Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
JackieO
Indlæg: 158
Tilmeldt: 8. nov 2015, 22:08
Kort karma: 25
Likede indlæg: 574

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf JackieO » 18. aug 2016, 07:37

Sådan en eks har jeg haft. Han fik en ekstra elregning på næsten 15000 og konstaterede bare, at den havde han ikke tænkt sig at betale. Han ville heller ikke kontakte elselskabet for at finde ud af, om de havde lavet en fejl, men ville bare vente på inkasso.

Efter at jeg havde brugt en halv dag på at få fat i elselskabet og havde fundet ud af, at det var en fejl, og regningen blev sat ned til mindre end en trediedel, sagde han ikke engang tak for hjælpen. :sur:
5
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18169

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mi55y » 30. aug 2016, 04:54

I går aftes... Han fik sagt noget, som gjorde mig ked af det, og da jeg påtalte det, ville han hverken anerkende det eller snakke om det men bare sove fordi han "altså har meget lidt overskud til at diskutere i hverdagene!". Han sluttede af med at vende ryggen til og ignorere mig, når jeg talte til ham.

Det faldt så ikke i god jord hos mig og han fik at vide, at det var meget tæt på at være en dealbreaker for mig, hvilket fik ham til at vågne lidt op til dåd. Og vi fik en god snak om, hvordan vi bedst dealer med vores forskelligheder på det punkt.

For helvede, hvis nu manden bare havde lagt ud med at bruge 5 min på at lytte i stedet for at fokusere på hans modvilje mod at taaaaale om tingene, så havde det været overstået!
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Bøtte » 2. sep 2016, 10:28

I en diskussion igår antydede han (meget kraftigt) at jeg tilbringer størstedelen af min dag på sofaen for min fornøjelses skyld.
Det faktum at det er jordemoderens ordre - og at jeg faktisk prøver og håber på - at holde vores datter inde til termin (i modsætning til sidst) tæller åbenbart ikke :sur:
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf MyGirl » 4. sep 2016, 09:18

Han har fået en meget charmerende vane med kun at rede sin del af sengen. (Kan jeg gøre for, at han sover til klokken 10, mens jeg passer hans børn og laver morgenmad om morgenen?!)

overvejer meget stærkt at begynde at lave mad til alle andre end ham..
9
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf MyGirl » 4. sep 2016, 11:27

Smiling_Goat skrev:
MyGirl skrev:Han har fået en meget charmerende vane med kun at rede sin del af sengen. (Kan jeg gøre for, at han sover til klokken 10, mens jeg passer hans børn og laver morgenmad om morgenen?!)

overvejer meget stærkt at begynde at lave mad til alle andre end ham..


Altså han står op senere end dig og redder kun sin side af sengen? Det er det, der sker?

Jeg skal bare lige være med :)


Ja, det er lige præcis det, der nu er sket to morgener i træk.

Konfronterede ham med det, og han mener, det var 'fordi hans dyne trængte til at blive rystet'.. Joo, men det kunne også være meget rart, at min blev det :D
0
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1595

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Lull » 6. sep 2016, 09:05

MyGirl skrev:
Smiling_Goat skrev:
MyGirl skrev:Han har fået en meget charmerende vane med kun at rede sin del af sengen. (Kan jeg gøre for, at han sover til klokken 10, mens jeg passer hans børn og laver morgenmad om morgenen?!)

overvejer meget stærkt at begynde at lave mad til alle andre end ham..


Altså han står op senere end dig og redder kun sin side af sengen? Det er det, der sker?

Jeg skal bare lige være med :)


Ja, det er lige præcis det, der nu er sket to morgener i træk.

Konfronterede ham med det, og han mener, det var 'fordi hans dyne trængte til at blive rystet'.. Joo, men det kunne også være meget rart, at min blev det :D


Ellers ryster du bare din for fuld hammer, gerne hen over ham, når du står op :devil:
0
03.05.2017 :lun:
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf MyGirl » 6. sep 2016, 09:06

Lull skrev:
MyGirl skrev:
Smiling_Goat skrev:
MyGirl skrev:Han har fået en meget charmerende vane med kun at rede sin del af sengen. (Kan jeg gøre for, at han sover til klokken 10, mens jeg passer hans børn og laver morgenmad om morgenen?!)

overvejer meget stærkt at begynde at lave mad til alle andre end ham..


Altså han står op senere end dig og redder kun sin side af sengen? Det er det, der sker?

Jeg skal bare lige være med :)


Ja, det er lige præcis det, der nu er sket to morgener i træk.

