Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. sep 2016, 12:25

At når man ser på film eller i en dokumentar noget hvor en gruppe af fx politi/militær skal meget hurtigt ind i et hus, og de er begyndt at løbe derind, så er der altid en der skal brøle GO! GO! GO! og jeg tænker altid at det både må være irriterende og stressende, de ER jo begyndt at løbe, så hvad er problemet? Er personen bange for at de pludselig stopper fordi de har glemt de skal løbe?
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 17. sep 2016, 17:39

Det er pisse irriterende når man forsøger at sælge noget online, og en mulig køber er en sløv padde.

Man skulle da tro at køber gerne vil have afsluttet handlen hurtigst muligt, men vedkommende tager sig virkelig god tid til at svare i øst, når jeg har spurgt i vest. Og det eneste jeg har spurgt om 2-3 gange nu, siden torsdag, er at jeg har bedt om vedkommendes adresse og spurgt og h*n har mobilepay. Jeg har også bedt vedkommende om at svare på min besked, da jeg ellers vil sælge til en anden. Til det fik jeg bare et "Hej, jeg har set din besked"-agtigt svar. Hvad fanden skal jeg bruge det til :forvirret Det kan jeg jo ligesom se på Messenger at du har. Grr.

Jeg synes jeg har været meget large og høflig, men kan jeg ikke godt tillade mig at sætte en tidsfrist på (for mig selv) for hvor længe jeg gider vente?
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15648
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21042

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 17. sep 2016, 17:43

Juki skrev:Det er pisse irriterende når man forsøger at sælge noget online, og en mulig køber er en sløv padde.

Man skulle da tro at køber gerne vil have afsluttet handlen hurtigst muligt, men vedkommende tager sig virkelig god tid til at svare i øst, når jeg har spurgt i vest. Og det eneste jeg har spurgt om 2-3 gange nu, siden torsdag, er at jeg har bedt om vedkommendes adresse og spurgt og h*n har mobilepay. Jeg har også bedt vedkommende om at svare på min besked, da jeg ellers vil sælge til en anden. Til det fik jeg bare et "Hej, jeg har set din besked"-agtigt svar. Hvad fanden skal jeg bruge det til :forvirret Det kan jeg jo ligesom se på Messenger at du har. Grr.

Jeg synes jeg har været meget large og høflig, men kan jeg ikke godt tillade mig at sætte en tidsfrist på (for mig selv) for hvor længe jeg gider vente?

Selvfølgelig kan du det :) Skriv "Hej Gurli-Bent. Jeg vil høre om du stadig er interesseret i at handle? Send mig din adresse og betaling senest den og den dato. Ellers går handlen til en anden. Venlig hilsen Juki"
5
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 17. sep 2016, 17:45

2SHY skrev:
Juki skrev:Det er pisse irriterende når man forsøger at sælge noget online, og en mulig køber er en sløv padde.

Man skulle da tro at køber gerne vil have afsluttet handlen hurtigst muligt, men vedkommende tager sig virkelig god tid til at svare i øst, når jeg har spurgt i vest. Og det eneste jeg har spurgt om 2-3 gange nu, siden torsdag, er at jeg har bedt om vedkommendes adresse og spurgt og h*n har mobilepay. Jeg har også bedt vedkommende om at svare på min besked, da jeg ellers vil sælge til en anden. Til det fik jeg bare et "Hej, jeg har set din besked"-agtigt svar. Hvad fanden skal jeg bruge det til :forvirret Det kan jeg jo ligesom se på Messenger at du har. Grr.

Jeg synes jeg har været meget large og høflig, men kan jeg ikke godt tillade mig at sætte en tidsfrist på (for mig selv) for hvor længe jeg gider vente?

Selvfølgelig kan du det :) Skriv "Hej Gurli-Bent. Jeg vil høre om du stadig er interesseret i at handle? Send mig din adresse og betaling senest den og den dato. Ellers går handlen til en anden. Venlig hilsen Juki"

God idé med at skrive datoen til vedkommende :)
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15648
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21042

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 17. sep 2016, 17:52

Juki skrev:
2SHY skrev:
Juki skrev:Det er pisse irriterende når man forsøger at sælge noget online, og en mulig køber er en sløv padde.

Man skulle da tro at køber gerne vil have afsluttet handlen hurtigst muligt, men vedkommende tager sig virkelig god tid til at svare i øst, når jeg har spurgt i vest. Og det eneste jeg har spurgt om 2-3 gange nu, siden torsdag, er at jeg har bedt om vedkommendes adresse og spurgt og h*n har mobilepay. Jeg har også bedt vedkommende om at svare på min besked, da jeg ellers vil sælge til en anden. Til det fik jeg bare et "Hej, jeg har set din besked"-agtigt svar. Hvad fanden skal jeg bruge det til :forvirret Det kan jeg jo ligesom se på Messenger at du har. Grr.

