Rebecca9000 skrev:Jeg er simpelthen så forfærdelig oppustet, at min mave er større end de 3-4 måneders mavebilleder folk deler diverse steder

Det er virkelig helt vildt. Og jeg føler folk GLOR!
Har I mon nogen gode råd? For det er jo ikke kun forfængelighed, har til tider også rigtig ondt
Pt. tager jeg magnesium om aftenen, drikker mindst 2L vand dagligt og forsøger at spise groft. Kunne nok godt bevæge mig mere end jeg gør. Jeg er bare såå træt oveni

Sådan havde jeg det også, heldigvis kun eftermiddag/aften. Men tøj der passede om morgenen passede ikke om aftenen. For mig gik det heldigvis over, det er sjældent jeg er oppustet nu, og det ser ikke nær så voldsomt ud som i starten, så hvis det kan være en trøst så stopper det igen (eller gjorde i hvert fald for mig). Dog har jeg stadig smerter i maven, men det skyldes at min mave reagerer rigtig skidt på jern.
Og lad vær at slå dig selv i hovedet over manglende motion, man er så latterlig træt og kroppen har brug for hvile, selvfølgelig er det sundest at få rørt sig en masse, men det skal heller ikke være et rent helvede det hele, så giv dig selv lov til at slappe lidt mere af her i starten. Jeg er først nu begyndt at få rørt mig mere igen, din energi skal nok blive bedre

Altså min energi er ikke i nærheden af ikke-gravid-energi, men jeg sover ikke længere 14-18 timer i døgnet og er konstant træt når jeg er vågen, nu nøjes jeg med 9-11 timer i døgnet, og ligger ned en halv times tid uden at sove midt på dagen. Så selvom jeg ikke er decideret frisk er der meget mere overskud til at få rørt sig nu end der var i starten