Konfronterede ham med det, og han mener, det var 'fordi hans dyne trængte til at blive rystet'.. Joo, men det kunne også være meget rart, at min blev det :D


Ellers ryster du bare din for fuld hammer, gerne hen over ham, når du står op :devil:


Ohhh yes! Og ruller gardinet op og åbner vinduet på vid gab :-D
1
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18169

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mi55y » 6. sep 2016, 09:36

Da han foreslog, at vi rykkede vores housewarmingfest lidt, så vi kunne kombinere den med hans fødselsdag, Jeg har fødselsdag en måned senere, og foreslog så, at vi slog det hele sammen, da jeg alligevel altid holder min fødselsdag deromkring for ikke at komme for tæt på jul og ramle ind i julefrokoster. Det synes han ikke var en god ide... Da jeg så pointerede det mærkelige i, at jeg skal dele "min" housewarming med hans fødselsdag, men han ikke vil dele hans fødselsdag med min, så meldte han ud, at han så nok bare ville tage ned til sine forældre og spise på sin fødselsdag... Øhm okay, god tur...

Umiddelbart efter sagde han dog, at vi da også bare kunne tage ud at spise os to eller invitere nogle venner til middag. Tror egentlig bare det var en vane, fordi han altid plejer at blive inviteret ud af sine forældre på sin fødselsdag, så det er hans go-to-aktivitet på fødselsdage. Det faldt bare lidt uheldigt ud med det der "jeg" og ikke "vi".
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2824
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3451

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Torn » 7. sep 2016, 05:14

Tidligt i morges ringer mit vækkeur. I min halvsøvn tænker jeg, at det ikke er mit ur. Jeg vågner brat ved, at jeg får boret en finger ind i siden. "Dit ur", lyder det fra en sur kæreste. Hvad med at vække mig kærligt? Jeg plejer ikke at snooze/glemme uret, men tålmodigheden rækker åbenbart ikke til en enkelt svipser.
0
Oveditlevsen
Indlæg: 668
Tilmeldt: 18. jun 2016, 20:26
Kort karma: 20
Likede indlæg: 580

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Oveditlevsen » 7. sep 2016, 19:52

Torn skrev:Tidligt i morges ringer mit vækkeur. I min halvsøvn tænker jeg, at det ikke er mit ur. Jeg vågner brat ved, at jeg får boret en finger ind i siden. "Dit ur", lyder det fra en sur kæreste. Hvad med at vække mig kærligt? Jeg plejer ikke at snooze/glemme uret, men tålmodigheden rækker åbenbart ikke til en enkelt svipser.

Et b-menneske kan ikke gøre for det. :D
0
Frk._Strawberry
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:45
Kort karma: 79
Likede indlæg: 692

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Frk._Strawberry » 7. sep 2016, 21:12

Han er gået sur i seng. Uden at sige godnat. Da jeg så lige så stille "vækker" ham (kan høre, at han ikke sover) for at sige godnat og minde ham om at han altid - uanset humør - plejer at sige, at vi ikke skal gå sure i seng og huske at kysse godnat får jeg bare et surt "det har jeg ikke lyst til!" tilbage.. Undskyld, hr. Suresen!
2
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Annione » 7. sep 2016, 21:29

Han gik i seng for en halv time siden, pissetræt. Da jeg kommer ind for at sige godnat ligger han under dynen, og er klar til at sove.... UDEN sengetøj på, fordi jeg har glemt at lægge rent på, da jeg vaskede det andet. Helt ærligt, så sig dog til, og gå i gang med at lægge lagen på! Spade.
1
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf JoyNips » 8. sep 2016, 12:02

Annione skrev:Han gik i seng for en halv time siden, pissetræt. Da jeg kommer ind for at sige godnat ligger han under dynen, og er klar til at sove.... UDEN sengetøj på, fordi jeg har glemt at lægge rent på, da jeg vaskede det andet. Helt ærligt, så sig dog til, og gå i gang med at lægge lagen på! Spade.


Har han ingen arme? :gruble:
4
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Annione » 8. sep 2016, 12:07

JoyNips skrev:
Annione skrev:Han gik i seng for en halv time siden, pissetræt. Da jeg kommer ind for at sige godnat ligger han under dynen, og er klar til at sove.... UDEN sengetøj på, fordi jeg har glemt at lægge rent på, da jeg vaskede det andet. Helt ærligt, så sig dog til, og gå i gang med at lægge lagen på! Spade.


Har han ingen arme? :gruble:


Det skulle man faktisk ikke tro :gruble:
0
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Lurende Peber » 8. sep 2016, 12:30

Annione skrev:Han gik i seng for en halv time siden, pissetræt. Da jeg kommer ind for at sige godnat ligger han under dynen, og er klar til at sove.... UDEN sengetøj på, fordi jeg har glemt at lægge rent på, da jeg vaskede det andet. Helt ærligt, så sig dog til, og gå i gang med at lægge lagen på! Spade.
Måske har han både arme og ben men ingen brugbare øjne. Den der har jeg også lavet. Bare lagt mig uden at opdage, at alt var taget af. Er man træt nok, så kan det glippe :P
1
Registreret Gammel Gris :gris:

Tilbage til "Forhold og sex"