Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ficus » 7. sep 2016, 09:51

Tænker mere om vi har mere en én 52-åri kendis i DK, som er medieliderlig og typen der ville komme med dødstrusler.

Følger heller ikke særlig godt med, men kan da komme i tanke om en, der godt kunne være 52 og som tidligere har været glad for SMS'er. Dog ikke af den så truende slags. Alt efter hvad man er til selvfølgelig :lol2:

Og det var så ham :D
0
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 7. sep 2016, 09:55

FruDulle skrev:
Årh den tosse :rulle:

Det lyder da vildt at han skulle have været bodyguard for prins Henrik og været i militærpolitiet


Jeg har mest tænkt på ham som en med en afhængighed af guld maling

Det andet havde jeg heller ikke hørt før
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 7. sep 2016, 09:55

Min første tanke var Bubber, men har blev kun 51 i december.
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 7. sep 2016, 10:54

Hvem et ham der? Hvad har han været med i?
1
...
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 7. sep 2016, 11:19

LadyFox skrev:Hvem et ham der? Hvad har han været med i?


Han og hans (daværende?) kone var med i et eller andet sangtalentprogram i TV for snart mange år siden, hvor de gjorde sig i nogle ret teatralske opsætninger. Siden har han vist været med i alskens realityprogrammer og er også kendt for at have sendt dickpics til en/flere kvinder, som ikke var hans kone, og som vist ikke nødvendigvis havde ønsket sig den slags billeder. (Sådan efter fri hukommelse.)
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 7. sep 2016, 11:21

sigge skrev:
LadyFox skrev:Hvem et ham der? Hvad har han været med i?


Han og hans (daværende?) kone var med i et eller andet sangtalentprogram i TV for snart mange år siden, hvor de gjorde sig i nogle ret teatralske opsætninger. Siden har han vist været med i alskens realityprogrammer og er også kendt for at have sendt dickpics til en/flere kvinder, som ikke var hans kone, og som vist ikke nødvendigvis havde ønsket sig den slags billeder. (Sådan efter fri hukommelse.)

Reallitydeltager og dickpics får en lille klokke til at ringe et sted inde i baghovedet. :P
0
...
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 7. sep 2016, 11:22

LadyFox skrev:
sigge skrev:
LadyFox skrev:Hvem et ham der? Hvad har han været med i?


Han og hans (daværende?) kone var med i et eller andet sangtalentprogram i TV for snart mange år siden, hvor de gjorde sig i nogle ret teatralske opsætninger. Siden har han vist været med i alskens realityprogrammer og er også kendt for at have sendt dickpics til en/flere kvinder, som ikke var hans kone, og som vist ikke nødvendigvis havde ønsket sig den slags billeder. (Sådan efter fri hukommelse.)

Reallitydeltager og dickpics får en lille klokke til at ringe et sted inde i baghovedet. :P


Der var vist også noget med en hund, der ved et uheld (?) var kommet med på et af omtalte dickpics. :tie:
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 7. sep 2016, 11:28

sigge skrev:
LadyFox skrev:
sigge skrev:
LadyFox skrev:Hvem et ham der? Hvad har han været med i?


Han og hans (daværende?) kone var med i et eller andet sangtalentprogram i TV for snart mange år siden, hvor de gjorde sig i nogle ret teatralske opsætninger. Siden har han vist været med i alskens realityprogrammer og er også kendt for at have sendt dickpics til en/flere kvinder, som ikke var hans kone, og som vist ikke nødvendigvis havde ønsket sig den slags billeder. (Sådan efter fri hukommelse.)

Reallitydeltager og dickpics får en lille klokke til at ringe et sted inde i baghovedet. :P


Der var vist også noget med en hund, der ved et uheld (?) var kommet med på et af omtalte dickpics. :tie:

Tissemand og hund, så bliver det da snart ikke bedre. :worship:
2
...
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 7. sep 2016, 11:32

Nu er der faldet dom i byretten, og nu vil EB pludselig gerne nævne hans navn.

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/m ... er/6279408
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Wizzze » 7. sep 2016, 11:42

FruDulle skrev:Men de er flotte


Hvilket "de" mener du?
Damens øjenbryn
Damens øhhmm.. brystparti
eller parret, som i manden og damen?
:-D
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf paint » 7. sep 2016, 12:42

Det må være ham, som SE&Hør, (lidet flatterende) kalder "Den liderlige smørtenor"

http://www.seoghoer.dk/nyheder/michael- ... enis-sagen
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 7. sep 2016, 12:44

Min læge :cuss:
Jeg var hos hende i december fordi jeg havde haft ondt i ryggen i 1 måned. Hun kunne ikke svare på hvorfor, men sendte mig så til røgten og ultralyd. Det gav heller ikke et svar, så jeg fandt aldrig ud af hvad der var galt.
Nu har jeg så kontaktet mit forsikringsselskab for at blive henvist til fysioterapeut, og skulle "bare lige" få min læge til at henvise.
Jeg skrev og spurgte min læge om jeg kunne få en henvisning, da jeg jo allerede har været deroppe og fortalt at jeg har ondt i ryggen. Der er jo intet der har ændret sig.
Men nej, det kan man ikke. Jeg skal bestille en tid, tage fri fra arbejde og bruge tid på at fortælle hende præcis det samme igen. Christ hvor er det dog stupidt og en total spild af både min og andre patienters tid :sur:
0
Brugeravatar
Vinaia
Indlæg: 286
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:19
Kort karma: 51
Likede indlæg: 881

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Vinaia » 7. sep 2016, 17:04

Når min næse piver, når jeg skal til at sove. Jeg kan ikke sove, når den gør det! Åndssvage næse! Det ender altid med at jeg bliver så hidsig, at jeg da SLET ikke kan falde i søvn.
0
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 7. sep 2016, 17:41

Vinaia skrev:Når min næse piver, når jeg skal til at sove. Jeg kan ikke sove, når den gør det! Åndssvage næse! Det ender altid med at jeg bliver så hidsig, at jeg da SLET ikke kan falde i søvn.

Åh det gør min også :sur: Og nogle gange kan jeg få den til at holde op og andre gange er det bare håbløst
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 7. sep 2016, 17:52

LadyFox skrev:
sigge skrev:
LadyFox skrev:
sigge skrev:
LadyFox skrev:Hvem et ham der? Hvad har han været med i?


Han og hans (daværende?) kone var med i et eller andet sangtalentprogram i TV for snart mange år siden, hvor de gjorde sig i nogle ret teatralske opsætninger. Siden har han vist været med i alskens realityprogrammer og er også kendt for at have sendt dickpics til en/flere kvinder, som ikke var hans kone, og som vist ikke nødvendigvis havde ønsket sig den slags billeder. (Sådan efter fri hukommelse.)

Reallitydeltager og dickpics får en lille klokke til at ringe et sted inde i baghovedet. :P


Der var vist også noget med en hund, der ved et uheld (?) var kommet med på et af omtalte dickpics. :tie:

Tissemand og hund, så bliver det da snart ikke bedre. :worship:


Synes nu stadig, verden mangler, at der dukker billeder af en hundetissemand op - sendt fra en kendis til en anden. Ønsket som uønsket. Begge dele er da skønne historier ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Generelt"