Nøgen i eget hjem, Ok eller ej?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20376
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 763
Likede indlæg: 43766

Re: Nøgen i eget hjem, Ok eller ej?

Indlægaf paint » 9. sep 2016, 07:33

Jeg siger ikke at det er tilfældet hér, men til tider, skal man nok tage diverse bloggeres udmeldinger, med en gran salt. Ofte, har bloggere en vis interesse i at tiltrække sig opmærksomhed. Enten for at generere trafik på deres side, eller for at gøre opmærksom på sig selv, hvilket jo så også er lykkedes i dette tilfælde.

Tit og ofte, følges den slags opmærksomhed op af TV-interviews, avisartikler etc. og pludselig er bloggeren 'kendt' og indgår i den voksende gruppe af 'kendte'. Og hvem ved? - måske venter 'Vild med dans' eller en Robinson.ekspedition (eller lignende) forude, hvis man kan skabe sig lidt omtale.

Forargelse, er noget der ofte giver meget omtale - også iscenesat forargelse.
5
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Nøgen i eget hjem, Ok eller ej?

Indlægaf vibbsen » 9. sep 2016, 08:51

paint skrev:Jeg siger ikke at det er tilfældet hér, men til tider, skal man nok tage diverse bloggeres udmeldinger, med en gran salt. Ofte, har bloggere en vis interesse i at tiltrække sig opmærksomhed. Enten for at generere trafik på deres side, eller for at gøre opmærksom på sig selv, hvilket jo så også er lykkedes i dette tilfælde.

Tit og ofte, følges den slags opmærksomhed op af TV-interviews, avisartikler etc. og pludselig er bloggeren 'kendt' og indgår i den voksende gruppe af 'kendte'. Og hvem ved? - måske venter 'Vild med dans' eller en Robinson.ekspedition (eller lignende) forude, hvis man kan skabe sig lidt omtale.

Forargelse, er noget der ofte giver meget omtale - også iscenesat forargelse.


Jeg sad og kiggede på hende blog igår. Og jeg tænkte faktisk lidt det samme. Hendes blog har ikke sådan et egentlig "tema". Men er faktisk mere sådan lidt løst og fast...Og hun nævner selv det der med at blive en kendt blogger.

Og her tænker jeg at det vil passe fint ind i scenariet at fremstå som hende den unge smukke kvinde der ikke har gjort andet end at undlade at tage tøj på i sit eget hjem.....Og som nu bliver udsat for en vis for "krænkelse" og puritisme...Det er da lige noget for Godaften Danmark. Og Godmorgen Danmark. Og Aftenshowet :fløjt: :fløjt: :fløjt:
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Nøgen i eget hjem, Ok eller ej?

Indlægaf vibbsen » 9. sep 2016, 08:54

Code71 skrev:
vibbsen skrev:
avdotja skrev:Det brev er simpelthen SÅ flabet. Havde jeg været hende havde jeg afleveret et par ruller vinduesfilm (den slags man f.eks. lægger på sine badeværelsesvinduer så man ikke kan se igennem) men følgende note påklistret Det her er langt mere effektiv og krænker ikke andre menneskers ret til at færdes frit i eget hjem. Sig til hvis I får brug for hjælp med ophængningen :) Selv tak! Frederikke

Derudover er jeg noget så fristet til at købe en af de lejligheder der grænser op til Frederikkes og selv begynde at gå nøgen rundt :D


Det er egentlig rart at vide at der er nogen der er nøjagtig lige så barnagtig som en selv....Det var min første indskydelse....Og jeg kan faktisk godt afsløre at jeg IKKE er ligeså lækker som Frederikke...Det er cirka 20 år og 30 kilo siden jeg var så lækker :-D


Mon ikke også den virkelige forargelse ligger i at det ikke er sønnen der tilbringer mest tid med at glo på pigen? Men manden.


Jo, det tænker jeg egentlig også. Hvis naboen er ung og smuk og smækker, så kan jeg da ærlig talt godt forstå hvis Mutti bliver lidt træt af tanken om at husets mandlige beboere har muligheden for at kigge på herlighederne....For jeg er ret sikker på at hvis naboen havde været middel aldrende, almindelig og lidt løs i farsen, så ville det ikke havde udløst sådan en seddel :-D
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Nøgen i eget hjem, Ok eller ej?

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 9. sep 2016, 09:25

Torn skrev:Kropsforskrækkelsen i Danmark vil ingen ende tage. Det er alt for puritansk til mig. Hvor i verden kan man flytte hen, hvis man søger et større frisind?


Frisind er ligesom religion - noget man selv har, og ikke noget man presser ned over andre.
2
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2816
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3437

Re: Nøgen i eget hjem, Ok eller ej?

Indlægaf Torn » 9. sep 2016, 09:37

Advocatus-Diaboli skrev:
Torn skrev:Kropsforskrækkelsen i Danmark vil ingen ende tage. Det er alt for puritansk til mig. Hvor i verden kan man flytte hen, hvis man søger et større frisind?


Frisind er ligesom religion - noget man selv har, og ikke noget man presser ned over andre.


