Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 5. sep 2016, 12:26

Rapfisk skrev:Jeg bliver træt i hovedet af visse folk på Tinder.

I min profiltekst har jeg skrevet en masse stikord om mig selv (nogle mere seriøse end andre), så der forhåbentlig er noget, man kan tage fat i og skrive ud fra. Besked fra fyr her sent i går aftes: "Wow det er mange tillægsord. Hvad er du allermest? : -)"

:sarkasme:

... et klassisk "hvad har du lavet i weekenden?" ville have været fint.


Åh. De dér "nu har du præsenteret dig selv, men jeg gider ikke læse det, så kan du ikke lige gøre det igen - i pixibogsudgaven"-mænd ... Bliver så træt. Ku' du ikke bare lægge dig ned og dø, altså! :rulle: Smut nu bare videre pomfrit. Vi er ikke noget for hinanden, når du ikke engang gider læse/prøve at forstå min profil.
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 5. sep 2016, 12:49

NLeth skrev:
ManicNinja skrev:Animi: Det er jo ikke, at du ikke under din veninde det. Du vil bare også gerne selv opleve det. Det er der da ikke noget ondt eller sært i.

Man må altså godt være misundelig. Og også være ærlig om det over for sine nærmeste ind imellem. Tror nærmest, det sværeste ved det er al skammen og skylden.

Men de her følelser vil ALTID dukke op nu og da i nære venskaber, tror jeg. I min egen venindegruppe havde den ufrivilligt barnløse det en overgang ret svært med de to højgravide. Jeg selv havde som arbejdsløs for år tilbage megen kamp med at tackle veninde, der var blevet færdig cirka samtidig med mig (andet fag, dog) og strøg lige ud i det ene lækre, velbetalte job efter det andet (hun avancerede hurtigt), mens jeg var uden fast job og jazzede rundt i det ene mere lavt lønnede, freelance-agtige job, der ikke førte nogen vegne karrieremæssigt, efter det andet.

Det gjorde godt at åbne for posen og tale åbent med hende om det. I dag er hun i et job, hvor hun mistrives voldsomt og er kørt fast. Jeg er mere i udvikling og balance. Nu er rollerne vendt. Den snak skal nok også tages på et tidspunkt ... Det er bl.a. den slags samtaler, som adskiller venskaber fra bekendtskaber.

Mere generelt har jeg dog aldrig været misundelig på nogen over, at de havde en kæreste, stiftede hjem eller familie. På nær en enkelt gang hvor en veninde gaflede en mand, jeg var forelsket i (han var ikke det fjerneste interesseret i mig, og jeg var i forhold, så hun var good to go).

Men jeg har aldrig forstået den dér "gid jeg havde en kæreste" eller "hvorfor har alle andre kærester?" Jeg er bedøvende ligeglad. Under dem det gerne. Håber, de er glade og tilfredse med deres valg. Jeg har heller aldrig prøvet den søndagsblues, flere af jer andre beskriver. Hvis jeg er forelsket, kan jeg selvfølgelig savne vedkommende. Meget. Men at længes efter selve dét at have en kæreste har jeg meget svært ved at sætte mig ind i. Og dét undrer mig faktisk jævnligt. Nå, sidespor ...


Samme her, og jeg har også tænkt en del over det. Jeg er glad for at have det sådan, altså, at jeg faktisk er helt glad og tilfreds alene, og ikke føler jeg mangler/savner et eller andet. Måske har det noget at gøre med netop hvor god man er til at være selv, dér er vi jo meget forskelligt indrettet som mennesker. Jeg er heller ikke sådan en der kan smelte ind i tosomhed i et parforhold, der skal jeg også have plads til mig selv.


Det må være skønt at kunne date helt "frit" i den forstand at tilgangen er lidt mere "lykkes det er det perfekt, lykkes det ikke er det også fint". Det må gøre det hele lidt lettere.

