Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Lulu » 14. sep 2016, 18:37

Guilded_Lily skrev:Jeg har det af en eller anden grund bedre med varmen nu, end jeg har om sommeren. Til gengæld har jeg kolleger, der har det virkelig dårligt. En højgravid kollega er konstant fugtig og svimmel trods masser af væske. Jeg har godt nok ondt af hende!


Sådan har jeg det også. Foruden at jeg ikke kan sove. Barsel om 2,5 uger og det kan kun gå for langsomt, jeg orker ikke mere, og slet ikke når det skal være så varmt!
0
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Novella » 14. sep 2016, 19:15

Hvordan denne her bus er kommet herind? Jeg har lige været forbi, og de er ved at fiske den ud. Den må være kørt venstre om i rundkørslen, ellers er vinklen ikke mulig.
Det er i øvrigt en meget trafikeret viadukt, hvor jeg har passeret syttentusind gange :/

http://ekstrabladet.dk/112/grotesk-ulyk ... er/6294031
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15288
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25610

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Delfin » 14. sep 2016, 19:16

Ado skrev:Garrhh! Og jeg undrer mig over, hvilken lovbog det er jeg ikke har læst, hvor der står, at den eneste årstid man må elske, er sommeren. Men at man tilgengæld godt må hade efteråret og vinteren.
Jeg elsker (og her burde jeg have brugt versaler) efterår og vinter. Det er på ingen måde mere sært, end dem der elsker knaldvarme og sommer.


Hmm når jeg skrev shut up et eller andet sted herinde, så er det ikke fordi, man ikke må holde mest af vinter. Jeg synes bare, man kunne godt lige kunne lade andre nyde de få varme dage om året uden at man absolut behøver højlydt at håbe på, at andres glæde forsvinder hurtigst muligt. Jeg brokker mig da ikke heller ikke konstant resten af året, selvom jeg hader småkolde og regnvåde dage.
4
14 11 14
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15288
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25610

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Delfin » 14. sep 2016, 19:22

TheAuthor skrev:
Delfin skrev:
Hmm når jeg skrev shut up et eller andet sted herinde, så er det ikke fordi, man ikke må holde mest af vinter. Jeg synes bare, man kunne godt lige kunne lade andre nyde de få varme dage om året uden at man absolut behøver højlydt at håbe på, at andres glæde forsvinder hurtigst muligt. Jeg brokker mig da ikke heller ikke konstant resten af året, selvom jeg hader småkolde og regnvåde dage.


Jeg er så ego, at jeg sjældent under andre noget, når det "noget", på samme tid påvirker mit helbred så meget, at jeg har migræneanfald i massevis, nogle (sjældnere) gange inkl. opkast. :tie:
Varmt/lummert vejr er en pain for mig. Så jeg brokker mig, hvis det passer mig.


Så gør det, når jeg ikke hører det :D

Min leddegigt kan meget bedre lide varme end kulde.
0
14 11 14
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ado » 14. sep 2016, 19:27

Delfin skrev:
Ado skrev:Garrhh! Og jeg undrer mig over, hvilken lovbog det er jeg ikke har læst, hvor der står, at den eneste årstid man må elske, er sommeren. Men at man tilgengæld godt må hade efteråret og vinteren.
Jeg elsker (og her burde jeg have brugt versaler) efterår og vinter. Det er på ingen måde mere sært, end dem der elsker knaldvarme og sommer.


Hmm når jeg skrev shut up et eller andet sted herinde, så er det ikke fordi, man ikke må holde mest af vinter. Jeg synes bare, man kunne godt lige kunne lade andre nyde de få varme dage om året uden at man absolut behøver højlydt at håbe på, at andres glæde forsvinder hurtigst muligt. Jeg brokker mig da ikke heller ikke konstant resten af året, selvom jeg hader småkolde og regnvåde dage.

Jo, men det samme kan jeg jo sige. Hvorfor kan folk ikke lade mig nyde efteråret og vinteren i fred, uden jeg skal høre på: "Du er altså sær! Alle foretrækker sommeren".
Øhm, nej, det gør alle ikke. Og jeg håber at varmen skrider hurtigst muligt. Fordi jeg får det træls i det vejr.
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15288
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25610

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Delfin » 14. sep 2016, 19:28

TheAuthor skrev:
Altså jeg brokker mig ikke uopfordret (medmindre det er relevant for den anden part, at jeg er sløj af migræne).
Men bliver jeg spurgt "er det ikke rart med noget ekstra sommervarme", så er svaret nej.


