Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6322
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 763
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14442

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Pjeps » 22. aug 2016, 07:59

Da jeg tændte min pc efter at han havde fikset den, havde han lavet et brugernavn der hed " verdens smukkeste" :lun:
10
:ninja:
Seance
Indlæg: 372
Tilmeldt: 5. jan 2016, 09:45
Kort karma: 52
Likede indlæg: 1836

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Seance » 25. aug 2016, 14:33

Smiling_Goat skrev:
MOGA skrev:
Smiling_Goat skrev:
catnip skrev:
Smiling_Goat skrev:Han er ved at hente en gave til mig. Han siger den er dyr, det er noget jeg mangler og den tager tre timer at hente.

Det er garanteret en enhjørning! :banan:


Kæft, jeg håber det er en enhjørning!


Jeg kan heller ikke forestille mig noget, jeg mangler mere end en enhjørning :D


Var det så en enhjørning?


Jeg må først få gaven i næste uge :sur:


Hallooooo der er gået mere end en uge, fik du en enhjørning? :ivrig:
2
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12991
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21751

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Pandesteg » 25. aug 2016, 15:00

Vi står i en kaffebiks og venter på kaffe og jeg tager mine solbriller af - de solbriller som delvist har skjult mit quasimodolignende, grådophobede, ingen make up-bærende ansigt (da jeg stadig hyler i ny og næ over mine internatmisser, så ville ikke lige tage chancen med make up, selvom vi skulle ud på tur.)
Nå, men jeg tager altså solbrillerne af og min mand kikker så mig og siger helt overrasket: "Nej hvor ser du sød ud, hvorfor ser du så sød ud??" Det går op for ham hvorfor: "Ej, det er fordi du ikke har make up på, ej hvor sødt! Du ser megaung ud - du ligner en på 25!" (Jeg er 32 :-D)
Det var virkelig en dejlig spontan kompliment at få, når man selv føler man ligner lort og også føler sig lidt trist.
13
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12991
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21751

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Pandesteg » 25. aug 2016, 19:15

Nå, han fortsætter :lun:
Jeg står ude i køkkenet og laver mad og småsnakker til en af misserne. Jeg klukgriner lidt af noget missen gør. Min mand kommer så lidt hastigt ud i køkkenet og går hen og lægger sine arme om mig (jeg står med ryggen til ham). Jeg vender mig så halvt om og smiler til ham, hvorefter han forbløffet udbryder: "Nå, når jeg sidder inde i stuen kan jeg åbenbart ikke høre forskel på om du griner eller græder" :genert:

Han er altså bare guld!!
16
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6322
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 763
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14442

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Pjeps » 25. aug 2016, 19:41

Jeg slog en fis, hvorefter han kigger stolt på mig og siger : åh hvor var den sød :lol:
5
:ninja:
Seance
Indlæg: 372
Tilmeldt: 5. jan 2016, 09:45
Kort karma: 52
Likede indlæg: 1836

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Seance » 25. aug 2016, 20:24

Smiling_Goat skrev:
Seance skrev:
Smiling_Goat skrev:
MOGA skrev:
Smiling_Goat skrev:
catnip skrev:
Smiling_Goat skrev:Han er ved at hente en gave til mig. Han siger den er dyr, det er noget jeg mangler og den tager tre timer at hente.

Det er garanteret en enhjørning! :banan:


Kæft, jeg håber det er en enhjørning!


Jeg kan heller ikke forestille mig noget, jeg mangler mere end en enhjørning :D


Var det så en enhjørning?


Jeg må først få gaven i næste uge :sur:


Hallooooo der er gået mere end en uge, fik du en enhjørning? :ivrig:


Haha, jeg var ikke lige klar over, nogen kunne huske det.

Men ja, ja det gjorde jeg :D

20160825_165031.jpg


(og høretelefoner, men hvem interesserer sig for dem, når man får en enhjørning?)


Neiiiiiii du fik en enhjørning!!! Ham kæresten skal du gifte dig med :love2:
5
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3663
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1200
Likede indlæg: 12121

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf achillaxedprune » 26. aug 2016, 07:02

Min mand kørte op og købte morgenbrød til mig, inden han kørte på arbejde... Total forkælelse fordi jeg er gravid og var lettere ynkelig i morges. Uh, hvor jeg ELSKER omsorg og at blive puslet om. Så ved jeg bare, jeg har giftet mig med den rigtige. Han er sgu så sød. :lun:
8
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
mariannaa
Indlæg: 1075
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:11
Kort karma: 181
Likede indlæg: 2181

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf mariannaa » 28. aug 2016, 14:12

Min mand har lagt og holdt om hunden i nat, fordi hun blev bange for tordenvejret.

