Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 6. sep 2016, 08:53

Tak for jeres søde kort :) Han var en kæmpenar! Karma ramte ham dog ret hårdt bagi da han senere, mens han var allermest smart og arrogant bag baren, tabte en drink, mens vi stod 7-8 mennesker rundt om baren og ventede. Så måtte han starte forfra - mens der stod 7-8 mennesker og kiggede på ham. Jeg er et dårligt menneske, jeg frydede mig!

Jeg overvejede at smide en anmeldelse (god, men med et "men") på Tripadvisor, men har ikke fået det gjort. Synes, det er lidt synd for de andre på stedet, der faktisk var rigtig søde og kundevenlige.

Manic: Det var Comwell Kellers Park ved Vejle :)
2
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7577
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1899
Likede indlæg: 24630

Re: Singletråden

Indlægaf LaScrooge » 6. sep 2016, 08:56

LaScrooge skrev:Har netop installeret Tinder. Matcher med en flot fyr, som endda har en sjov profiltekst. Uvant som jeg er med Tinder-kurmageri og med en profil helt uden tekst, har jeg skrevet "Hej, flotte fyr ;) Vil du med ud at spille dart på fredag?"
Er det helt off? Jeg prøver at tænke det den anden vej rundt og han skulle godt nok være really really really ridiculously good looking før jeg ville svare ja til det :D

Snakkede også med en anden, mit første match. Han fjernede matchet, muligvis fordi jeg ikke svarede i et par timer. Kan i hvert fald ikke længere chatte med ham.


Jeg har lige set og matchet med ham igen, altså han er stadig i min oversigt over matches, hvad betyder det? Har han fjernet matchet og matchet mig igen, eller?
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Singletråden

Indlægaf malou_43 » 6. sep 2016, 09:18

LaScrooge skrev:
LaScrooge skrev:Har netop installeret Tinder. Matcher med en flot fyr, som endda har en sjov profiltekst. Uvant som jeg er med Tinder-kurmageri og med en profil helt uden tekst, har jeg skrevet "Hej, flotte fyr ;) Vil du med ud at spille dart på fredag?"
Er det helt off? Jeg prøver at tænke det den anden vej rundt og han skulle godt nok være really really really ridiculously good looking før jeg ville svare ja til det :D

Snakkede også med en anden, mit første match. Han fjernede matchet, muligvis fordi jeg ikke svarede i et par timer. Kan i hvert fald ikke længere chatte med ham.


Jeg har lige set og matchet med ham igen, altså han er stadig i min oversigt over matches, hvad betyder det? Har han fjernet matchet og matchet mig igen, eller?


Er din besked væk? For ja, så har han fjernet matchet.

Jeg tænker - ud fra det du fortæller - at han er en af dem, der swiper alt til venstre og ikke har styr eller hukommelse over hvem han matcher og snakker med :gruble:
0
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7577
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1899
Likede indlæg: 24630

Re: Singletråden

Indlægaf LaScrooge » 6. sep 2016, 09:38

malou_43 skrev:
LaScrooge skrev:
LaScrooge skrev:Har netop installeret Tinder. Matcher med en flot fyr, som endda har en sjov profiltekst. Uvant som jeg er med Tinder-kurmageri og med en profil helt uden tekst, har jeg skrevet "Hej, flotte fyr ;) Vil du med ud at spille dart på fredag?"
Er det helt off? Jeg prøver at tænke det den anden vej rundt og han skulle godt nok være really really really ridiculously good looking før jeg ville svare ja til det :D

Snakkede også med en anden, mit første match. Han fjernede matchet, muligvis fordi jeg ikke svarede i et par timer. Kan i hvert fald ikke længere chatte med ham.


Nej, beskeden er der stadig, det var dét jeg hjælpeløst prøvede at kommunikere ved at skrive at han stadig var i oversigten.

Jeg har lige set og matchet med ham igen, altså han er stadig i min oversigt over matches, hvad betyder det? Har han fjernet matchet og matchet mig igen, eller?


