Terminstråd - alle er velkomne :)

Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12181

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf achillaxedprune » 6. sep 2016, 05:29

Tillykke Sangius... Også selvom det vist kom som lidt af en overraskelse. Hun skal nok blive helt fin og god, er jeg sikker på. Stort tillykke med hende til dig og manden. :blomst:
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Bøtte » 6. sep 2016, 05:48

achillaxedprune skrev:
Bøtte skrev:Jeg skal til glukosebelastning om 45 min. Og jeg er allerede ved at dø af sult. Og tørst. Jeg stopper helt i næsen om natten i tiden, så kunne virkelig godt bruge noget iskoldt vand nu! :(


Altså, hvis du er ved at dø, så tag en slurk vand... Det havde jeg gjort. Specielt hvis du selv skal ligge og køre bil.


Det hjalp da jeg fik børstet tænder. Nu er det klamme stads hældt ned og tiden skal bare gå, så jeg kan komme hjem og få morgenmad.
0
Brugeravatar
Snowdrop
Indlæg: 469
Tilmeldt: 8. feb 2016, 08:02
Kort karma: 81
Likede indlæg: 344

39+0

Indlægaf Snowdrop » 6. sep 2016, 06:32

Ja jeg ved sgutte hvad det var. Stod op for at gå på wc, på vej derud render der så væske ned af begge lår. Det duftede ikke af noget, men var som sagt lidt klistret. Fik tisset af, tog bind på og gik i seng igen. Der er ikke kommet mere væske siden, så beats me hvad det gik ud på.

Nå, men så behøver jeg ikke at stresse med de sidste par ting jeg selvfølgelig kom i tanker om der skulle klares (eller få forhåbningerne op...)

Held og lykke Bøtte, håber tiden går stærkt! Det lyder altså vildt væmmeligt det der glukosebelastning!
0
xxx---xxx
Indlæg: 621
Tilmeldt: 10. sep 2015, 20:15
Kort karma: 77
Likede indlæg: 339

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf xxx---xxx » 6. sep 2016, 06:36

Et kæmpe stort tillykke Sangius :lun:

Bøtte pøj pøj håber tiden går stærkt. Jeg frygter når det er min tur :tie:

Snowdrop fostervand plejer at lugte af sæd/sex. Jeg tænkte de var tosset da de sagde det men da mit vand gik måtte jeg give dem ret :lol:
0
Brugeravatar
Snowdrop
Indlæg: 469
Tilmeldt: 8. feb 2016, 08:02
Kort karma: 81
Likede indlæg: 344

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Snowdrop » 6. sep 2016, 06:52

xxx---xxx skrev:Et kæmpe stort tillykke Sangius :lun:

Bøtte pøj pøj håber tiden går stærkt. Jeg frygter når det er min tur :tie:

Snowdrop fostervand plejer at lugte af sæd/sex. Jeg tænkte de var tosset da de sagde det men da mit vand gik måtte jeg give dem ret :lol:


Adr! Den lugt kan jeg ikke lide, så den ville jeg have lagt mærke til! :lol:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Bøtte » 6. sep 2016, 06:54

Det lyder mystisk, Snowdrop - og lidt spændende :lol:

Årh det trickede lige min kvalme at læse om sæd/sex lugten :badr:
Det har været slemt denne gang, kvalmen er strid og jeg har det ikke godt.
Og jeg har glemt mit vand og banan :whine:
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12181

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf achillaxedprune » 6. sep 2016, 07:12

Snowdrop - lyder meget mærkeligt... Gad vide hvad din krop har gang i. :lol:

Bøtte - det lyder forfærdeligt...! Jeg var ved at gå til da jeg skulle igennem belastningen. Jeg nærmest løb ned i kiosen bagefter for at købe noget at drikke og spise. Jeg kan slet ikke det der med at sulte - især ikke i graviditeten. Er der ikke et sted du kan købe noget?
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12181

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf achillaxedprune » 6. sep 2016, 07:13

Mmmh, sex og sæd-lugt. :slem:

Det er da ikke en dårlig lugt. Overhovedet... Tsk tsk.
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Snowdrop
Indlæg: 469
Tilmeldt: 8. feb 2016, 08:02
Kort karma: 81
Likede indlæg: 344

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Snowdrop » 6. sep 2016, 07:18

Nå ja manden mener jeg skal ringe og spørge hvad det kan have været. Men det gider jeg altså ikke. De siger jo "tag bind på og hvis det bliver tungt på en time så er det vandet". Det gjorde det ikke og så er den ligesom ikke længere.

