Hvordan har du det lige nu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf ManicNinja » 21. sep 2016, 20:00

Mentalt træt - stadig. Men også lidt stolt: Bedste venindes mand har igennem nogen tid flere gange udtalt sig om mit job og min arbejdsplads på en måde, der har såret mig og gjort mig vred. Har virkelig følt mig talt ned til!

I dag tog jeg mig sammen og skrev til min veninde om det. I hovedtræk. Skrev at jeg gerne ville tale med hendes mand om det, fordi jeg jo ønsker, at vi kan hygge os alle tre sammen. Men da jeg ikke har haft kontakt med ham uden om hende på noget tidspunkt, var jeg lidt usikker på hvordan.

Hun skrev meget åbent og konstruktivt tilbage. Og nu har jeg lige fået en rigtig sød og imødekommende besked fra hendes mand, som meget gerne vil mødes og snakke, så vi kan "komme til en bedre indbyrdes forståelse". Han synes, det er vigtigt, jeg ikke kører hjem fra besøg hos ham og min veninde "med en dårlig fornemmelse i maven".

Måske er det en lille ting for nogen. Men for mig er det meget svært at sige det højt, når jeg bliver vred og såret. Især over for nogen jeg ikke kender godt. Og som jeg pga de indbyrdes roller og positioner ift hinanden (han er min venindes mand, det kunne fx også være en kollega) forventes at "kunne med". Så jeg er lidt stolt over, at jeg sagde til (eller rettere fra). Og enormt glad for reaktionen.

Jeg er blevet meget, meget bedre til den slags de sidste par år. Både til at børste småting af mig i stedet for at gå og ruge. Og til så til gengæld at markere, når der skal markeres.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46096

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf LadyFox » 21. sep 2016, 23:59

Jeg tror jeg har samtlige negative følelser inden i mig lige nu. Jeg har kun haft fødselsdag i en knap to timer, og den er allerede ødelagt - og jeg er af den type der går barnligt meget op i min fødselsdag.
Min kæreste skulle have været hjemme klokken 11.00 i formidags, men det kom han ikke, og han er stadig ikke hjemme, og hans telefon er slukket. Så nu får jeg ikke sovet i nat, og jeg skal altså op og i skole i morgen. Udover det så var aftalen at min fødselsdag skulle bruges på at spise frokost med ham, og aftensmad med min svigerfamilie, og så det er rigtigt fedt. Hvis han ikke kommer hjem siger det lidt sig selv - men hvis han kommer hjem har jeg faktisk ikke skide meget lyst til at bruge min dag på at lades som ingen ting og passe vores planer som om intet var sket. Og jeg har sjovt nok heller ikke lyst til at bruge den på konflikter. Vi har ellers klare aftaler om at hverken indtag af alkohol eller bare at blive væk er acceptabelt. Og jeg tør næsten godt væde en million på at alkohol er en del af det. Jeg synes det er så tarveligt, og jeg er SÅ ked af det.
0
...
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf 2SHY » 22. sep 2016, 05:03

Jeg er dødtræt. Jeg glæder mig til at det bliver weekend. Eller... Nok mere næste weekend. Den her inkluderer 2 x 6 timers offentlig transport :(
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46096

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf LadyFox » 22. sep 2016, 05:45

Ballademager skrev:
LadyFox skrev:Jeg tror jeg har samtlige negative følelser inden i mig lige nu. Jeg har kun haft fødselsdag i en knap to timer, og den er allerede ødelagt - og jeg er af den type der går barnligt meget op i min fødselsdag.
Min kæreste skulle have været hjemme klokken 11.00 i formidags, men det kom han ikke, og han er stadig ikke hjemme, og hans telefon er slukket. Så nu får jeg ikke sovet i nat, og jeg skal altså op og i skole i morgen. Udover det så var aftalen at min fødselsdag skulle bruges på at spise frokost med ham, og aftensmad med min svigerfamilie, og så det er rigtigt fedt. Hvis han ikke kommer hjem siger det lidt sig selv - men hvis han kommer hjem har jeg faktisk ikke skide meget lyst til at bruge min dag på at lades som ingen ting og passe vores planer som om intet var sket. Og jeg har sjovt nok heller ikke lyst til at bruge den på konflikter. Vi har ellers klare aftaler om at hverken indtag af alkohol eller bare at blive væk er acceptabelt. Og jeg tør næsten godt væde en million på at alkohol er en del af det. Jeg synes det er så tarveligt, og jeg er SÅ ked af det.


Tillykke med fødselsdagen :blomst:

Kom han hjem? :ae:

Tak :)
Jep. Klokken 5.36.. Og han var frygtelig ked af det og alt det jazz. Men det kan jeg bare ikke rigtig bruge til noget. Mit vækkeur ringer om 20 minutter og jeg har fået sovet i max 10 minutter :nerve:
0
...
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Thestral » 22. sep 2016, 06:07

Jeg er røget ind i en gang "mandeindfluenza" og har ondt over det hele men har ikke tid til at holde fri :rulle:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12180

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf achillaxedprune » 22. sep 2016, 06:09

LadyFox skrev:
Ballademager skrev:
LadyFox skrev:Jeg tror jeg har samtlige negative følelser inden i mig lige nu. Jeg har kun haft fødselsdag i en knap to timer, og den er allerede ødelagt - og jeg er af den type der går barnligt meget op i min fødselsdag.
Min kæreste skulle have været hjemme klokken 11.00 i formidags, men det kom han ikke, og han er stadig ikke hjemme, og hans telefon er slukket. Så nu får jeg ikke sovet i nat, og jeg skal altså op og i skole i morgen. Udover det så var aftalen at min fødselsdag skulle bruges på at spise frokost med ham, og aftensmad med min svigerfamilie, og så det er rigtigt fedt. Hvis han ikke kommer hjem siger det lidt sig selv - men hvis han kommer hjem har jeg faktisk ikke skide meget lyst til at bruge min dag på at lades som ingen ting og passe vores planer som om intet var sket. Og jeg har sjovt nok heller ikke lyst til at bruge den på konflikter. Vi har ellers klare aftaler om at hverken indtag af alkohol eller bare at blive væk er acceptabelt. Og jeg tør næsten godt væde en million på at alkohol er en del af det. Jeg synes det er så tarveligt, og jeg er SÅ ked af det.


