Irriterende-tråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf sortkaffe » 25. aug 2016, 14:11

Muspel skrev:
sortkaffe skrev:Jeg ved ikke om han har gang i et eller andet med at gøre mig jaoloux.
Vi bor ikke sammen, og han har lige ringet og fortalt at han tager ud og spiser alene
Vi bor ikke i samme by.

"Nå men jeg må hellere gå i bad så jeg er der når det starter..."
- det er ikke en restaurant men sådan et spise sted ala "Her kan de ensomme komme"

Han synes jeg overreagerede da jeg stillede mig en smule undrende.
Nogle gange tænker jeg bare at det er lidt som om han glemmer han har en kæreste, når vi ikke er sammen.
Ikke på det plan at jeg tror han drøner ud og knepper alt og alle. MEN nå...


Men... Hvis I ikke bor i samme by, og I ikke kan være sammen i aften, hvordan er det så et problem?

Man kan vel godt være ensom, selvom man har en kæreste? Det er vel ikke en singleklub?

ja det kan man da, jeg fik bare sådan en snert ala "han skal ud og kigge efter en anden...lege single"
- han har venner og familie og børn i byen.
0
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf sortkaffe » 25. aug 2016, 14:15

nå men det er nok bare mig der mangler lidt spændende indhold i mit liv, fremfor at gå så meget op i ham. Suk.
0
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf POCKETKITTEN » 25. aug 2016, 14:19

Han spørger mig om ting uden at høre efter, når jeg svarer.

Dagen før jeg skal på arbejde, spørger han mig altid mindst 3-4 gange, hvornår jeg møder og har fri. Og det er altid de samme tidspunkter.
1
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf sortkaffe » 25. aug 2016, 15:38

Smiling_Goat skrev:
sortkaffe skrev:
Muspel skrev:
sortkaffe skrev:Jeg ved ikke om han har gang i et eller andet med at gøre mig jaoloux.
Vi bor ikke sammen, og han har lige ringet og fortalt at han tager ud og spiser alene
Vi bor ikke i samme by.

"Nå men jeg må hellere gå i bad så jeg er der når det starter..."
- det er ikke en restaurant men sådan et spise sted ala "Her kan de ensomme komme"

Han synes jeg overreagerede da jeg stillede mig en smule undrende.
Nogle gange tænker jeg bare at det er lidt som om han glemmer han har en kæreste, når vi ikke er sammen.
Ikke på det plan at jeg tror han drøner ud og knepper alt og alle. MEN nå...


Men... Hvis I ikke bor i samme by, og I ikke kan være sammen i aften, hvordan er det så et problem?

Man kan vel godt være ensom, selvom man har en kæreste? Det er vel ikke en singleklub?

ja det kan man da, jeg fik bare sådan en snert ala "han skal ud og kigge efter en anden...lege single"
- han har venner og familie og børn i byen.


Mon ikke det hænger lidt sammen med, at du selv var nødt til at spørge ind til det? Det lyder til, han lagde ud med at fordreje sandheden, til at han skulle spise alene og derefter kom til at tale over sig, så du fandt ud af, hvad han i virkeligheden skulle. Det ville også undre mig.

jo og det blandet sammen med at jeg selv synes mit liv er kedeligt for tiden.. det blev bare for meget
- det med kedeligt liv er jo så helt mit eget ansvar og noget jeg selv skal have kigget på
0
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Muspel » 25. aug 2016, 17:40

sortkaffe skrev:nå men det er nok bare mig der mangler lidt spændende indhold i mit liv, fremfor at gå så meget op i ham. Suk.


Ej det var slet ikke det jeg mente. Hvis du fik det skidt over det, er det jo fair nok. Særligt hvis han fik dig til at føle dig usikker.
0
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf sortkaffe » 25. aug 2016, 19:03

Muspel skrev:
sortkaffe skrev:nå men det er nok bare mig der mangler lidt spændende indhold i mit liv, fremfor at gå så meget op i ham. Suk.


