Den store bryllupssniksnak-tråd

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Karkluden » 21. sep 2016, 09:37

girl_beat skrev:^ Jamen, tillykke da! :blomst: :banan: :panik: :lun:

Tak :kys: :D
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2612
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 178
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3908

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Anlewi » 21. sep 2016, 09:50

Karkluden skrev:Nå, men jeg sniger mig ligeså stille ind her :genert:
Jeg kan ikke udstå almindelige brudekjoler, jeg får åndenød ved tanken om en traditionel fest, jeg har ingen far til at føre mig op, og jeg havde faktisk ikke helt troet, jeg skulle giftes. Haha.
Men kæresten friede for et par uger siden, og det føles bare helt rigtigt. Men det bliver noget temmelig casual med noget havefest eller på et casual spisested, en ikke-klassisk-lillymodel, nogle glimmersko og vores sindssyge palet af familie og venner :lol:
Og det bliver sommeren 2018. Så der er god tid til det hele..


Tillykke med frieriet
1
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2860
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5558

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Luffegås » 23. sep 2016, 07:27

Karkluden skrev:Nå, men jeg sniger mig ligeså stille ind her :genert:
Jeg kan ikke udstå almindelige brudekjoler, jeg får åndenød ved tanken om en traditionel fest, jeg har ingen far til at føre mig op, og jeg havde faktisk ikke helt troet, jeg skulle giftes. Haha.
Men kæresten friede for et par uger siden, og det føles bare helt rigtigt. Men det bliver noget temmelig casual med noget havefest eller på et casual spisested, en ikke-klassisk-lillymodel, nogle glimmersko og vores sindssyge palet af familie og venner :lol:
Og det bliver sommeren 2018. Så der er god tid til det hele..

Tillykke :D Det vigtigste er jo at det er "jer", og jeres fest.
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Ficus » 23. sep 2016, 10:26

Tillykke med frieriet, Karkluden :D


Skal du ikke have en lille planlægningstråd? Dem er jeg en sucker for :-D
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Annione » 23. sep 2016, 10:54

Karkluden skrev:Nå, men jeg sniger mig ligeså stille ind her :genert:
Jeg kan ikke udstå almindelige brudekjoler, jeg får åndenød ved tanken om en traditionel fest, jeg har ingen far til at føre mig op, og jeg havde faktisk ikke helt troet, jeg skulle giftes. Haha.
Men kæresten friede for et par uger siden, og det føles bare helt rigtigt. Men det bliver noget temmelig casual med noget havefest eller på et casual spisested, en ikke-klassisk-lillymodel, nogle glimmersko og vores sindssyge palet af familie og venner :lol:
Og det bliver sommeren 2018. Så der er god tid til det hele..


Årh :lun: Tillykke!!! Jeg havde heller ikke nogen far til at føre mig op, havde heldigvis en bror, der gerne tog opgaven.
Men man behøver jo ikke at blive ført op, bare fordi man skal giftes.
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf HappyPaww » 23. sep 2016, 12:49

Annione skrev:
Karkluden skrev:Nå, men jeg sniger mig ligeså stille ind her :genert:
Jeg kan ikke udstå almindelige brudekjoler, jeg får åndenød ved tanken om en traditionel fest, jeg har ingen far til at føre mig op, og jeg havde faktisk ikke helt troet, jeg skulle giftes. Haha.
Men kæresten friede for et par uger siden, og det føles bare helt rigtigt. Men det bliver noget temmelig casual med noget havefest eller på et casual spisested, en ikke-klassisk-lillymodel, nogle glimmersko og vores sindssyge palet af familie og venner :lol:
Og det bliver sommeren 2018. Så der er god tid til det hele..


Årh :lun: Tillykke!!! Jeg havde heller ikke nogen far til at føre mig op, havde heldigvis en bror, der gerne tog opgaven.
Men man behøver jo ikke at blive ført op, bare fordi man skal giftes.


Lige præcis. Især når man er en voksen independent woman, som ikke skal have et traditionelt bryllup :D

Her ville jeg (når den tid måske en dag kommer), nok enten føres op af min mor, da min far ikke lever mere, men det bliver nok snarere af min søn :lun:
1
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2612
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 178
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3908

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Anlewi » 24. sep 2016, 12:26

Min veninde blev fulgt til alter af hendes to børn
0
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Karkluden » 26. sep 2016, 07:54

Tak allesammen - venter lige lidt med en planlægningstråd, men jo - en dag :D

Mht at blive ført op: Det behøver man naturligvis ikke, nej, men jeg tror jeg/vi har det sådan, at hvis vi vælger en kirke og er traditionelle på dén måde, så vil vi gerne føre det helt i "hus". Og heldigvis vil min morbror meget gerne. Min mente hun ville hulke hele vejen, og sådan som hun "teede" sig til min kusines bryllup, tror jeg hende gerne :lol: *abe der holder sig for øjnene*.

