr jeg kun har snakket med i et par timer en enkelt aften. :)
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 1. sep 2016, 16:49

DenSyngendeLussing skrev:Jeg har i øvrigt gået rundt og været blød om hjertet hele dagen. Da jeg sov hos Afrikamanden forleden, ømmede jeg mig nemlig lidt næste morgen. Da han spurgte hvorfor, forklarede jeg ham, at jeg nemt får ondt i nakken, hvis jeg ikke har sovet på en pude med god støtte. Da jeg så kom hjem til ham i går, havde han simpelthen været i IKEA (på krykker!) bare for at købe sådan en pisseåndssvag memory foam pude, så jeg kan ligge godt, når jeg sover hos ham. :lun:

Han lyder altså som en keeper :blomst:
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: Singletråden

Indlægaf Grissebassen » 1. sep 2016, 16:50

malou_43 skrev:
IrmaPigen skrev:
Mumifar skrev:
IrmaPigen skrev:Jeg synes egentlig hans afvisning er fair nok. Han føler jo som han føler. Som han skriver er han dårlig til det, og han har nok haft behov for at tænke over det, for at være sikker eller fordi det ikke falder ham let.

I det mindste fik du en afvisning. Selvom man ikke er enig, må man lære at acceptere det på bedste vis.


Men det føles bare altid fucking træls, og det gør det for alle.


Det er jeg med på. Men man må selv lære at styre hvordan man reagerer.

For ham er den jo aflivet, og det forhold at man sender et par bitre beskeder i hans retning, gør ikke han ombestemmer sig.

Det handler om at lære at acceptere det man alligevel ikke kan ændre.


Men......jeg ønsker ikke, at han ombestemmer sig. Den side jeg har fået set af ham i de sidste beskeder har gjort ham total uinteressant for mig :nerve: Måden han har taklet det her på er så ucharmerende i mine øjne, at jeg ikke ser ham som et godt catch mere, så jeg har ingen intention om, at han ombestemmer sig. Jeg har sagt "held og lykke, hav det godt" til ham og slettet ham som ven og jeg har hverken ondt i hjertet over ham eller synes at han var det der lækre skår, jeg mistede - langt fra faktisk :genert:

Jeg tror simpelthen, at du misser min pointe med det. Jeg har det fint med afvisningen - jeg er ikke ked af ikke at skulle se ham igen. Det virker for mig, som om han har en bestemt model, han går efter - og det tiltaler mig ikke :)

(nu kommer jeg alligevel til at komme ind i beskederne) Jeg er pisse ked af, at vi har aftalt at ses igen - jeg får at vide, at han glæder sig og meget gerne vil se mig igen. Vi er et sååå perfekt match. Og så hører jeg intet fra ham. Jeg skriver lørdag .- intet svar - og i går aftes skriver jeg, at det her ikke går, så jeg vil gerne lukke den med ham, held og lykke og så videre. Og så får jeg en hård besked om at vi slet ikke passer sammen, at han ikke vil sige hvorfor fordi det sikkert vil "afføde negative reaktioner fra mig" og at jeg stiller urimelige krav (om at have kontakt og at jeg helst ser, at man dater en af gangen - ergo skal man se mig igen, skal man ikke date andre, det er et klart krav fra starten, og den var han med på).
SÅ jeg står totalt uforstående overfor det - det er lidt som en Jekyll/Hyde.

Jeg havde egentlig ikke ønsket at uddybe det, men jeg tænker det måske kan give et lidt nuanceret indblik - i stedet for et "du er blevet afvist, slap da af og lad være med at tud over det" :nerve: :genert:

Uden at kende omstændighederne, så lyder det i mine øre lidt til at være baseret på misforståelser og forskellige forventninger til hinanden - men igen, det er jo svært at sige uden at kende de nærmere omstændigheder.
Jeg kan dog sagtens forstå, at du griber det an som du gør. Kram til dig :kram:
0
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1676
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 1. sep 2016, 17:02

Grissebassen skrev:
malou_43 skrev:
IrmaPigen skrev:
Mumifar skrev:
IrmaPigen skrev:Jeg synes egentlig hans afvisning er fair nok. Han føler jo som han føler. Som han skriver er han dårlig til det, og han har nok haft behov for at tænke over det, for at være sikker eller fordi det ikke falder ham let.

