Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Juki » 10. sep 2016, 18:43

Er der nogen af jer herinde der er stødt på henholdsvis en græsgrøn og solgul cardigan, ala dem på billederne, i en str. 48 eller XL ca? (afhængig af mærke og materiale)

Budget maks. 200 kr. for hver.

Billede

Billede
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Spjaerten » 13. sep 2016, 12:54

Vira skrev:Giver H&M stadig 15% rabat hvis man afleverer brugt tøj til dem?


Yes. Afleverede 2 poser i sidste uge.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf twinkle » 13. sep 2016, 17:23

Vil virkelig gerne have en high end crossbody, men hvem har det bedste udvalg og de bedste priser? Er ret grøn ift high end tasker!
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Filipai » 13. sep 2016, 18:37

twinkle skrev:Vil virkelig gerne have en high end crossbody, men hvem har det bedste udvalg og de bedste priser? Er ret grøn ift high end tasker!


Altså jeg sælger Markberg, Becksöndergaard og Redesigned by Dixie. Vi er kun lige begyndt at sælge det sidste mærkes tasker, så kender ikke hvordan de holder sig, men priserne og udvalget er i hvertfald OK. De to første mærker har jeg flere tasker af, og de har holdt sig pæne længe, pånær lige Becksöndergaards åleskindsting.
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Filipai » 14. sep 2016, 20:41

Har i nogle gode fif til steder at købe smykkeskrin. Er jævnt kræsen med dem, da jeg ikke vil opbevare mine smykker i sådan et traditionelt med indsatser og puder.

Jeg er på jagt efter et med skuffeudtræk, og som ikke er af akryl/klart. Og så uden alt det der skumindsats noget.
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf sigge » 20. sep 2016, 09:45

Jailbird skrev:Er der nogen som har hørt om Bambox.dk? Jeg skal købe nye strømper i bambus (gerne uden elastik og med forstærket tå, men det findes åbenbart ikke og da slet ikke samtidigt!) men de findes ikke engang på Trustpilot :gruble: Det ser ellers tiltalende ud, men grubler lidt over at de har "abonnementspriser" på alle deres varer som gør, at man kan spare 60%. Og jeg kan ikke blive klog på hvorfor de kalder det et abonnement eller hvad de ligger i ordet :forvirret: http://bambox.dk/pages/hvordan-aendrer- ... onnementet
Okay, jeg kan godt høre det nok lyder som en ommer. Så øhm, er der nogen som kan anbefale mig strømper i herrestørrelse i bambus? Hvis det er uden elastik og der ikke går hul efter 2 ganges brug er det et plus :-D


Jeg har nogen tilsvarende de her i damestørrelse, som jeg er rigtigt glad for: http://www.thissocks.dk/bambus-no-2
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Fru Himmelblå
Indlæg: 2911
Tilmeldt: 20. dec 2015, 16:58
Kort karma: 275
Likede indlæg: 8234

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Fru Himmelblå » 20. sep 2016, 09:54

Jailbird skrev:Er der nogen som har hørt om Bambox.dk? Jeg skal købe nye strømper i bambus (gerne uden elastik og med forstærket tå, men det findes åbenbart ikke og da slet ikke samtidigt!) men de findes ikke engang på Trustpilot :gruble: Det ser ellers tiltalende ud, men grubler lidt over at de har "abonnementspriser" på alle deres varer som gør, at man kan spare 60%. Og jeg kan ikke blive klog på hvorfor de kalder det et abonnement eller hvad de ligger i ordet :forvirret: http://bambox.dk/pages/hvordan-aendrer- ... onnementet
Okay, jeg kan godt høre det nok lyder som en ommer. Så øhm, er der nogen som kan anbefale mig strømper i herrestørrelse i bambus? Hvis det er uden elastik og der ikke går hul efter 2 ganges brug er det et plus :-D


Vi har brugt bambox flere gange, både med abonnement og uden. Det fungerer super godt og deres varer er i glimrende kvalitet. Kan kun anbefale dem.
0
Vir prudens non contra ventum mingit
Brugeravatar
Fru Himmelblå
Indlæg: 2911
Tilmeldt: 20. dec 2015, 16:58
Kort karma: 275
Likede indlæg: 8234

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Fru Himmelblå » 20. sep 2016, 09:58

Frøken Himmelblå skrev:
Jailbird skrev:Er der nogen som har hørt om Bambox.dk? Jeg skal købe nye strømper i bambus (gerne uden elastik og med forstærket tå, men det findes åbenbart ikke og da slet ikke samtidigt!) men de findes ikke engang på Trustpilot :gruble: Det ser ellers tiltalende ud, men grubler lidt over at de har "abonnementspriser" på alle deres varer som gør, at man kan spare 60%. Og jeg kan ikke blive klog på hvorfor de kalder det et abonnement eller hvad de ligger i ordet :forvirret: http://bambox.dk/pages/hvordan-aendrer- ... onnementet
Okay, jeg kan godt høre det nok lyder som en ommer. Så øhm, er der nogen som kan anbefale mig strømper i herrestørrelse i bambus? Hvis det er uden elastik og der ikke går hul efter 2 ganges brug er det et plus :-D


Vi har brugt bambox flere gange, både med abonnement og uden. Det fungerer super godt og deres varer er i glimrende kvalitet. Kan kun anbefale dem.


