Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Vinaia
Indlæg: 286
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:19
Kort karma: 51
Likede indlæg: 881

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Vinaia » 4. sep 2016, 15:42

Log_Lady skrev:
Guilded_Lily skrev:Min datter har været en pestilens hele weekenden!


Nogle gange føles det næsten hårdere at holde weekend med ungerne, end at være på arbejde.

This. Undtagen ordet "næsten". :genert:
2
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Juki » 4. sep 2016, 15:50

Det er kikset at lege amatørfotograf når der skal tages billeder af et måltid fx. Uha, vi skal lige have det HELT rigtige lys og den HELT rigtig indstilling på kameraet ellers er det jo uspiseligt :rulle:

Samtidig så undrer jeg mig over at det kan være så svært at tage appetitlige madbilleder. Har en bekendt der konsekvent tager billeder af noget der ligner opkast eller på anden måde er noget man ikke har lyst til at smage. Fx Chili con carne med en klat lysebrun guacamole, men hvor det er taget så tæt på eller i en vinkel hvor man ikke tror sine egne øjne.
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf sortkaffe » 5. sep 2016, 17:17

at jeg nogen gange synes min kæreste er ...små dum. Som mindre klog.. nej det kan ikke forklares
- er bestemt ikke noget man siger! Tak for debatten :fløjt: :D
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 5. sep 2016, 17:23

Juki skrev:Det er kikset at lege amatørfotograf når der skal tages billeder af et måltid fx. Uha, vi skal lige have det HELT rigtige lys og den HELT rigtig indstilling på kameraet ellers er det jo uspiseligt :rulle:

Samtidig så undrer jeg mig over at det kan være så svært at tage appetitlige madbilleder. Har en bekendt der konsekvent tager billeder af noget der ligner opkast eller på anden måde er noget man ikke har lyst til at smage. Fx Chili con carne med en klat lysebrun guacamole, men hvor det er taget så tæt på eller i en vinkel hvor man ikke tror sine egne øjne.

Jeg elsker at tage billeder af det jeg bager. :D Men jeg kan sagtens følge dig. Nogle gange tager det altså overhånd. "Nu placerer jeg lige en skefuld citronfromage ovenpå denne betonklods, hvor der vokser vilde blomster i baggrunden".

Jeg så engang det klammeste madbillede. Det var taget ned i gryden, hvor der på kanterne var indtørret sovs og snask. Indholdet i gryden var det, som man vel kalder indianergryde: Kødsovs, majs og cocktailpølser, der væltede rundt i en tynd vandet sovs.
Det lignede mest af alt toiletkummen efter en gang Roskildesyge. :wacko:
3
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. sep 2016, 19:38

Jeg gider ikke rigtigt vennetjenester når der skal laves omfattende ting på fx huset.
Det lyder på papiret så godt med noget gratis hjælp, men så sniger der sig alligevel alt muligt ind, så er der benzinpenge, så skal der lejes en eller anden maskine eller bil for at klare projektet, så skal der købes pizzaer og drikkevarer, og alle materialer skal man jo stadig selv betale, og så ender det altid med at man intet andet kan foretage sig selv fordi man skal underholde eller nogen spørger om man ikke lige kan holde ved noget.
Og ikke nok med det, så står man bagefter i taknemmelighedsgæld, det føler jeg i hvert fald, og det betyder at næste gang nogen skal flytte eller have ordnet noget så skal jeg sørme IGEN bruge en dag ud af min kalender for at "betale tilbage".
Nix! Nu er jeg bare begyndt at betale en rigtig håndværker, som kommer og reparerer på rekordtid, uden at genere og spilde min tid, og han har selv madpakke med.

Mvh Den Utaknemmelige.
16
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 5. sep 2016, 21:26

Dirtylittledevil skrev:Nix! Nu er jeg bare begyndt at betale en rigtig håndværker, som kommer og reparerer på rekordtid, uden at genere og spilde min tid, og han har selv madpakke med.

Mvh Den Utaknemmelige.


Jeg er også stor fan af tyende og daglejere.
6
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Juki » 5. sep 2016, 21:32

Det er altså klamt når folk bruger køkkenvasken som opvaskebalje. Altså fylder den med vand og sæbe uden at rengøre den først.

