Svært ved at tage initiativ

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
chokoladegris
Indlæg: 171
Tilmeldt: 16. jan 2016, 12:50
Kort karma: 24
Likede indlæg: 172

Svært ved at tage initiativ

Indlægaf chokoladegris » 13. sep 2016, 15:10

Hej damer.

Jeg har mødt denne dejlige fyr og vi har set hinanden i noget der ligner 3,5 uge (så det er stadig meeeeget nyt).

Vi er selvfølgelig nået dertil at vi har sex og det har vi også haft et par gange, men han føler at han mangler noget initiativ fra min side af og jeg forstår ham 100%. Det er slet ikke fordi at jeg ikke har lyst til ham, for det har jeg virkelig! Men jeg har ikke engang formået at give ham et blowjob endnu. Det skal lige siges at jeg har haft en del sexpartnere for ham (har han også haft før mig), så er ikke ny inden for sex-området.
Men grundet at være blevet såret og droppet en del gange, har jeg bare ikke så meget selvtillid længere hvad angår når en fyr får følelser for mig (og omvendt for den sags skyld), så derfor er jeg nok bare blevet mere tilbageholdende end hvad jeg har været.

Hvordan overvinder jeg mig selv? Er helt vild med ham og vi har allerede snakket om at vi er blevet småforelsket i hinanden og vi er ellers enormt gode til at kommunikere.

Vil bare gerne tage fat i ham og kysse ham intenst, og bare give ham et blowjob fordi at det er lækkert.
Men hvordan får jeg lige taget mig sammen og får bevæget mig det skridt videre?
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Svært ved at tage initiativ

Indlægaf Sophies-mor » 13. sep 2016, 15:42

Det første, der popper op i mit hovede er:
HAR du lyst?
Stoler du på ham 100%?

Personligt er jeg fx. ikke engang sikker på, at jeg har lyst til at give blowjobs efter 3,5 uge, men vi er jo heldigvis forskellige.

Men tilbage til emnet...
Umiddelbart - hvis din lyst ikke er stor nok til, at du kan slå hovedet fra - så bør han i hvert fald et pænt langt stykke tid endnu være i stand til at afvente, at du får lyst nok.
3
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2860
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5558

Re: Svært ved at tage initiativ

Indlægaf Luffegås » 13. sep 2016, 15:45

Det er svært, for har man lyst har man jo bare løs, og så skal man bare lade sig glide med, eller gøre det man har lyst til. Vi er alle blevet sårede, men for nogen af os er den nye forelskelse det værd at glemme alle tidligere sorger, man kan faktisk ikke lade være næsten, med bare at ville videre med en ny dejlig, herlig fyr, der bare elsker en som man er lige nu.
Og alene nyforelskelsen KAN for nogen jo være nok til at man aldrig kan lade være hinanden være i fred..

Er du på noget hormon prævention?
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Svært ved at tage initiativ

Indlægaf HappyPaww » 13. sep 2016, 15:48

3,5 uge og han brokker sig allerede over initiativ og manglende blow jobs?! Sounds like a keeper :tie:
22
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Svært ved at tage initiativ

Indlægaf LaScrooge » 13. sep 2016, 15:50

Måske skal du bare føle dig mere tryg? Du skriver ar du er blevet såret og jeg tænker, at Sophies-mor er inde på noget i det hun spørger om. Lad være med at forcere det, brug tid på at opbygge tillid og tag det stille og roligt. Det tænker jeg at du sagtens kan forklare ham og at han kan forstå.
1
And we both know: I will be delicious
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Svært ved at tage initiativ

Indlægaf IrmaPigen » 13. sep 2016, 16:06

Nui, 3,5 uge og du har ikke engang givet ham et blowjob.

Er i tjekket for seksuelle sygdomme, for de kan faktisk smitte af den vej.

Bed manden køle lidt af. Hvis han ikke har tid til at vente, så bed ham hoppe i havet.
9
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Svært ved at tage initiativ

Indlægaf Zombie » 13. sep 2016, 18:10

Enig med Irma.

Jeg er en stolt slut og fyren jeg ser pt er en manwhore. Vi har set hinanden seksuelt i 2-3 måneder og der er mange ting, vi først nu bygger op til.