Dengang jeg mødte ham, kunne han ikke lide hunde, men nu er han blevet en stor hundeelsker, og hunden elsker også ham.Og det var som sagt hos ham, at hun valgte at søge trøst i nat :lun:
7
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2832
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5510

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Luffegås » 1. sep 2016, 13:36

Var i moody PMS humør i går, og han havde lavet en wokret med Aaaaalt for mange stykker kød til mine dårlige tænder men jeg gjorde hvad jeg kunne. Der var så virkelig mange stykker stjerneanis i og jeg kunne ærlig talt ikke altid se hvad der var hvad, jeg ville bare spise mens vi så breaking bad. SÅ det knaste og smagte altså ikke så sjovt, så jeg blev så ked af det jeg kastede tallerken fra mig og så videre, selvom jeg slet ikke var mæt..
Han spurgte om jeg ikke ville have mere, og jeg sagde bare "ikke når jeg skal sidde og holde sådan øje, jeg magter det ikke lige nu". Så tog han min tallerken, hældte mere op, sad og granskede cm for cm og fjerne al stjerneanisen. han var så sød at se på da han gjorde det, så tårerne strømmede ned af mine kinder, kæft der er gange han bare burde sige "nå", men han gør det aldrig, konstant vil han bare gøre mig glad, så jeg sad altså der med våde øjne og takkede ham 10000 gange for at ville gøre det.
1
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2832
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5510

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Luffegås » 1. sep 2016, 13:40

Pjeps skrev:Jeg slog en fis, hvorefter han kigger stolt på mig og siger : åh hvor var den sød :lol:

Hehe min kæreste siger altid at det er skuffende så små mine er, at det føles som om jeg slet ikke gør mig umage som ham, der jo er verdensmester. Tilgengæld er mine bøvser på en 7'er ud af en skala på 10, hvilket er bedre end ham
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8913
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18041

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Mi55y » 1. sep 2016, 13:45

Han borede huller til gardinstang. :love:

Altså, før ham var jeg single i 8 år, så det er helt nyt det der med at have en mand i huset til sådanne nogle ting, og jeg nyyyyder det!
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6969

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Ladysparrow » 2. sep 2016, 16:44

Han sagde ja til at tage med til Olly Murs koncert i London næste år. Generelt gør/siger han så mange dejlige, søde og betænksomme ting. At være forelsket er pretty awesome, især når det er gengældt...
4
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2816
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3437

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Torn » 4. sep 2016, 09:21

Vi tog til en skør koncert forleden aften. Han holdt om mig og hviskede i mit øre, at "det er skønt, at vi får så mange mærkelige oplevelser sammen". Musikken var faktisk overraskende god, omend meget orientalsk.
2
Brugeravatar
Sloejfen
Indlæg: 139
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:52
Kort karma: 29
Geografisk sted: København SV
Likede indlæg: 266

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf Sloejfen » 11. sep 2016, 09:21

Han kom med blomster, han havde købt på vej hjem fra lufthavnen efter en længere rejsedag :)
Havde for noget tid siden i en sidebemærkning fortalt at der aldrig var en mand der havde givet mig det før, og at jeg vidst ikke var typen til romantiske gestusser.
Men det mente han altså og jeg blev meget glad :-D
2
FrkRød
Indlæg: 90
Tilmeldt: 5. maj 2016, 06:24
Kort karma: 4
Likede indlæg: 155

Re: Hvad har din partner sidst sagt/gjort, der var sødt?

Indlægaf FrkRød » 11. sep 2016, 17:26

I går - da han sagde at han synes vi skal flytte sammen, når hans nuværende logerende flytter ud til februar. Dog bliver det nok nærmere april inden det bliver aktuelt, da han lige skal have lavet et ekstra børneværelse til alt mit afkom. Det passer perfekt, for så er det lige 1 år siden vi mødte hinanden - selvom det flytten allerede stresser mig lidt. Hader at flytte, men så er det jo heldigt jeg har et halvt års tilvænningstid:D
4

Tilbage til "Forhold og sex"