Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 6. sep 2016, 21:22

Petrix skrev:Mange kvinder jeg matchede med sendte mig så et link til deres Instagramprofil. Udover den information var der ikke meget kommunikation :stoned:


Det er sgu også sært!
3
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 6. sep 2016, 21:28

Lys skrev:Jeg matchede forleden med en mand, der nok mente det godt, men blev ved med at fremhæve, at han godt kunne lide kurver og fyldige røve. Jeg er bestemt ingen sylfide og vejer også for meget (og har det rimelig neutralt med det), men jeg gider altså ikke blive ved med at høre, at jeg er småtyk pakket ind som kompliment... SÅ neutralt har jeg det heller ikke.

Han spurgte så direkte, om jeg havde en fyldig røv - efter at jeg havde svaret ret afmålt på hans beskeder og i øvrigt oplyst, at jeg selv lægger væsentligt mere vægt på det indre. Jeg svarede derfor, at det nok afhang af øjnene, der så, men at vi næppe var et match, når dette var hans første spørgsmål til mig. Så var det pludselig ikke altafgørende, men han var jo en mand... Han havde virkeligt ikke høje tanker om sine kønsfæller...

Virker det på nogen kvinder, at dialogen med det samme omhandler kvindens krop? Jeg bliver virkelig ikke smigret over at blive reduceret til en røv - uanset hvor lækker, den så er...
Der findes flere af dem. Jeg skrev engang sammen med en, som gerne ville mødes, hvis jeg ville sende et billede af min røv først, for han var meget visuel...øh, forventer du, at jeg takker for at du gider se mig, og sætter så stor pris på det, at jeg vil sende et billede af min røv?!
4
Petrix
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3646

Re: Singletråden

Indlægaf Petrix » 6. sep 2016, 21:30

Ja lidt sært at man bruger Tinder til at få følgere på Instagram.
0
27102021
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 6. sep 2016, 21:39

MOGA skrev:
Lys skrev:Jeg matchede forleden med en mand, der nok mente det godt, men blev ved med at fremhæve, at han godt kunne lide kurver og fyldige røve. Jeg er bestemt ingen sylfide og vejer også for meget (og har det rimelig neutralt med det), men jeg gider altså ikke blive ved med at høre, at jeg er småtyk pakket ind som kompliment... SÅ neutralt har jeg det heller ikke.

Han spurgte så direkte, om jeg havde en fyldig røv - efter at jeg havde svaret ret afmålt på hans beskeder og i øvrigt oplyst, at jeg selv lægger væsentligt mere vægt på det indre. Jeg svarede derfor, at det nok afhang af øjnene, der så, men at vi næppe var et match, når dette var hans første spørgsmål til mig. Så var det pludselig ikke altafgørende, men han var jo en mand... Han havde virkeligt ikke høje tanker om sine kønsfæller...

Virker det på nogen kvinder, at dialogen med det samme omhandler kvindens krop? Jeg bliver virkelig ikke smigret over at blive reduceret til en røv - uanset hvor lækker, den så er...
Der findes flere af dem. Jeg skrev engang sammen med en, som gerne ville mødes, hvis jeg ville sende et billede af min røv først, for han var meget visuel...øh, forventer du, at jeg takker for at du gider se mig, og sætter så stor pris på det, at jeg vil sende et billede af min røv?!


Jeg har også oplevet det en gang tidligere at en mand spurgte efter billeder af min røv. Jeg takkede pænt nej.

Nogle måneder efter passerer jeg en mand på gaden - vi kigger begge på den anden på den der "jeg synes, at jeg har set dig før, men kan ikke komme i tanker om hvor"-måden. Og pludselig gik det op for mig, at det var ham den røvfikserede... Rimelig akavet situation :lol:
9
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 6. sep 2016, 21:49

Petrix skrev:Ja lidt sært at man bruger Tinder til at få følgere på Instagram.

Er det ikke de der betalingsside piger? Dem der har et reklame link på instagram profilen?
0
Petrix
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3646

Re: Singletråden

Indlægaf Petrix » 6. sep 2016, 21:56

Planten skrev:
Petrix skrev:Ja lidt sært at man bruger Tinder til at få følgere på Instagram.

Er det ikke de der betalingsside piger? Dem der har et reklame link på instagram profilen?


