Vippeserum uden prostaglandinderivater

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Katten
Indlæg: 270
Tilmeldt: 12. sep 2015, 13:15
Kort karma: 31
Likede indlæg: 651

Vippeserum uden prostaglandinderivater

Indlægaf Katten » 11. sep 2016, 15:59

Som så mange andre jagter jeg de laaange dådyrvipper. Single Lash Extensions er prøvet og selvom de var perfekt påført og jeg ikke direkte fik irritation eller andet af det, er det bare slet ikke mig og alt for bøvlet for mig og ikke mindst mit arbejdsliv. Tilbage er så vippeserum. Jeg har ikke rigtig prøvet noget andet end mavala double Lash og en øko een fra alverde-ingen af dem irriterede, men de havde ingen eller næsten ingen effekt. Jeg ved at Revitalash, M2 mfl har rigtig god virkning-og også bedst virkning-, men selvom jeg ikke er specielt hys med kemi-har jeg endnu ikke lyst til de der prostaglandinderivater med de bivirkninger, de tilsyneladende kan give. Ikke før det er totalt gennemtestet hjemme i DK, i hvertfald. Kender I damer nogle andre produkter baseret på peptider eller andet uden prostaglandinderivater, som har virket for jer? :) Forventer ingen mirakler, men måske bare lidt stærkere og dermed længere vipper :)
0
Katten
Indlæg: 270
Tilmeldt: 12. sep 2015, 13:15
Kort karma: 31
Likede indlæg: 651

Re: Vippeserum uden prostaglandinderivater

Indlægaf Katten » 11. sep 2016, 17:34

Lismaens skrev:Jeg aner ikke hvad det der p-ord er, men har du tjekket indholdsfortegnelsen på Gosh'? Den har jeg gode erfaringer med, den er selvfølgelig ikke som M2's men den giver synligt resultat og er samtidig billig. Ellers kan man gnide med mandelolie hver aften.

Tusind tak for svar-vil tjekke gosh ud, i hvert fald :) det er oprindeligt et lægemiddel til behandling af grøn eller grå stær, som havde den sidegevinst, at vipperne groede. Det har flere producenter så brugt i forskellige afarter i vippesera. Miljøstyrelsen er vist ved at tjekke det. :)
0
Soulme
Indlæg: 186
Tilmeldt: 4. nov 2015, 20:47
Kort karma: 7
Likede indlæg: 161

Re: Vippeserum uden prostaglandinderivater

Indlægaf Soulme » 12. sep 2016, 14:30

Jeg læste et sted at amerikansk olie skulle have en positiv effekt.
Mener det måske var Pudderdåserne der skrev det.
Det da et billigt middel.
Noget I har læst mere om?
0
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Vippeserum uden prostaglandinderivater

Indlægaf JoyNips » 12. sep 2016, 14:52

Jeg brugte Talika Lipocils tidligere og var meget glad for den.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Katten
Indlæg: 270
Tilmeldt: 12. sep 2015, 13:15
Kort karma: 31
Likede indlæg: 651

Re: Vippeserum uden prostaglandinderivater

Indlægaf Katten » 13. sep 2016, 20:58

Tusind tak for forslag! Giver selvfølgelig lyd, hvis jeg får succes med dådyrøjnene!!
0

Tilbage til "Skønhed"