Terminstråd - alle er velkomne :)

godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf godtnavn » 9. sep 2016, 19:00

achillaxedprune skrev:
godtnavn skrev:Er der i øvrigt nogle af jeres bryster der vokser i løbet af dagen? Altså om morgenen når jeg tager bh på passer den fint (dog lige på grænsen til at være for lille) når jeg om eftermiddagen kommer hjem er den mindst 2 skåle for lille, og jeg har fænomenet 4 bryster med bh på, og det ser helt absurd ud. Næste morgen er de så "små" igen.


Lyder spøjst. Du må tage skifteBH med! :-D

Her er mine bryster gået i stå... Det er lige før min mand er lidt skuffet over de ikke vokser ENDNU mere. Altså min seneste købte BH var en 90H eller G, jeg ved ikke lige hvor store han vil have dem. :lol:


Men så må jeg ud i aften og købe en bh der passer om aftenen :stoned: Ej jeg synes også virkelig det er sært, men omvendt er min mave også mere oppustet om aftenen, måske puster min krop sig bare op i løbet af dagen :lol:
1
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf achillaxedprune » 9. sep 2016, 19:12

Kolderudolf skrev:Jeg synes næsten det er endnu sejere, når du er kommunalt ansat, at du skiller dig så meget ud, at der er folk der ringer efter dig. Det er jo lidt nemt at drukne i mængden i det offentlige. Og fedt med specialkonsulent. Mit indtryk er at der skal en del til. Hvad har du af uddannelsesbaggrund?

Apropos arbejde bliver det en lang aften for mig. Jeg skal holde oplæg for en gruppe fra folketinget i morgen, der er heroppe på studietur, så det tager sgu en del tid at forberede. Jeg tænker det hellere bør være noget klogt :lol:


Jeg synes også selv, at det er lidt cool. :cool:

Jeg er jurist og arbejder med udbudsretten... Dvs. når det offentlige indgår aftaler med private virksomheder, skal der overholdes nogle regler i forbindelse med indgåelsen af denne aftale. Jeg projektstyrer processen i forbindelse med disse aftaler. Jeg har gennem udbudsprocesser sparet det offentlige for mange, mange millioner kroner. :slem:
...Åh... Jeg savner jeg helt mit arbejde. :lun:

Og lyder spændende... Rigtig god fornøjelse. Nu ikke for meget overspringshandling. ;) Og selvfølgelig kommer du til at holde et brandgodt oplæg!
Senest rettet af achillaxedprune 9. sep 2016, 19:16, rettet i alt 2 gange.
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
xxx---xxx
Indlæg: 621
Tilmeldt: 10. sep 2015, 20:15
Kort karma: 77
Likede indlæg: 339

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf xxx---xxx » 9. sep 2016, 19:36

Achill hvor er det sejt!
Jeg kan godt forstå du er helt høj over det!

Kolde det bliver da spændene med i morgen. Jeg synes dit overskud er imponerende!

Godtnavn jeg smider som oftes min bh så snart jeg kommer hjem fra arbejde fordi jeg også synes den strammer mere.
Men det værste er næsten mine brystvorter :tie:
Jeg er en meget varm person men så snart der kommer en lille kold vind forbi mig så stritter de som blev de betalt for det :tie:
Den ene bliver også større og meget mere hård end den anden. Ej seriøst det ser helt tosset ud så meget som de stritter :lol:
1
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

14+0

Indlægaf godtnavn » 10. sep 2016, 06:50

Jeg har kun været oppe og tisse 2 gange i nat :banan: Eller, var også oppe og tisse for en lille time siden hvor jeg så måtte opgive at falde i søvn igen. Men har fået 4 timers søvn, og derefter 3 timer. Jeg er lykkelig :D

Hvornår begyndte I andre egentlig at tage på? Jeg vejer mig hver anden uge og har igen tabt mig siden sidste vejning for 2 uger siden, og synes altså ikke jeg spiser hverken lidt eller overdrevent sundt :genert:
2
xxx---xxx
Indlæg: 621
Tilmeldt: 10. sep 2015, 20:15
Kort karma: 77
Likede indlæg: 339

Re: 14+0

Indlægaf xxx---xxx » 10. sep 2016, 07:22

godtnavn skrev:Jeg har kun været oppe og tisse 2 gange i nat :banan: Eller, var også oppe og tisse for en lille time siden hvor jeg så måtte opgive at falde i søvn igen. Men har fået 4 timers søvn, og derefter 3 timer. Jeg er lykkelig :D

Hvornår begyndte I andre egentlig at tage på? Jeg vejer mig hver anden uge og har igen tabt mig siden sidste vejning for 2 uger siden, og synes altså ikke jeg spiser hverken lidt eller overdrevent sundt :genert:



Fedt med søvn det betyder bare så meget for ens dag!

