Brev til min kæreste, måske snart ex. hjælp.

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Flammula
Indlæg: 54
Tilmeldt: 16. apr 2016, 10:20
Kort karma: 7
Geografisk sted: København.
Likede indlæg: 58

Brev til min kæreste, måske snart ex. hjælp.

Indlægaf Flammula » 14. sep 2016, 10:11

.
Senest rettet af Flammula 3. aug 2020, 15:29, rettet i alt 1 gang.
1
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Brev til min kæreste, måske snart ex. hjælp.

Indlægaf JoyNips » 14. sep 2016, 10:34

Jeg tænker ærligt talt, at hvis man har behov for at skrive sådan et brev til sin partner... så er løbet nok kørt.
6
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Flammula
Indlæg: 54
Tilmeldt: 16. apr 2016, 10:20
Kort karma: 7
Geografisk sted: København.
Likede indlæg: 58

Re: Brev til min kæreste, måske snart ex. hjælp.

Indlægaf Flammula » 14. sep 2016, 10:37

Jaaaa, det har du nok ret i. Jeg forstår bare ikke hvorfor han holder mig hen sådan her og for et par uger siden tog sin søn med hjem til mig for første gang. Hvorfor gøre det?
0
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18275

Re: Brev til min kæreste, måske snart ex. hjælp.

Indlægaf Mi55y » 14. sep 2016, 10:45

Jeg tænker også, at hans følelser nok er kølnet, men nærværret og selskabet er måske meget rart at holde lidt ved. Det kan være svært at afslutte et forhold, hvis der på papiret ikke er noget galt - hvilket ser ud til at gælde her.

Jeg synes, at det er vigtigt, at du holder fast i at få en klar udmelding fra ham, hvis du fortsat er interesseret i at kæmpe for det. Og hvis han vælger at fortsætte, så skal det følges op af handlinger.
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Akehurst2
Indlæg: 14189
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40745

Re: Brev til min kæreste, måske snart ex. hjælp.

Indlægaf Akehurst2 » 14. sep 2016, 10:48

Jeg synes, du skal fokusere mere på, hvad du vil, frem for på, hvad han nok tænker eller føler.

Hvad er det, du mangler? Beskriv det, og forklar ham, at hvis han ikke kan imødekomme dig, så må du slutte forholdet.
10
Brugeravatar
Flammula
Indlæg: 54
Tilmeldt: 16. apr 2016, 10:20
Kort karma: 7
Geografisk sted: København.
Likede indlæg: 58

Re: Brev til min kæreste, måske snart ex. hjælp.

Indlægaf Flammula » 14. sep 2016, 10:50

Jeg forstår det bare ikke. Det gik så sindssygt godt mellem os. Det bedste forhold jeg nogensinde har været i og det gik godt så længe. Hans familie og venner kan alle sammen godt lide mig. Hvofor kan han så ikke :/ Det er første gang jeg har givet mig til en mand og virkelig stolet på ham og troet på det. Jeg er virkelig helt ødelagt.
0
Brugeravatar
Flammula
Indlæg: 54
Tilmeldt: 16. apr 2016, 10:20
Kort karma: 7
Geografisk sted: København.
Likede indlæg: 58

Re: Brev til min kæreste, måske snart ex. hjælp.

Indlægaf Flammula » 14. sep 2016, 10:52

Akehurst2 skrev:Jeg synes, du skal fokusere mere på, hvad du vil, frem for på, hvad han nok tænker eller føler.

Hvad er det, du mangler? Beskriv det, og forklar ham, at hvis han ikke kan imødekomme dig, så må du slutte forholdet.


Ja det skal jeg nok. Det ved jeg. I den tid jeg har været syg har det bare været svært da jeg følte han forsvandt mere og mere. Jeg er bare typen som overtænker og overanalyserer helt ekstremt. Så det her har plaget mig nærmest uafbrudt i de sidste 2 måneder. Men jeg vil selvfølgelig heller ikke have én som ikke ved om han elsker mig, som ikke kan kommunikere. Åhhh men det er så svært.
0
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2840
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3480

Re: Brev til min kæreste, måske snart ex. hjælp.

