Vi der venter på storken!

Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 13. sep 2016, 08:25

Frk._Strawberry skrev:Ikke nogen graviditet til mig - HCG i blodprøven var <1 og jeg fik min mens her til morgen.. Men påsken lyse side, så gik der heldigvis ikke 3 måneder mellem mine menstruationser, så begynder da så småt at kunne regne med min cyklus.. :-)


Øv hvor ærgerligt :(
Men godt at du trods alt kan se noget positivt i det alligevel :)
0
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1595

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lull » 13. sep 2016, 16:36

Jeg går lidt på stand-by i tråden - Er ret hårdt ramt af kvalme og opkastninger, og har derfor ikke så meget overskud.

Er der en der vil overtage teten og tage tjansen som trådholder?
0
03.05.2017 :lun:
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 13. sep 2016, 17:34

Jeg er desværre aldrig på fra pc, så kan ikke lige se mig ud af at skulle være trådholder.

Øv hvor det lyder surt med kvalme og opkast. Men det er jo i en god sags tjenste :D
0
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 13. sep 2016, 17:39

Jeg har det altså mærkeligt! Ved godt at jeg hver eneste måned skriver at jeg har menssmerter en uge efter æl. Men det føles anderledes denne gang. Jeg er også øm i lænden, har ondt i maven, er øm på huden og frygtelig træt.
Så enten er jeg ved at blive syg, ellers også arbejder min krop på højtryk med en lille graviditet :gruble:
Det er en uge siden jeg havde positiv æl test, så krg hælder nok mest til at jeg bare er ved at blive syg. Men man har jo lov at håbe :kryds:
0
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1595

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lull » 13. sep 2016, 17:42

Majer skrev:Jeg har det altså mærkeligt! Ved godt at jeg hver eneste måned skriver at jeg har menssmerter en uge efter æl. Men det føles anderledes denne gang. Jeg er også øm i lænden, har ondt i maven, er øm på huden og frygtelig træt.
Så enten er jeg ved at blive syg, ellers også arbejder min krop på højtryk med en lille graviditet :gruble:
Det er en uge siden jeg havde positiv æl test, så krg hælder nok mest til at jeg bare er ved at blive syg. Men man har jo lov at håbe :kryds:



Jeg havde ondt i maven og lænden, meget meget sensitive brystvorter, hedeture og kvalme allerede i uge 3, så det kan sagtens betyde at der forhåbentligt er endnu en maj17 baby på vej :banan:
0
03.05.2017 :lun:
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 13. sep 2016, 17:54

Lull skrev:
Majer skrev:Jeg har det altså mærkeligt! Ved godt at jeg hver eneste måned skriver at jeg har menssmerter en uge efter æl. Men det føles anderledes denne gang. Jeg er også øm i lænden, har ondt i maven, er øm på huden og frygtelig træt.
Så enten er jeg ved at blive syg, ellers også arbejder min krop på højtryk med en lille graviditet :gruble:
Det er en uge siden jeg havde positiv æl test, så krg hælder nok mest til at jeg bare er ved at blive syg. Men man har jo lov at håbe :kryds:



Jeg havde ondt i maven og lænden, meget meget sensitive brystvorter, hedeture og kvalme allerede i uge 3, så det kan sagtens betyde at der forhåbentligt er endnu en maj17 baby på vej :banan:


Altså sådan ondt i den rigtige mave og ikke bare underlivet? Har faktisk også lidt dårlig mave. Havde det mega varmt på jobbet i dag og i perioder helt koldsved.
Har ingen appetit og spiste en mini portion til aften. Håber du har ret :)
0
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1595

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lull » 13. sep 2016, 17:55

Sådan i skarpe jag lidt fordelt i hele maven
0
03.05.2017 :lun:
Majer
Indlæg: 792
Tilmeldt: 2. apr 2016, 18:59
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1042

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Majer » 13. sep 2016, 18:07

Lull skrev:Sådan i skarpe jag lidt fordelt i hele maven


Hvor vil det være fedt hvis jeg er lige så heldig som dig. Desværre tror jeg det kan forklares med en gang maveinfluenza :genert:
0
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 14. sep 2016, 15:02

Lull: Stort tillykke!
Jeg er ikke rigtig interesseret i at være tråd-holder, da jeg pga. efterfølger af en hjernerystelse, skal begrænse skærm-arbejde. Og så vil jeg også bare gerne have mulighed for at holde pause fra tråden, når jeg har brug for det. Men nogen skal jo være det, og hvis der slet ikke er nogen der har lyst, så kan jeg godt tage den, men så må folk bare leve med at jeg, i hvert fald i perioder, måske ikke er den bedste tråd-holder :P
0
Chloecat
Indlæg: 130
Tilmeldt: 26. dec 2015, 07:39
Kort karma: 8
Likede indlæg: 154

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Chloecat » 14. sep 2016, 18:13

Nåh her kom job tilbuddet virkelig med en dårlig barsels aftale, det skrev jeg retur til hende i en mail. Har ikke hørt fra hende, så tror det var det. Ej historien er nok lidt længere, men er spændt på om jeg høre mere.

