Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. sep 2016, 07:42

Denne hårspænde. Ualmindeligt dårlig ide!

nejj.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 15. sep 2016, 10:19

Pixie88 skrev:Den afdeling jeg bor i. Her bor overvejende pensionister og de har gudhjælpemig fået vedtaget at der skal være en årlig konkurrence, om hvem der har den pæneste altan.
De har endda fået varmemesteren til at være dommer sammen med afdelingsbestyrelsen, og resultatet bliver offentliggjort i et referat fra bestyrelsen.

Det mest absurde er nok at alle disse koners altaner er fuldstændig identiske, med de samme blomster og altankasser, der er sågar nogle der har boret altankasser op på muren, for at deres altan skal se vildere ud.


Lad os så høre: Hvor mange af dem er varme på varmemesteren? Ja, for det er vel i virkeligheden dét at vinde hans gunst, som det arrangement handler om ...

Jeg ville klart følge godt med, hvis jeg var dig. Men nu har jeg også altid været en sucker for virkelighedens føljetoner ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 15. sep 2016, 10:29

At jeg her i september uden problemer kan nyde temperaturer mellem 25-28 grader. For tre uger siden havde jeg været død i sådan et vejr. Enten er det noget mentalt ("det er jo efterår, så det gælder ikke rigtigt"). Eller også hjælper det mig mere, end jeg troede, at der hver aften er lukket og slukket allerede kl 20, og at det flere gange har været dejligt koldt om natten.

Jeg plejer at mistrives ret voldsomt ved alt over 22 grader, får migræne, sveder så meget, at jeg konstant har en følelse af at være i opløsning, mine ben hæver (mine ankler forsvinder cirka midt på dagen), og diverse allergier giver kløe, huden bliver knastør osv.

Men det her ... Det er sådan set bare lækkert. Måske er det i virkeligheden sådan, sommer føles, når man ikke er på p-piller mere? Også en tanke, jeg har haft. Forbandede hormonlort!
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Bøtte » 15. sep 2016, 10:55

At en potentiel ny bankrådgiver starter med at spørge om jeg bor alene.
Jeg er gravid med 2,5 måned til termin og synes det virker oplagt at jeg har en mand/partner. Jeg ved godt at man sagtens kan få børn alene i dag, men at man ligefrem starter med at antage det, overrasker mig.
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12717
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 912
Likede indlæg: 12448

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Guilded_Lily » 15. sep 2016, 11:18

ManicNinja skrev:At jeg her i september uden problemer kan nyde temperaturer mellem 25-28 grader. For tre uger siden havde jeg været død i sådan et vejr. Enten er det noget mentalt ("det er jo efterår, så det gælder ikke rigtigt"). Eller også hjælper det mig mere, end jeg troede, at der hver aften er lukket og slukket allerede kl 20, og at det flere gange har været dejligt koldt om natten.

Jeg plejer at mistrives ret voldsomt ved alt over 22 grader, får migræne, sveder så meget, at jeg konstant har en følelse af at være i opløsning, mine ben hæver (mine ankler forsvinder cirka midt på dagen), og diverse allergier giver kløe, huden bliver knastør osv.

Men det her ... Det er sådan set bare lækkert. Måske er det i virkeligheden sådan, sommer føles, når man ikke er på p-piller mere? Også en tanke, jeg har haft. Forbandede hormonlort!


Jeg oplever det samme. Dog med knapt så mange fyske komplikationer som dig - og jeg tager stadig p-piller. Men jeg kan sagtens rende rundt uden for i lange bukser med opsmøg og to tynde toppe uden at være ved at dejse om af svimmelhed, hovedpine og kvalme.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 15. sep 2016, 13:35

Nå, men jeg vil da gerne, igen, sige at jeg elsker alle årstider. Alle sammen.
Jeg er ikke glad for hedebølge, det er jeg ikke, men ellers er jeg ovenud lykkelig for at leve i et land, hvor årstiderne skifter så meget som de gør herhjemme.
Hell, jeg kan også lide orkaner og torden.
Hold kæft hvor er jeg irriterende overskudsagtig vejr-wise :devil:
6
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46275