I det mindste fik du en afvisning. Selvom man ikke er enig, må man lære at acceptere det på bedste vis.


Men det føles bare altid fucking træls, og det gør det for alle.


Det er jeg med på. Men man må selv lære at styre hvordan man reagerer.

For ham er den jo aflivet, og det forhold at man sender et par bitre beskeder i hans retning, gør ikke han ombestemmer sig.

Det handler om at lære at acceptere det man alligevel ikke kan ændre.


Men......jeg ønsker ikke, at han ombestemmer sig. Den side jeg har fået set af ham i de sidste beskeder har gjort ham total uinteressant for mig :nerve: Måden han har taklet det her på er så ucharmerende i mine øjne, at jeg ikke ser ham som et godt catch mere, så jeg har ingen intention om, at han ombestemmer sig. Jeg har sagt "held og lykke, hav det godt" til ham og slettet ham som ven og jeg har hverken ondt i hjertet over ham eller synes at han var det der lækre skår, jeg mistede - langt fra faktisk :genert:

Jeg tror simpelthen, at du misser min pointe med det. Jeg har det fint med afvisningen - jeg er ikke ked af ikke at skulle se ham igen. Det virker for mig, som om han har en bestemt model, han går efter - og det tiltaler mig ikke :)

(nu kommer jeg alligevel til at komme ind i beskederne) Jeg er pisse ked af, at vi har aftalt at ses igen - jeg får at vide, at han glæder sig og meget gerne vil se mig igen. Vi er et sååå perfekt match. Og så hører jeg intet fra ham. Jeg skriver lørdag .- intet svar - og i går aftes skriver jeg, at det her ikke går, så jeg vil gerne lukke den med ham, held og lykke og så videre. Og så får jeg en hård besked om at vi slet ikke passer sammen, at han ikke vil sige hvorfor fordi det sikkert vil "afføde negative reaktioner fra mig" og at jeg stiller urimelige krav (om at have kontakt og at jeg helst ser, at man dater en af gangen - ergo skal man se mig igen, skal man ikke date andre, det er et klart krav fra starten, og den var han med på).
SÅ jeg står totalt uforstående overfor det - det er lidt som en Jekyll/Hyde.

Jeg havde egentlig ikke ønsket at uddybe det, men jeg tænker det måske kan give et lidt nuanceret indblik - i stedet for et "du er blevet afvist, slap da af og lad være med at tud over det" :nerve: :genert:

Uden at kende omstændighederne, så lyder det i mine øre lidt til at være baseret på misforståelser og forskellige forventninger til hinanden - men igen, det er jo svært at sige uden at kende de nærmere omstændigheder.
Jeg kan dog sagtens forstå, at du griber det an som du gør. Kram til dig :kram:


Misforståelse og forskellige forventninger til hvad?
Jeg ved det ikke, havde jeg ingen intentioner om at se en fyr igen, så ville jeg da melde ud - eller melde ud at jeg måtte tænke over det. Det har jeg da gjort før. Jeg ville aldrig nogensinde vente 5 dage og så krybende fortælle det efter man har sendt en besked om, at det her squ er lidt vattet (skrev jeg så ikke :D ). Han vidste desuden også til min holdning om det :)

Jeg synes virkelig, at det vidner om en mand uden nosser - og det er bare ikke fedt at være interesseret i en mand, hvis nosser er mindre end ens egne :lol: Min interesse for ham forsvandt vitterligt med det samme :gisp:

Jeg har det okay. Altså jeg har intet tilovers for ham, det gør mig ikke så meget, han er godt på vej ud af tankerne. Men handlingen står squ stadig der, for som nævnt af en anden, så ligger det da i en - at en mand kan være fyr og flamme en fredag og om mandagen være total kold :wacko:
2
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1676
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 1. sep 2016, 18:02

Rosa Espinosa skrev:Håber ikke I lader jeg slå ud af, at den anden person skifter mening. Ved ikke om det kun er mig, men har da været på date hvor jeg har haft en rigtig god aften og også ment det, når man snakkede om at mødes igen. Man bliver lidt grebet af den gode stemning og det at være sammen med en anden person som viser interesse. Men så når man kommer hjem selv og måske lige får sovet på det, så er mavefølelsen der måske ikke helt alligevel. Måske var der nogle ting som var lidt off på daten, men som man skubbede i baggrunden for man ville gerne give det en chance.