Jeg synes jeg har været meget large og høflig, men kan jeg ikke godt tillade mig at sætte en tidsfrist på (for mig selv) for hvor længe jeg gider vente?

Selvfølgelig kan du det :) Skriv "Hej Gurli-Bent. Jeg vil høre om du stadig er interesseret i at handle? Send mig din adresse og betaling senest den og den dato. Ellers går handlen til en anden. Venlig hilsen Juki"

God idé med at skrive datoen til vedkommende :)

Det gør det i hvert fald konkret for den anden at der er en deadline. Så kan vedkommende heller ikke om 1-2 måneder komme og sige at han vil købe og bliver sur hvis du har solgt til anden side. Så har han haft chancen
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Muddi
Indlæg: 3438
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2513

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Muddi » 17. sep 2016, 20:14

Hvepse! Først havde jeg hvepsebo på altanen, som boligselskabet har været og sprøjte, så det er blevet bedre, der er dog stadig nogen der flagrer rundt derude. Da jeg så kom hjem i eftermiddags efter at havde tilbragt hele ugen hos mine forældre, fandt jeg ikke færre end syv hvepse lig i køkkenet, og en levende fløj rundt i vinduet. Jeg lukkede den levende ud og fejede de andre op og kom i skraldespanden. Men igennem dagen har der jævnligt været nye levende hvepse i køkkenet, og en enkelt gang endnu et lig. Og der er ikke åbent nogen steder. Argh! :panik: :panik: :panik:
Senest rettet af Muddi 17. sep 2016, 20:16, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24622
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36768

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 17. sep 2016, 20:16

Takketaler :rulle:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Maria86
Indlæg: 507
Tilmeldt: 3. maj 2016, 16:10
Kort karma: 8
Likede indlæg: 133

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Maria86 » 17. sep 2016, 21:04

:wacko: AT jeg glemte tid og nu er klokken 23 noget :wacko: jeg der ville i seng i god tid og det er altså ikke 23, og noget :stoned: :rulle: men god nat. Nu vil jeg så i gang med de der 10 ting der skal gøres før jeg kan hoppe i min seng :pompom: :sol: :gogo: :love2: :dance: :dance:
0
Brugeravatar
Chatsy
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 1. nov 2015, 09:30
Kort karma: 212
Likede indlæg: 4669

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Chatsy » 18. sep 2016, 07:57

At min elendige nabo holdte abefest i nat igen. Ros skal idioten dog have, for i det mindste blev det holdt på en weekendaften for en gangs skyld, men det retfærdiggør stadig ikke det vanvittige høje basmusik, som overdøvede mine ørepropper, jeg i desperation proppede så langt ind i ørene, at jeg nu har ondt.

Boligselskabet har endda lige haft forfattet en skrivelse til ham med påmindelse om, at husordenen skal overholdes, men det er åbenbart rigtig svært at forstå.

Fatsvag? Er han fatsvag?!
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24622
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36768

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 18. sep 2016, 09:13

Ondt i et par kindtænder :sur: Det har varet små to uger nu og forsvinder åbenbart ikke af sig selv, så nu må jeg bide i det sure æble og ringe til min tandlæge i morgen. De penge ville jeg gerne ha sparet, men jeg tør heller ikke løbe an på at det 'måske' bliver bedre, for jeg skal til Kbh i næste uge med arbejde og vil ikke risikere at det pludselig bliver værre derovre.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24622
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36768

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 18. sep 2016, 10:33

Jeg har lige opdateret min iPad til iOS 10, og nu kan jeg så ikke bruge Telias selvbetjening :forvirret: Jeg brugte den lige inden opdateringen, men nu bliver jeg ikke sendt videre fra login-siden. Ej men, det er da pisseirriterende! Jeg har heldigvis min gamle iPhone 4, som der ikke længere bliver opdateret, så regner med jeg kan logge ind via den. Men jeg kan ikke greje hvorfor det ikke virker på iPaden :sur:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
hthy
Indlæg: 575
Tilmeldt: 17. aug 2015, 22:48
Kort karma: 32
Likede indlæg: 699

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf hthy » 18. sep 2016, 10:48

Smiling_Goat skrev:
hthy skrev:
ManicNinja skrev:
kidkomb skrev:En ejendomsmægler som i sin beskrivelse af et hus, skriver at "på den store lukkede terrasse kan man grille i al slags vejr".
(Og den er lukket, som i med døre og vinduer)
Nej?! NEJ?
What the actual f*ck?
Det dør man af din kæmpe idiot!
Det svarer til at sætte en slange på sin udstødning, stikke den ind ad vinduet i sin tændte bil og sætte sig ind og lukke døren.
Hvor er det vanvittigt, at folk stadig ikke ved det altså *suk*

EDIT: Jeg skrev selvfølgelig en mail til mægleren.