Er din besked væk? For ja, så har han fjernet matchet.

Jeg tænker - ud fra det du fortæller - at han er en af dem, der swiper alt til venstre og ikke har styr eller hukommelse over hvem han matcher og snakker med :gruble:


Nej, beskeden er der stadig, det var det jeg hjælpeløst prøvede at kommunikere ved at skrive at han stadig var i min oversigt.
0
And we both know: I will be delicious
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 6. sep 2016, 10:30

Men har beskedtråden været væk? På Happn har jeg oplevet, at et match (inkl beskedtråd) forsvandt. Og pludselig efter flere måneder dukkede han op på min oversigt igen. Og beskedtråden er også kommet tilbage. Jeg gætter på, at han har deaktiveret sin profil og så er kommet tilbage på app'en igen.

Happn fungerer anderledes end Tinder, fordi man kan se en masse profiler ad gangen, men lige det her kunne godt være det samme.
0
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7577
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1899
Likede indlæg: 24630

Re: Singletråden

Indlægaf LaScrooge » 6. sep 2016, 11:29

Lys skrev:Men har beskedtråden været væk? På Happn har jeg oplevet, at et match (inkl beskedtråd) forsvandt. Og pludselig efter flere måneder dukkede han op på min oversigt igen. Og beskedtråden er også kommet tilbage. Jeg gætter på, at han har deaktiveret sin profil og så er kommet tilbage på app'en igen.

Happn fungerer anderledes end Tinder, fordi man kan se en masse profiler ad gangen, men lige det her kunne godt være det samme.


Nej, den var der hele tiden. Jeg kunne både se beskeden og hans profil blandt mine nye matches. :gruble:
0
And we both know: I will be delicious
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 6. sep 2016, 11:33

LaScrooge skrev:
Lys skrev:Men har beskedtråden været væk? På Happn har jeg oplevet, at et match (inkl beskedtråd) forsvandt. Og pludselig efter flere måneder dukkede han op på min oversigt igen. Og beskedtråden er også kommet tilbage. Jeg gætter på, at han har deaktiveret sin profil og så er kommet tilbage på app'en igen.

Happn fungerer anderledes end Tinder, fordi man kan se en masse profiler ad gangen, men lige det her kunne godt være det samme.


Nej, den var der hele tiden. Jeg kunne både se beskeden og hans profil blandt mine nye matches. :gruble:


Men hvad er problemet så? Det lyder helt normalt - det er kun, hvis en af jer aktivt sletter matchet, at det forsvinder.
0
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 6. sep 2016, 20:09

IrmaPigen skrev:Har haft en af de fantastiske oplevelser i dag.

Sjeg kontaktes af fyr på Tinder, der spørger hvor jeg bor. Jeg har profiltekst på, det har han ikke. Jeg svarer og han svarer ditto tilbage. Jeg spørger herefter hvad han laver. Han svarer retur "er det vigtigt"? Jeg svarer at det er det da ofte, for det man laver præger ofte en som privatperson (feks kan jeg ofte sige noget i privat regi, hvor man kan høre jeg er jurist). Jeg får så svaret tilbage "Hvor er du nedern"


Man undrer sig.
Jeg matchede med en, som efter to beskeder mente, jeg var for "tjeklisteagtig". Jeg spurgte hvad han mente, og det viste sig, at jeg åbenbart var tjeklisteagtig fordi jeg på min profil havde skrevet, at jeg leder efter en kæreste. Hvorfor er det tjeklisteagtigt? Resten af min profil handler lidt om hvem jeg er - men intet om krav til en partner, udover at han skal være ikkeryger.
2
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12460

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 6. sep 2016, 20:12

MOGA skrev:
IrmaPigen skrev:Har haft en af de fantastiske oplevelser i dag.