Det kan jeg godt leve med. Det er mere dem, der konstant udbryder et pyyyyyyh bare det snart er slut
0
14 11 14
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15288
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25610

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Delfin » 14. sep 2016, 19:30

Ado skrev:Jo, men det samme kan jeg jo sige. Hvorfor kan folk ikke lade mig nyde efteråret og vinteren i fred, uden jeg skal høre på: "Du er altså sær! Alle foretrækker sommeren".
Øhm, nej, det gør alle ikke. Og jeg håber at varmen skrider hurtigst muligt. Fordi jeg får det træls i det vejr.


Nåh men jeg synes ikke, du er sær, jeg vil bare have lov at nyde det uden at høre på for meget stønnen
2
14 11 14
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Animi » 14. sep 2016, 19:31

Novella skrev:Hvordan denne her bus er kommet herind? Jeg har lige været forbi, og de er ved at fiske den ud. Den må være kørt venstre om i rundkørslen, ellers er vinklen ikke mulig.
Det er i øvrigt en meget trafikeret viadukt, hvor jeg har passeret syttentusind gange :/

http://ekstrabladet.dk/112/grotesk-ulyk ... er/6294031


Hvis du ikke allerede selv har set det: http://ekstrabladet.dk/112/derfor-kiled ... ro/6294181 :D
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Animi » 14. sep 2016, 19:33

Ift vejret så vil jeg da vædde min højre arm på, at når vi kommer ind i januar (hvis ikke tidligere) skal man høre på folk der siger "puh hvor er det koldt" "bliver det ikke snart varmere" "gid det snart er sommer".
Hvilket er forståeligt nok - men altså, uanset vejret er der jo altid nogen der nok skal brokke sig :D
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ado » 14. sep 2016, 19:34

Delfin skrev:
Ado skrev:Jo, men det samme kan jeg jo sige. Hvorfor kan folk ikke lade mig nyde efteråret og vinteren i fred, uden jeg skal høre på: "Du er altså sær! Alle foretrækker sommeren".
Øhm, nej, det gør alle ikke. Og jeg håber at varmen skrider hurtigst muligt. Fordi jeg får det træls i det vejr.


Nåh men jeg synes ikke, du er sær, jeg vil bare have lov at nyde det uden at høre på for meget stønnen

Og jeg vil have lov til at nyde "mine" årstider, uden at weberne ruller øjne af mig. Og nej, den er ikke møntet på dig. Jeg har bare fået nok (igen) af den der "man må kun elske sommeren" mentalitet.
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ado » 14. sep 2016, 19:35

Animi skrev:Ift vejret så vil jeg da vædde min højre arm på, at når vi kommer ind i januar (hvis ikke tidligere) skal man høre på folk der siger "puh hvor er det koldt" "bliver det ikke snart varmere" "gid det snart er sommer".
Hvilket er forståeligt nok - men altså, uanset vejret er der jo altid nogen der nok skal brokke sig :D

Den hører jeg også hvert år. Men nej, det brokker jeg mig ikke over.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Novella » 14. sep 2016, 19:36

Animi skrev:
Novella skrev:Hvordan denne her bus er kommet herind? Jeg har lige været forbi, og de er ved at fiske den ud. Den må være kørt venstre om i rundkørslen, ellers er vinklen ikke mulig.
Det er i øvrigt en meget trafikeret viadukt, hvor jeg har passeret syttentusind gange :/

http://ekstrabladet.dk/112/grotesk-ulyk ... er/6294031


Hvis du ikke allerede selv har set det: http://ekstrabladet.dk/112/derfor-kiled ... ro/6294181 :D

Jo jo det med bremserne er jeg med på, men vinklen på viadukten er forkert i forhold til at køre almindeligt rundt i rundkørslen. Han har fandernedme kørt James Bond-stil med den bus, hvis han rent faktisk har styret den derind. Det lader dog til, at han har band'et på en lygtepæl og er blevet kastet ind. Hold kæft, det er heldigt så.
1
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 14. sep 2016, 20:22

At folk ikke lige bruger bare 2 minutter på at tjekke siden ud...

https://www.facebook.com/REMA-1000-DK-157538134694345/?fref=ts


Ældste opslag er 4 timer gammelt og siden har 12 LIkes.
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf hotlips » 15. sep 2016, 05:25

Jeg blev citeret i citattråden men jeg fik ikke noget Bing, gad vide om min telefon har fået pixignomer nu igen.
0
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Aspargsen » 15. sep 2016, 05:48

Animi skrev:Ift vejret så vil jeg da vædde min højre arm på, at når vi kommer ind i januar (hvis ikke tidligere) skal man høre på folk der siger "puh hvor er det koldt" "bliver det ikke snart varmere" "gid det snart er sommer".
Hvilket er forståeligt nok - men altså, uanset vejret er der jo altid nogen der nok skal brokke sig :D

Selvfølgelig hvad skal man ellers tale om
Men jeg vil nu alligevel foreslå af man skærer det ned til 2 årstider, dejlig varm sommer og hvid vinter
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:

Tilbage til "Generelt"