Har brokket mig til min mand over han godt kunne have gjort mig gravid noget tidligere, så skulle jeg have født i starten af året og der havde ikke været så meget virvar. :p
0
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 14. sep 2016, 18:38

Chloecat skrev:Nåh her kom job tilbuddet virkelig med en dårlig barsels aftale, det skrev jeg retur til hende i en mail. Har ikke hørt fra hende, så tror det var det. Ej historien er nok lidt længere, men er spændt på om jeg høre mere.

Har brokket mig til min mand over han godt kunne have gjort mig gravid noget tidligere, så skulle jeg have født i starten af året og der havde ikke været så meget virvar. :p


Hvad var barsel aftalen siden du ikke var tilfreds?
Jeg venter på min nye kontrakt, så er også lidt spændt. Er ret sikker på, at der er betalt løn i 26 uger, men jeg ved ikke helt, hvor længe man skal have været ansat før det gælder. Jeg er så dårlig til at få spurgt om sådan noget fordi jeg er bange for de så ikke vil ansætte mig :fløjt:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 15. sep 2016, 06:47

Tillykke Lull!! (Igen :) ) Fantastisk!

Og øv bøv og op på hesten til dem, det ikke lykkedes for. Jeg har lige haft mens, så tydeligvis heller ikke gevinst hos mig - og stadig ikke noget nyt fra Herlev, så veeenter. Til gengæld går det meget godt med ikke at tænke så meget over det (og med at lade denne tråd lidt ligge, så beklager, hvis jeg misser noget.)

Da jeg jo lidt holder mig væk (og der vart en grund til, jeg bad om at blive taget af) vil jeg helst undgå at være trådholder lige pt. Tager gerne teten igen, når vi starter behandling sidst på året/starten af næste. Alternativt kan jeg da godt opdatere forsiden, når der sker noget nyt, hvis vi evt. kan lave en aftale om, at nogen får nye og/eller gravide til at skrive mig en pb, når der skal opdateres. Der er jo ikke sååå meget arbejde i det :)
0
Frk._Strawberry
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:45
Kort karma: 79
Likede indlæg: 692

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Frk._Strawberry » 15. sep 2016, 08:13

Jeg vil også gerne fritages for at være trådstarter :)

Min kæreste kom til at grine af mig forleden.. Jeg har genopdaget EBay (meget farligt!) og kom i tanke om, at g-teste jo nok var billigere derinde.. Og vupti, så havde jeg købt 20 stk!
Jeg regner jo egentlig ikke med, at når vi ikke aktivt forsøger, så kan der godt gå noget tid inden der er gevinst og jeg mente derfor 20 stk måtte være passende..
Da min kæreste opdagede del i skuffen, råbte han grinende oppe fra badeværelset om jeg nu havde være på eBay igen.. Ups! :P
1
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1595

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Lull » 15. sep 2016, 10:11

Frk._Strawberry skrev:Jeg vil også gerne fritages for at være trådstarter :)

Min kæreste kom til at grine af mig forleden.. Jeg har genopdaget EBay (meget farligt!) og kom i tanke om, at g-teste jo nok var billigere derinde.. Og vupti, så havde jeg købt 20 stk!
Jeg regner jo egentlig ikke med, at når vi ikke aktivt forsøger, så kan der godt gå noget tid inden der er gevinst og jeg mente derfor 20 stk måtte være passende..
Da min kæreste opdagede del i skuffen, råbte han grinende oppe fra badeværelset om jeg nu havde være på eBay igen.. Ups! :P



Jeg har ret mange æl-teste (som i et par og halvtreds :fløjt: ) liggende, så hvis der er nogen der vil aftage for en billig penge siger I bare til...
0
03.05.2017 :lun:
Brugeravatar
Marigold
Indlæg: 431
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:22
Kort karma: 150
Likede indlæg: 396

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Marigold » 15. sep 2016, 16:39

Lull skrev:
Frk._Strawberry skrev:Jeg vil også gerne fritages for at være trådstarter :)

Min kæreste kom til at grine af mig forleden.. Jeg har genopdaget EBay (meget farligt!) og kom i tanke om, at g-teste jo nok var billigere derinde.. Og vupti, så havde jeg købt 20 stk!
Jeg regner jo egentlig ikke med, at når vi ikke aktivt forsøger, så kan der godt gå noget tid inden der er gevinst og jeg mente derfor 20 stk måtte være passende..
Da min kæreste opdagede del i skuffen, råbte han grinende oppe fra badeværelset om jeg nu havde være på eBay igen.. Ups! :P



Jeg har ret mange æl-teste (som i et par og halvtreds :fløjt: ) liggende, så hvis der er nogen der vil aftage for en billig penge siger I bare til...


Jeg fristes til at springe på dit tilbud. Har mistet troen på en ny graviditet og tænker der ender med at gå mange måneder endnu. Samtidig håber jeg selvfølgelig at der er gevinst denne cyklus så det lige passer med de æl teste jeg selv har tilbage!
Nogle dage spekulerer jeg på, om vi burde skrinlægge vores drømme om endnu et barn og bare nyde hende vi har i live. Men jeg har også bare haft en svær uge med mange tanker og tårer samt besøg hos traume psykologen. I morgen er det 5 måneder siden vores lille datter døde :(
Jeg har aldrig før været så lang tid om at blive gravid. Men har selvfølgelig heller aldrig arbejdet på at blive gravid så hurtigt efter en fødsel!
0

Tilbage til "Graviditet"