Jeg begyndte først at tage på omkring uge 18-20 mener jeg, måske en smugle før men ikke meget.
Mit omfordelte sig bare, men jeg har så også et lager at tage af :lol:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

28+

Indlægaf Bøtte » 10. sep 2016, 07:27

Lækkert med god nat, godtnavn.


Jeg sov til kl 9. :lun: det er dælme sjældent det sker. Jeg vågnede ellers kl 6, da min mand stod op og kunne ikke sove igen. Og igen kl 7, da S stod op, men det lykkes mig altså at sove videre.
1
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: 14+0

Indlægaf godtnavn » 10. sep 2016, 07:47

xxx---xxx skrev:
godtnavn skrev:Jeg har kun været oppe og tisse 2 gange i nat :banan: Eller, var også oppe og tisse for en lille time siden hvor jeg så måtte opgive at falde i søvn igen. Men har fået 4 timers søvn, og derefter 3 timer. Jeg er lykkelig :D

Hvornår begyndte I andre egentlig at tage på? Jeg vejer mig hver anden uge og har igen tabt mig siden sidste vejning for 2 uger siden, og synes altså ikke jeg spiser hverken lidt eller overdrevent sundt :genert:



Fedt med søvn det betyder bare så meget for ens dag!

Jeg begyndte først at tage på omkring uge 18-20 mener jeg, måske en smugle før men ikke meget.
Mit omfordelte sig bare, men jeg har så også et lager at tage af :lol:


Jeg har også noget at tage af. Min læge sagde de anbefalede en vægtøgning på 6-10 kg når man er overvægtig, pt har jeg tabt ca 4,5 kg, så nøjes jeg med at tage 6 kg på får jeg jo tabt mig ved at være gravid :stoned: Altså vil ende 1,5 kg over før-graviditetsvægt, men barnet, fostervand, blod osv. vejer jo en del mere end 1,5 kg. Det kunne da være dejligt ikke at have en masse ekstra vægt ovenpå en graviditet, jeg tror dog ikke det ender sådan, men jeg har vel lov at håbe :)
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Bøtte » 10. sep 2016, 08:08

Vi fik vores nye spisebord igår. Og det stinker. Min mand googlede lidt, og kunne læse sig til st det ikke er skide sundt. Vi opholdt os i stuen, hvor det står, hele aftenen igår, så det er jo fantastisk.
Nu kan jeg ikke finde ud af om enten bordet eller jeg skal ud af stuen et par dage, mens det damper af. Tænker det er lidt som maling, at det ikke er noget man skal opholde sig i som gravid.
Hvad ville I andre gøre? :genert:
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf achillaxedprune » 10. sep 2016, 08:34

Bøtte skrev:Vi fik vores nye spisebord igår. Og det stinker. Min mand googlede lidt, og kunne læse sig til st det ikke er skide sundt. Vi opholdt os i stuen, hvor det står, hele aftenen igår, så det er jo fantastisk.
Nu kan jeg ikke finde ud af om enten bordet eller jeg skal ud af stuen et par dage, mens det damper af. Tænker det er lidt som maling, at det ikke er noget man skal opholde sig i som gravid.
Hvad ville I andre gøre? :genert:


Jeg ville sætte det udenfor så længe det ikke regner og lufte godt ud... Eventuelt give det en tur med en våd klud, for at prøve at fjerne noget af lugten på den måde. Og så ville jeg ikke være så nervøs igen. Tvivler stærkt på, at det kommer til at gøre noget. :)
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Kolderudolf
Indlæg: 224
Tilmeldt: 4. maj 2016, 00:14
Kort karma: 53
Likede indlæg: 265

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Kolderudolf » 10. sep 2016, 10:49

Bøtte: Kan I finde ud af hvad lugten kommer af? Hvis det er sådan et behandlingsmiddel eller andet kemikalie ville jeg nok stille det udenfor.

