Brev til min kæreste, måske snart ex. hjælp.

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Brev til min kæreste, måske snart ex. hjælp.

Indlægaf Zombie » 17. sep 2016, 21:29

Jeg er enig med Vibbsen, men ville måske slå op med ordene: "For to måneder siden havde du ikke følelserne med i det længere. Med mindre du kan bekræfte at der er sket en eller anden helt vild forandring, så må jeg stoppe det her, fordi jeg ikke har lyst til at være sammen med en, der ikke vil mig lige så meget, som jeg vil ham".

Hvis han ikke kommer med en overvældende kærlighedserklæring her, så afslutter du det stadig med hovedet højt. Men også hvor du melder ud, hvad du reelt føler og du derfor ved, at han ved hvordan du har det. Ingen "hvad nu hvis"er.
5
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Brev til min kæreste, måske snart ex. hjælp.

Indlægaf vibbsen » 17. sep 2016, 21:43

Zombie skrev:Jeg er enig med Vibbsen, men ville måske slå op med ordene: "For to måneder siden havde du ikke følelserne med i det længere. Med mindre du kan bekræfte at der er sket en eller anden helt vild forandring, så må jeg stoppe det her, fordi jeg ikke har lyst til at være sammen med en, der ikke vil mig lige så meget, som jeg vil ham".

Hvis han ikke kommer med en overvældende kærlighedserklæring her, så afslutter du det stadig med hovedet højt. Men også hvor du melder ud, hvad du reelt føler og du derfor ved, at han ved hvordan du har det. Ingen "hvad nu hvis"er.


Her er jeg nok lidt mere "Bordet fanger" agtig :lol: :lol: :lol: :lol:

En overvældende kærlighedserklæring i kølvandet på en "Jeg har sgu ikke følelserne med i det her" ville ikke være nok for mig....

Siger jeg nu. Lige lidt over 16 år siden at hr.vibbsen bad om en pause i vores forhold for at tænke over om vi skulle til next level.. Det fik han 3 uger til. Når de 3 uger var gået så var løbet kørt. Og vi var færdige med hinanden. Mit udtrykkelige krav. 2 uger senere vendte han tilbage og bad mig om at flytte ind hos sig. Men det er lidt noget andet. Han gav på intet tidspunkt udtryk for at han var i tvivl om noget der drejede sig om sine følelser for mig ....Han havde bare lidt svært ved at se at det øverste bræt på den del af folden blev sømmet fast, således at han for evigt måtte opgive sin "Vild Pony På Prærien" status.
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2840
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3480

Re: Brev til min kæreste, måske snart ex. hjælp.

Indlægaf Torn » 19. sep 2016, 12:46

Hvordan går det TS?
0
Brugeravatar
Flammula
Indlæg: 54
Tilmeldt: 16. apr 2016, 10:20
Kort karma: 7
Geografisk sted: København.
Likede indlæg: 58

Re: Brev til min kæreste, måske snart ex. hjælp.

Indlægaf Flammula » 28. sep 2016, 16:48

Ja, orker ikke uddybe så meget men vi er ikke sammen mere. Jeg er skide ked af det, endnu mere skuffet men også lettet. Jeg ved at jeg er et catch og en fantastisk kæreste. Hvorfor han ikke kunne elske mig finder jeg nok aldrig ud af. Jeg er ked af at han var så useriøs at blande mig ind i hans søns liv. Manden er næsten 40. Jeg troede at han var mere stabil. Jeg kommer til at savne den knægt super meget og da jeg hørte at han var blevet skuffet over vi ikke var sammen mere så brast mit hjerte bare.

Jeg har lært at jeg kan elske en mand, jeg er blevet bekræftet i at jeg vil have mig eget barn og en søn også er ok. Jeg ved at jeg fortjener mere. Men for fanden hvor havde jeg bare håbet at det var HAM!

Nu står jeg her single og 32 år. Frygter jeg ikke møder en ny jeg kan elske. Jeg vil SÅ gerne endelig opleve at være i et varmt, trygt og harmonisk parforhold. Jeg vil have min egen familie. Jeg føler jeg har været alene hele mit liv., der har været kærester men jeg har altid været en isdronning Der er allerede masser af fyre som er efter mig, men som altid ingen som er noget for mig.

Jeg fokuserer på at få styr på mit liv i DK igen, venner og familie, mine dejlige katte, gøre min lejlighed hyggeligere, yoga og ikke mindst mig selv. Terapi er guld værd!

Tak til jer som tog jer tid til at svare på denne tråd.
2
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2840
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3480

Re: Brev til min kæreste, måske snart ex. hjælp.

Indlægaf Torn » 29. sep 2016, 05:12

Du lyder til at komme igennem kærestesorgen med det helt rigtige fokus - dig selv. Held og lykke.
3
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 268
Likede indlæg: 4380

Re: Brev til min kæreste, måske snart ex. hjælp.

Indlægaf Q-beben » 29. sep 2016, 06:32

Godt, at du skriver, at du ved, at du fortjener mere. Og de findes altså derude - de gode mænd :) Det er hårdt at skulle igennem et brud, - men jeg håber, at du kommer hurtigt videre.

Tak for en tilbagemelding!
1
Brugeravatar
Flammula
Indlæg: 54
Tilmeldt: 16. apr 2016, 10:20
Kort karma: 7
Geografisk sted: København.
Likede indlæg: 58

Re: Brev til min kæreste, måske snart ex. hjælp.

Indlægaf Flammula » 29. sep 2016, 12:06

Tak for jeres søde kommentarer. Det er kun 8 dage siden nu og jeg har det meget bedre end jeg troede at jeg ville. Jeg spiser og sover normalt igen så det er skønt. Jeg nåede heldigvis at forberede mig lidt gennem de sidste par måneder. Det er bare svært. Det første for mig seriøse forhold der gik i vasken. Men det var nok meget sundt at prøve også.
1

Tilbage til "Forhold og sex"