Aha. Hvordan fortæller det mig, hvor i verden man kan finde et større frisind?
0
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Nøgen i eget hjem, Ok eller ej?

Indlægaf Code71 » 9. sep 2016, 09:37

vibbsen skrev:Jo, det tænker jeg egentlig også. Hvis naboen er ung og smuk og smækker, så kan jeg da ærlig talt godt forstå hvis Mutti bliver lidt træt af tanken om at husets mandlige beboere har muligheden for at kigge på herlighederne....For jeg er ret sikker på at hvis naboen havde været middel aldrende, almindelig og lidt løs i farsen, så ville det ikke havde udløst sådan en seddel :-D


Præcis. Det er jo det samme i bybilledet. Hvis man kigger lysten på kvinde og kommer med forslag om diverse=klamme svin. Hvis mand er Brad Pitt type=Thihi fnis
Senest rettet af Code71 9. sep 2016, 11:56, rettet i alt 1 gang.
2
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Nøgen i eget hjem, Ok eller ej?

Indlægaf Annione » 9. sep 2016, 10:38

Jeg synes man skal gå så meget nøgen rundt, i eget hjem, som man lyster.
Så længe man ikke står og presser nøgne bryster, baller og testikler op af ruden - så er det all good.

Når det er sagt, så har jeg nogle florlette gardiner for, som sikrer, at jeg kan se ud, uden at andre kan se ind, hvis jeg ikke har lyset tændt i hytten.
1
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Nøgen i eget hjem, Ok eller ej?

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 9. sep 2016, 11:29

Torn skrev:
Advocatus-Diaboli skrev:
Torn skrev:Kropsforskrækkelsen i Danmark vil ingen ende tage. Det er alt for puritansk til mig. Hvor i verden kan man flytte hen, hvis man søger et større frisind?


Frisind er ligesom religion - noget man selv har, og ikke noget man presser ned over andre.


Aha. Hvordan fortæller det mig, hvor i verden man kan finde et større frisind?


Næ, det fortæller dig det absurde i at forlange frisind hos andre, fordi man selv synes man er det.
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Nøgen i eget hjem, Ok eller ej?

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 9. sep 2016, 11:30

Annione skrev:Jeg synes man skal gå så meget nøgen rundt, i eget hjem, som man lyster.
Så længe man ikke bla bla bla...


Så synes du jo heller ikke at man skal gå så meget nøgen rundt, som man lyster!
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
godtnavn
Indlæg: 11091
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12836

Re: Nøgen i eget hjem, Ok eller ej?

Indlægaf godtnavn » 9. sep 2016, 12:19

Advocatus-Diaboli skrev:
Annione skrev:Jeg synes man skal gå så meget nøgen rundt, i eget hjem, som man lyster.
Så længe man ikke bla bla bla...


Så synes du jo heller ikke at man skal gå så meget nøgen rundt, som man lyster!


Hun synes man skal gå så meget nøgen rundt man lyster, men hun synes ikke man skal presse kønsdele mod vinduet, jeg kan ikke se selvmodsigelsen? Hvis man presser kønsdele mod vinduerne går man jo ikke rundt.

Og selvfølgelig kan man presse frisind over hovedet på folk, hvis ikke så ville vi få et forbudsland, hvad hvis jeg synes det er for frisindet at gå i korte nederdele, skal andre så stoppe med det på offentlige steder af hensyn til mig? Hvis en synes det er grænseoverskridende at folk kysser skal det så være forbudt at kysse offentligt? Eller er det lige nøjagtig din mængde frisind der er den korrekte?
2
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Nøgen i eget hjem, Ok eller ej?

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 9. sep 2016, 12:54

godtnavn skrev:
Advocatus-Diaboli skrev:
Annione skrev:Jeg synes man skal gå så meget nøgen rundt, i eget hjem, som man lyster.
Så længe man ikke bla bla bla...


Så synes du jo heller ikke at man skal gå så meget nøgen rundt, som man lyster!


Hun synes man skal gå så meget nøgen rundt man lyster, men hun synes ikke man skal presse kønsdele mod vinduet, jeg kan ikke se selvmodsigelsen? Hvis man presser kønsdele mod vinduerne går man jo ikke rundt.


Mon ikke snarere du ikke VIL se selvmodsigelsen, for den er forbandet tydelig. At "gå rundt" betyder jo ikke at det kun gælder når man fysisk bevæger sig i skridtgang inde i sin lejlighed. Det dækker over at være nøgen, uanset om man går, sidder, ligger, boller, onanerer eller hvad man nu gør. Denne sag handler jo heller ikke om at naboen kun synes det er upassende, når Joy bevæger sig i skridtgang, vel.

Og selvfølgelig kan man presse frisind over hovedet på folk, hvis ikke så ville vi få et forbudsland, hvad hvis jeg synes det er for frisindet at gå i korte nederdele, skal andre så stoppe med det på offentlige steder af hensyn til mig? Hvis en synes det er grænseoverskridende at folk kysser skal det så være forbudt at kysse offentligt? Eller er det lige nøjagtig din mængde frisind der er den korrekte?


