Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Lulu » 6. sep 2016, 07:56

At der er så mange biler på motorvejen pt. Specielt i myldretiden.
Eller det irriterende er sådan set at de der er der, tydeligvis ikke er vant til at køre på motorvejen i myldretiden.

Og helt ærligt, når kan se ned ad tilkørselsrampen og bagud at der ikke er biler der forhindrer dig i at accelerer så kører man fandme ikke ud på motorvejen med 80 i timen!

Og så alle de sandsynligvis mange lastbiler. Der partout skal overhale hinanden fordi den ene kører 2 km/t langsommere end den anden. Fint nok, men skulle da hverken kl 7.45 om morgenen eller kl 16.15 om eftermiddagen, der er ligesom pænt mange biler på vejen der gerne vil overhale lastbilerne i stedet.

Ja, jeg er træt af at ligge og kører 80km/t hjemad fra arbejde når jeg nu kører på motorvejen hjem!
4
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 6. sep 2016, 08:08

Bilister, der ikke kan finde ud af at holde en nogenlunde konstant hastighed ved at regulere speedertrykket alt efter, om det går op eller ned ad bakke, og som derfor ligger og kører alt mellem 65 og 85 km/t på landevej alt efter vejens hældning.
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 6. sep 2016, 09:28

NEXT København irriterer mig grænseløst :cuss:
Jeg har gennem snart flere måneder forsøgt at komme i kontakt med en studievejleder uden held. Er blevet stillet om fra den ene til den anden, som ikke kunne svare på de to spørgsmål jeg har.
For et par uger siden blev jeg så kontaktet af en vejleder på mail, så skrev at jeg bare kunne ringe eller skrive med mine spørgsmål.
Jeg skrev en mail i onsdags og har intet hørt fra hende. I dag har jeg så ringet uden at kunne få fat på hende.

Jeg synes simpelthen det er dybt amatøragtigt at de her mennesker skal forestille at sidde klar til at vejlede og guide, og så er de fuldstændige umulige at komme i kontakt med :boo:
0
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Prosperity74 » 6. sep 2016, 12:57

På vores vej er de i gang med at lave separering af kloak ( rør). Så hele vejen er gravet op, der er larm fra kl 7 morgen til omkring kl 16 om eftermiddagen :cuss: . Og vores biler kan ikke holde ved huset. Sådan bliver det de næste måneder :rulle:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Bøtte » 6. sep 2016, 20:50

Myg og alle de andre insekter i tiden.
Igår slog vi 50+ myg ihjel over 3 timer.
I aften har jeg kunne 'nøjes' med 10 stykker. Og en edderkop (som jeg nær havde trådt på med bare tæer :shock:) og en ørentvist :rulle:
0
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sevii » 7. sep 2016, 08:16

Jeg sidder i lyntoget. Skal være her en time. Tænker jeg kan sove, men damen ved siden af mig tager en stor gulerod op. Jeg kan høre alt hvad der sker i hendes mund på trods af jeg har ørepropper.

Jamen, jeg bliver vanvittig. Dejligt at være tilbage til pendlerlivet. :whine:

Opdatering: hun har fire gulerødder med..... Red mig.
5
:banan: :banan:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 7. sep 2016, 08:28

sigge skrev:At jeg har fået vænnet min krop til et sort væskeindtag, så jeg i dag har hovedpine pga. let væskemangel, selvom jeg drak, hvad der for mange vil svare til en almindelig væskemængde, i går aftes.


Først troede jeg, du mente kaffe og tænkte: "Det har jeg da også. Hvad skulle der nu være galt i dét?" :P
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 7. sep 2016, 09:30

Når aviserne nævner at en reality stjerne skal i retten for trusler men ikke vil sige navnet men efterlader nok spor til at det er utrolig nemt at regne ud hvem det er...
http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/r ... er/6279476
Overhold da navneforbudet eller bryd det. Det her mellem noget er da irriterende
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 7. sep 2016, 09:34

Persnikedy skrev:Når aviserne nævner at en reality stjerne skal i retten for trusler men ikke vil sige navnet men efterlader nok spor til at det er utrolig nemt at regne ud hvem det er...
http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/r ... er/6279476
Overhold da navneforbudet eller bryd det. Det her mellem noget er da irriterende


Der er ikke navneforbud i sagen. Det er EB der selv har valgt ikke at ville sige det.
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 7. sep 2016, 09:36

Advocatus-Diaboli skrev:
Persnikedy skrev:Når aviserne nævner at en reality stjerne skal i retten for trusler men ikke vil sige navnet men efterlader nok spor til at det er utrolig nemt at regne ud hvem det er...
http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/r ... er/6279476
Overhold da navneforbudet eller bryd det. Det her mellem noget er da irriterende


Der er ikke navneforbud i sagen. Det er EB der selv har valgt ikke at ville sige det.


