Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 1. okt 2015, 09:38

De knaaaaser sg* da også alt for meget sådan nogle baconsnacks?
Meget mærkeligt firma altså.

Nu har jeg lyst til baconsnacks :cuss:
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aspargsen » 1. okt 2015, 09:39

sigge skrev:
ShuruQ skrev:Irriterer mig ret meget at den film jeg gerne vil i biografen og se se kun går i en uge og alle dage kl 18.35, det passer så med den er færdig samtidig med bussen kører og der så går 2 timer til næste og sidste bus. Hader nogle gange at være afhængig af at alt passer til busserne.

Luksusproblem sikkert, for kan jo bare vente de 2 timer, bliver måske også enden på det, men det irriterer mig stadig temmelig meget.

Bonusirritation/bonusluksusproblem - den biograf den vises i, sælger ikke popcorn men kun baconsnacks som jeg jo ikke spiser og så hører popcorn og biograf sammen for mig og synes det er underligt med en biograf der ikke sælder popcorn
:-D.


Meget underlig biograf! Hvem spiser overhovedet baconsnacks i biografen? Det skal da være popcorn. :popkorn:


Mig :banan:
1
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 1. okt 2015, 10:48

Når folk deler ting på facebook uden at have den mindste smule sans for kildekritik.
Jeg bliver virkelig edderspændt.
Så stop dog med at udbrede usandheder eller i bedste fald fordrejede fakta!
Verden bliver et dummere sted pga dig!!!
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf DetSorteCirkus » 1. okt 2015, 12:22

Denne her udgave af Alley Cat. Den har ikke den rette tyngde.

0
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pussikat82 » 1. okt 2015, 13:18

At jeg glemte at købe eddike i går, da jeg var ude at handle, så nu er jeg nødt til at køre i Rema, før jeg kan vaske tøj :rulle:
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Puffi » 3. okt 2015, 00:50

At jeg på ingen måde kan sove. Nu er jeg stået op igen, fik da pip af at ligge der og rode rundt.
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pixie88 » 3. okt 2015, 01:20

At telenors routere konsekvent ikke virker, så vi har ikke internet. Har kun data på vores telefoner, men af en eller anden årsag vil computeren ikke connect med mit hotspot. Har nogle vigtige ting jeg skal lave på computeren inden mandag, og jeg skal bruge internettet til det :sur:
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36814

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 4. okt 2015, 17:48

Min mor har lige været forbi, fordi jeg skulle løse et problem. Fint nok, det vil jeg da gerne forsøge. Hun fik i julegave et gaveabonnement på 8 numre (1år) af Isabellas. Nu er der lige kommet det nyeste nummer og der er så en opkrævning på 118,- kr med. Hun vil så gerne have jeg svarer på hvorfor der er det. Hvordan i alverden skulle jeg dog vide det??
Hun har ikke opkrævningen med, så jeg kan ikke se hvad det er de vil have penge for. Jeg har en ide om, at det kan være en særudgivelse som ikke er inkluderet i abonnementet (Isabellas udgiver også bøger nu og da), men altså ... Jeg er jo ikke synsk!
Men har da givet besked om, at hun ikke må smide den ud og så kigger jeg hjem i morgen efter tandlægebesøg ( :shock: )
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Puffi » 4. okt 2015, 23:55

At jeg igen ikke kan sove. Kan da godt nok sove til kl 7, men det er så efterhånden også lige om lidt.
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf DetSorteCirkus » 5. okt 2015, 13:20

At jeg nu for tredie hverdag i træk er stået tidligt op og har ventet hjemme i tidsrummet 7-15, uden at de ¤#%%## håndværkere har vist sig eller blot orienteret mig om deres forsinkelse.
Orientering sendt afsted til bestyrelsen i min forening, møf.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf DetSorteCirkus » 6. okt 2015, 05:39

DetSorteCirkus skrev:At jeg nu for tredie hverdag i træk er stået tidligt op og har ventet hjemme i tidsrummet 7-15, uden at de ¤#%%## håndværkere har vist sig eller blot orienteret mig om deres forsinkelse.
Orientering sendt afsted til bestyrelsen i min forening, møf.


Og her kl. 7.20 kunne jeg så høre, at de bankede på mit vindue i stuen. Jeg er ikke rigtig påklædt endnu, så det kan de godt glemme.
Jeg tjekkede ekstra min postkasse i går aftes for at se, om de havde lagt et nyt varslingsbrev til mig, men nej, det havde de ikke, og dermed kan de heller ikke forvente, at jeg er klar eller overhovedet hjemme nu.
Ja, jeg er sur, og så bliver jeg stædig som et æsel.
0
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ExCoastal » 6. okt 2015, 06:02

At jeg kan kke kan finde ud af mit liv. Skal jeg flytte hjem? Uden at have noget som helst? Danmark trækker meget lige nu, og min eks har nu altid været sød. Min søn er der nu altid. Så det er ikke problemet. Jeg er kke bange for at være alene, jeg tror at der er mulige kærester, der godt gider mig.

Men kan jeg finde arbejde? Sådan en fyr i starten af 50erne. Er der noget for mig? Eller skal jeg bare blive og kæmpe lidt mere?
0
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf girl_beat » 6. okt 2015, 06:41

ExCoastal skrev:At jeg kan kke kan finde ud af mit liv. Skal jeg flytte hjem? Uden at have noget som helst? Danmark trækker meget lige nu, og min eks har nu altid været sød. Min søn er der nu altid. Så det er ikke problemet. Jeg er kke bange for at være alene, jeg tror at der er mulige kærester, der godt gider mig.

Men kan jeg finde arbejde? Sådan en fyr i starten af 50erne. Er der noget for mig? Eller skal jeg bare blive og kæmpe lidt mere?


Ehh, undskyld jeg sådan spørger direkte, men er du blevet skilt?! :gruble:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf DetSorteCirkus » 6. okt 2015, 07:17

girl_beat skrev:
ExCoastal skrev:At jeg kan kke kan finde ud af mit liv. Skal jeg flytte hjem? Uden at have noget som helst? Danmark trækker meget lige nu, og min eks har nu altid været sød. Min søn er der nu altid. Så det er ikke problemet. Jeg er kke bange for at være alene, jeg tror at der er mulige kærester, der godt gider mig.

Men kan jeg finde arbejde? Sådan en fyr i starten af 50erne. Er der noget for mig? Eller skal jeg bare blive og kæmpe lidt mere?


Ehh, undskyld jeg sådan spørger direkte, men er du blevet skilt?! :gruble:


Jeg synes mere, det lyder som en krise i forholdet og deraf følgende overvejelser om fremtiden.
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24917

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 6. okt 2015, 08:41

At jeg har ligget forkert i nat og derfor har ondt i højre side fra nakken ud i skulder/overarm og helt ned under skulderbladet. Og så har vi ikke engang dækning af massør i vores sundhedssikring, og det er ligesom ikke slemt nok til at skulle til fysioterapeut eller kiropraktor, som begge er dækket.
0
You can't spell awesome without me.

Tilbage til "Generelt"