Nej, ikke MIN mængde frisind. Den af samfundet accepterede, og derfor fastlagt ved lov, mængde frisind.
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
godtnavn
Indlæg: 11091
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1088
Likede indlæg: 12836

Re: Nøgen i eget hjem, Ok eller ej?

Indlægaf godtnavn » 9. sep 2016, 13:58

Advocatus-Diaboli skrev:
godtnavn skrev:
Advocatus-Diaboli skrev:
Annione skrev:Jeg synes man skal gå så meget nøgen rundt, i eget hjem, som man lyster.
Så længe man ikke bla bla bla...


Så synes du jo heller ikke at man skal gå så meget nøgen rundt, som man lyster!


Hun synes man skal gå så meget nøgen rundt man lyster, men hun synes ikke man skal presse kønsdele mod vinduet, jeg kan ikke se selvmodsigelsen? Hvis man presser kønsdele mod vinduerne går man jo ikke rundt.


Mon ikke snarere du ikke VIL se selvmodsigelsen, for den er forbandet tydelig. At "gå rundt" betyder jo ikke at det kun gælder når man fysisk bevæger sig i skridtgang inde i sin lejlighed. Det dækker over at være nøgen, uanset om man går, sidder, ligger, boller, onanerer eller hvad man nu gør. Denne sag handler jo heller ikke om at naboen kun synes det er upassende, når Joy bevæger sig i skridtgang, vel.

Og selvfølgelig kan man presse frisind over hovedet på folk, hvis ikke så ville vi få et forbudsland, hvad hvis jeg synes det er for frisindet at gå i korte nederdele, skal andre så stoppe med det på offentlige steder af hensyn til mig? Hvis en synes det er grænseoverskridende at folk kysser skal det så være forbudt at kysse offentligt? Eller er det lige nøjagtig din mængde frisind der er den korrekte?


Nej, ikke MIN mængde frisind. Den af samfundet accepterede, og derfor fastlagt ved lov, mængde frisind.


Jeg vil ikke kalde det at jeg går rundt når jeg har sex, så tror det er et definitionsspørgsmål mere end at jeg ikke vil se selvmodsigelsen, det lader til mange har det som mig, så jeg er ikke alene med at kunne se forskellen :)

Samfundet skabes af borgerne, så frisindet ændre sig i takt med folket ændre sig. Så du synes det er fjong at samfudnet presser frisind ned over dig? Nu du har så meget imod at andre skal bestemme hvor frisindet det er så undre det mig at du er for at flertallet skal bestemme for dig :)

Men tror bare jeg stopper her, du er vidst på tværs for at være på tværs og ikek fordi du egentlig har nogen budskaber, så det her er spild af debat :)
1
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Nøgen i eget hjem, Ok eller ej?

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 9. sep 2016, 14:19

godtnavn skrev:
Jeg vil ikke kalde det at jeg går rundt når jeg har sex, så tror det er et definitionsspørgsmål mere end at jeg ikke vil se selvmodsigelsen, det lader til mange har det som mig, så jeg er ikke alene med at kunne se forskellen :)


Hvad bygger du dog det på?

Samfundet skabes af borgerne, så frisindet ændre sig i takt med folket ændre sig. Så du synes det er fjong at samfudnet presser frisind ned over dig? Nu du har så meget imod at andre skal bestemme hvor frisindet det er så undre det mig at du er for at flertallet skal bestemme for dig :)


Ja, nu er det jo engang sådan at samfundet virker. Og eftersom lovene er som de er, så er det ret simpelt at se hvilken mængde frisind det er bestemt vi skal have.

Men tror bare jeg stopper her, du er vidst på tværs for at være på tværs og ikek fordi du egentlig har nogen budskaber, så det her er spild af debat :)


Jeg er på tværs fordi jeg er uenig i det der skrives og fordi dette er en debatside. Mit budskab var ret simpelt, og i øvrigt ikke rettet mod dig. At du så vælger at fluekneppe det, når du alligevel ikke kan tåle det, er jo din egen fejl.

Hov, jeg glemte helt de der passiv-aggressive smileys, du er så glad for. :) :) :)
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2816
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3437

Re: Nøgen i eget hjem, Ok eller ej?

Indlægaf Torn » 9. sep 2016, 19:31

Advocatus-Diaboli skrev:
Torn skrev:
Advocatus-Diaboli skrev:
Torn skrev:Kropsforskrækkelsen i Danmark vil ingen ende tage. Det er alt for puritansk til mig. Hvor i verden kan man flytte hen, hvis man søger et større frisind?


Frisind er ligesom religion - noget man selv har, og ikke noget man presser ned over andre.


Aha. Hvordan fortæller det mig, hvor i verden man kan finde et større frisind?


Næ, det fortæller dig det absurde i at forlange frisind hos andre, fordi man selv synes man er det.


Hvor ser du, at jeg forlanger større frisind hos andre eller presser mit frisind ned over andre?
0
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Nøgen i eget hjem, Ok eller ej?

Indlægaf sortkaffe » 11. sep 2016, 12:37

Jeg går ikke nøgen rundt, og jeg ville være træt af at bo så jeg kunne glo lige ind i røven på en anden, om det så var mand eller kvinde
0

Tilbage til "Forhold og sex"