Haha undskyld Bøtte. Det var xxx der startede! *peger og fralægger sig alt ansvar*
1
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Bøtte » 6. sep 2016, 07:23

achillaxedprune skrev:Snowdrop - lyder meget mærkeligt... Gad vide hvad din krop har gang i. :lol:

Bøtte - det lyder forfærdeligt...! Jeg var ved at gå til da jeg skulle igennem belastningen. Jeg nærmest løb ned i kiosen bagefter for at købe noget at drikke og spise. Jeg kan slet ikke det der med at sulte - især ikke i graviditeten. Er der ikke et sted du kan købe noget?


Min mand har fri, så har lovet at tage rundstykker med hjem. Må købe vand hos bageren. Og ringe til manden når jeg går op til bilen og få ham til at have ALT klar. Så jeg kan kaste et rundstykke indenbords med det samme.

Jeg er også virkelig dårlig til at være sulten. Og ja, det er værre her i graviditet :tie:
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12181

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf achillaxedprune » 6. sep 2016, 07:27

Bøtte skrev:
achillaxedprune skrev:Snowdrop - lyder meget mærkeligt... Gad vide hvad din krop har gang i. :lol:

Bøtte - det lyder forfærdeligt...! Jeg var ved at gå til da jeg skulle igennem belastningen. Jeg nærmest løb ned i kiosen bagefter for at købe noget at drikke og spise. Jeg kan slet ikke det der med at sulte - især ikke i graviditeten. Er der ikke et sted du kan købe noget?


Min mand har fri, så har lovet at tage rundstykker med hjem. Må købe vand hos bageren. Og ringe til manden når jeg går op til bilen og få ham til at have ALT klar. Så jeg kan kaste et rundstykke indenbords med det samme.

Jeg er også virkelig dårlig til at være sulten. Og ja, det er værre her i graviditet :tie:


Held og lykke... Og pas nu på dig selv i trafikken!
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33896

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf JoyNips » 6. sep 2016, 07:58

I går da jeg kom på arbejde var der lune chokoladecroissanter til kantinens morgenmad. Forestil jer min skuffelse her til morgen hvor der ikke var nogen... Overvejede at gå ud til vores kok, pege på min mave og spørge, hvad han bilder sig ind. Han kan sgu da ikke bare være total croissant-random?!?
2
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Lulu » 6. sep 2016, 08:13

JoyNips skrev:I går da jeg kom på arbejde var der lune chokoladecroissanter til kantinens morgenmad. Forestil jer min skuffelse her til morgen hvor der ikke var nogen... Overvejede at gå ud til vores kok, pege på min mave og spørge, hvad han bilder sig ind. Han kan sgu da ikke bare være total croissant-random?!?


Det er lige før mine hormoner havde gjort at jeg ville have fældet en tåre, var det sket her.
Jeg er heller ikke videre tilfreds med, at der ikke er nogen på kontoret der har fødselsdag mere så vi får morgenmad og kage på kontoret hver dag til min barsel.
Gid jeg havde overskud til at bage lidt derhjemme. Det må dog vente til jeg går på barsel. Men så tager jeg også hævn!
0
Brugeravatar
Snowdrop
Indlæg: 469
Tilmeldt: 8. feb 2016, 08:02
Kort karma: 81
Likede indlæg: 344

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Snowdrop » 6. sep 2016, 08:21

JoyNips skrev:I går da jeg kom på arbejde var der lune chokoladecroissanter til kantinens morgenmad. Forestil jer min skuffelse her til morgen hvor der ikke var nogen... Overvejede at gå ud til vores kok, pege på min mave og spørge, hvad han bilder sig ind. Han kan sgu da ikke bare være total croissant-random?!?


Haha, nej det kan han ikke være bekendt! Du må forbi Lidl på vej hjem og snuppe en med. Deres croissanter fra bake off er ret lækre! :savl:
0
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Lulu » 6. sep 2016, 09:24

Pyh det er ikke videre behageligt at være tvunget til at sidde på arbejde i en ukomfortabel kontorstol, når baby har besluttet at teste om udgangen måske sidder på maven. Der øffes og mødes rundt derinde og min mave er helt deform at se på fordi den sparker sådan ud mod maveskindet. Hvordan fortæller man en baby at den ikke kommer ud gennem maven? Og at den forøvrigt uanset hvad gerne må blive derinde i Ca 8 uger endnu!
0

Tilbage til "Graviditet"