Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Guilded_Lily » 8. sep 2016, 06:31

Jeg hørte David Mandel og Anders Stegger tale om Brian Sandbergs seneste videoopdatering på fb i bilen på vej til arbejde. Jeg var lige ved at fortsætte ud i rundkørslen foran en bil :lol:

https://www.facebook.com/brian.sandberg.54?fref=ts
1
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Statusopdateringer

Indlægaf POCKETKITTEN » 8. sep 2016, 06:46

Hvad er det, der kører nu, med at folk skifter profilbilleder til barndomsbilleder og skriver "udfordring accepteret"?
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Aspargsen » 8. sep 2016, 07:57

LadyFox skrev:
Aspargsen skrev:
LadyFox skrev:
icelady skrev:
Jeg forstår godt den gymnasierektor, der sammensætter sine gymnasieklasser, så etnisk danske elever ikke kommer i mindretal. Det har ikke et hak med apartheid at gøre. Det er et spørgsmål om, at danske elever selvfølgelig skal gå i en klasse hvor man kan have et helt almindeligt dansk ungdomsliv med alt hvad det indebærer.
Det er grundlæggende en falliterklæring for integrationen i Danmark, at der er folkeskoler og gymnasier, hvor koncentrationen af tosprogede elever er så høj. Det skal vi gøre noget ved, men indtil da forstår jeg godt rektorer og skoleledere, der gør hvad de kan, for at deres elever får en helt almindelig dansk hverdag.









Ovenstående er Inger Støjbergs seneste opdatering..Jeg vaklede mellem at poste den her eller i Upassende-tråden.


For unge fra andre lande kan ikke have helt almindelige ungdomsliv, eller hvordan skal det forståes? :stoned:

Det skal forstås sådan at unge i andre lande har ikke et helt almindeligt dansk ungdomsliv

Men det handler jo ikke om unge I ANDRE lande, det handler om unge i Danmark, med rødder fra andre lande.


Hvis de rødder er for stærke, kan de betyde af vedkommende opfører sig som om vedkommende boede i det pågældende land, og så er vi tilbage ved at unge i andre lande har ikke et helt almindeligt dansk ungdomsliv
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 8. sep 2016, 08:15

POCKETKITTEN skrev:Hvad er det, der kører nu, med at folk skifter profilbilleder til barndomsbilleder og skriver "udfordring accepteret"?


Mon ikke det er det samme som den der "Post 7 hverdagsbilleder". :gruble:
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3070
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8018

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Charly » 8. sep 2016, 08:28

ShuruQ skrev::ad!:.

mmm.jpg


Man kunne da også bare aflive dem med det samme? Hvorfor være så pladderhumanistisk og blødsøden og bruge penge på at have dem i fængsel.....


*ironi anvendt*
4
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Statusopdateringer

Indlægaf LadyFox » 8. sep 2016, 10:43

Aspargsen skrev:
LadyFox skrev:
Aspargsen skrev:
LadyFox skrev:
icelady skrev:
Jeg forstår godt den gymnasierektor, der sammensætter sine gymnasieklasser, så etnisk danske elever ikke kommer i mindretal. Det har ikke et hak med apartheid at gøre. Det er et spørgsmål om, at danske elever selvfølgelig skal gå i en klasse hvor man kan have et helt almindeligt dansk ungdomsliv med alt hvad det indebærer.
Det er grundlæggende en falliterklæring for integrationen i Danmark, at der er folkeskoler og gymnasier, hvor koncentrationen af tosprogede elever er så høj. Det skal vi gøre noget ved, men indtil da forstår jeg godt rektorer og skoleledere, der gør hvad de kan, for at deres elever får en helt almindelig dansk hverdag.









Ovenstående er Inger Støjbergs seneste opdatering..Jeg vaklede mellem at poste den her eller i Upassende-tråden.


For unge fra andre lande kan ikke have helt almindelige ungdomsliv, eller hvordan skal det forståes? :stoned:

Det skal forstås sådan at unge i andre lande har ikke et helt almindeligt dansk ungdomsliv

Men det handler jo ikke om unge I ANDRE lande, det handler om unge i Danmark, med rødder fra andre lande.


Hvis de rødder er for stærke, kan de betyde af vedkommende opfører sig som om vedkommende boede i det pågældende land, og så er vi tilbage ved at unge i andre lande har ikke et helt almindeligt dansk ungdomsliv

Men så et vi tilbage ved at det jo kan være svært at vide, ligesom det kan være svært at vurdere om Peter har et normalt dansk ungdomsliv..

Altså måske vi også lige burde få defineret hvad kriterierne er for overhovedet at kalde et ungdomsliv "normalt dansk" det lyder jo som om der er nogle meget specifikke krav til hvad det indebærer. Mit indtryk er at selv meget etnisk danske unge bruger tiden meget forskelligt fra hinanden.
2
...
Brugeravatar
Daflo
Indlæg: 561
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:12
Kort karma: 56
Likede indlæg: 1004

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Daflo » 8. sep 2016, 11:46

POCKETKITTEN skrev:Hvad er det, der kører nu, med at folk skifter profilbilleder til barndomsbilleder og skriver "udfordring accepteret"?