Aner det ikke, da jeg bare sletter matchet. Bruger heller ikke rigtig Instagram alligevel.
Virker lidt som om Instagram er et medie, som bruges til at vise hvor smuk og populær man er :popkorn:
0
27102021
Wunder8
Indlæg: 553
Tilmeldt: 29. dec 2015, 15:42
Kort karma: 117
Likede indlæg: 1463

Re: Singletråden

Indlægaf Wunder8 » 7. sep 2016, 09:10

Lys skrev:
Wunder8 skrev:
Lys skrev:
Wunder8 skrev:
Lys skrev:Jeg har en date i morgen. Inkl vin. Helt fra start syntes jeg, at han virkede ret lovende, og jeg er da fortsat positivt indstillet (især fordi han var med på vin frem for gåtur), men pga ferie og sygdom er der næsten gået en måned fra vi matchede - og det er for længe til mig. Jeg kan simpelthen ikke opretholde interesse og smalltalk så længe med en, jeg ikke har mødt. Men det sker så også i morgen.


I hear you! Jeg skal mødes med en fyr på torsdag, og på det tidspunkt har vi skrevet sammen i knap to uger (han har ikke kunne mødes før pga. en rejse). Vi skriver rigtigt godt sammen og han virker vildt sød, men jeg er ærligt talt også lidt ved at gå til af utålmodighed - er slet ikke vant til at have længere sms-korrespondancer inden man mødes, og jeg kan mærke, jeg er bange for at skuffe/blive skuffet, fordi vi har god kemi på skrift. Hvor meget kontakt har I haft, og har du en god fornemmelse?


De sidste par uger har vi haft kontakt næsten hver dag, men der har været et par dage, hvor jeg ikke har skrevet til ham - fordi jeg ikke rigtigt vidste hvad jeg skulle skrive. Jeg var sløj og lavede ikke andet end job og at ligge på sofaen og slappe af. Han svarer rimeligt hurtigt, når jeg skriver til ham, men jeg kunne godt bruge lidt mere initiativ fra hans side. Men han er måske også løbet lidt sur i smalltalken ;)

Jeg tror faktisk også, at frygten for at det er en skuffelse fylder en del - jeg er ved at være lidt træt af det her datingshow, og jeg synes det er hårdt at starten forfra fra scratch hele tiden med en ny mand. Det er også sjovt, men jeg håber jo hele tiden på at det lykkes og så skuffelsen oveni, når det så alligevel ikke lykkes...


Uh, så er en måneds tid altså også en del! Fedt at I har fået an aftale i hus :) Jeg tænker, det er meget normalt ikke at ville skrive så meget. Dels oplever jeg, at en del mænd egentlig ikke er så meget til den slags (dog ikke ham jeg har gang i, han skriver nogle MEGAlange beskeder :ninja: ), dels er det også lidt tidskrævende at skulle have længere samtaler kørende. Kan i hvert fald tydeligt se på vores korrespondance, at det er i weekenderne, at samtalen glider mest.

Det dér element af potentiel skuffelse fylder rigtigt meget hos mig, og jeg har ikke engang datet sådan vildt meget i forhold til mange andre. Men tanken om at investere en masse i én, der måske slet ikke er et match i virkeligheden, er træls. Apropos dit tidligere indlæg, så har min date i øvrigt lige foreslået, om vi skal starte med en gåtur. Godt nok videre mod en bar, men stadig. Jeg vil bare gerne starte med en stor fadøl! Har virkeligt aldrig kunnet se pointen i at GÅ og snakke :mellow:


Ja fatter det heller ikke :lol: Eller, jeg gider godt gå en tur og snakke med folk, jeg kender, og jeg har faktisk haft en fantastisk 2. date med en lang gåtur - men der begyndte vi også at holde i hånd og kysse. Men med en helt fremmed er der simpelthen for mange ting at holde styr på. Man skal gå uden at gå ind i hverken ham, andre eller træer og buske, man skal holde samtalen i gang mens man går, og så skal man jo også kigge på han en gang imellem. Helt umuligt!

Det er meget nemmere med alkohol involveret :D

Jeg håber, at du får ledt gåturen hen til en øl - og at det bliver en succes på torsdag!


Tak, Lys! Hvordan gik din date? :)
0
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 7. sep 2016, 10:18

Wunder8 skrev:
Tak, Lys! Hvordan gik din date? :)


Godt husket! Det gik sådan set fint nok. Snakken gik om forskellige ting, og han var opmærksom og spurgte til min ferie. Det var egentlig hyggeligt nok, men det var ikke sådan rigtigt sjovt. jeg savnede lidt energi, tror jeg. Og jeg savnede at skraldgrine. Han er lidt usikker/nervøs/uerfaren/noget i den stil tror jeg. Jeg havde svært ved at forestille mig ham kysse mig - altså at han tog initiativet til det.