Tillykke med fødselsdagen :blomst:

Kom han hjem? :ae:

Tak :)
Jep. Klokken 5.36.. Og han var frygtelig ked af det og alt det jazz. Men det kan jeg bare ikke rigtig bruge til noget. Mit vækkeur ringer om 20 minutter og jeg har fået sovet i max 10 minutter :nerve:


:( sikke en røv... Håber i det mindste, at han var ædru. Men rigtig god fødselsdag alligevel. :blomst:
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46096

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf LadyFox » 22. sep 2016, 06:15

achillaxedprune skrev:
LadyFox skrev:
Ballademager skrev:
LadyFox skrev:Jeg tror jeg har samtlige negative følelser inden i mig lige nu. Jeg har kun haft fødselsdag i en knap to timer, og den er allerede ødelagt - og jeg er af den type der går barnligt meget op i min fødselsdag.
Min kæreste skulle have været hjemme klokken 11.00 i formidags, men det kom han ikke, og han er stadig ikke hjemme, og hans telefon er slukket. Så nu får jeg ikke sovet i nat, og jeg skal altså op og i skole i morgen. Udover det så var aftalen at min fødselsdag skulle bruges på at spise frokost med ham, og aftensmad med min svigerfamilie, og så det er rigtigt fedt. Hvis han ikke kommer hjem siger det lidt sig selv - men hvis han kommer hjem har jeg faktisk ikke skide meget lyst til at bruge min dag på at lades som ingen ting og passe vores planer som om intet var sket. Og jeg har sjovt nok heller ikke lyst til at bruge den på konflikter. Vi har ellers klare aftaler om at hverken indtag af alkohol eller bare at blive væk er acceptabelt. Og jeg tør næsten godt væde en million på at alkohol er en del af det. Jeg synes det er så tarveligt, og jeg er SÅ ked af det.


Tillykke med fødselsdagen :blomst:

Kom han hjem? :ae:

Tak :)
Jep. Klokken 5.36.. Og han var frygtelig ked af det og alt det jazz. Men det kan jeg bare ikke rigtig bruge til noget. Mit vækkeur ringer om 20 minutter og jeg har fået sovet i max 10 minutter :nerve:


:( sikke en røv... Håber i det mindste, at han var ædru. Men rigtig god fødselsdag alligevel. :blomst:

Helt ædru er han i hvert fald ikke. :/ Det er pisse træls. Nu sover han, hvem der dog bare havde den luksus at kunne det :mellow:

_________

Forresten, mange tak for kort alle sammen, jeg kan ikke rigtig overskue at svare på dem alle enkeltvis lige nu, men jeg sætter pris på dem.
0
...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46096

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf LadyFox » 22. sep 2016, 06:28

Ballademager skrev:
Hmmm... Det må I vist lige have en snak om :ae: Rimelig dårlig stil af ham.

Jaer, det har du ret i. Vi har lige snakket en times tid, men det er slet ikke nok. Jeg kan slet ikke begribe hvorfor man gør sådan noget, velvidende om hvad udfaldet vil blive - heller ikke selvom det at såre ikke er motivationen, men mere en bivirkning af handlingerne. Så det ved jeg ikke helt hvordan jeg skal komme over. :nej: Det er frygtelig egoistisk.
0
...
Brugeravatar
Suzan
Indlæg: 442
Tilmeldt: 3. sep 2015, 12:29
Kort karma: 31
Likede indlæg: 556

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Suzan » 22. sep 2016, 18:54

Jeg skammer mig over mit temperament
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Daine » 22. sep 2016, 19:36

Jeg er forædt og har derfor ondt i maven :rulle:



Men det var noget godt sushi! Og mongolian barbecue. Og kinesisk buffet. Og lidt mere sushi. Og is. Og frugt ... :genert:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Novella » 22. sep 2016, 20:21

Jeg har smadret mig selv med 2,5 times svedende cardio. Fuck, det var godt :sol:
Nu vil jeg gerne sove godt.
*tager lige glorien af og pudser*
0
honeybee
Indlæg: 254
Tilmeldt: 15. aug 2015, 20:21
Kort karma: 20
Likede indlæg: 250

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf honeybee » 22. sep 2016, 20:28

Jeg er dejlig mæt efter tapas og vin ad libitum. Desværre skulle jeg køre hjem, så det blev kun til et glas af den virkelig lækre rødvin :genert:
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6597

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Sophaya » 22. sep 2016, 20:34

Træt. Men noget, der minder om glad. Har haft en rigtig dejlig dag med min studiegruppe hvor vi arbejdede seriøst, fik lavet et godt produkt og bagefter gik ud og spiste italiensk og derefter fik en enkelt øl på en pub. De er fandme søde.
2
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Kommodedyret » 22. sep 2016, 20:35

Lidt sulten.
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Hvordan har du det lige nu?

Indlægaf Spjaerten » 22. sep 2016, 20:52

Rastløs, træt, sulten.
faktisk helt igennem en ret flad og kedelig dag!
0
Tryk på * :slem:

Tilbage til "Generelt"