Jeg tror til gengæld ikke, at det nødvendigvis har noget at gøre med, om man trives alene/i sit eget selskab, om man savner en kæreste. Det er muligt, at der er den sammenhæng for nogen.

Jeg har været single i 13 år og har det sådan set fint nok i mit liv. Jeg rejser og går ud og har masser af venner og familie at være sammen med, så jeg kan fint underholde mig selv og har heller ingen problemer i at tilbringe en hel weekend i mit eget selskab. Når jeg alligevel savner en kæreste, så er det fordi jeg savner den følelsesmæssige tiltrækning/forbindelse og det at have en i mit liv, der har valgt mig og elsker mig. Og som har min ryg. Og som jeg kan dyrke regelmæssig sex med. Helt konkret kan jeg dog godt savne en at spise brunch med om søndagen, men det er ikke det, der fylder mest eller er vigtigst for mig.
2
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 5. sep 2016, 14:08

^^ Lys: Det med den følelsesmæssige forbindelse giver rigtigt god mening. Og er i mine øjne den mest positive grund til at ønske sig en kæreste.

Jeg har nok lidt den samme oplevelse som Leth - at mange simpelthen bare søger en "fast selskabspapegøje", fordi de ikke bryder sig om deres eget selskab. Men jeg er helt med på, at det selvfølgelig ikke gælder alle kærestesavnende singler. :)

Og så er der jo i øvrigt også dem, hvor det biologiske ur tikker. Jeg har så valgt børn fra og har derfor også på det område en anden frihed end mange andre.

P.s. Du beskriver i øvrigt min tilgang til dating ret fint: "Lykkes det, er det fint", men jeg er helt ærligt ikke det mindste skræmt ved at være single i de næste mange år - eller, hvem ved, resten af livet ... Prøvede en dag at tænke tanken til ende og var mest chokeret over, at jeg ikke blev videre chokeret. ;)

Fx betyder job og avancement og mere ansvar, bedre løn, mere indflydelse og frihed (både arbejdsmæssigt og privat) langt mere for mig. Kan selvfølgelig være, det ændrer sig på et tidspunkt. Så tager vi den dérfra. :)
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 5. sep 2016, 14:18

ManicNinja skrev:^^ Lys: Det med den følelsesmæssige forbindelse giver rigtigt god mening. Og er i mine øjne den mest positive grund til at ønske sig en kæreste.

Jeg har nok lidt den samme oplevelse som Leth - at mange simpelthen bare søger en "fast selskabspapegøje", fordi de ikke bryder sig om deres eget selskab. Men jeg er helt med på, at det selvfølgelig ikke gælder alle kærestesavnende singler. :)

Og så er der jo i øvrigt også dem, hvor det biologiske ur tikker. Jeg har så valgt børn fra og har derfor også på det område en anden frihed end mange andre.

P.s. Du beskriver i øvrigt min tilgang til dating ret fint: "Lykkes det, er det fint", men jeg er helt ærligt ikke det mindste skræmt ved at være single i de næste mange år - eller, hvem ved, resten af livet ... Prøvede en dag at tænke tanken til ende og var mest chokeret over, at jeg ikke blev videre chokeret. ;)

Fx betyder job og avancement og mere ansvar, bedre løn, mere indflydelse og frihed (både arbejdsmæssigt og privat) langt mere for mig. Kan selvfølgelig være, det ændrer sig på et tidspunkt. Så tager vi den dérfra. :)



Ja, hvis man bare søger en selskabspapegøje, så kan man formentlig få stillet det behov på anden vis. Jeg ved bare ikke, hvor mange der reelt blot søger det.

Det må også gøre det her datingcirkus lettere, hvis det biologiske ur heller ikke tikker - jeg føler mig virkelig presset af min alder (er 34). Ikke fordi jeg har noget imod at få børn, når jeg er fyldt 40 - for det har jeg ikke - jeg er bare bange for, at det ikke kan lade sig gøre og garantier udstedes jo ikke rigtigt på forhånd...
2
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 5. sep 2016, 14:31

^^ Uden at det skal lyde nedladende på nogen måde, så føler jeg virkelig med jer singler, der gerne vil have børn. Øj, det må være et pres, når man når op i 30'erne. Virkelig!

