Fremmed undertøj i hjemmet?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Fremmed undertøj i hjemmet?

Indlægaf Evapeva » 21. sep 2016, 19:11

Har lige set det ske i en serie (The Affair - kan virkelig anbefales!). Jeg ville blive så edderspændt rasende, kort og godt.
1
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Fremmed undertøj i hjemmet?

Indlægaf Wizzze » 21. sep 2016, 19:20

Er der egentlig forskel på at finde en lille fræk g-streng eller en forvasket XXL Sloggi? :gruble:

Og er det værre at finde dem i revnen mellem madrasserne end bag en pude i sofaen? :gruble:

Det er vel egentlig ligegyldigt hvad og hvor? det er at der har været en fremmed hvor man ikke forventer det?, er det ikke?
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Fremmed undertøj i hjemmet?

Indlægaf Rapfisk » 21. sep 2016, 19:32

Wizzze skrev:Er der egentlig forskel på at finde en lille fræk g-streng eller en forvasket XXL Sloggi? :gruble:

Og er det værre at finde dem i revnen mellem madrasserne end bag en pude i sofaen? :gruble:

Det er vel egentlig ligegyldigt hvad og hvor? det er at der har været en fremmed hvor man ikke forventer det?, er det ikke?

Jeg synes ikke, der er forskel.

I det program, du refererer til, var der én, der fortalte om at finde en bh i en helt anden størrelse end hendes egen. Det ville betyde noget, men trusser gør af én eller anden grund ikke for mig.

Jeg kan ikke finde ud af, om det er værre at finde dem i sengen. Det er klart værre, at de har brugt sengen end knaldet på sofaen, men fundet af undertøj ville bare være så grænseoverskridende, at findestedet nok ikke ville gøre meget fra eller til. Og dog. I programmet nævnte én, at det værste ville være en elskerinde, der med vilje placerede sine trusser under konens hovedpude. Det er jeg tilbøjelig til at give hende ret i. :sur: :badr:
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Fremmed undertøj i hjemmet?

Indlægaf kidkomb » 21. sep 2016, 19:58

Joe skrev:
Wizzze skrev:
vibbsen skrev:Iøvrigt har jeg faktisk selv gjort noget lignende for mange år siden. Bare på en lidt anden måde. En slags omvendt "Glemt tøj"

Efter en våd aften på det lokale disko havde jeg fanget mig et mandfolk som jeg havde slæbt med hjem i min hule til lidt sexi-lexi....Næste morgen var der ingen spor at mandfolket. Altså udover hans hvide sports strømper i str 45 med blå og røde striber...De lå stadig på gulvet....Til gengæld så manglede mine små fine hvide dame ankelsokker str 39 (Det her var i 90'erne hvor hvide ankelsokker var ret hot).

Jeg fandt senere ud af at han havde en kæreste. Gad godt vide hvordan han formåede at forklare hvorfor han gik i byen med sportsstrømper og kom hjem iført dame ankelsokker :-D :-D :-D :-D :-D


Addddd, knaldede du virkelig en mand i tennissokker?? :8:
Troede at tennis sokker virkede på kvinder, som hvidløg på en vampyr? :lol:


Haha, og der har vi den jo igen! Jeg er personligt pisseligeglad med om en mand har tennissokker på. Bare det ikke er i skandalerne. (Eller i sandalerne)

Jeg kan godt lide, når mænd har sokker på. Også under sex. Jeg kan også godt selv lide at have sokker på. Jeg kan ikke så godt lide fødder :lol:
Og strømpefødder mod hinanden er altså virkelig hyggeligt.
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Fremmed undertøj i hjemmet?

Indlægaf Rapfisk » 21. sep 2016, 20:01

Programmet (som er rædsomt) genudsendes i øvrigt lige nu på Kanal 4.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22867

Re: Fremmed undertøj i hjemmet?

Indlægaf POCKETKITTEN » 21. sep 2016, 20:08

Wizzze skrev:Er der egentlig forskel på at finde en lille fræk g-streng eller en forvasket XXL Sloggi? :gruble:

Og er det værre at finde dem i revnen mellem madrasserne end bag en pude i sofaen? :gruble:

Det er vel egentlig ligegyldigt hvad og hvor? det er at der har været en fremmed hvor man ikke forventer det?, er det ikke?


Jeg tror, det er cirka lige nederen, om han har haft gang i en lille godte, eller om han har været så ligeglad med mig, at han har slæbt en tarvelig trunte i forvasket undertøj med hjem.

Disclaimer: "Tarvelig" relaterer sig naturligvis til "forvasket Sloggi" og ikke "XXL".
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Fremmed undertøj i hjemmet?

Indlægaf hotlips » 21. sep 2016, 22:12

achillaxedprune skrev:
hotlips skrev:Jeg kan godt finde på at pisse terretorie af, men så skal man selv bede om ballade, jeg har været en strigle nogle få gange men ikke ud af ingenting.

Det har været når de har rendt og forsøgt med alle midler, så har jeg fået nok nogle få gange.


Som elskerinde?


Nej.
0
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Fremmed undertøj i hjemmet?

Indlægaf JoyNips » 22. sep 2016, 10:37

Jeg ville nok studse lidt. Og så ville jeg spørge min kæreste om hvor/hvem de stammede fra.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19608
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46088

Re: Fremmed undertøj i hjemmet?

Indlægaf LadyFox » 27. sep 2016, 19:36

Smiling_Goat skrev:Jeg tror, jeg ville være mere tilbøjelig til at tro, at undertøjet var noget, jeg havde købt og glemt igen end at min kæreste havde været utro. Det virker bare på en eller anden måde mere sandsynligt.

Okay, jeg indrømmer at det ville gøre en kæmpe forskel for mig om undertøjet var rent eller beskidt, nyt eller brugt.
0
...

Tilbage til "Forhold og sex"