Indlægaf Torn » 14. sep 2016, 10:53

Det er et godt brev. Jeg ville sende det og vente på svar. Og svaret skulle være helt klart. Han skulle være helt afklaret med sine følelser, før end jeg ville fortsætte. Jeg ville endda sende brevet før festival, så jeg ikke mistede modet.

Jeg forstår godt, at det er hårdt. Hvor er det dog godt, at du handler. Det er stærkt.
7
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12187

Re: Brev til min kæreste, måske snart ex. hjælp.

Indlægaf achillaxedprune » 14. sep 2016, 12:44

Torn skrev:Det er et godt brev. Jeg ville sende det og vente på svar. Og svaret skulle være helt klart. Han skulle være helt afklaret med sine følelser, før end jeg ville fortsætte. Jeg ville endda sende brevet før festival, så jeg ikke mistede modet.

Jeg forstår godt, at det er hårdt. Hvor er det dog godt, at du handler. Det er stærkt.



100% enig i ovenstående... Send det brev og få noget afklaring. Helst en tilkendegivelse af han vil dig, lige så meget som du vil ham.

Held og lykke. :)
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 268
Likede indlæg: 4379

Re: Brev til min kæreste, måske snart ex. hjælp.

Indlægaf Q-beben » 14. sep 2016, 15:56

Jeg synes også, at dit brev er godt.

Har dog to kommentarer:

Jeg synes ikke, at din start og afslutning hænger helt sammen. I starten siger du, at nu kan du ikke mere. Jeg læser det, som om at du gerne vil stoppe. I slutningen skriver du dog, at du gerne vil ham, og at det er op til ham.

Hvis du vil ham, synes jeg ikke, at du skal skrive det der med, at så vil du hellere finde lykken med en anden osv. Det er fair nok, at du gerne vil videre, men nøjes med at skrive det - i stedet for at pensle det så meget ud. Det lyder lidt bebrejdende.., synes jeg...
1
Nipsting
Indlæg: 109
Tilmeldt: 22. feb 2016, 07:09
Kort karma: 28
Likede indlæg: 146

Re: Brev til min kæreste, måske snart ex. hjælp.

Indlægaf Nipsting » 14. sep 2016, 15:59

Skriv hvad du får af svar, håber ikke du får et vævende et;)
0
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Brev til min kæreste, måske snart ex. hjælp.

Indlægaf Guldfisk » 14. sep 2016, 17:33

Flammula skrev:"Jeg skriver dette fordi jeg de sidste par måneder har været utroligt ked af, hvordan tingene har været mellem os. Distancen er bare vokset og intimiteten forsvundet mere og mere.

Det optimale ville selvfølgelig være at tale om det ansigt til ansigt, men det tror jeg ville være svært. Jeg tror du ville lukke af, og jeg ville ikke få sagt alt, jeg ville.

Jeg elsker dig stadig og savner de gode tider så ufatteligt meget. Jeg vil stadig gerne flytte op til dig og starte et nyt liv dér. Jeg kan lide din familie og dine venner og jeg er ved at blive rigtig glad for "søn" også.

Det er ca. 2 måneder siden du sagde du ikke havde kærlige følelser for mig længere. Alligevel har vi fortsat med at se hinanden, og jeg ved ikke hvor vi står nu. Somme tider siger eller gør du ting, som får mig til at tro, at du stadig vil mig, som da du tog "søn" med hertil og efterlod madrassen til senere besøg, men ellers "savner jeg" kys og kram og kærlige ord.

Du er en travl mand, og det kan jeg lide ved dig. Men jeg bliver simpelthen nødt til at vide, hvor vi står. "Jeg ser ingen grund til at fortsætte, hvis du ikke har følelser for mig."

Jeg synes stadig at du er en fantastisk mand. Jeg synes vi hygger os godt sammen, kan tale og grine sammen. Jeg synes du er klog og interessant, jeg er stadig imponeret over hvor meget du kan og vil og jeg synes stadig du er utroligt lækker og sexet.

Jeg ved at du har været presset selv og at du håndterer tingene på din egen måde. Det respekterer jeg selvfølgelig men du må også tage lidt mere hensyn til mig. Nogle gange tror jeg at du sammenligner mig for meget med "søns mor", men vi er ikke ens og vores forhold vil aldrig blive det samme.