Det er også klamt når folk bruger opvaskebørsten til at gøre deres beskidte køkkenvask ren, uden at de gør børsten ren bagefter.
4
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Bøtte » 5. sep 2016, 22:04

Dirtylittledevil skrev:Nix! Nu er jeg bare begyndt at betale en rigtig håndværker, som kommer og reparerer på rekordtid, uden at genere og spilde min tid, og han har selv madpakke med.

Mvh Den Utaknemmelige.


Hvor har du støvet dem op henne?

De sidste håndværkere jeg havde indenfor mine døre både generede og spildte min tid.
Og spiste deres medbragte madpakke i min stue,
som jeg så efterfølgende måtte rengøre.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 5. sep 2016, 22:35

lulu-p skrev:Hver gang jeg ser billeder af Isabel Friis Mikkelsen og Casper Christensen får jeg associationer til Skønheden og Udyret. Jeg tror bare ikke, at der gemmer sig en prins i udyret.

Jeg ved ikke hvorfor, for jeg har ikke problemer med aldersforskel overhovedet normalt, men jeg får det små-kvalmt af dem.
Der er bare et eller andet der er forkert.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. sep 2016, 23:44

Advocatus-Diaboli skrev:
Dirtylittledevil skrev:Nix! Nu er jeg bare begyndt at betale en rigtig håndværker, som kommer og reparerer på rekordtid, uden at genere og spilde min tid, og han har selv madpakke med.

Mvh Den Utaknemmelige.


Jeg er også stor fan af tyende og daglejere.


Især dem som slår græs i bar overkrop (det er dog oftest mændene)
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. sep 2016, 23:48

Bøtte skrev:
Dirtylittledevil skrev:Nix! Nu er jeg bare begyndt at betale en rigtig håndværker, som kommer og reparerer på rekordtid, uden at genere og spilde min tid, og han har selv madpakke med.

Mvh Den Utaknemmelige.


Hvor har du støvet dem op henne?

De sidste håndværkere jeg havde indenfor mine døre både generede og spildte min tid.
Og spiste deres medbragte madpakke i min stue,
som jeg så efterfølgende måtte rengøre.


Aj føj da. Nej så er der ikke meget sjov ved det. Jamen jeg har vist prøvet at holde mig til de små lokale håndværkere ud fra den teori at det ville være utroligt dumt af dem at lave lort i den hos en der bor lige midt i "deres område" fordi rygter spredes hurtigt herude :-D
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Prosperity74 » 6. sep 2016, 09:01

Jeg har så svært ved at tackle min datters ADHD. Det slider meget på min psyke :trist:
0
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Karkluden » 6. sep 2016, 18:28

sigge skrev:Nogle gange er det altså ret træls at have en handicappet mor, som der altid skal tages hensyn til, når vi skal planlægge noget for hele familien så som ferier eller bare at gå ud og spise.

Eller en mor med kroniske smerter, der minimum 3 gange om dagen nævner, at hun bare er så stolt af at hendes smerter intet fylder. Og de fylder bare fucking alting, og hun taler om dem konstant, og de spænder ben for alting, og hun bliver ærligt talt en pestilens af dem af og til. Og hvis vi andre tillader os at nævne vores kroniske lidelser (sådan noget bruger de fleste nemlig desværre i vores familie), så får vi lige foredraget om, at nu fylder vi altså bare det hele og vi burde lære af hende. Åh hold nu kæft. (Jeg elsker min mor, og den her svada er skrevet efter en weekend med hende og næste weekend i sigte også :lol:). Det ér synd med smerter, handicaps osv, men det er sgu alligevel nedern indimellem for os andre...
3
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Modesty Blame
Indlæg: 4326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 519
Likede indlæg: 9416

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Modesty Blame » 6. sep 2016, 19:41

Jeg har svært ved at forstå, at det ikke er en psykisk sygdom at mene, at man er et andet køn, end det man kan se mellem sine ben. Hvis jeg siger, at jeg er Napoleon, så vil der være bred enighed om, at der er noget galt med min virkelighedsopfattelse.
10
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 6. sep 2016, 21:10

Modesty Blame skrev:Jeg har svært ved at forstå, at det ikke er en psykisk sygdom at mene, at man er et andet køn, end det man kan se mellem sine ben. Hvis jeg siger, at jeg er Napoleon, så vil der være bred enighed om, at der er noget galt med min virkelighedsopfattelse.

Det må man jo ikke sige ... og så gør du det alligevel? :shock: :)
0

Tilbage til "Generelt"