Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23791
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22044

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 11. sep 2016, 09:41

LadyFox skrev:Men lige en kommentar til det sidste indlæg: hvor du skriver at kun 5% mener ordet er racistisk, der synes jeg ikke det er urelevant hvem det er der har giver sin mening til kende. Er det almindelige danskere, eller er det grønlændere?
Det synes jeg gør en stor forskel. For måske ikke ordet ER racistisk, men det bliver brugt racistisk.

Det var ikke for at starte en "neger"-diskussion. Det var en kommentar til, at Daine skrev, at gud, er eskimo racistisk, det vidste hun ikke. Så er det da relevant, at mange andre heller vidste/troede dette.
1
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Wizzze » 11. sep 2016, 12:13

Der er en eller anden psykolog i News lige nu, der taler om 9/11 og hvordan det har påvirket folk, men tvivler på at nogen hører hvad han siger, for han har det mest sindssyge goatee jeg nogensinde har set :8: Det er nok det meste af en meter langt :nerve:
Han skal sidde og passe på det ikke ender i hans krus med vand :lol:

Undrer mig dels over hvorfor man vælger den slags "udsmykning" og dels over hvor lang tid han mon har været om at dyrke den skægvækst? :gruble:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf sortkaffe » 11. sep 2016, 12:14

at jeg blev helt vildt overmæt af halvanden stykke rugbrød.. bvadder
0
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf landsbytossen » 11. sep 2016, 13:14

Delfin skrev:
icelady skrev:At ikke een eneste af nyhedskanalerne endnu har lavet opslag om, at bordtennis-spilleren er videre i turneringen i Para-OL.


Er Para-ol slet ikke interessant. :gruble:


Åbenbart ikke. Når man tænker på. at det andet OL ryddede sendefladen i 2 uger, så er det ret sølle, at paralympiske lege kan få nogle timer et par gange om dagen udenfor prime time på DR3

Ikke at jeg er ked af det, da jeg ikke gider alt det sport, men prioriteringen er træls

Det skyldes, tv-produktionen i Brasilien er meget mindre end ved OL. Ved PL produceres nogle af danskernes konkurrencer af danske tv-hold, hvilket bl.a. kan ses ved, der kun er et enkelt (eller måske to) kameraer. Det minder ret meget om sports-tv i 1970´erne. Man kan se ryggen af bordtennisspilleren men ikke bolden, der spilles frem og tilbage.
1
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Novella » 11. sep 2016, 15:14

At Ikea ikke har pant på deres unbrakonøgler.
4
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12996
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55869
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ado » 11. sep 2016, 16:31

At vi Silkeborgensere åbenbart er "hele mennesker", fordi vi nu officielt har en motorvej. (Ifølge kronprinsen, da han klippede snoren. :D)
5
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf sortkaffe » 11. sep 2016, 18:45

Ado skrev:At vi Silkeborgensere åbenbart er "hele mennesker", fordi vi nu officielt har en motorvej. (Ifølge kronprinsen, da han klippede snoren. :D)

øj :gisp: :lol:
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12996
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55869
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ado » 11. sep 2016, 18:51

sortkaffe skrev:
Ado skrev:At vi Silkeborgensere åbenbart er "hele mennesker", fordi vi nu officielt har en motorvej. (Ifølge kronprinsen, da han klippede snoren. :D)

øj :gisp: :lol:

Det er fantastisk. :D Folk går generelt helt i selvsving. I nyhederne blev en mand interviewet, fordi han stod og ventede på, at motorvejen blev åbnet for almindelig trafik. Han blev spurgt om hvorfor han ville ud at køre på den, som en af de første. Og svaret var: "Jamen, det er jo noget helt specielt at være en af de første. At køre på den, inden den bliver slidt".


For det gør sådan en nybygget motorvej jo hurtigt. :stoned:
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf sortkaffe » 11. sep 2016, 19:05

Ado skrev:
sortkaffe skrev:
Ado skrev:At vi Silkeborgensere åbenbart er "hele mennesker", fordi vi nu officielt har en motorvej. (Ifølge kronprinsen, da han klippede snoren. :D)

øj :gisp: :lol:

Det er fantastisk. :D Folk går generelt helt i selvsving. I nyhederne blev en mand interviewet, fordi han stod og ventede på, at motorvejen blev åbnet for almindelig trafik. Han blev spurgt om hvorfor han ville ud at køre på den, som en af de første. Og svaret var: "Jamen, det er jo noget helt specielt at være en af de første. At køre på den, inden den bliver slidt".


For det gør sådan en nybygget motorvej jo hurtigt. :stoned:

:lol:
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 11. sep 2016, 19:18

Vira skrev:Hvordan jeg kan have 5 forskellige løse sorte vanter. Ingen af dem passer sammen :forvirret:


De må lide af sådan noget sokkesyndrom

Og det er nøjagtig nu, at vanter er vigtige :lol:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9523
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7836

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Sophies-mor » 11. sep 2016, 19:40

Noget, som jeg logisk set burde have opdaget for ... :gruble: et års tid siden, er gået op for mig i dag.
Smæk!

Hvorfor opdager jeg først det nu?
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25726

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Delfin » 11. sep 2016, 21:27

Ado skrev:
sortkaffe skrev:
Ado skrev:At vi Silkeborgensere åbenbart er "hele mennesker", fordi vi nu officielt har en motorvej. (Ifølge kronprinsen, da han klippede snoren. :D)

øj :gisp: :lol:

Det er fantastisk. :D Folk går generelt helt i selvsving. I nyhederne blev en mand interviewet, fordi han stod og ventede på, at motorvejen blev åbnet for almindelig trafik. Han blev spurgt om hvorfor han ville ud at køre på den, som en af de første. Og svaret var: "Jamen, det er jo noget helt specielt at være en af de første. At køre på den, inden den bliver slidt".


For det gør sådan en nybygget motorvej jo hurtigt. :stoned:


Det må svare til at være den første, som går i nyfalden sne
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf hotlips » 12. sep 2016, 05:02

En eller anden kok i et program om Urban gardening på DR der så skal lave mad af det her hjemmedyrkede grønt.

Selvom jeg er klart fan af de der taghaver og at dyrke selv så skal det at man absolut lige have det med at han elsker at bruge hø i maden og putter det i den fyldte kylling bare det hele til at falde til jorden og jeg fatter ikke hvorfor det er så svært for de der laver de programmer at se.

Nu vil det for folk der kunne have fået lyst til at prøve selv og blive noget klogere på hvad det er man putter i munden forevigt blive være omdannet til freakshow og være det der program hvor han brugte hø i maden.
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Kommodedyret » 12. sep 2016, 05:16

Hvorfor mine planter udenfor opfører sig som om der har været nattefrost. Æh det har der da ik, vel?
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Pixie88 » 12. sep 2016, 05:34

Den afdeling jeg bor i. Her bor overvejende pensionister og de har gudhjælpemig fået vedtaget at der skal være en årlig konkurrence, om hvem der har den pæneste altan.
De har endda fået varmemesteren til at være dommer sammen med afdelingsbestyrelsen, og resultatet bliver offentliggjort i et referat fra bestyrelsen.

Det mest absurde er nok at alle disse koners altaner er fuldstændig identiske, med de samme blomster og altankasser, der er sågar nogle der har boret altankasser op på muren, for at deres altan skal se vildere ud.
4
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!

Tilbage til "Generelt"