At man så ikke får svar eller skal hive et svar ud af en, det er fesen, men vil bare sige at jeg synes det er ærgerligt hvis I vender alt det her indad. Især når man måske ikke kan sætte en finger på hvorfor det ikke fungerede og det måske slet ikke havde noget med en at gøre i sidste ende.


Du har da helt ret :) Jeg tror heller ikke, at det ville slå mig ud, hvis det var meldt ud 1-2-3 dage efter :gogo:

Jeg prøver heller ikke at vende det indad - heller ej hans "vil ikke sige hvad det var, det vil bare afføde negative reaktioner" :nerve: :gruble: Shit, jeg synes den er langt ude. Jeg skrev bare, at tiltrækningen manglede fra min side (og det gjorde den nu også, jeg har Grev Ingolf i hovedet stadig :fløjt: :D ), men jeg ville da aldrig skrive "jeg vil ikke fortælle hvorfor, det vil vist bare gøre dig ked af det" :tie: Jeg sidder da virkelig også tænker "hvad fanden var der galt? lugtede jeg? var jeg grim?" - men jeg prøver at fokusere på min egen grund til at han ikke er noget, jeg er interesseret i mere :gogo:

Jeg tror det ville ramme mig meget mere, hvis jeg virkelig havde følt tiltrækningen, hvis jeg var blevet helt paf over ham og var ramt af Amors pil. Så havde der været en masse ynk :deer:
Men jeg er mest af alt bare skuffet, irriteret og bliver bare så træt, når mine nosser er større end hans..... :ninja: Og mærker da at risikoen for at trække det ind i næste relation er tilstede, selvom man er yderst bevidst om det :)
1
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 1. sep 2016, 18:18

DenSyngendeLussing skrev:Jeg har i øvrigt gået rundt og været blød om hjertet hele dagen. Da jeg sov hos Afrikamanden forleden, ømmede jeg mig nemlig lidt næste morgen. Da han spurgte hvorfor, forklarede jeg ham, at jeg nemt får ondt i nakken, hvis jeg ikke har sovet på en pude med god støtte. Da jeg så kom hjem til ham i går, havde han simpelthen været i IKEA (på krykker!) bare for at købe sådan en pisseåndssvag memory foam pude, så jeg kan ligge godt, når jeg sover hos ham. :lun:


Ham må du hellere holde fast i :lun:
1
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 1. sep 2016, 18:22

Rosa Espinosa skrev:Håber ikke I lader jeg slå ud af, at den anden person skifter mening. Ved ikke om det kun er mig, men har da været på date hvor jeg har haft en rigtig god aften og også ment det, når man snakkede om at mødes igen. Man bliver lidt grebet af den gode stemning og det at være sammen med en anden person som viser interesse. Men så når man kommer hjem selv og måske lige får sovet på det, så er mavefølelsen der måske ikke helt alligevel. Måske var der nogle ting som var lidt off på daten, men som man skubbede i baggrunden for man ville gerne give det en chance.

At man så ikke får svar eller skal hive et svar ud af en, det er fesen, men vil bare sige at jeg synes det er ærgerligt hvis I vender alt det her indad. Især når man måske ikke kan sætte en finger på hvorfor det ikke fungerede og det måske slet ikke havde noget med en at gøre i sidste ende.


Jeg har oplevet mænd skifte mening, men sådan har jeg det helt ærligt ikke. Jeg kan sige inden jeg går fra daten, om jeg har lyst til at se manden igen, og jeg er ret bevidst om mit ordvalg, når jeg siger farvel, netop for ikke at komme til at skuffe nogen. Jeg tager den dog aldrig ansigt til ansigt med en første date, men sørger for at få afsluttet inden det måtte udvikle sig, og slutter så af med et "vi skrives/snakkes ved", hvis jeg ikke har lyst til at se manden igen.
1
Mumifar
Indlæg: 238
Tilmeldt: 19. mar 2016, 05:41
Kort karma: 12
Likede indlæg: 144

Re: Singletråden

Indlægaf Mumifar » 1. sep 2016, 19:00

MOGA skrev:
Rosa Espinosa skrev:Håber ikke I lader jeg slå ud af, at den anden person skifter mening. Ved ikke om det kun er mig, men har da været på date hvor jeg har haft en rigtig god aften og også ment det, når man snakkede om at mødes igen. Man bliver lidt grebet af den gode stemning og det at være sammen med en anden person som viser interesse. Men så når man kommer hjem selv og måske lige får sovet på det, så er mavefølelsen der måske ikke helt alligevel. Måske var der nogle ting som var lidt off på daten, men som man skubbede i baggrunden for man ville gerne give det en chance.