Sjeg kontaktes af fyr på Tinder, der spørger hvor jeg bor. Jeg har profiltekst på, det har han ikke. Jeg svarer og han svarer ditto tilbage. Jeg spørger herefter hvad han laver. Han svarer retur "er det vigtigt"? Jeg svarer at det er det da ofte, for det man laver præger ofte en som privatperson (feks kan jeg ofte sige noget i privat regi, hvor man kan høre jeg er jurist). Jeg får så svaret tilbage "Hvor er du nedern"


Man undrer sig.
Jeg matchede med en, som efter to beskeder mente, jeg var for "tjeklisteagtig". Jeg spurgte hvad han mente, og det viste sig, at jeg åbenbart var tjeklisteagtig fordi jeg på min profil havde skrevet, at jeg leder efter en kæreste. Hvorfor er det tjeklisteagtigt? Resten af min profil handler lidt om hvem jeg er - men intet om krav til en partner, udover at han skal være ikkeryger.


Efter han skrev "hvor er du nedern" til mig, skrev jeg retur til ham "tak for de pæne ord". Nu har han fjernet sit match :lol:
0
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 6. sep 2016, 20:14

IrmaPigen skrev:
MOGA skrev:
IrmaPigen skrev:Har haft en af de fantastiske oplevelser i dag.

Sjeg kontaktes af fyr på Tinder, der spørger hvor jeg bor. Jeg har profiltekst på, det har han ikke. Jeg svarer og han svarer ditto tilbage. Jeg spørger herefter hvad han laver. Han svarer retur "er det vigtigt"? Jeg svarer at det er det da ofte, for det man laver præger ofte en som privatperson (feks kan jeg ofte sige noget i privat regi, hvor man kan høre jeg er jurist). Jeg får så svaret tilbage "Hvor er du nedern"


Man undrer sig.
Jeg matchede med en, som efter to beskeder mente, jeg var for "tjeklisteagtig". Jeg spurgte hvad han mente, og det viste sig, at jeg åbenbart var tjeklisteagtig fordi jeg på min profil havde skrevet, at jeg leder efter en kæreste. Hvorfor er det tjeklisteagtigt? Resten af min profil handler lidt om hvem jeg er - men intet om krav til en partner, udover at han skal være ikkeryger.


Efter han skrev "hvor er du nedern" til mig, skrev jeg retur til ham "tak for de pæne ord". Nu har han fjernet sit match :lol:


Det kunne han nok ikke håndtere :D
0
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 6. sep 2016, 20:41

Jeg matchede forleden med en mand, der nok mente det godt, men blev ved med at fremhæve, at han godt kunne lide kurver og fyldige røve. Jeg er bestemt ingen sylfide og vejer også for meget (og har det rimelig neutralt med det), men jeg gider altså ikke blive ved med at høre, at jeg er småtyk pakket ind som kompliment... SÅ neutralt har jeg det heller ikke.

Han spurgte så direkte, om jeg havde en fyldig røv - efter at jeg havde svaret ret afmålt på hans beskeder og i øvrigt oplyst, at jeg selv lægger væsentligt mere vægt på det indre. Jeg svarede derfor, at det nok afhang af øjnene, der så, men at vi næppe var et match, når dette var hans første spørgsmål til mig. Så var det pludselig ikke altafgørende, men han var jo en mand... Han havde virkeligt ikke høje tanker om sine kønsfæller...

Virker det på nogen kvinder, at dialogen med det samme omhandler kvindens krop? Jeg bliver virkelig ikke smigret over at blive reduceret til en røv - uanset hvor lækker, den så er...
4
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 6. sep 2016, 20:47

Lys skrev:Jeg matchede forleden med en mand, der nok mente det godt, men blev ved med at fremhæve, at han godt kunne lide kurver og fyldige røve. Jeg er bestemt ingen sylfide og vejer også for meget (og har det rimelig neutralt med det), men jeg gider altså ikke blive ved med at høre, at jeg er småtyk pakket ind som kompliment... SÅ neutralt har jeg det heller ikke.