Jeg er seriøst rystet! :tie:


Man kan da åbne de døre og vinduer mens man griller så der kommer luft ind. Fordelen er at grillen kan stå i tørvejr hvis det regner. Hvis man bruger kuglegrill skal man jo heller ikke være ved grillen hele tiden.


Vi grillede engang under en presenning (jeg kender sære mennesker,) der må siges at være mere ventileret end et rum med åbne døre og vinduer, og jeg syntes, det var ubehageligt at trække vejret. Jeg synes virkelig, man bare skal afholde sig fra at grille inden døre. Nogensinde.



Grillen skal selvfølgelig stå i døråbningen og alle døre og vinduer være helt åbne. Ved en kuglegrill skal der jo kun være en person tilstede lige mens kødet brunes, derefter passer det sig selv under lukket låg. Det er jo langt fra de eksempler, man har hørt om, hvor folk har tændt en almindelig kulgrill indendøre for at få varmen.

Så sent som i går aftes sad vi da forøvrigt ca. 25 mennesker i et partytelt på ca. 40 m2 og 3½ -4 m højt, hvor kun den ene endevæg og en halv langside var åbent og der blev grillet pølser på en gasgrill, der var der ingen der havde nogen problemer, men en gasgrill udvikler vel heller ikke mere kulilte en et gaskomfur gør, så det kan jo også være det ejendomsmægleren mener med en grill.
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24622
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36768

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 18. sep 2016, 10:51

Daine skrev:Jeg har lige opdateret min iPad til iOS 10, og nu kan jeg så ikke bruge Telias selvbetjening :forvirret: Jeg brugte den lige inden opdateringen, men nu bliver jeg ikke sendt videre fra login-siden. Ej men, det er da pisseirriterende! Jeg har heldigvis min gamle iPhone 4, som der ikke længere bliver opdateret, så regner med jeg kan logge ind via den. Men jeg kan ikke greje hvorfor det ikke virker på iPaden :sur:

Haha! Så fik jeg det til at virke igen! Aner ikke hvordan, men det er også ligegyldigt :D Nu irriterer det mig, at tastelydene er blevet lavet om :cuss: Jeg har brug for dem, når jeg skriver, men nu er det ikke længere de gammeldags tastelyde, men sådan nogle fesne dapdap lyde.


Ja, jeg har virkelig store problemer i dag :lol:
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Muspel » 18. sep 2016, 11:04

hthy skrev:
Smiling_Goat skrev:
hthy skrev:
ManicNinja skrev:
kidkomb skrev:En ejendomsmægler som i sin beskrivelse af et hus, skriver at "på den store lukkede terrasse kan man grille i al slags vejr".
(Og den er lukket, som i med døre og vinduer)
Nej?! NEJ?
What the actual f*ck?
Det dør man af din kæmpe idiot!
Det svarer til at sætte en slange på sin udstødning, stikke den ind ad vinduet i sin tændte bil og sætte sig ind og lukke døren.
Hvor er det vanvittigt, at folk stadig ikke ved det altså *suk*

EDIT: Jeg skrev selvfølgelig en mail til mægleren.


Jeg er seriøst rystet! :tie:


Man kan da åbne de døre og vinduer mens man griller så der kommer luft ind. Fordelen er at grillen kan stå i tørvejr hvis det regner. Hvis man bruger kuglegrill skal man jo heller ikke være ved grillen hele tiden.


Vi grillede engang under en presenning (jeg kender sære mennesker,) der må siges at være mere ventileret end et rum med åbne døre og vinduer, og jeg syntes, det var ubehageligt at trække vejret. Jeg synes virkelig, man bare skal afholde sig fra at grille inden døre. Nogensinde.



Grillen skal selvfølgelig stå i døråbningen og alle døre og vinduer være helt åbne. Ved en kuglegrill skal der jo kun være en person tilstede lige mens kødet brunes, derefter passer det sig selv under lukket låg. Det er jo langt fra de eksempler, man har hørt om, hvor folk har tændt en almindelig kulgrill indendøre for at få varmen.

Så sent som i går aftes sad vi da forøvrigt ca. 25 mennesker i et partytelt på ca. 40 m2 og 3½ -4 m højt, hvor kun den ene endevæg og en halv langside var åbent og der blev grillet pølser på en gasgrill, der var der ingen der havde nogen problemer, men en gasgrill udvikler vel heller ikke mere kulilte en et gaskomfur gør, så det kan jo også være det ejendomsmægleren mener med en grill.


Jeg har til gengæld været vidne til at falckreddere og læge prøver at genoplive mand, der til DHL har grillet pølser til sit firma inde under en pavillon med åbne sider til 2 af siderne. Jeg ved ikke om det lykkes.

Ikke om jeg på vilkår ville tænde en grill andet end ude i helt fri luft.
5
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 135
Likede indlæg: 4408

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Lisva » 19. sep 2016, 10:56

At der altid er vejarbejde over-fucking-alt i Aalborg. :evil:
0

Tilbage til "Generelt"