Han skal ikke stille krav på den måde, han skal arbejde med at gøre dig mere tryg.
Hvis du stadig efter 2-3 måneder var udfordret, så ville jeg forstå en snak om det.

Luk den ned ved at sige, at det sikkert kommer tids nok når I kender hinanden bedre også nøgne. Og accepterer han det ikke, men presser på, så ville det tælle kraftigt (kraftigt!!) ned i min bog.
4
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Wolf
Indlæg: 294
Tilmeldt: 21. aug 2015, 16:59
Kort karma: 57
Likede indlæg: 1172

Re: Svært ved at tage initiativ

Indlægaf Wolf » 13. sep 2016, 18:14

Hør her, jeg har selv stået i samme situation - flere gange.
Hvis han er den rette, venter han!
Fordi du er vigtig, din tryghed er vigtig.
4
chokoladegris
Indlæg: 171
Tilmeldt: 16. jan 2016, 12:50
Kort karma: 24
Likede indlæg: 172

Re: Svært ved at tage initiativ

Indlægaf chokoladegris » 13. sep 2016, 19:17

Tak for jeres svar!

Skal lige siges at han på ingen måde presser mig eller forventer noget som helst, han har blot nævnt det og spurgt ind til det :-) han er virkelig det mest tålmodige menneske jeg har mødt! Vi fik snakket lidt om det og han sagde at det kun skal være når jeg har lyst og føler mig klar til det, for han vil kun støtte mig så meget som jeg har brug for.
Fik nok bare formuleret mig som om at han bare forventede det, jeg tror bare ikke at jeg er lige som de andre piger han har været sammen med og det respekterer han også.
4
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Svært ved at tage initiativ

Indlægaf sortkaffe » 13. sep 2016, 19:33

chokoladegris skrev:Tak for jeres svar!

Skal lige siges at han på ingen måde presser mig eller forventer noget som helst, han har blot nævnt det og spurgt ind til det :-) han er virkelig det mest tålmodige menneske jeg har mødt! Vi fik snakket lidt om det og han sagde at det kun skal være når jeg har lyst og føler mig klar til det, for han vil kun støtte mig så meget som jeg har brug for.
Fik nok bare formuleret mig som om at han bare forventede det, jeg tror bare ikke at jeg er lige som de andre piger han har været sammen med og det respekterer han også.


tålmodige menneske der efter så kort tid bringer sådanne ting på bane, åh ja han vil gerne støtte dig
sorry men jeg får bare en små klam fornemmelse i kroppen
:gruble:
4
chokoladegris
Indlæg: 171
Tilmeldt: 16. jan 2016, 12:50
Kort karma: 24
Likede indlæg: 172

Re: Svært ved at tage initiativ

Indlægaf chokoladegris » 13. sep 2016, 20:01

sortkaffe skrev:
chokoladegris skrev:Tak for jeres svar!

Skal lige siges at han på ingen måde presser mig eller forventer noget som helst, han har blot nævnt det og spurgt ind til det :-) han er virkelig det mest tålmodige menneske jeg har mødt! Vi fik snakket lidt om det og han sagde at det kun skal være når jeg har lyst og føler mig klar til det, for han vil kun støtte mig så meget som jeg har brug for.
Fik nok bare formuleret mig som om at han bare forventede det, jeg tror bare ikke at jeg er lige som de andre piger han har været sammen med og det respekterer han også.


tålmodige menneske der efter så kort tid bringer sådanne ting på bane, åh ja han vil gerne støtte dig
sorry men jeg får bare en små klam fornemmelse i kroppen
:gruble:


Haha, ja okay. Det er også helt fair at du får den fornemmelse :-) men han er ekstrem tålmodig og kan mærke på ham at han aldrig vil tvinge mig til noget jeg ikke vil og det har han bestemt heller ikke gjort de gange vi har haft sex. Han er bare meget direkte og hvis der er noget han har lyst til, så gør han det bare og sådan er jeg bare ikke. Synes nu at det er helt fair at han spørg ind til sådanne ting, for ellers finder vi jo aldrig ud af tingene sammen, hvis vi ikke får snakket tingene igennem.
3
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 849
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1884

Re: Svært ved at tage initiativ

Indlægaf Precaseptica » 14. sep 2016, 05:13

Nui, 3,5 uge og du har ikke engang givet ham et blowjob.