Selskabspapegøje: Jeg håber, det er mig, der opfatter folks meldinger forkert. Men de dér "åh, jeg saaaavner en at putte med på sofaen, det er kedeligt at se film alene"- eller "øv, øv - weekend og ingen planer"-opdateringer, jeg ser meget fra flere singler på Facebook ...

For mig udstråler de mest: "Jeg hader at være alene med mine egne tanker og savner bare NOGEN til at distrahere mig". Sådan kan vi vel alle ha' det nu og da. Men hos nogle virker det på mig som en panikket grundtilstand. Og dér tænker jeg, at nogle mennesker måske skulle lære at lade være med at blive helt trekantede over udsigten til lidt alenetid og SÅ derefter finde sig en kæreste.

Omvendt skal man nok ikke undervurdere, at jeg selv var sådan én for 10-15 år siden, men har været igennem noget af en forvandlingsproces især de sidste fem år... Måske er det derfor, det er sådan en rus for mig at opdage mere og mere af, hvad jeg kan/har lyst til/NYDER at gøre alene. Den uafhængighed og selvstændighed, jeg har opnået, gør mig glad, fordi fortidens følelsesmæssige afhængighed af andre, når jeg fx skulle håndtere problemer og udfordringer ... var så belastende og tung og spændetrøjeagtig. Uværdig, ligefrem. Det giver en enorm ro at vide og have erfaret, at jeg fint kan håndtere udfordringer selv. Ikke at jeg ikke ønsker tætte relationer. Dem har jeg heldigvis flere af. Men jeg er ikke afhængig af, om de lige er tilgængelige på et bestemt tidspunkt eller lige altid kan byde ind med det, jeg kunne ønske.

Jeg forsøger at huske, at bare fordi uafhængigheden er lykken for mig, behøver det jo ikke være evigt saliggørende for andre. :)
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 5. sep 2016, 14:44

Apropos alenetid:

Der var på et tidspunkt én i tråden, som bookede et spa-ophold. Det lød som sådan en lækker idé! :dåne: Overvejer selv noget lignende som selvforkælelse ...

Hvem af jer var det mon? Hvor var det? Og var det lækkert? Fortæl gerne lidt detaljer ... Hvis andre har erfaringer at byde ind med, så kom endelig frit frem! Og hvad er mulighederne sådan et sted? Massage, sauna, saunagus, fitness, svømning, boblebad - ish?
Senest rettet af ManicNinja 5. sep 2016, 14:46, rettet i alt 1 gang.
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 5. sep 2016, 14:44

Sådan opfatter jeg slet ikke den slags udmeldinger - medmindre de falder på daglig basis. Men det kan også hænge sammen med, at jeg selv godt kan have det sådan en gang imellem - men bestemt ikke har det sådan hver dag. Jeg ser fint film alene, men nogen gange ville det bare være rart, at der sad en i den anden ende af sofaen og nussede mine tæer ;). Og andre gange glæder jeg mig over at holde Bridget Jones-maraton uden at skulle diskutere det med andre end katten...
1
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Singletråden

Indlægaf LaScrooge » 5. sep 2016, 15:30

Har netop installeret Tinder. Matcher med en flot fyr, som endda har en sjov profiltekst. Uvant som jeg er med Tinder-kurmageri og med en profil helt uden tekst, har jeg skrevet "Hej, flotte fyr ;) Vil du med ud at spille dart på fredag?"
Er det helt off? Jeg prøver at tænke det den anden vej rundt og han skulle godt nok være really really really ridiculously good looking før jeg ville svare ja til det :D

Snakkede også med en anden, mit første match. Han fjernede matchet, muligvis fordi jeg ikke svarede i et par timer. Kan i hvert fald ikke længere chatte med ham.
3
And we both know: I will be delicious
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 5. sep 2016, 16:26