Godtnavn: Mener også at jeg begyndte at tage på omkring uge 16-20 stykker sidst. Denne gang er det en lidt anden historie :tie: Tror jeg har taget næsten 10 kg på nu. Men det stresser mig egentlig ikke så meget. Amning var verdens bedste slankekur for mig. 6 mdr efter jeg havde født, vejede jeg 5 kg mindre end før jeg blev gravid.
0
Brugeravatar
Snowdrop
Indlæg: 469
Tilmeldt: 8. feb 2016, 08:02
Kort karma: 81
Likede indlæg: 344

39+4

Indlægaf Snowdrop » 10. sep 2016, 12:58

Kan sq ikke lige huske hvornår jeg begyndte at tage på. Men er oppe på omkring +15 kg nu, sådan ca. Kunne have været fedt at holde det under 10 kg. Men so be it. Har også en del vand i kroppen efterhånden. Så jeg glæder mig egentlig bare til at tabe 10 kg natten over, hahah.

Der er ikke rigtig optræk til noget - til stor ærgelse for min bedstefar som sååååå gerne vil have prinsessen kommer i morgen, på hans fødselsdag.

Jeg er vist i øvrigt den mest tålmodige i hele familien, men gør da hvad jeg kan for at hun skal synes det er tid til at komme ud. Ikke at det virker en hujende fis, for hun kommer når hun er klar, men vi har da travet byen flad i dag :D
0
Brugeravatar
Snowdrop
Indlæg: 469
Tilmeldt: 8. feb 2016, 08:02
Kort karma: 81
Likede indlæg: 344

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Snowdrop » 10. sep 2016, 12:59

Bøtte skrev:Vi fik vores nye spisebord igår. Og det stinker. Min mand googlede lidt, og kunne læse sig til st det ikke er skide sundt. Vi opholdt os i stuen, hvor det står, hele aftenen igår, så det er jo fantastisk.
Nu kan jeg ikke finde ud af om enten bordet eller jeg skal ud af stuen et par dage, mens det damper af. Tænker det er lidt som maling, at det ikke er noget man skal opholde sig i som gravid.
Hvad ville I andre gøre? :genert:


Har I ikke et sted det kan stå i tørvejr udenfor?
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Bøtte » 10. sep 2016, 13:41

Vi har sat det ind på babyværelset, så kan det står der med åbent vindue næsten hele døgnet. Jeg kan slet ikke løfte, så vi kan ikke rigtigt bære det ind og ud i løbet af dagen. Men tænker det nok skal dampe af derinde.

Men efter 6 uger uden spisebord er det sgu lidt træls at undvære det længere, men det går jo nok. Vi har heldigvis vores mikrobord i køkkenet.
0
Brugeravatar
Snowdrop
Indlæg: 469
Tilmeldt: 8. feb 2016, 08:02
Kort karma: 81
Likede indlæg: 344

39+4

Indlægaf Snowdrop » 10. sep 2016, 18:40

Hm, nu er jeg kommet i tvivl... Jeg havde egentlig sagt at det var ok der kom en studerende med til fødslen (hjemmefødsel) men nu ved jeg alligevel ikke helt.

Kan I hjælpe lidt? Hvilke fordele og ulemper ser I ved at der evt. er en studerende med til en hjemmefødsel? Det skal siges at hun vist nok er på modul 13 så kun et modul fra at være færdig-uddannet.
0
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1051
Likede indlæg: 27063

Re: 39+4

Indlægaf ajnaM » 10. sep 2016, 18:46

Snowdrop skrev:Hm, nu er jeg kommet i tvivl... Jeg havde egentlig sagt at det var ok der kom en studerende med til fødslen (hjemmefødsel) men nu ved jeg alligevel ikke helt.

Kan I hjælpe lidt? Hvilke fordele og ulemper ser I ved at der evt. er en studerende med til en hjemmefødsel? Det skal siges at hun vist nok er på modul 13 så kun et modul fra at være færdig-uddannet.



Hvorfor ikke? :)

Jeg ville kun se fordele, egentlig. To sæt øjne og hænder giver bare mere overskud. Og du har mulighed for at hjælpe hende med at få gode erfaringer, hun kan bruge fremover.
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…

Tilbage til "Graviditet"