Er i tjekket for seksuelle sygdomme, for de kan faktisk smitte af den vej.

Bed manden køle lidt af. Hvis han ikke har tid til at vente, så bed ham hoppe i havet.


Zombie skrev:Enig med Irma.

Jeg er en stolt slut og fyren jeg ser pt er en manwhore. Vi har set hinanden seksuelt i 2-3 måneder og der er mange ting, vi først nu bygger op til.

Han skal ikke stille krav på den måde, han skal arbejde med at gøre dig mere tryg.
Hvis du stadig efter 2-3 måneder var udfordret, så ville jeg forstå en snak om det.

Luk den ned ved at sige, at det sikkert kommer tids nok når I kender hinanden bedre også nøgne. Og accepterer han det ikke, men presser på, så ville det tælle kraftigt (kraftigt!!) ned i min bog.


Jeg må erklære mig enig med ovenstående indlæg. 3 uger er da ingen tid at nå til et punkt hvor man savner initiativ. 3 uger inde i en ny relation er jeg ret sikker på jeg stadig selv søsatte sex hver gang jeg fik lyst til det uden problemer.

Havde det været 3-6 måneder så havde det været lidt en anden sag. Det er selvfølgelig godt at være opmærksom på hvad man savner, men jeg tror jeg ville forvente lidt mere nyforelsket kritikløshed og bare hiven-bukserne-af-den-anden-når-hun-smiler-af-jeg-siger-noget-frækt.

Som jeg skrev i min seneste tråd har mænd også godt af at kurtiseres ind imellem. Men 3 uger ville jeg nok stadig forvente det bare kørte på ny magi og hvadend det nu var der gjorde man synes den anden var sjov i forvejen.
1
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18276

Re: Svært ved at tage initiativ

Indlægaf Mi55y » 14. sep 2016, 07:29

Jeg har det altså også stramt med de mere avancerede seksuelle moves i starten af et forhold. Men jeg synes så det helt automatisk kommer, når jeg lærer ham bedre at kende og bliver glad for ham - for så vil jeg jo gerne glæde ham, og lysten til ham stiger også.

Jeg synes f.eks. slet ikke et blowjob er specielt dejligt, hvis jeg ikke kender fyren så godt - lige der er det jo så også ret vigtigt at kende fyrens signaler
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9081
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21923

Re: Svært ved at tage initiativ

Indlægaf Purple Haze » 17. sep 2016, 10:49

Som de andre også siger så er initativ og det at prøve noget nyt noger der kommer med det at man føler sig tryg. Og det er jo forskelligt hvornår man er det.
For mig handler det også om at jeg skal være sikker på ikke at blive afvist, når det sker så lukker jeg ned, og det varer noget tid før jeg vil prøve igen.

Derudover så kan han gøre det let for dig at tage initativ, jeg ved godt at det så et eller andet sted stadig er ham der tager initativ, men hvis han gør det nemt til at starte med, så bliver du jo mere tryg og så vil det blive nemmere fremover.

Jeg er selv ret dårlig til at tage initativ, men er rigtig god til at gøre det let for ham. Det kan være ved at gramse lidt ekstra på ham, kysse ham længere og mere end "tantekys", kramme ham ekstra længe, være nøgen og gøre alle de andre ting mv. Men det er sjældent mig der tager det "sidste skridt" der leder til sex.

Derud over er der også nogle praktiske ting der kan gøre tingene lettere, fx at der er god plads fx i sengen, og at man ikke skal kæmpe med dyner og what-not, belysningen er dæmpet - måske er der kun stearinlys, man har tøj på der er nemt at tage af osv.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3437

Re: Svært ved at tage initiativ

Indlægaf Grissebassen » 18. sep 2016, 19:03

Jeg tænker, at du skal tage det i dit helt eget tempo. Det er forståeligt, at han savner initiativ fra dig. Men det er også forståeligt, at du er tilbageholdende pga brændte naller. Og det bør han selvfølgelig udvise forståelse for at være tålmodig med, hvis han altså er en ordentlig fyr. Når du skriver, at I kommunikerer godt, tænker jeg at vejen frem er, at fortælle ham at du gerne vil, men har brug for at tage tingene i dit eget tempo og ikke forcere noget, du egentlig ikke er klar til.
0

Tilbage til "Forhold og sex"