LaScrooge skrev:Har netop installeret Tinder. Matcher med en flot fyr, som endda har en sjov profiltekst. Uvant som jeg er med Tinder-kurmageri og med en profil helt uden tekst, har jeg skrevet "Hej, flotte fyr ;) Vil du med ud at spille dart på fredag?"
Er det helt off? Jeg prøver at tænke det den anden vej rundt og han skulle godt nok være really really really ridiculously good looking før jeg ville svare ja til det :D

Snakkede også med en anden, mit første match. Han fjernede matchet, muligvis fordi jeg ikke svarede i et par timer. Kan i hvert fald ikke længere chatte med ham.


Jeg synes dartforslaget er sjovt :lol: . Jeg håber, at du har mere held med at være den, der skriver først, end jeg har været...
1
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 5. sep 2016, 17:08

Jeg har en date i morgen. Inkl vin. Helt fra start syntes jeg, at han virkede ret lovende, og jeg er da fortsat positivt indstillet (især fordi han var med på vin frem for gåtur), men pga ferie og sygdom er der næsten gået en måned fra vi matchede - og det er for længe til mig. Jeg kan simpelthen ikke opretholde interesse og smalltalk så længe med en, jeg ikke har mødt. Men det sker så også i morgen.

Jeg matchede så i går med en anden mand. Det er altså så sært, når kommunikationen bare går skævt helt fra start. I et forsøg på at komplimentere min krop (antager jeg) fik han kaldt mig småtyk (med andre ord), og selvom jeg har det ret neutralt med min krop (der er lidt tyk), så ville det være rart med et "rent" kompliment, der ikke gik på "jeg foretrækker en fyldig røv og kurver"... Hvad skete der med "du ser dejlig ud - ligesom jeg foretrækker". Hvis man overhovedet skal smide om sig med komplimenter på baggrund af billeder. Jeg foretrækker egentlig at opleve, at manden gerne vil finde ud af, hvem jeg er indeni. Jeg kan jo godt regne ud, at han synes om mit udseende, når vi matcher på Tinder, så komplimenter ud over "du ser sød ud" virker slet ikke på mig...
9
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 5. sep 2016, 17:49

ManicNinja skrev:Apropos alenetid:

Der var på et tidspunkt én i tråden, som bookede et spa-ophold. Det lød som sådan en lækker idé! :dåne: Overvejer selv noget lignende som selvforkælelse ...

Hvem af jer var det mon? Hvor var det? Og var det lækkert? Fortæl gerne lidt detaljer ... Hvis andre har erfaringer at byde ind med, så kom endelig frit frem! Og hvad er mulighederne sådan et sted? Massage, sauna, saunagus, fitness, svømning, boblebad - ish?



Det var mig :)

Jeg var på et sted med Aquaspa, det nåede jeg dog ikke i, fordi jeg var så bombet efter massagen :lol: Jeg kom kl. 15 og havde booket en massage kl. 16 (den burde jeg nok have booket lidt senere, så jeg kunne have nået Aquaspaen, men også at komme lidt mere rundt i området og parken osv., men det er jo ikke nemt at vide), hvor jeg fik en bodyscrub med en kort massage bagefter, det tog ca 1½ time og jeg følte mig virkelig som et nyt menneske bagefter - et træt menneske, dog - med helt ny babyblød hud! Jeg stod faktisk og kiggede på mine lår i spejlet på værelset og havde det som om al appelsinhud var væk :lol: Aquaspaen så lækker ud med forskellige bade, bobler, dampbad og halløj.

Det eneste minus for mig var den knold af en tjener, der spurgte mig om det "kun var mig" på den mest nedladende måde, da jeg kom ned kl. 20 og skulle spise. Og man skulle reservere bord, så han kunne ligesom se på listen at der stod værelse 384 og så 1 (!!) person. Han fik så også lige fyret af om jeg så ikke skulle sidde ved siden af den anden person, der også spiste selv. En mand på 55, der helt tydeligt var på noget forretningsrejse. Det var så akavet og jeg sad faktisk med tårer i øjnene indtil jeg lige fik sundet mig. Heldigvis var det den eneste gang, jeg følte, der blev kigget skævt til mig.

