Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
MissDitte
Indlæg: 562
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:07
Kort karma: 169
Likede indlæg: 1310

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf MissDitte » 19. sep 2016, 08:02

At jeg morgen nr 13 stadig vågner op, tror jeg er rask, og kommer i tanke om, at jeg har kræft.
0
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ina » 19. sep 2016, 18:12

Jeg har ondt i maven, kvalme, er træt efter en søvnløs nat og er bagud med pensum. Tror jeg skal have en pjækkedag i morgen.. :(
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15614
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20989

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 19. sep 2016, 21:10

At jeg endnu en aften inden sengetid bliver overvældet af sorg over at Sebastian ikke er her længere :whine: Ah men det kan da ikke blive ved med at være sådan :trist:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11228
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23201

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Mani » 20. sep 2016, 15:52

Jeg skulle tage et gammelt sæde af en stol og det lykkedes mig at få vippet en af de metal klips det sad fast med af så den fløj lige op i mit øje. Shit det gjorde ondt - og øjet er rødt, men jeg kan heldigvis se uden problemer.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15614
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20989

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 20. sep 2016, 16:34

En samtale med min souschef. Ikke at hun sagde noget slemt og hun har heller ikke helt fornemmelsen af hvor god jeg er til at søge sparring osv, men alligevel har jeg frygtelige katastrofetanker om at jeg er røvdårlig og ikke gør det godt nok osv osv osv :( Øv! Især når jeg ellers var begyndt at synes det gik godt :(
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Muuh » 21. sep 2016, 12:02

At min halv defekte arm/skulder fungere endnu værre end den plejer, takke være en nerve, der satte sig i klemme, da jeg skulle tørre hår efter at have været i bad :sur: Så nu har jeg en jagende smerte hver gang jeg drejer hovedet en smule til venstre eller bevæger overarmen/skulderen

Skide nervebetændelse!
0
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf icelady » 21. sep 2016, 12:13

Var en tur forbi ungernes folkeskole, som er ved at blive revet ned, til fordel for "Fremtidens plejehjem."


Det er lidt sørgeligt at se den så... "ribbet."
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 21. sep 2016, 12:30

Stadig sovet dårligt.
Det klør, igen som når man begynder at få svamp.
Jeg er godt nok træt af det.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21832

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Purple Haze » 21. sep 2016, 14:53

Der har været lidt mange henvendelser på job i dag - som har gjort det svært at få lavet nogle specifikke opgaver.
Brokkede mig lidt over det på facebook, på en "sjov" måde - fordi jeg selv synes min reaktion på en henvendelse var lidt sjov.

Har så fået et hav af gode råd og "sådan undgår du stress", pas nu på osv. - hvilket vel var sødt nok, men faktisk bare irreterende - Man kan godt have en lidt travl dag uden at det betyder at man er ved at få stress fordi man ikke kan finde ud af at administre sin tid og e-mails på arbejdet. Så blev egentlig bare irreteret over det, og slettede hele lortet.

Måske jeg er ved at få PMS, eller også er jeg bare lidt træt af andre mennesker i dag.
2
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf FrøkenM » 21. sep 2016, 18:03

Som indehaver af et fysisk handicap tænker jeg selv, at det er meget normalt når folk spørger hvorfor man går "underligt", men idag gik det langt over grænsen. Kom ind i bussen og satte mig på et klapsæde, en mand overfor spørger hvorfor jeg går sådan. Jeg svarer. Han bliver så temmelig agressiv og begynder at sparke til mine ben og "rette" på mit knæ da han absolut ikke kan forstå det kan være SÅ svært for mig. Han træner nemlig heste og dem kan man jo dressere så man burde da også kunne dressere en fysisk handicappet.

Heldigvis kom en ung fyr mig til undsætning og tilbød mig sin plads.

Øv en skoddag :trist:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 21. sep 2016, 18:40

FrøkenM skrev:Som indehaver af et fysisk handicap tænker jeg selv, at det er meget normalt når folk spørger hvorfor man går "underligt", men idag gik det langt over grænsen. Kom ind i bussen og satte mig på et klapsæde, en mand overfor spørger hvorfor jeg går sådan. Jeg svarer. Han bliver så temmelig agressiv og begynder at sparke til mine ben og "rette" på mit knæ da han absolut ikke kan forstå det kan være SÅ svært for mig. Han træner nemlig heste og dem kan man jo dressere så man burde da også kunne dressere en fysisk handicappet.

Heldigvis kom en ung fyr mig til undsætning og tilbød mig sin plads.

Øv en skoddag :trist:

:8: Ej en opførsel!

Sådan en idiot :kram:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9549

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf FrøkenM » 21. sep 2016, 18:41

Daine skrev:
FrøkenM skrev:Som indehaver af et fysisk handicap tænker jeg selv, at det er meget normalt når folk spørger hvorfor man går "underligt", men idag gik det langt over grænsen. Kom ind i bussen og satte mig på et klapsæde, en mand overfor spørger hvorfor jeg går sådan. Jeg svarer. Han bliver så temmelig agressiv og begynder at sparke til mine ben og "rette" på mit knæ da han absolut ikke kan forstå det kan være SÅ svært for mig. Han træner nemlig heste og dem kan man jo dressere så man burde da også kunne dressere en fysisk handicappet.

Heldigvis kom en ung fyr mig til undsætning og tilbød mig sin plads.

Øv en skoddag :trist:

:8: Ej en opførsel!

Sådan en idiot :kram:

Jeg har oplevet meget, også lettere underlig opførsel, men det her er sgu toppen :tie:

Tak :kys: er også rimelig påvirket, faktisk.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Prosperity74 » 23. sep 2016, 07:44

En dårlig nats søvn :rulle:
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf achillaxedprune » 23. sep 2016, 08:45

Der er kommet bladlus på min chiliplante! :(
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5068
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tilly » 23. sep 2016, 18:44

Er mega skuffet på min veninde over at hun ikke vælger at anerkende den tid jeg har brugt på at hjælpe hende. Arbejder på at skubbe min skuffelse til side, men ved simpelthen ikke om jeg kan.
0

Tilbage til "Generelt"