Ej det var slet ikke det jeg mente. Hvis du fik det skidt over det, er det jo fair nok. Særligt hvis han fik dig til at føle dig usikker.

den var faktisk til mig selv
- jeg fik det skidt over det, altså ikke det du skrev, og tænkte at nogle af årsagerne nok lå ved mig selv
0
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf sortkaffe » 27. aug 2016, 21:45

Vi var ude og køre en tur..og pludselig hiver han en en deo frem som han havde købt tidligere på dagen.
Og sprøjtede så noget på armen.. det stank helt vildt dårligt
og han var bare enormt stolt af sig selv
:gisp:
Jeg må ud og købe en rigtig klam dame deo og tilfældigvis lige tage noget på en dag .. i bilen klart :-D
0
Brugeravatar
Lone
Indlæg: 1154
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:25
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1005

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Lone » 27. aug 2016, 21:48

Kl. er 23:46 på en lørdag, og han er gået i seng...uden at kysse godnat eller noget....måske er jeg så irriteret, at det her burde ligge i nar-tråden...
1
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5529

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Luffegås » 1. sep 2016, 13:27

Haft gode argumenter. øv hvor jeg hader når han gør det :D
Vi diskuterede pusher-street og må nok indse mine meninger er farvet af facebook og den generelle grimme mening, men han bevarede køligheden og ikke mindst lidt sass da han spurgte "har du overhovedet været der??".. øøøøøh.... nøøøøh...
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Bøtte » 2. sep 2016, 10:26

Når han rydder op efter aftensmaden inkluderer ikke: Tørre spisebordet af, tørre kogepladerne af, rydde diverse låg op (grydelåg, låg til meljævner), fylde vandflasken op OG sætte den i køleskabet :rulle:
8
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Pityt » 10. sep 2016, 15:49

Efter at have kendt ham i omkring 2,5 år, gik der en temmelig horribel sandhed op for mig om min kæreste tidligere i dag :(
Han tror på konspirationsteorier omkring 9/11 :gisp:
Det er tæt på at være en dealbreaker :naughty:
13
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Thestral » 10. sep 2016, 16:36

To gange i den her weekend har han ikke overholdt det tidspunkt han selv har sat for hvornår han vil komme hjem hvilket betyder at jeg sidder og venter forgæves på at han skal komme hjem
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4288

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Q-beben » 12. sep 2016, 07:28

I min familie "taler vi ind" over hinanden - dvs. hører ikke hinandens sætninger færdige..., før vi kommenterer/snakker videre...

Kæresten synes, det er så uopdragent, og jeg er enig med ham i det og vil også gerne ændre det.. Men...

Han elsker at tale - og når han gør et ophold i sine snakke, så tror jeg altså, at han er færdig, og så siger jeg noget... hvorefter han ofte afbryder mig med: Må jeg lige få lov til at tale færdigt? Hvorefter han demonstrativt efterlader lidt stilhed, inden han taler videre...

Når han gør det, så får jeg bare sådan lyst til at kaste et eller andet... f.eks. en sko i hovedet på ham...!
9
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18169

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mi55y » 12. sep 2016, 09:10

Når han glemmer at give besked om arrangementer, før i sidste øjeblik. Fik at vide i dag, at en af hans veninder holder fødselsdag på lørdag, og at han nu bliver rykket for svar - har intet hørt før det. Eftersom vi er til firmaarrangement torsdag/fredag i den ene ende af landet med hans arbejde og med mit fredag/lørdag i den anden ende, og derfor først er hjemme sidst på eftermiddagen lørdag, hvor jeg har været nødt til at bestille vasketid, fordi hans sportstøj skal vaskes ugentligt, og vi har planer hele søndag, så skrev jeg, at jeg hellere måtte melde fra, da jeg ikke lige kunne love at være på toppen. Vi har i øvrigt aflyst at komme til min farmors fødselsdag lørdag, fordi vi mente at være for trætte. Men han tager da med til fødselsdag...
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Æble » 12. sep 2016, 15:16

Han savlet når han børster tænder. Det er så klamt. Tandpasta savl løber ned af hagen og hånden. Sååå klamt.

Og bagefter tørrer han skægget af i håndklædet. Ad ad ad.

Blev nødt til at skrive det her for ikke at være en sur kone der retter på små ligegyldige ting ved sin mand.
2

Tilbage til "Forhold og sex"