Han spurgte så direkte, om jeg havde en fyldig røv - efter at jeg havde svaret ret afmålt på hans beskeder og i øvrigt oplyst, at jeg selv lægger væsentligt mere vægt på det indre. Jeg svarede derfor, at det nok afhang af øjnene, der så, men at vi næppe var et match, når dette var hans første spørgsmål til mig. Så var det pludselig ikke altafgørende, men han var jo en mand... Han havde virkeligt ikke høje tanker om sine kønsfæller...

Virker det på nogen kvinder, at dialogen med det samme omhandler kvindens krop? Jeg bliver virkelig ikke smigret over at blive reduceret til en røv - uanset hvor lækker, den så er...

Han lyder som ham der Numse-Rasmus fra Singleliv :mellow:

Han havde da held med at score nogle gange, men fik da vist også raget både klamydia og herpes til sig, så måske det ikke var så succesfulde scoringer alligevel :lol:
3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 6. sep 2016, 20:53

Juki skrev:
Lys skrev:Jeg matchede forleden med en mand, der nok mente det godt, men blev ved med at fremhæve, at han godt kunne lide kurver og fyldige røve. Jeg er bestemt ingen sylfide og vejer også for meget (og har det rimelig neutralt med det), men jeg gider altså ikke blive ved med at høre, at jeg er småtyk pakket ind som kompliment... SÅ neutralt har jeg det heller ikke.

Han spurgte så direkte, om jeg havde en fyldig røv - efter at jeg havde svaret ret afmålt på hans beskeder og i øvrigt oplyst, at jeg selv lægger væsentligt mere vægt på det indre. Jeg svarede derfor, at det nok afhang af øjnene, der så, men at vi næppe var et match, når dette var hans første spørgsmål til mig. Så var det pludselig ikke altafgørende, men han var jo en mand... Han havde virkeligt ikke høje tanker om sine kønsfæller...

Virker det på nogen kvinder, at dialogen med det samme omhandler kvindens krop? Jeg bliver virkelig ikke smigret over at blive reduceret til en røv - uanset hvor lækker, den så er...

Han lyder som ham der Numse-Rasmus fra Singleliv :mellow:

Han havde da held med at score nogle gange, men fik da vist også raget både klamydia og herpes til sig, så måske det ikke var så succesfulde scoringer alligevel :lol:


Well, han hedder faktisk Rasmus... Men det er nu ikke ham fra Singleliv :D
3
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 6. sep 2016, 20:55

MOGA skrev:
IrmaPigen skrev:Har haft en af de fantastiske oplevelser i dag.

Sjeg kontaktes af fyr på Tinder, der spørger hvor jeg bor. Jeg har profiltekst på, det har han ikke. Jeg svarer og han svarer ditto tilbage. Jeg spørger herefter hvad han laver. Han svarer retur "er det vigtigt"? Jeg svarer at det er det da ofte, for det man laver præger ofte en som privatperson (feks kan jeg ofte sige noget i privat regi, hvor man kan høre jeg er jurist). Jeg får så svaret tilbage "Hvor er du nedern"


Man undrer sig.
Jeg matchede med en, som efter to beskeder mente, jeg var for "tjeklisteagtig". Jeg spurgte hvad han mente, og det viste sig, at jeg åbenbart var tjeklisteagtig fordi jeg på min profil havde skrevet, at jeg leder efter en kæreste. Hvorfor er det tjeklisteagtigt? Resten af min profil handler lidt om hvem jeg er - men intet om krav til en partner, udover at han skal være ikkeryger.


Det eneste gode er, at man ret hurtigt opdager, at der på ingen måde er tale om et relevant match... Hold nu op der er mange sære typer derude...
2
Petrix
Indlæg: 3751
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3646

Re: Singletråden

Indlægaf Petrix » 6. sep 2016, 21:19

Mange kvinder jeg matchede med sendte mig så et link til deres Instagramprofil. Udover den information var der ikke meget kommunikation :stoned:
0
27102021

Tilbage til "Forhold og sex"