Vi sluttede med et "vi skrives ved", men vi har ikke gjort det endnu...

Min egen datingstrategi er jo lidt at blive ved med at date så længe manden er godt selskab - i hvert fald indtil jeg kan konstatere, at det aldrig kommer til at ske, at der kommer mere ud af det. Og med det in mente, så skal jeg vist foreslå ham at vi ses igen... ;)
1
Wunder8
Indlæg: 553
Tilmeldt: 29. dec 2015, 15:42
Kort karma: 117
Likede indlæg: 1463

Re: Singletråden

Indlægaf Wunder8 » 7. sep 2016, 10:39

Lys skrev:
Wunder8 skrev:
Tak, Lys! Hvordan gik din date? :)


Godt husket! Det gik sådan set fint nok. Snakken gik om forskellige ting, og han var opmærksom og spurgte til min ferie. Det var egentlig hyggeligt nok, men det var ikke sådan rigtigt sjovt. jeg savnede lidt energi, tror jeg. Og jeg savnede at skraldgrine. Han er lidt usikker/nervøs/uerfaren/noget i den stil tror jeg. Jeg havde svært ved at forestille mig ham kysse mig - altså at han tog initiativet til det.

Vi sluttede med et "vi skrives ved", men vi har ikke gjort det endnu...

Min egen datingstrategi er jo lidt at blive ved med at date så længe manden er godt selskab - i hvert fald indtil jeg kan konstatere, at det aldrig kommer til at ske, at der kommer mere ud af det. Og med det in mente, så skal jeg vist foreslå ham at vi ses igen... ;)


Ok, tak for update ;) Med fare for at være en partypooper, har du det så ikke underligt med at se én, du slet ikke kan forestille dig at kysse? Havde I haft god kemi på skrift inden? Jeg er sgu ret spændt på at møde min Tinder-date i morgen og se, om det fungerer...
0
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 7. sep 2016, 11:17

Wunder8 skrev:
Lys skrev:
Wunder8 skrev:
Tak, Lys! Hvordan gik din date? :)


Godt husket! Det gik sådan set fint nok. Snakken gik om forskellige ting, og han var opmærksom og spurgte til min ferie. Det var egentlig hyggeligt nok, men det var ikke sådan rigtigt sjovt. jeg savnede lidt energi, tror jeg. Og jeg savnede at skraldgrine. Han er lidt usikker/nervøs/uerfaren/noget i den stil tror jeg. Jeg havde svært ved at forestille mig ham kysse mig - altså at han tog initiativet til det.

Vi sluttede med et "vi skrives ved", men vi har ikke gjort det endnu...

Min egen datingstrategi er jo lidt at blive ved med at date så længe manden er godt selskab - i hvert fald indtil jeg kan konstatere, at det aldrig kommer til at ske, at der kommer mere ud af det. Og med det in mente, så skal jeg vist foreslå ham at vi ses igen... ;)


Ok, tak for update ;) Med fare for at være en partypooper, har du det så ikke underligt med at se én, du slet ikke kan forestille dig at kysse? Havde I haft god kemi på skrift inden? Jeg er sgu ret spændt på at møde min Tinder-date i morgen og se, om det fungerer...


Ja - altså ikke helt så meget ping-pong, som jeg ideelt set gerne vil have, men jeg havde fornemmet en lun personlighed, som jeg var nysgerrig på.

Det er ikke sådan, at jeg ikke kunne forestille mig at kysse med ham, det er mere det, at han slet ikke virkede til at være typen, der ville tage initiativ til et kys. Han virkede lidt for genert. Og jo, det er en lidt sær fornemmelse, men kan jo også ændre sig ved nærmere bekendtskab.
2
Wunder8
Indlæg: 553
Tilmeldt: 29. dec 2015, 15:42
Kort karma: 117
Likede indlæg: 1463

Re: Singletråden

Indlægaf Wunder8 » 7. sep 2016, 12:52

Lys skrev:
Wunder8 skrev:
Lys skrev:
Wunder8 skrev:
Tak, Lys! Hvordan gik din date? :)


Godt husket! Det gik sådan set fint nok. Snakken gik om forskellige ting, og han var opmærksom og spurgte til min ferie. Det var egentlig hyggeligt nok, men det var ikke sådan rigtigt sjovt. jeg savnede lidt energi, tror jeg. Og jeg savnede at skraldgrine. Han er lidt usikker/nervøs/uerfaren/noget i den stil tror jeg. Jeg havde svært ved at forestille mig ham kysse mig - altså at han tog initiativet til det.