Jeg var da sikker på at jeg læste det et elelr andet sted. Bt har heller ikke nævnt navnet
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 7. sep 2016, 09:39

Persnikedy skrev:
Advocatus-Diaboli skrev:
Persnikedy skrev:Når aviserne nævner at en reality stjerne skal i retten for trusler men ikke vil sige navnet men efterlader nok spor til at det er utrolig nemt at regne ud hvem det er...
http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/r ... er/6279476
Overhold da navneforbudet eller bryd det. Det her mellem noget er da irriterende


Der er ikke navneforbud i sagen. Det er EB der selv har valgt ikke at ville sige det.


Jeg var da sikker på at jeg læste det et elelr andet sted. Bt har heller ikke nævnt navnet


BT har heller ikke nævnt navnet - fordi de er tøsefornærmede over at han ikke vil udtale sig til dem, selvom han normalt er medieliderlig. Det indrømmer de selv her. http://www.bt.dk/krimi/tv-kendis-i-rett ... edstrusler
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Spjaerten » 7. sep 2016, 09:41

Advocatus-Diaboli skrev:
Persnikedy skrev:
Advocatus-Diaboli skrev:
Persnikedy skrev:Når aviserne nævner at en reality stjerne skal i retten for trusler men ikke vil sige navnet men efterlader nok spor til at det er utrolig nemt at regne ud hvem det er...
http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/r ... er/6279476
Overhold da navneforbudet eller bryd det. Det her mellem noget er da irriterende


Der er ikke navneforbud i sagen. Det er EB der selv har valgt ikke at ville sige det.


Jeg gør mig åbenbart ikke nok i medieliderlige tv-kendisser, kan ikke regne ud hvem det er....
Senest rettet af Spjaerten 7. sep 2016, 09:45, rettet i alt 1 gang.
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 7. sep 2016, 09:43

Jeg har i øvrigt tjekket retslisten for Retten i Lyngby. Hvis der er nedlagt navneforbud, skal det fremgå af listen. Og det gør det ikke. Så intet navneforbud.

Straffesag, Sager m/lægdommere, Almindelige m/domsmænd

07-09-2016 kl.09:15. Retssal 3.5. Rettens j.nr.: SS 10-4423/2015

Retsmødet er offentligt

Dommer: Helle Hjelm Poulsen

Sagen drejer sig om: trusler i Vedbæk

Advokat: Mette Grith Stage

Anklagemyndighed: PM

Politiets journalnr.: 0900-74265-00170-15
1
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 7. sep 2016, 09:50

FruDulle skrev:
Spjaerten skrev:
Advocatus-Diaboli skrev:
Persnikedy skrev:
Advocatus-Diaboli skrev:
Persnikedy skrev:Når aviserne nævner at en reality stjerne skal i retten for trusler men ikke vil sige navnet men efterlader nok spor til at det er utrolig nemt at regne ud hvem det er...
http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/r ... er/6279476
Overhold da navneforbudet eller bryd det. Det her mellem noget er da irriterende


Der er ikke navneforbud i sagen. Det er EB der selv har valgt ikke at ville sige det.


Jeg gør mig åbenbart ikke nok i medieliderlige tv-kendisser, kan ikke regne ud hvem det er....


X 2


Michael Monetz
Han er en af dem jeg har hæftet mig ved før fordi de lever som om de burde være med i luksusfælden
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pandesteg » 7. sep 2016, 09:51

Persnikedy skrev:
FruDulle skrev:
Spjaerten skrev:
Advocatus-Diaboli skrev:
Persnikedy skrev:
Advocatus-Diaboli skrev:
Persnikedy skrev:Når aviserne nævner at en reality stjerne skal i retten for trusler men ikke vil sige navnet men efterlader nok spor til at det er utrolig nemt at regne ud hvem det er...
http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/r ... er/6279476
Overhold da navneforbudet eller bryd det. Det her mellem noget er da irriterende


Der er ikke navneforbud i sagen. Det er EB der selv har valgt ikke at ville sige det.


Jeg gør mig åbenbart ikke nok i medieliderlige tv-kendisser, kan ikke regne ud hvem det er....


X 2


Michael Monetz
Han er en af dem jeg har hæftet mig ved før fordi de lever som om de burde være med i luksusfælden


Ud fra billedet tænkte jeg nok, at det var ham, men havde heller ikke regnet det ud.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:

Tilbage til "Generelt"