Jeg kunne klart finde på at gøre det igen - også selv. Min veninde vil dog meget gerne med mig en gang :)
2
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Wunder8
Indlæg: 553
Tilmeldt: 29. dec 2015, 15:42
Kort karma: 117
Likede indlæg: 1463

Re: Singletråden

Indlægaf Wunder8 » 5. sep 2016, 18:10

Lys skrev:Jeg har en date i morgen. Inkl vin. Helt fra start syntes jeg, at han virkede ret lovende, og jeg er da fortsat positivt indstillet (især fordi han var med på vin frem for gåtur), men pga ferie og sygdom er der næsten gået en måned fra vi matchede - og det er for længe til mig. Jeg kan simpelthen ikke opretholde interesse og smalltalk så længe med en, jeg ikke har mødt. Men det sker så også i morgen.


I hear you! Jeg skal mødes med en fyr på torsdag, og på det tidspunkt har vi skrevet sammen i knap to uger (han har ikke kunne mødes før pga. en rejse). Vi skriver rigtigt godt sammen og han virker vildt sød, men jeg er ærligt talt også lidt ved at gå til af utålmodighed - er slet ikke vant til at have længere sms-korrespondancer inden man mødes, og jeg kan mærke, jeg er bange for at skuffe/blive skuffet, fordi vi har god kemi på skrift. Hvor meget kontakt har I haft, og har du en god fornemmelse?
0
Lys
Indlæg: 5808
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10458

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 5. sep 2016, 18:18

Wunder8 skrev:
Lys skrev:Jeg har en date i morgen. Inkl vin. Helt fra start syntes jeg, at han virkede ret lovende, og jeg er da fortsat positivt indstillet (især fordi han var med på vin frem for gåtur), men pga ferie og sygdom er der næsten gået en måned fra vi matchede - og det er for længe til mig. Jeg kan simpelthen ikke opretholde interesse og smalltalk så længe med en, jeg ikke har mødt. Men det sker så også i morgen.


I hear you! Jeg skal mødes med en fyr på torsdag, og på det tidspunkt har vi skrevet sammen i knap to uger (han har ikke kunne mødes før pga. en rejse). Vi skriver rigtigt godt sammen og han virker vildt sød, men jeg er ærligt talt også lidt ved at gå til af utålmodighed - er slet ikke vant til at have længere sms-korrespondancer inden man mødes, og jeg kan mærke, jeg er bange for at skuffe/blive skuffet, fordi vi har god kemi på skrift. Hvor meget kontakt har I haft, og har du en god fornemmelse?


De sidste par uger har vi haft kontakt næsten hver dag, men der har været et par dage, hvor jeg ikke har skrevet til ham - fordi jeg ikke rigtigt vidste hvad jeg skulle skrive. Jeg var sløj og lavede ikke andet end job og at ligge på sofaen og slappe af. Han svarer rimeligt hurtigt, når jeg skriver til ham, men jeg kunne godt bruge lidt mere initiativ fra hans side. Men han er måske også løbet lidt sur i smalltalken ;)

Jeg tror faktisk også, at frygten for at det er en skuffelse fylder en del - jeg er ved at være lidt træt af det her datingshow, og jeg synes det er hårdt at starten forfra fra scratch hele tiden med en ny mand. Det er også sjovt, men jeg håber jo hele tiden på at det lykkes og så skuffelsen oveni, når det så alligevel ikke lykkes...
1
Wunder8
Indlæg: 553
Tilmeldt: 29. dec 2015, 15:42
Kort karma: 117
Likede indlæg: 1463