Hvis du liker billedet får du denne her:

Du likede billedet. Her er spillet. Du skal nu lægge et billede op af dig selv fra dine unge dage Og skrive "udfordring accepteret " . Og hvis nogen liker billedet send ham eller hende denne tekst Glæder mig til at se et billede af dig i ung/yngre udgave
1
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Allmost_Famous » 8. sep 2016, 16:02

En af mine bekendte har stolt demonstreret sine huslige kompetencer, ved at fremvise denne ret. Jeg kan dog have mine tvivl om hvorvidt maden her allerede HAR været spist, men jeg er jo ikke ekspert.
11
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Statusopdateringer

Indlægaf LadyFox » 8. sep 2016, 16:27

Allmost_Famous skrev:En af mine bekendte har stolt demonstreret sine huslige kompetencer, ved at fremvise denne ret. Jeg kan dog have mine tvivl om hvorvidt maden her allerede HAR været spist, men jeg er jo ikke ekspert.

Hvad er det? Please sig det er noget bagværks-tærte-noget... :kryds:
0
...
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. sep 2016, 16:45

Jørgen blev pludselig i tvivl...

jorgen.png


(Ingen svarede ham)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
17
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 135
Likede indlæg: 4408

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Lisva » 8. sep 2016, 19:13

"Lykken er at komme hjem fra en skøn tur i skoven og aftensmaden står på bordet ❤. Elsker dig skat."

Selvfølgelig fra en kvinde til en mand. Det omvendte ville aldrig blive postet på Facebook.

Og ps. Hvorfor skriver hun en besked til manden på sin egen væg? Skriv dog en privat besked eller.. SIG DET TIL HAM!!
14
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Statusopdateringer

Indlægaf LadyFox » 8. sep 2016, 19:17

Lisva skrev:"Lykken er at komme hjem fra en skøn tur i skoven og aftensmaden står på bordet ❤. Elsker dig skat."

Selvfølgelig fra en kvinde til en mand. Det omvendte ville aldrig blive postet på Facebook.

Og ps. Hvorfor skriver hun en besked til manden på sin egen væg? Skriv dog en privat besked eller.. SIG DET TIL HAM!!

Jamen hvordan skulle vi andre ellers vide at der er snak om en kvinde der er værd at beundre for hendes misundelsesværdige evne til at vælge gode hjælpsomme mænd? :stoned:
6
...
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 9. sep 2016, 07:08

Billede

I dette eksklusive interview med Karina Pedersen kommer vi helt tæt på sandheden om den kontroversielle debattør og forfatter.

Karina Pedersen, vi skal nå en masse, så lad os gå direkte til sagen: Hvorfor har du i din bog og i tidligere interviews sagt ting, der ikke passer?

“Jeg fortæller bare, hvordan jeg oplever tingene. Hvem siger, det ikke passer?”

Du omtaler også folk, du er vokset op sammen med, som kriminelle, selvom det ser ud til ikke at være sandt i flere tilfælde. Til gengæld kan man i Ekstra Bladet se sort på hvidt, at du selv i retten er blevet pålagt at betale en gæld til en mand, som du lånte penge af.

“Ej, det er da fjollet at bringe op. Han er jo bare en klam stodder!”

Selv en klam stodder har vel ret til de penge, du skylder ham?

“Det er din mening. Husk, at den er subjektiv. I øvrigt kan du jo ikke vide, om det passer.”

Beviser bare min pointe
Men du har jo selv bekræftet det. Ligesom du har bekræftet, at Lisbeth Zornig har lånt dig penge, hun aldrig fik igen.

“Lisbeth Zornig er også klam. Og jeg ville bruge pengene fornuftigt modsat de andre underklassemennesker, der bare køber sprut og stoffer. Men hvorfor er det lige så interessant, om jeg har gæld, jeg ikke gider betale?”

Fordi det er udtryk for den dårlige moral, du anklager underklassen for at besidde.

“Ja, haha – kan du ikke se det? Jeg beviser bare min egen pointe. Jeg kommer jo selv fra underklassen.”

Men at du er sådan, er vel ikke ensbetydende med, at sådan er alle?

“Er det dig eller mig, der kender underklassen?”

Kritik er for nederen
Men du startede med at sige, at du bare fortalte om dine egne oplevelser. Kan det tænkes, at der findes sider af “underklassen”, som du ikke kender til?

“Nej. Jeg har ret!”

Det tyder bare på, at du har sagt og skrevet meget, der ikke holder til et faktatjek.

“Herregud, hvorfor tager I det så alvorligt? Det er jo bare en lille bog, som jeg dårligt nok selv har læst.”

Så du siger, at du har ret, men du vil ikke tages alvorligt?

“Selvfølgelig vil jeg tages alvorligt, så jeg kan komme i medierne med mit budskab. Men al den der kritik er sgu for nederen.”

Det er da vigtigt at svare på kritik, når man kommer med et kontroversielt budskab.

“Undskyld, hvad sagde du? Tralalalala, se – der er et egern!”








:D
7
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Skorstenen » 9. sep 2016, 07:58

I en salgsgruppe var der en kvinde der helt seriøst hidsede sig op, fordi folk sætter ting til salg om natten. Hun mente at det forstyrrer hendes nattesøvn. Der var ret mange WTF bemærkninger, og en del forsøgte også at forklare hende om notifikationer. Men intet hjalp, hun var tosset over at blive vækket fordi folk ikke kunne respektere hendes døgnrytme :lol:
Hun har meldt sig ud nu.
15
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 9. sep 2016, 14:51

The ultimate gay couple <3



Billede
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Generelt"