Vi sluttede med et "vi skrives ved", men vi har ikke gjort det endnu...

Min egen datingstrategi er jo lidt at blive ved med at date så længe manden er godt selskab - i hvert fald indtil jeg kan konstatere, at det aldrig kommer til at ske, at der kommer mere ud af det. Og med det in mente, så skal jeg vist foreslå ham at vi ses igen... ;)


Ok, tak for update ;) Med fare for at være en partypooper, har du det så ikke underligt med at se én, du slet ikke kan forestille dig at kysse? Havde I haft god kemi på skrift inden? Jeg er sgu ret spændt på at møde min Tinder-date i morgen og se, om det fungerer...


Ja - altså ikke helt så meget ping-pong, som jeg ideelt set gerne vil have, men jeg havde fornemmet en lun personlighed, som jeg var nysgerrig på.

Det er ikke sådan, at jeg ikke kunne forestille mig at kysse med ham, det er mere det, at han slet ikke virkede til at være typen, der ville tage initiativ til et kys. Han virkede lidt for genert. Og jo, det er en lidt sær fornemmelse, men kan jo også ændre sig ved nærmere bekendtskab.



Nej, ok - det kan jo sagtens ændre sig, hvis I trods alt havde kemi :) Jeg er bare selv enormt utålmodig med den slags.
1
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Singletråden

Indlægaf IrmaPigen » 7. sep 2016, 19:20

Jeg forstår ikke at mænd bruger billeder på Tinder, hvor deres børn er med på....eller endnu værre bruger et profilbillede, hvor kun deres barn er på.

But why?
3
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 7. sep 2016, 19:38

IrmaPigen skrev:Jeg forstår ikke at mænd bruger billeder på Tinder, hvor deres børn er med på....eller endnu værre bruger et profilbillede, hvor kun deres barn er på.

But why?

Det gør jeg bare heller ikke! Eller landskaber, citater, slørede billede.
2
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 7. sep 2016, 21:49

Nå, har fået "jeg synes ikke rigtigt, at der var den fornødne kemi"-afvisning nu.

Nu var jeg jo heller ikke selv helt vild i varmen, så jeg overlever jo nok ;), men jeg synes altså at det er sært at forvente det helt store ved første møde - to fremmede i en ret kunstig situation fordrer sgu da ikke den helt store tiltrækning sådan uden videre?! Men hvis han mener, at han bare slet ikke kan se det ske (men bare pakker det lidt pænt ind), så kan det jo ikke være anderledes. Så ville jeg bare have foretrukket, at han var smuttet efter første glas vin og ikke havde været et døgn om at melde ud.

Heldigvis er Tinderhavet stort, så jeg må fange en anden fisk.
3
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 7. sep 2016, 22:01

Lys skrev:Nå, har fået "jeg synes ikke rigtigt, at der var den fornødne kemi"-afvisning nu.

Nu var jeg jo heller ikke selv helt vild i varmen, så jeg overlever jo nok ;), men jeg synes altså at det er sært at forvente det helt store ved første møde - to fremmede i en ret kunstig situation fordrer sgu da ikke den helt store tiltrækning sådan uden videre?! Men hvis han mener, at han bare slet ikke kan se det ske (men bare pakker det lidt pænt ind), så kan det jo ikke være anderledes. Så ville jeg bare have foretrukket, at han var smuttet efter første glas vin og ikke havde været et døgn om at melde ud.

Heldigvis er Tinderhavet stort, så jeg må fange en anden fisk.

Min sidste date, der havde jeg den der følelse af at jeg ikke kunne forestille mig at kysse ham og at han ikke var min type (selvom jeg hader at indrømme/sige det) men jeg valgte at blive på daten, da vi begge var taget til en anden by for at mødes og havde opbygget et godt venskab, så følte heller ikke rigtig at jeg bare kunne skride med det samme.

Det var nu også meget hyggeligt, men der var bare ikke nogen kærligheds-kemi, fra min side. Jeg valgte dog lige at tænke over det i nogle dage og så give det en chance mere.

Det gør jeg dog ikke igen. Jeg har (forhåbentlig) lært at lytte til min mavefornemmelse og ikke prøve at fremtvinge nogle følelser eller en kemi. For mit vedkommende er den der bare ret hurtigt, selvom jeg godt ved der er andre der har det anderledes. Måske har han det på samme måde? Og evt. har tænkt at han ikke ville give dig falske forhåbninger ved at "trække den for langt" :)
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Forhold og sex"