At man så ikke får svar eller skal hive et svar ud af en, det er fesen, men vil bare sige at jeg synes det er ærgerligt hvis I vender alt det her indad. Især når man måske ikke kan sætte en finger på hvorfor det ikke fungerede og det måske slet ikke havde noget med en at gøre i sidste ende.


Jeg har oplevet mænd skifte mening, men sådan har jeg det helt ærligt ikke. Jeg kan sige inden jeg går fra daten, om jeg har lyst til at se manden igen, og jeg er ret bevidst om mit ordvalg, når jeg siger farvel, netop for ikke at komme til at skuffe nogen. Jeg tager den dog aldrig ansigt til ansigt med en første date, men sørger for at få afsluttet inden det måtte udvikle sig, og slutter så af med et "vi skrives/snakkes ved", hvis jeg ikke har lyst til at se manden igen.


Vi skrives/snakkes ved, hvis du ikke har lyst til at ses igen???
På mig lyder det ikke som om du afslutter noget som helst med den udmelding. Tværtimod...
Hvis du er bevidst om dit ordvalg, så virker det rent ud sagt ret underligt.
1
Senest rettet af mumifar 24. dec 2046, 23:59, rettet i alt 1 gang.
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 1. sep 2016, 19:02

Tindertræthed!

Jeg skriver på min profil, at jeg leder efter en kæreste og ikke gider noget uforpligtende.

Alligevel får jeg så mange af de der "jeg leder efter en date med god kemi, rødvin og god sex, der måske fører til kærlighed". Tror de virkelig, at man ikke gennemskuer, at de bare vil have sex? Hvorfor forsøge at pakke det ind på den der klæbrige måde. Jeg hader det!
2
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 1. sep 2016, 19:04

Mumifar skrev:
MOGA skrev:
Rosa Espinosa skrev:Håber ikke I lader jeg slå ud af, at den anden person skifter mening. Ved ikke om det kun er mig, men har da været på date hvor jeg har haft en rigtig god aften og også ment det, når man snakkede om at mødes igen. Man bliver lidt grebet af den gode stemning og det at være sammen med en anden person som viser interesse. Men så når man kommer hjem selv og måske lige får sovet på det, så er mavefølelsen der måske ikke helt alligevel. Måske var der nogle ting som var lidt off på daten, men som man skubbede i baggrunden for man ville gerne give det en chance.

At man så ikke får svar eller skal hive et svar ud af en, det er fesen, men vil bare sige at jeg synes det er ærgerligt hvis I vender alt det her indad. Især når man måske ikke kan sætte en finger på hvorfor det ikke fungerede og det måske slet ikke havde noget med en at gøre i sidste ende.


Jeg har oplevet mænd skifte mening, men sådan har jeg det helt ærligt ikke. Jeg kan sige inden jeg går fra daten, om jeg har lyst til at se manden igen, og jeg er ret bevidst om mit ordvalg, når jeg siger farvel, netop for ikke at komme til at skuffe nogen. Jeg tager den dog aldrig ansigt til ansigt med en første date, men sørger for at få afsluttet inden det måtte udvikle sig, og slutter så af med et "vi skrives/snakkes ved", hvis jeg ikke har lyst til at se manden igen.


Vi skrives/snakkes ved, hvis du ikke har lyst til at ses igen???
På mig lyder det ikke som om du afslutter noget som helst med den udmelding. Tværtimod...
Hvis du er bevidst om dit ordvalg, så virker det rent ud sagt ret underligt.


Hvorfor? Jeg strudser dem jo ikke bagefter, men skriver/ringer netop for at afslutte det. Altså gør jeg det, jeg siger jeg vil gøre. Hvordan kan det være underligt?
0

Tilbage til "Forhold og sex"