Jeg er efterhånden dér hvor jeg har brug for at du kommer på banen og viser hvad du vil. Er jeg ikke den kvinde du vil have er det jo rigtig ærgeligt og jeg bliver selvfølgelig ked af det, "men jeg vil hellere vide det nu.""


Jeg ville korte det ned, fx som oventstående. Jeg har forsøgt at markere med "", når jeg har sat ny tekst ind og ellers har jeg bare slettet.

Men find ud af med dig selv, hvad formålet er: Skal han ændre adfærd? Skal han sende et brev tilbage med forklaringer? Skal I holde pause? Skal han sige ja til, at du flytter op til ham? Skal I have en lang samtale om dit brev?
Og så skriv det ind i brevet. "Når vi ses næste gang (på tirsdag eller hvornår det nu er), har jeg brug for, at du/vi gør ..." eller "Ring når du har et svar på...". Du har jo brug for, at han klart viser, at det er dig, han vil. Så stil krav om, at han gør det på den måde, du vil stole mest på.

Og bare lige send mig en besked, hvis din quote skal slettes i mit indlæg.
1
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1846
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Brev til min kæreste, måske snart ex. hjælp.

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 17. sep 2016, 20:01

Hvis tingene er som du beskriver både i dit indlæg og i brevet, er der vel ikke så meget at gøre.. Han har sagt hans følelser er væk, og du har selv mærket hvordan det bliver værre og værre. Det lader til han gerne vil have dig som back up. Dyrker I sex når I ses, og er det den eneste form for nærhed I så har? I så fald ville jeg lave et clean cut og ikke se ham mere. Sige til ham at det er for hårdt at være på stand by- for det er du.
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Brev til min kæreste, måske snart ex. hjælp.

Indlægaf vibbsen » 17. sep 2016, 20:49

I har haft et langdistance forhold i de seneste 13 måneder, hvor han for 2 måneder siden meldte ud at han ikke havde følelserne med. Han var åbenbart ikke for fin til at blive ved med at holde blus under en kedel som han reelt har sagt han ikke ser nogen fremtid med.

Jeg gad ikke spilde min tid på at skrive et langt brev hvor jeg ligefrem tigger ham om at understrege hvad han jo egentlig allerede har gjort dig opmærksom på.

At han har efterladt sønnens madras vil jeg ikke nødvendigvis se som et tegn på at han har ombestemt sig. Større ting end en madras er set som vraggods i kølvandet på den slags "breakups" hvor den ene i bund og grund er for chicken til at droppe den anden....Og den anden nægter at se skriften på væggen...

Beklager, men hvis jeg var dig, så ville jeg trække "Jeg slår op. Du er ikke det jeg søger" kortet....Og komme ud af det med hovedet højt. Madrassen kan han jo bare komme og hente...
4
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Brev til min kæreste, måske snart ex. hjælp.

Indlægaf Sophies-mor » 17. sep 2016, 21:13

vibbsen skrev:I har haft et langdistance forhold i de seneste 13 måneder, hvor han for 2 måneder siden meldte ud at han ikke havde følelserne med. Han var åbenbart ikke for fin til at blive ved med at holde blus under en kedel som han reelt har sagt han ikke ser nogen fremtid med.

Jeg gad ikke spilde min tid på at skrive et langt brev hvor jeg ligefrem tigger ham om at understrege hvad han jo egentlig allerede har gjort dig opmærksom på.

At han har efterladt sønnens madras vil jeg ikke nødvendigvis se som et tegn på at han har ombestemt sig. Større ting end en madras er set som vraggods i kølvandet på den slags "breakups" hvor den ene i bund og grund er for chicken til at droppe den anden....Og den anden nægter at se skriften på væggen...

Beklager, men hvis jeg var dig, så ville jeg trække "Jeg slår op. Du er ikke det jeg søger" kortet....Og komme ud af det med hovedet højt. Madrassen kan han jo bare komme og hente...

Enig.
0
Hæklerier på hjernen :cool:

Tilbage til "Forhold og sex"