Men nu må vi se hvor det ender... Jeg skal nok lave en tråd en dag :D
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7799

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Filipai » 28. sep 2016, 20:16

Okay, hvis man er til langt, lidt over the top, slør, så har jeg lige købt det flotteste slør hjem på Ebay. 3 meter lang skønhed, med en super fint blonde kant, og virkeligt lækkert tyl, til 75 kr var det vidst nok. Må lige få taget billeder når jeg kommer hjem til min mor. Hold nu op jeg føler jeg har gjort et kup. Kan må ingen måde mærke forskel på kvaliteten fra det jeg prøvede i Lily som kostede 1500 kr. Og er endnu mere forelsket i det her.

Lige et dårligt billede fra annoncen.

Billede
3
Brugeravatar
Lumin
Indlæg: 169
Tilmeldt: 5. okt 2015, 14:26
Kort karma: 13
Likede indlæg: 180

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Lumin » 29. sep 2016, 13:14

Filipai skrev:Okay, hvis man er til langt, lidt over the top, slør, så har jeg lige købt det flotteste slør hjem på Ebay. 3 meter lang skønhed, med en super fint blonde kant, og virkeligt lækkert tyl, til 75 kr var det vidst nok. Må lige få taget billeder når jeg kommer hjem til min mor. Hold nu op jeg føler jeg har gjort et kup. Kan må ingen måde mærke forskel på kvaliteten fra det jeg prøvede i Lily som kostede 1500 kr. Og er endnu mere forelsket i det her.


Har du et link ??
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7799

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Filipai » 29. sep 2016, 13:19

Lumin skrev:
Filipai skrev:Okay, hvis man er til langt, lidt over the top, slør, så har jeg lige købt det flotteste slør hjem på Ebay. 3 meter lang skønhed, med en super fint blonde kant, og virkeligt lækkert tyl, til 75 kr var det vidst nok. Må lige få taget billeder når jeg kommer hjem til min mor. Hold nu op jeg føler jeg har gjort et kup. Kan må ingen måde mærke forskel på kvaliteten fra det jeg prøvede i Lily som kostede 1500 kr. Og er endnu mere forelsket i det her.


Har du et link ??


Det er vidst ikke som "køb nu", men kun som auktion. Så det kan være du skal byde på et par forskellige.

Men her et i hvertfald et link til et magen til :)

http://www.ebay.com/itm/New-White-Ivory ... SwAuZX4BmQ
1
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7799

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Filipai » 2. okt 2016, 13:26

Hvor har i andre fået sat hår/har planer om at få sat?

Jeg synes godt nok det er pebret når jeg søger rundt omkring
0
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Ficus » 3. okt 2016, 14:07

Har ikke tænkt sååå meget over håret. Eller.. Jeg ved præcist hvordan det skal sidde, men har ikke skænket en tanke til at nogen skal sætte det :-D

Hvad med din egen frisør?

Min har jeg i hvert fald set nogle pæne billeder fra, så hende ville jeg nok egentlig selv vælge. Men hun "kender" jo også mit hår. Vil dog næsten ikke anbefale dem, for, uden at vide det, så er de nok uhørt dyre :genert:
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7799

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Filipai » 3. okt 2016, 14:31

Ficus skrev:Har ikke tænkt sååå meget over håret. Eller.. Jeg ved præcist hvordan det skal sidde, men har ikke skænket en tanke til at nogen skal sætte det :-D

Hvad med din egen frisør?

Min har jeg i hvert fald set nogle pæne billeder fra, så hende ville jeg nok egentlig selv vælge. Men hun "kender" jo også mit hår. Vil dog næsten ikke anbefale dem, for, uden at vide det, så er de nok uhørt dyre :genert:


Har ikke nogen frisør :genert:

Når jeg bliver træt af tørre spidser, går jeg ind til den første frisør på min vej, og får klippet spidser og pandehår.

Hvordan skal det så se ud. Du må da vise billede :D
0
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Ficus » 3. okt 2016, 19:33

En flettet krone. Må gerne være sådan lidt loose flettet, min har fx lavet den her opsætning.
Tror kun at det ikke bliver den frisure, hvis det ender med en kjole, hvor at det passer dårligt til. I så fald bliver det løst hår.

image.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2

Tilbage til "Fest og bryllup"