Re: Singletråden

Indlægaf Wunder8 » 5. sep 2016, 18:32

I forhold til det dér med gerne at ville ha' en kæreste... jeg har været single i tre år nu, og jeg trives virkeligt godt i mit eget selskab - det har jeg altid gjort. Jeg har masser af gode og tætte veninder, et udfordrende arbejde med gode kolleger, en sød familie, og har sågar rejst alene flere gange. Men jeg vil altså stadig gerne have en kæreste, og det står jeg ved. Ikke for en hver pris, naturligvis. Men jeg vil gerne have én, jeg kan dele mit liv med, én jeg kan være sød mod, som også elsker mig, og én jeg kan rejse med, finde støtte i, have gode samtaler med og selvfølgelig knalde med :sarkasme:
5
Wunder8
Indlæg: 553
Tilmeldt: 29. dec 2015, 15:42
Kort karma: 117
Likede indlæg: 1463

Re: Singletråden

Indlægaf Wunder8 » 5. sep 2016, 18:39

Lys skrev:
Wunder8 skrev:
Lys skrev:Jeg har en date i morgen. Inkl vin. Helt fra start syntes jeg, at han virkede ret lovende, og jeg er da fortsat positivt indstillet (især fordi han var med på vin frem for gåtur), men pga ferie og sygdom er der næsten gået en måned fra vi matchede - og det er for længe til mig. Jeg kan simpelthen ikke opretholde interesse og smalltalk så længe med en, jeg ikke har mødt. Men det sker så også i morgen.


I hear you! Jeg skal mødes med en fyr på torsdag, og på det tidspunkt har vi skrevet sammen i knap to uger (han har ikke kunne mødes før pga. en rejse). Vi skriver rigtigt godt sammen og han virker vildt sød, men jeg er ærligt talt også lidt ved at gå til af utålmodighed - er slet ikke vant til at have længere sms-korrespondancer inden man mødes, og jeg kan mærke, jeg er bange for at skuffe/blive skuffet, fordi vi har god kemi på skrift. Hvor meget kontakt har I haft, og har du en god fornemmelse?


De sidste par uger har vi haft kontakt næsten hver dag, men der har været et par dage, hvor jeg ikke har skrevet til ham - fordi jeg ikke rigtigt vidste hvad jeg skulle skrive. Jeg var sløj og lavede ikke andet end job og at ligge på sofaen og slappe af. Han svarer rimeligt hurtigt, når jeg skriver til ham, men jeg kunne godt bruge lidt mere initiativ fra hans side. Men han er måske også løbet lidt sur i smalltalken ;)

Jeg tror faktisk også, at frygten for at det er en skuffelse fylder en del - jeg er ved at være lidt træt af det her datingshow, og jeg synes det er hårdt at starten forfra fra scratch hele tiden med en ny mand. Det er også sjovt, men jeg håber jo hele tiden på at det lykkes og så skuffelsen oveni, når det så alligevel ikke lykkes...


Uh, så er en måneds tid altså også en del! Fedt at I har fået an aftale i hus :) Jeg tænker, det er meget normalt ikke at ville skrive så meget. Dels oplever jeg, at en del mænd egentlig ikke er så meget til den slags (dog ikke ham jeg har gang i, han skriver nogle MEGAlange beskeder :ninja: ), dels er det også lidt tidskrævende at skulle have længere samtaler kørende. Kan i hvert fald tydeligt se på vores korrespondance, at det er i weekenderne, at samtalen glider mest.

Det dér element af potentiel skuffelse fylder rigtigt meget hos mig, og jeg har ikke engang datet sådan vildt meget i forhold til mange andre. Men tanken om at investere en masse i én, der måske slet ikke er et match i virkeligheden, er træls. Apropos dit tidligere indlæg, så har min date i øvrigt lige foreslået, om vi skal starte med en gåtur. Godt nok videre mod en bar, men stadig. Jeg vil bare gerne starte med en stor fadøl! Har virkeligt aldrig kunnet se pointen i at GÅ og snakke :mellow:
1

Tilbage til "Forhold og sex"