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf LadyFox » 15. sep 2016, 13:53

kidkomb skrev:Nå, men jeg vil da gerne, igen, sige at jeg elsker alle årstider. Alle sammen.
Jeg er ikke glad for hedebølge, det er jeg ikke, men ellers er jeg ovenud lykkelig for at leve i et land, hvor årstiderne skifter så meget som de gør herhjemme.
Hell, jeg kan også lide orkaner og torden.
Hold kæft hvor er jeg irriterende overskudsagtig vejr-wise :devil:

Jeg kan også lide alle årstider, lige indtil jeg får vinterdepression, så kan jeg godt savne lysere tider.

Men jeg kan nu bedst lide sommer og efterår, så dem glæder jeg mig ekstra til i løbet af året.
0
...
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7487
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 828
Likede indlæg: 19593

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Animi » 15. sep 2016, 13:57

Lemonella skrev:
Animi skrev:Ift vejret så vil jeg da vædde min højre arm på, at når vi kommer ind i januar (hvis ikke tidligere) skal man høre på folk der siger "puh hvor er det koldt" "bliver det ikke snart varmere" "gid det snart er sommer".
Hvilket er forståeligt nok - men altså, uanset vejret er der jo altid nogen der nok skal brokke sig :D


Ja det påstås hvert år, men jeg elsker efteråret og vinteren. Jeg brokker mig aldrig over blæst, regn, kulde og sne. Jeg nyder det sgu. :D


Jeg kan også godt lide efteråret :lun: Så er det tid til stearinlys, striktrøjer og kaffe på cafeer er altså bare lidt hyggeligere om efteråret synes jeg :lun:
Meeen, der skal da nok være nogen der brokker sig :lol:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Sevii » 15. sep 2016, 14:04

New Improved Taste står der på min Coca-cola zero dåse, men det smager af vand med lidt bobler i.
Men så skal min kæreste hvert fald ikke brokke sig over, at jeg ikke drikker nok vand... tænker jeg. :sarkasme:
0
:banan: :banan:
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9161

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Kommodedyret » 15. sep 2016, 14:07

Dirtylittledevil skrev:Denne hårspænde. Ualmindeligt dårlig ide!

nejj.png


Hvorfor?
:gruble: :genert:
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Aspargsen » 15. sep 2016, 14:13

Hvordan nogen kan finde på af kalde deres barn Miklas ?
Resten af livet vil han få spørgsmålet, sagde du Nicklas
2
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9161

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Kommodedyret » 15. sep 2016, 14:27

Fyrst Eberhard skrev:
Kommodedyret skrev:
Dirtylittledevil skrev:Denne hårspænde. Ualmindeligt dårlig ide!

nejj.png


Hvorfor?
:gruble: :genert:

Fordi "Har du jord i hovedet?"-fornærmelsen er for oplagt.


Du lyder som om du har været på arbejde for længe, godt det snart er weekend :D
1
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15647
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21041

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 15. sep 2016, 17:13

Hvorfor jeg hele dagen i går havde de vildeste cravings efter hvidt brød med smør :gruble:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Ondemand
Indlæg: 1744
Tilmeldt: 16. aug 2016, 06:42
Kort karma: 78
Geografisk sted: Udkanten
Likede indlæg: 6026

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ondemand » 16. sep 2016, 04:49

Hvorfor SKAL alt morgenradio være så P3-agtigt?

:gisp:
1
“Tradition is not the worship of ashes, but the preservation of fire.”
― Gustav Mahler
Brugeravatar
Vinaia
Indlæg: 286
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:19
Kort karma: 51
Likede indlæg: 881

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Vinaia » 16. sep 2016, 06:20

Dirtylittledevil skrev:Denne hårspænde. Ualmindeligt dårlig ide!

nejj.png

Jeg synes, den er sej. :D
1
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?

Tilbage til "Generelt"