Nu melder jeg mig så stille under fanen. Jeg fødte en lille pige på 2360 gram mandag d. 5. september. Hun kom ud 5 uger for tidligt, uden nogen videre årsag. Jeg anede ikke jeg var i fødsel da jeg tog på hospitalet - havde haft nogle milde plukkeveer, som jeg gerne lige ville have undersøgt, da de nev lidt i ny og næ. Jeg var på cykel og med bus på hospitalet, og fik at vide at jeg var 4 cm åben da jeg dukkede op.

Jeg nåede at ringe til min mand og få ham herind af, før det for alvor gik løs med veerne, og 6 timer senere kom hun ud.
Vi ligger indlagt på neonatal, men håber på at komme hjem i morgen, hvis lillepigen har taget på. Hun vejer 2290 gram nu

Sød og fantastisk det er hun

Jeg synes dog ærligt det har været virkelig hårdt at blive mor, og da jeg fik hende i armene 3 timer efter fødslen med slanger i næsen, iltmaske og overvågning på, der var jeg nærmest klar til at sige 'ikke alligevel'. Man kan godt nok have dårlig samvittighed over sådanne tanker, men sygeplejerskerne heroppe er søde, og har snakket med mig om, at jeg nok har været i en choktilstand under og efter fødslen, da det hele pludselig skete på én gang.
Puha! Jeg glæder mig til at komme hjem, og være med i tråden her! Det er hyggeligt at følge med i alle jeres små bebser
.png)