Og det virker som et almindeligt abonnement. Du betaler et beløb automatisk hver måned (eller hvad man nu sætter abonnementet til) og så kommer dine vare tilsvarende hver måned med posten. Man sætter abonnementet i bero online, hvis man ike længere ønsker, at modtage vare.
0
Vir prudens non contra ventum mingit
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf StripesAddict » 24. sep 2016, 10:15

Er der nogen der ved hvordan det fungerer med Zalando, rabatkoder og returnering?

F.eks.: jeg køber tre ting, en jakke til 700 og to par bukser (samme model men hver sin str.) til hver 300 kr.

Der er 20% rabat på hele ordren.

Jeg kommer som minimum til at returnere et par bukser, måske begge, måske hele ordren. Hvis jeg returnerer det hele får jeg selvfølgelig hele beløbet retur, men hvis jeg kun returnere buks(er), får jeg så 300 kr. (minus 20% retur) (evt. gange to) eller får jeg 300 kr. minus den fulde rabat på hele ordren retur?
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf sigge » 25. sep 2016, 12:02

Jailbird skrev:
Frøken Himmelblå skrev:Og det virker som et almindeligt abonnement. Du betaler et beløb automatisk hver måned (eller hvad man nu sætter abonnementet til) og så kommer dine vare tilsvarende hver måned med posten. Man sætter abonnementet i bero online, hvis man ike længere ønsker, at modtage vare.

Jeg forstår bare ikke helt. Så hvis jeg laver en ordre, så vil jeg få en identisk ordre hver måned :8: ? For der er vel ingen der vælger at betale deres "fuld" pris som er dobbelt så dyr, og abonnement på sokker, er der nogen som bruger det? :genert: Jeg forestiller mig bare at folk køber til abonnementpris hver gang og så slår det fra efterfølgende?

sigge skrev:Jeg har nogen tilsvarende de her i damestørrelse, som jeg er rigtigt glad for: http://www.thissocks.dk/bambus-no-2

Tak, jeg valgte et prøve dem her :)

Er der så nogen som kan anbefale mormortrusser i bambus? :-D Kan ikke finde andet end bittesmå trusser eller trusser til gravide.


Åh jo, der findes skam folk, der har abonnement på både strømper og underbukser - min far f.eks. :-D Jeg har også selv haft strømpeabonnement engang - der fik jeg godt kun en pakke med 3 par en gang i kvartalet.

Mht. bambusundertøj har jeg ingen erfaringer, men en googlesøgning gav mig denne side, som har bambustrusser i mange udformninger: http://www.color4care.dk/95-undertoj?gclid=CN7Bjty7qs8CFeQCcwodetgMSw

Jeg kender dog ikke siden i forvejen, så du skal nok lige selv researche den, inden du bestiller noget derfra.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf twinkle » 3. okt 2016, 14:39

Jer der bruger plus size tøj, hvilke strømpebukser kan i bedst lide? Jeg har så svært ved at finde nogen der sidder godt! Jeg har ret store lår men ikke meget mave, så de ender næsten altid med at være for store om livet (og det er pænt træls at skulle gå og hive op i dem hele tiden) De skal helst være ikke-gennemsigtige
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Fru Himmelblå
Indlæg: 2911
Tilmeldt: 20. dec 2015, 16:58
Kort karma: 275
Likede indlæg: 8234

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Fru Himmelblå » 4. okt 2016, 08:00

Lismaens skrev:Er der nogle der ved, om man stadig kan bytte H&M varer til andre, når man ikke længere har kvitteringen? Jeg købte en overgangsjakke i sidste måned, som jeg må konstatere, efter at have prøvet den nogle gange herhjemme, at jeg aldrig kommer til at bruge. :blush:

Har du købt den med kort, er det nok at tage et print af købet fra netbank og vise dette i butikken.
0
Vir prudens non contra ventum mingit
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf StripesAddict » 15. okt 2016, 14:08

Er der nogen der ved, hvor længe postdk leverer om lørdagen? Jeg fik en besked i morges om at de kommer med en pakke i dag, men de er stadig ikke dukket op, og jeg er ved at være lidt træt af at sidde og vente på dem.
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf FrøkenM » 17. okt 2016, 06:59

Lismaens skrev:Er der nogle der ved hvor denne t-shirt er fra?

Jeg er næsten sikker på den er fra mbyM. https://mbym-shop.com/da-dk/yona-yazmin-shirt?id=5708271389187
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf FrøkenM » 17. okt 2016, 07:44

Lismaens skrev:
FrøkenM skrev:
Lismaens skrev:Er der nogle der ved hvor denne t-shirt er fra?

Jeg er næsten sikker på den er fra mbyM. https://mbym-shop.com/da-dk/yona-yazmin-shirt?id=5708271389187


Det er den! Tusind tak. :kys:

Så lidt :kys:

Alt afhængig af hvad størelse du skal bruge så har de den også på Messages webshop. Dog kun med 25% :)
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:

Tilbage til "Mode"